Met iedere dag gratis vuurwerkshowquote:Op zondag 1 maart 2026 23:51 schreef capricia het volgende:
Ja. Daar zijn prijsupdates van. 50 tot 70% korting.
Als je daar toch vastzit ivm gebrek aan vlucht dan maar voor zo'n 7-sterren suite gaan in de ramsjquote:Op zondag 1 maart 2026 23:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Moet er wel een vliegtuig gaan.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dat de video die Steve 'old and not from Cyprus' noemt?quote:Op zondag 1 maart 2026 23:46 schreef ACT-F het volgende:
Naar verluidt het inslagmoment in Cyprus (zo staat het ook letterlijk in de tekst):
[ x ]
Klopt. Die dingen kun je gewoon op je zolderkamer bouwen.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:52 schreef Cherni het volgende:
Die hele drone ontwikkeling is een gevaarlijke ontwikkeling. Het is een kwestie van tijd dat diverse terror organisaties drones gaan gebruiken voor aanslagen.
Trump had tot Scaramucci nog geen flauw benul over Iran en heeft z'n plastic stuurtje in de auto naast Bibi mogen monteren.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoezo, wil je dat ik jouw zooi ga verkopen?
Zou kunnen, was ook al aan het zoeken omdat hij dat zei.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:52 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Is dat de video die Steve 'old and not from Cyprus' noemt?
Als je ziet hoe Oekraine en de Russen die dingen in elkander flansen om op het slagveld te gebruiken blijkt zeer effectief te zijn.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klopt. Die dingen kun je gewoon op je zolderkamer bouwen.
quote:Op zondag 1 maart 2026 23:47 schreef capricia het volgende:
Voor veel geld kun je nu Dubai ontvluchten.
Hotel California.![]()
[ x ]
Die vliegen ergens de komende week wel weer.quote:
Het is inderdaad niet heel ingewikkeld om zo'n ding te maken en je kunt er verschikkelijke en bijna onmogelijke dingen mee bewerkstelligen. Het verbaast mij dan ook dat ze eigenlijk nog niet zijn gebruikt voor dat soort doeleinden.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:55 schreef Cherni het volgende:
Als je ziet hoe Oekraine en de Russen die dingen in elkander flansen om op het slagveld te gebruiken blijkt zeer effectief te zijn.
Hier vanaf 16:00 drie flinke boekingen voor ons vakantiehuis in Zeeland. Nu zijn de meeste boekingen op zondag maar drie op een dag is opmerkelijk. Mensen toch het zekere voor het onzekere aan het nemen?quote:Op zondag 1 maart 2026 23:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Vertel anders even hoe Iran daarover denkt.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
als je voor internationaal recht bent, ben je anti-Westers, heb ik op de Fok geleerd vandaag.
Dat kan ik niet bevestigen omdat hij niks laat zien. Weet jij een site waar je video's kan uploaden om dat te controleren?quote:Op zondag 1 maart 2026 23:52 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Is dat de video die Steve 'old and not from Cyprus' noemt?
Jij vindt Trump niet echt geweldig proef ik…quote:Op zondag 1 maart 2026 23:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Trump had tot Scaramucci nog geen flauw benul over Iran en heeft z'n plastic stuurtje in de auto naast Bibi mogen monteren.
Hoezo moet Europa die Trump volgen?
Ik heb nergens geschreven dat Khamenei niet geknald had mogen worden, sterker nog, ik schreef dat dat wel gelegitimeerd was.quote:Op maandag 2 maart 2026 00:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vertel anders even hoe Iran daarover denkt.
Zeeland ipv Dubaï?quote:Op zondag 1 maart 2026 23:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hier vanaf 16:00 drie flinke boekingen voor ons vakantiehuis in Zeeland. Nu zijn de meeste boekingen op zondag maar drie op een dag is opmerkelijk. Mensen toch het zekere voor het onzekere aan het nemen?
Ok, maar we gaan het in dit topic niet over Hamas en allerlei andere islamitische vredesbewegingen hebbenquote:Op maandag 2 maart 2026 00:04 schreef Tovia het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderen neuken en vermoorden, daar zijn deze terroristen goed in.
Wat denk jij dat onze regering gaat doen?quote:Op maandag 2 maart 2026 00:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb nergens geschreven dat Khamenei niet geknald had mogen worden, sterker nog, ik schreef dat dat wel gelegitimeerd was.
https://www.politico.eu/a(...)risk-iran-strike-us/quote:Germany’s Merz stresses dire risks of Iran strikes but won’t ‘lecture’ US
The chancellor said his government is in no position to reproach Trump on Iran given Europe’s own failures and the need to work with the U.S. to end the war in Ukraine.
Ja en dat bepaal jij nu? We kunnen het niet meer over ''feiten'' hebben als er daadwerkelijk oorlog gevoerd wordt door ''leiders'' die onder chantagedruk staan van Zionisten.quote:Op maandag 2 maart 2026 00:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ok, maar we gaan het in dit topic niet over Hamas en allerlei andere islamitische vredesbewegingen hebben![]()
Daar zijn andere topics voor.
Moet ie zeggen van tante kaag. Het hamaslovertje en iranliefhebbertje.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:52 schreef Tengano het volgende:
Juffrouw Jetten gaat morgen waarschijnlijk alle partijen oproepen tot kalmte en dan komt alles waarschijnlijk wel goed![]()
Het kan wel
Dezelfde leiders (Starmer, Merz) die 2 weken geleden met knikkende knieën zaten af te wachten of Trump niet daadwerkelijk Europese grond ging annexeren 🤣😆quote:Op maandag 2 maart 2026 00:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat denk jij dat onze regering gaat doen?
Merz verklaart zojuist de internationale rule based order voor dood.
[..]
https://www.politico.eu/a(...)risk-iran-strike-us/
Protestanten met name uit de US doen het graag en vol overtuiging: leven geven voor Israël. Dus waarom niet?quote:Op maandag 2 maart 2026 00:09 schreef Werkperd het volgende:
Wordt tijd dat Europa eens hard antwoord tegen bloedzuigende Israël. Hoeveel Christenen moeten nog serven voor Zionistische agenda?
Of dit is niet waar en israel wil gewoon ook voor eens en altijd met hun afrekenen.quote:Op maandag 2 maart 2026 00:10 schreef SoldMayor het volgende:
[ x ]
Hezbollah is er mee gaan bemoeien.
Die gaan weer zware klappen krijgen.
Jetten zal braf achter Merz en Starmer aan gaan. Ik vermoed dat Merz van mening is dat het momenteel voor Oekraine een beetje erop-of-eronder is en hij dit daarom als zoenoffer aanbiedt aan Trump.quote:Op maandag 2 maart 2026 00:08 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Nederland is een kleine speler dus kan beter de EU volgen hierin.quote:Op maandag 2 maart 2026 00:08 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Lekker inspirerend man.quote:Op maandag 2 maart 2026 00:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nederland is een kleine speler dus kan beter de EU volgen hierin.
Dit lijkt mij vooral een unieke kans om Trump in de kaart te spelen door op dit juiste moment onze support en vooral onze beste resources aan te bieden. Zo bouw je goodwill op.quote:Op maandag 2 maart 2026 00:15 schreef Hexagon het volgende:
Nederland is een kleine speler dus kan beter de EU volgen hierin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jetten is verdacht stil. Ik hoop wel echt dat er achter de schermen intensief overlegd wordt. Met onze Europese partners.quote:Op maandag 2 maart 2026 00:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jetten zal braf achter Merz en Starmer aan gaan. Ik vermoed dat Merz van mening is dat het momenteel voor Oekraine een beetje erop-of-eronder is en hij dit daarom als zoenoffer aanbiedt aan Trump.
Klopt, maar hoeveel mensen hier hebben vandaag nog ff de tank volgegooid?quote:Op maandag 2 maart 2026 00:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zeeland ipv Dubaï?
Toch niet echt hetzelfde publiek lijkt mij zo.
Daar heeft Europa de Amerikanen helemaal niet voor nodig hoor.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:13 schreef zalkc het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar de huidige koers is om Europa uit elkaar te spelen en daarna te dwingen om voor hun negatieve verdragen af te sluiten met de VS. Amerika is onze vriend niet momenteel.
Dat zal wel gebeuren, maar de overige leiders kennen Jetten natuurlijk nog niet dus hij kan ook niet keihard binnen komen knallen met zijn eerste internationale mededeling.quote:Op maandag 2 maart 2026 00:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Jetten is verdacht stil. Ik hoop wel echt dat er achter de schermen intensief overlegd wordt. Met onze Europese partners.
Ja, over de aankomende Pride waarschijnlijk.quote:Op maandag 2 maart 2026 00:22 schreef capricia het volgende:
Jetten is verdacht stil. Ik hoop wel echt dat er achter de schermen intensief overlegd wordt. Met onze Europese partners.
Ja die "safe-haven" krijgt wel een knauw idd. net nu ze de vastgoedcrisis van 2008 weer een beetje te boven waren. Ze zijn zelfs bezig met nóg een groter palm eiland.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Die vliegen ergens de komende week wel weer.
Alleen de bezetting van de hotelkamers en de waarde van de real estate zal er wat minder florissant uit zien.
Dat land heeft echt veel (immateriële) schade opgelopen. Ze gooien niet voor niets de beurshandel een paar dagen dicht.
Nee joh, het is zondag dan speelt zijn partner hockey. Die komt morgen pas met een terughoudende opmerking. Als de rest van de leiders gereageerd hebben. En dan zal die een klein schuin schaatste rijden, hij kan Kaag niet teleurstellen.quote:Op maandag 2 maart 2026 00:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Joined?quote:Op maandag 2 maart 2026 00:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of dit is niet waar en israel wil gewoon ook voor eens en altijd met hun afrekenen.
Maar ik sluit niet uit dat die mafkezen zich wel even roeren idd
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |