Van dubai naar uh-byequote:Op zondag 1 maart 2026 23:47 schreef capricia het volgende:
Voor veel geld kun je nu Dubai ontvluchten.
Hotel California.![]()
[ x ]
Ja. Daar zijn prijsupdates van. 50 tot 70% korting.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:49 schreef Tengano het volgende:
Zou je nu al een kamer in Dubai met korting kunnen boeken?
Met iedere dag gratis vuurwerkshowquote:Op zondag 1 maart 2026 23:51 schreef capricia het volgende:
Ja. Daar zijn prijsupdates van. 50 tot 70% korting.
Als je daar toch vastzit ivm gebrek aan vlucht dan maar voor zo'n 7-sterren suite gaan in de ramsjquote:Op zondag 1 maart 2026 23:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Moet er wel een vliegtuig gaan.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dat de video die Steve 'old and not from Cyprus' noemt?quote:Op zondag 1 maart 2026 23:46 schreef ACT-F het volgende:
Naar verluidt het inslagmoment in Cyprus (zo staat het ook letterlijk in de tekst):
[ x ]
Klopt. Die dingen kun je gewoon op je zolderkamer bouwen.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:52 schreef Cherni het volgende:
Die hele drone ontwikkeling is een gevaarlijke ontwikkeling. Het is een kwestie van tijd dat diverse terror organisaties drones gaan gebruiken voor aanslagen.
Trump had tot Scaramucci nog geen flauw benul over Iran en heeft z'n plastic stuurtje in de auto naast Bibi mogen monteren.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoezo, wil je dat ik jouw zooi ga verkopen?
Zou kunnen, was ook al aan het zoeken omdat hij dat zei.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:52 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Is dat de video die Steve 'old and not from Cyprus' noemt?
Als je ziet hoe Oekraine en de Russen die dingen in elkander flansen om op het slagveld te gebruiken blijkt zeer effectief te zijn.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klopt. Die dingen kun je gewoon op je zolderkamer bouwen.
quote:Op zondag 1 maart 2026 23:47 schreef capricia het volgende:
Voor veel geld kun je nu Dubai ontvluchten.
Hotel California.![]()
[ x ]
Die vliegen ergens de komende week wel weer.quote:
Het is inderdaad niet heel ingewikkeld om zo'n ding te maken en je kunt er verschikkelijke en bijna onmogelijke dingen mee bewerkstelligen. Het verbaast mij dan ook dat ze eigenlijk nog niet zijn gebruikt voor dat soort doeleinden.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:55 schreef Cherni het volgende:
Als je ziet hoe Oekraine en de Russen die dingen in elkander flansen om op het slagveld te gebruiken blijkt zeer effectief te zijn.
Hier vanaf 16:00 drie flinke boekingen voor ons vakantiehuis in Zeeland. Nu zijn de meeste boekingen op zondag maar drie op een dag is opmerkelijk. Mensen toch het zekere voor het onzekere aan het nemen?quote:Op zondag 1 maart 2026 23:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Vertel anders even hoe Iran daarover denkt.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
als je voor internationaal recht bent, ben je anti-Westers, heb ik op de Fok geleerd vandaag.
Dat kan ik niet bevestigen omdat hij niks laat zien. Weet jij een site waar je video's kan uploaden om dat te controleren?quote:Op zondag 1 maart 2026 23:52 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Is dat de video die Steve 'old and not from Cyprus' noemt?
Jij vindt Trump niet echt geweldig proef ik…quote:Op zondag 1 maart 2026 23:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trump had tot Scaramucci nog geen flauw benul over Iran en heeft z'n plastic stuurtje in de auto naast Bibi mogen monteren.
Hoezo moet Europa die Trump volgen?
Ik heb nergens geschreven dat Khamenei niet geknald had mogen worden, sterker nog, ik schreef dat dat wel gelegitimeerd was.quote:Op maandag 2 maart 2026 00:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vertel anders even hoe Iran daarover denkt.
Zeeland ipv Dubaï?quote:Op zondag 1 maart 2026 23:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hier vanaf 16:00 drie flinke boekingen voor ons vakantiehuis in Zeeland. Nu zijn de meeste boekingen op zondag maar drie op een dag is opmerkelijk. Mensen toch het zekere voor het onzekere aan het nemen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |