Soms zitten er wormpjes in.quote:Op maandag 2 maart 2026 01:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Matteüs 7:16-20 – Jezus spreekt tijdens de Bergrede:
“Aan hun vruchten zult u hen herkennen. Verzamelt men misschien druiven van doornen, of vijgen van distels? Zo brengt elke goede boom goede vruchten voort, maar een slechte boom slechte vruchten. Een goede boom kan geen slechte vruchten voortbrengen, noch een slechte boom goede vruchten. Elke boom die geen goede vruchten voortbrengt, wordt omgehakt en in het vuur geworpen. Aan hun vruchten zult u hen dus herkennen.”
➡️ Een boom herken je aan zijn vruchten.
Daarom ook even een slag om de arm, kan natuurlijk ook gewoon een brakke hezbollah raket zijn.quote:Op maandag 2 maart 2026 01:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo snel na afvuren vlakbij de bron kapotgelaserd? Lijkt me sterk.
Ik zie een gat in de marktquote:Op maandag 2 maart 2026 02:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Steve kan het allemaal niet meer bijhouden. Teveel aanvallen, landen en teveel bedankjes naar de sponsoren.
Hij is al twee dagen compleet van het padje. Verkeerde streams of te laat.
Och, de man doet zijn best.quote:Op maandag 2 maart 2026 02:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat kost zo’n livestream ter plaatse? Ik zag hem er nog eentje bijkopen vanavond.
NOSquote:Er zijn aanvallen gemeld tussen Hezbollah in Libanon en Israël. Het Israëlische leger zegt een raket onderschept te hebben die op Noord-Israël werd afgevuurd. Enkele andere raketten kwamen neer in open gebieden en werden niet onderschept. Er zijn geen slachtoffers of schade gemeld, aldus het leger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |