SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Is dat zo'n complex proces ja?quote:
Ja manquote:
Ik pak het altijd eind december. Een maand, geen ads. De duurste optie. Alleen maar voor het WK Darts.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:21 schreef Koen66 het volgende:
Hoe duur is dat Viaplay niet al intussen die afleggers
Ik dacht even dat je je FOK! Abbo bedoeldequote:Op zondag 1 maart 2026 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pak het altijd eind december. Een maand, geen ads. De duurste optie. Alleen maar voor het WK Darts.
Niet een beetje met de timmermansduim alles bij elkaar flikkeren?quote:Op zondag 1 maart 2026 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja man
Zeer precies beetje van zus, beetje van zo, temperatuur ongeveer zo hoog en dan ongeveer zolang in de oven
Allemaal precisiewerk en zeer complex
Als ik speciaal iets voor een maand wil zien zou ik eerder geneigd zijn een vaag IPtv abootje af te sluitenquote:Op zondag 1 maart 2026 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pak het altijd eind december. Een maand, geen ads. De duurste optie. Alleen maar voor het WK Darts.
Ja ik doe eigenlijk altijd maar wat en op 1 of andere manier wordt het altijd lekkerquote:Op zondag 1 maart 2026 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet een beetje met de timmermansduim alles bij elkaar flikkeren?
Nee ze heeft ze allemaal opgegetenquote:
Net de laatste opgegetenquote:
Ik had wel hulpquote:
Kan jijquote:Op zondag 1 maart 2026 21:32 schreef essnhills het volgende:
M.I. van een groep mensne die mij aanmoedigen terwijl ik 20 muffins naar binnen werk
Beetje zoals Bruce van Mathilda
Het zinn wel lekker3 muffinsquote:
Gotjeezus wat een moeite voor twee tientjesquote:Op zondag 1 maart 2026 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik speciaal iets voor een maand wil zien zou ik eerder geneigd zijn een vaag IPtv abootje af te sluiten
Eerst je muffin opeten voordat je gaat typenquote:
quote:Op zondag 1 maart 2026 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst je muffin opeten voordat je gaat typen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die zijn opquote:
Nee appelgember muffins met speculaas en bruine suikerquote:
Omnomnomquote:
nou eetsmakelijk danquote:Op zondag 1 maart 2026 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee appelgember muffins met speculaas en bruine suiker
Ben je al thuisquote:
Lengtequote:
Lentequote:
quote:
muffin of nuffin is dat dan zo'n Windbeutel als je in Oost-Duitsland wel kunt krijgen? Eoa super luchtig gebak met veel slagroom erin waar je je helemaal de godtering in kunt vreten en een half uur later heb je weer honger?quote:Op zondag 1 maart 2026 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst je muffin opeten voordat je gaat typen
quote:Op zondag 1 maart 2026 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je er in bijt zegt de muffin JA MOI EEM
Dat durf ik je niet te zeggen, ben nog nooit in Oost-Duitsland geweest dus denk niet dat ik ooit zo'n ding op hebquote:Op zondag 1 maart 2026 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
muffin of nuffin is dat dan zo'n Windbeutel als je in Oost-Duitsland wel kunt krijgen? Eoa super luchtig gebak met veel slagroom erin waar je je helemaal de godtering in kunt vreten en een half uur later heb je weer honger?
ik heb nog weleens op een terrasje in Hahnenklee-Bockswiese gezeten (zoek maar op) met zo'n ding. Moet zelfs nog wel een foto van zijn. Half a life ago.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
muffin of nuffin is dat dan zo'n Windbeutel als je in Oost-Duitsland wel kunt krijgen? Eoa super luchtig gebak met veel slagroom erin waar je je helemaal de godtering in kunt vreten en een half uur later heb je weer honger?
quote:
gevulde dingen, geen idee hoe het heet, maar soort pralinevulling en 3 keer zo groot als een paaseitjequote:
Hahnenklee-Bockswiese, augustus 2000quote:Op zondag 1 maart 2026 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb nog weleens op een terrasje in Hahnenklee-Bockswiese gezeten (zoek maar op) met zo'n ding. Moet zelfs nog wel een foto van zijn. Half a life ago.
quote:Op zondag 1 maart 2026 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
gevulde dingen, geen idee hoe het heet, maar soort pralinevulling en 3 keer zo groot als een paaseitje
Aaaaah jonge flesquote:Op zondag 1 maart 2026 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hahnenklee-Bockswiese, augustus 2000![]()
[ afbeelding ]
Zeebanket?quote:Op zondag 1 maart 2026 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
gevulde dingen, geen idee hoe het heet, maar soort pralinevulling en 3 keer zo groot als een paaseitje
Harry Potter is toch een film?quote:Op zondag 1 maart 2026 22:06 schreef Ama het volgende:
@:moeraskat Ja kut serie, zit hier te janken als een klein kind.Bobby.
Post hem anders even hier zodat we allemaal kunnen oordelenquote:Op zondag 1 maart 2026 22:06 schreef Nattekat het volgende:
Moet zeggen dat het echt een goede foto is geworden, al zeg ik het zelf
quote:Op zondag 1 maart 2026 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Post hem anders even hier zodat we allemaal kunnen oordelen
Moet je weer een nieuwe profielfoto gaan makenquote:Op zondag 1 maart 2026 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik aan een leesbril moet.
Post hem anders even hier zodat we allemaal kunnen oordelenquote:Op zondag 1 maart 2026 22:06 schreef Nattekat het volgende:
Moet zeggen dat het echt een goede foto is geworden, al zeg ik het zelf
quote:Op zondag 1 maart 2026 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je was niet bij meet, dus automatisch geen recht.
Sommige vrouwen vinden dat sexy.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2026 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
LTVDK was niet bij de meet, dus helaas.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaquote:Op zondag 1 maart 2026 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lamzakquote:Op zondag 1 maart 2026 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
LTVDK was niet bij de meet, dus helaas.
Beetje discriministisch dit welquote:Op zondag 1 maart 2026 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
LTVDK was niet bij de meet, dus helaas.
Ja maar DAT kan ik ook!quote:Op zondag 1 maart 2026 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan wel de foto zonder mij nogmaals posten.
Weer vanuit dat torentje?quote:Op zondag 1 maart 2026 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Doe gewoon normaal joh wat dacht je daarvanm. Post die foto, of niet. Niet dit soort gezeik. Sjongejonge zijn we 6 of zo?quote:Op zondag 1 maart 2026 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Ohja die kocht ik vroeger wel eensquote:Op zondag 1 maart 2026 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze zijn het
https://www.jumbo.com/pro(...)chees-250-g-159119ZK
Ja ik moest even zoeken, verdomme.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal joh wat dacht je daarvanm. Post die foto, of niet. Niet dit soort gezeik. Sjongejonge zijn we 6 of zo?
wil jij ook nog heerlijk in hun schelp gestoofde slakjes met kruidenboter?quote:
Hoezo heb je nog geen eten op danquote:Op zondag 1 maart 2026 22:33 schreef mschol het volgende:
weer thuis, helaas geen eten, dus moet nog eff wat regelen..
Wat wil je er allemaal in kwijt dan, je complete levensverhaalquote:Op zondag 1 maart 2026 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil meer in die bio zetten dan dat er ruimte voor is. Luxeprobleem nu
ik wil zo veel mogelijk ballen in natte netjes douwen binnen beperkte tijd.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat wil je er allemaal in kwijt dan, je complete levensverhaalGewoon 'hoi ik ben kat en ik zoek een poes' is toch voldoende
ik zou naar de mac gaan, maar tegen de tijd dat ik wegging was mac dichtquote:
Ja, die was ik niet van plan om nog wakker door te brengen.quote:
Zijn die dingen niet 24/7 open danquote:Op zondag 1 maart 2026 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou naar de mac gaan, maar tegen de tijd dat ik wegging was mac dicht
Er was ons een foto beloofd van jou.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja vriend ik zei toch 'weer'. Als in 'deze is al een keer gepost'
nee, hier gaan ze om 22:00 dicht, en 1 in bleiswijk om 23:00 dicht..quote:
Oh matig wel dan ja, heb je nog wel iets in huis?quote:Op zondag 1 maart 2026 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, hier gaan ze om 22:00 dicht, en 1 in bleiswijk om 23:00 dicht..
drive thru's zijn soms wat langer open maar dan doen ze moeilijk als je op de fiets komt
ik had wel brood en diepvries dingen in huis.. maar heb nu maar de bankrekening geplunderd en laat via thuisbezorgd wat komen.. ja duurt ook lang maar ik heb geen zin in wat ik heb liggen hierquote:Op zondag 1 maart 2026 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh matig wel dan ja, heb je nog wel iets in huis?
Ja snap ik als je op dit tijdstip nog moet eten terwijl het bedtijd isquote:Op zondag 1 maart 2026 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had wel brood en diepvries dingen in huis.. maar heb nu maar de bankrekening geplunderd en laat via thuisbezorgd wat komen.. ja duurt ook lang maar ik heb geen zin in wat ik heb liggen hier
Ja, want het is een drive thru en geen ride thru.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, hier gaan ze om 22:00 dicht, en 1 in bleiswijk om 23:00 dicht..
drive thru's zijn soms wat langer open maar dan doen ze moeilijk als je op de fiets komt
Hier is het nog "uren van vorige maand invullen tijd"quote:Op zondag 1 maart 2026 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap ik als je op dit tijdstip nog moet eten terwijl het bedtijd is
Oh ja. Morgen declaraties van februari indienen.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het nog "uren van vorige maand invullen tijd"
ZEI HET TOCHquote:Op zondag 1 maart 2026 22:06 schreef Ama het volgende:
@:moeraskat Ja kut serie, zit hier te janken als een klein kind.Bobby.
quote:
Ik had het even opgezocht maar de makers vonden zelf ook wel dat het tijd werd dat niet iedereen alles maar overleefd.quote:
Eet smakelijk.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
Tijd om mijn hoofd vol te stoppen met chips.
Snap ik wel jaquote:Op zondag 1 maart 2026 23:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had het even opgezocht maar de makers vonden zelf ook wel dat het tijd werd dat niet iedereen alles maar overleefd.
Ik had vanmiddag zelfgemaaktequote:Op zondag 1 maart 2026 23:21 schreef mschol het volgende:
*burp* eten op..
prima burgertje van johnny's burger
quote:Op zondag 1 maart 2026 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
t viel me al eerder op vanaf die site. hoe ik de plaatjes ook los haal, hij pakt hem niet
Plaatjes van een http site (ipv https) doen het niet op FOK!quote:
Bumblequote:Op zondag 1 maart 2026 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Bumble en Hinge zijn klaar voor gebruik, hopelijk heb ik bij Bumble nog een beetje mmr over, anders heb ik er niks aan.
Breeze morgen ook maar eens invullen.
Er worden nu echt stappen ondernomen
Opgelost. Thanks floryquote:Op zondag 1 maart 2026 23:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Plaatjes van een http site (ipv https) doen het niet op FOK!
Nicequote:Op maandag 2 maart 2026 03:13 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier in een huis 2 oegandese vrouwen gevonden die als prostituee werken, vermoedelijk gedwongen door criminelen. En die vrouwen hebben dus gemiddeld 4 klanten per dag.
Op dit eiland, wist wel dat er veel in bangkok werken en pattaya en zo maar hier had ik echt niet gedacht. wie zijn die mannen dan die hier gebruik van maken]
video van de arrestatie.
https://www.facebook.com/share/v/1cThuFgHFe/
Ja dat had niet gekund. Al paar vrienden hebben gecanceld gekregen en zitten nog in bangkokquote:Op maandag 2 maart 2026 06:17 schreef Koen66 het volgende:
Is maar goed dat je niet in NL zit nu @:bitterbal en via Dubai naar Thailand terug wil vliegen
En ook maar goed dat ik op 13/3/25 ben gaan cruisen vanuit Dubai en niet op 13/3/26quote:Op maandag 2 maart 2026 06:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat had niet gekund. Al paar vrienden hebben gecanceld gekregen en zitten nog in bangkok
In TCG shop simulator heb ik een grading card terug. Heeft grading 10.quote:
4 per dag? alle mannen dan?quote:Op maandag 2 maart 2026 03:13 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier in een huis 2 oegandese vrouwen gevonden die als prostituee werken, vermoedelijk gedwongen door criminelen. En die vrouwen hebben dus gemiddeld 4 klanten per dag.
Op dit eiland, wist wel dat er veel in bangkok werken en pattaya en zo maar hier had ik echt niet gedacht. wie zijn die mannen dan die hier gebruik van maken]
video van de arrestatie.
https://www.facebook.com/share/v/1cThuFgHFe/
Nice nicequote:Op maandag 2 maart 2026 06:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In TCG shop simulator heb ik een grading card terug. Heeft grading 10.Is 6500 waard. Ik heb die nu te koop voor 8.000. ik heb al verschillende mensen zien kijken naar de kaart en zeggen dan dat de prijs fair is, maar niet genoeg geld hebben.
Ik ben benieuwd op welke level de klanten wel genoeg geld hebben om die kaart te kopen. Zodra ik die heb verkocht, kan ik gelijk een flinke uitbreiding van de winkel doen.quote:
Hallo Haagse sexyboyquote:
* dud0r steekt kroketje inquote:
ze willen geimporteerd worden.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:29 schreef Nattekat het volgende:
4 likes op Hinge. Nieuwe foto werkt.
Zit alleen geen Nederlandse tussen
Was dacht ik ook op de xbox beschikbaar dus van de week maar eens installerenquote:Op maandag 2 maart 2026 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd op welke level de klanten wel genoeg geld hebben om die kaart te kopen. Zodra ik die heb verkocht, kan ik gelijk een flinke uitbreiding van de winkel doen.
Wel nutteloos.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een jankerd. Dat is toch niet erg modderig?
Sowieso luie flikkers als je die paar extra stapjes niet wilt zetten, snappen ze dan niet dat je dan minder hapjes magquote:Op maandag 2 maart 2026 08:48 schreef Recce het volgende:
Zo te zien beginnen veel olifantenpaadjes vaak met een hoek ten opzichte van het pad/de weg waar ze vanaf komen. De bocht die dan nog overblijft, is een Bézierkromme.
Ik denk dat ze zo snel mogelijk naar de snackbar willen fietsen.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso luie flikkers als je die paar extra stapjes niet wilt zetten, snappen ze dan niet dat je dan minder hapjes mag
GA AANBELLEN DAN!!quote:Op maandag 2 maart 2026 08:51 schreef Ama het volgende:
Hedwig is buiten (?) maar er zat een kat bij twee buren verderop op de vensterbank die wel verdomd veel op Hedwig lijkt. Ze hebben ook geen eens een zwart witte kat.
Ja ben nu bij de branderij maar ik vraag wel even als ik weer thuis ben of ze daar binnen zit soms. Ze hebben wel een kattenluikje dus zou best kunnen.quote:
Is nu iets van 12 euro op Steam. Geen idee voor de xboxquote:Op maandag 2 maart 2026 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo Haagse sexyboy
[..]
* dud0r steekt kroketje in
[..]
ze willen geimporteerd worden.
[..]
Was dacht ik ook op de xbox beschikbaar dus van de week maar eens installeren
Die ze dus helemaal niet verdiend hebbenquote:Op maandag 2 maart 2026 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zo snel mogelijk naar de snackbar willen fietsen.
Jij denken dat je kat hele dag buiten is, zit ze gewoon bij iemand anders binnen.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ben nu bij de branderij maar ik vraag wel even als ik weer thuis ben of ze daar binnen zit soms. Ze hebben wel een kattenluikje dus zou best kunnen.
STINGquote:
Dat denk ik ook weer niet, zie haar ook wel regelmatig buiten rond rennen.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij denken dat je kat hele dag buiten is, zit ze gewoon bij iemand anders binnen.
Dat weet je toch niet? Jij zou dus zo'n ambtenaar zijn die daar een hekje neerzet.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ze dus helemaal niet verdiend hebben
De sloerie!quote:Op maandag 2 maart 2026 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij denken dat je kat hele dag buiten is, zit ze gewoon bij iemand anders binnen.
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet? Jij zou dus zo'n ambtenaar zijn die daar een hekje neerzet.
Hier nog niet gehad maar het is dan ook een nieuw luikje. En onze monsters zijn de baas in de buurt.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik op katten pasten in een huis met een kattenluikje, liep er ook regelmatig een andere kat naar binnen.
dat ook maar zie hem alleen op de scooter in het voorbijrijdenquote:Op maandag 2 maart 2026 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Je durft 'm niet aan te spreken natuurlijk.
Misschien kun je een aanrijding met 'm veroorzaken? Heb je direct een soort band.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ook maar zie hem alleen op de scooter in het voorbijrijden
Q+ in de KSCquote:Op maandag 2 maart 2026 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier nog niet gehad maar het is dan ook een nieuw luikje. En onze monsters zijn de baas in de buurt.
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:18 schreef bitterbal het volgende:
maar zie hem welles met een vrouw en geloof dat die ook een kind heeft
volgende keer stuur ik direct op hem inquote:Op maandag 2 maart 2026 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je een aanrijding met 'm veroorzaken? Heb je direct een soort band.
Wat je zou noemen, een klap-bandquote:Op maandag 2 maart 2026 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je een aanrijding met 'm veroorzaken? Heb je direct een soort band.
Kan allemaal kapot.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:18 schreef bitterbal het volgende:
maar zie hem welles met een vrouw en geloof dat die ook een kind heeft
Awww! Arme man. Keihard werken en dan niets krijgen.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:21 schreef bitterbal het volgende:
vroeg ik mijn thaise buurvrouw of ze de tuinman zijn salaris wilde geven toen ik in NL was heeft ze dta niet gedaan.![]()
En die man heeft ook niks gezegd
Sorry, zal geen fotos meer sturenquote:
En de buurvrouw heeft dat in haar zak gehoudenquote:Op maandag 2 maart 2026 09:21 schreef bitterbal het volgende:
vroeg ik mijn thaise buurvrouw of ze de tuinman zijn salaris wilde geven toen ik in NL was heeft ze dta niet gedaan.![]()
En die man heeft ook niks gezegd
Aan de lopende ehh bandquote:Op maandag 2 maart 2026 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Awww! Arme man. Keihard werken en dan niets krijgen.
Zo rollen ze daar.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
En de buurvrouw heeft dat in haar zak gehouden
ja vind k wel echt waardeloos van haarquote:Op maandag 2 maart 2026 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Awww! Arme man. Keihard werken en dan niets krijgen.
ze zegt het net dat ze dat geld nog steeds heeftquote:Op maandag 2 maart 2026 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
En de buurvrouw heeft dat in haar zak gehouden
Iedereen tegen de VSquote:Op maandag 2 maart 2026 09:24 schreef Recce het volgende:
Koeweit heeft een paar Amerikaanse straaljagers neergeschoten. Goed gewerkt!
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:24 schreef Recce het volgende:
Die staan aan de kant van de Amerikanen tochquote:Op maandag 2 maart 2026 09:24 schreef Recce het volgende:
Ja, was een foutje.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die staan aan de kant van de Amerikanen toch
Ja al die emiraatjes willen zo min mogelijk gedoetjes daar want dat kost olie-inkomstenquote:Op maandag 2 maart 2026 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die staan aan de kant van de Amerikanen toch
Oepsiequote:
bij die ga je gelijk op date toch?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:26 schreef Nattekat het volgende:
Breeze staat ook weer aan
Dat is wel de leukste app op zich.
Ik las net de formule voor wat een klant maximaal te besteden heeft. Die 8000 om mijn kaart te verkopen, gaat nog wel even duren.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las net de formule voor wat een klant maximaal te besteden heeft. Die 8000 om mijn kaart te verkopen, gaat nog wel even duren.
Moet je met een intervaltimer gaan wandelen. Paar minuten flink doorwandelen, paar minuten rustig. Dan kom je uit je lamme tempo.quote:
Ben je nu Japanese Walking aan het promotenquote:Op maandag 2 maart 2026 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je met een intervaltimer gaan wandelen. Paar minuten flink doorwandelen, paar minuten rustig. Dan kom je uit je lamme tempo.
De formule: (Shop level * 100) + (uitbreidingen lot A * 250) + (uitbreidingen lot B * 400) + 500 ( indien je lot B hebt).quote:
Het is vooral dat m'n linker enkel aan de zijkant aan het zeuren is als ik wat versnel.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je met een intervaltimer gaan wandelen. Paar minuten flink doorwandelen, paar minuten rustig. Dan kom je uit je lamme tempo.
Inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu Japanese Walking aan het promotenhttps://www.womenshealthm(...)eer-japanese-walking
Oh, dat is wel irritant.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is vooral dat m'n linker enkel aan de zijkant aan het zeuren is als ik wat versnel.
Begon met een keurige 10 minuten per kilometer en zit nu op 11 per kilometer
Al paar weken grieperig maar we werken gewoon door zodat de baas blij is.quote:
Onze gas-voorraad is bijna op, komt allemaal uit Qatar.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:35 schreef bitterbal het volgende:
thailand heeft nog olie voor 2 maanden maakte ze vandaag bekend
Klagenquote:Op maandag 2 maart 2026 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Al paar weken grieperig maar we werken gewoon door zodat de baas blij is.![]()
Verder mag ik niet klagen. Doe het wel uiteraard.
Gelukkig schijnt het zonnetje.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Onze gas-voorraad is bijna op, komt allemaal uit Qatar.
straks klappertanden voor julliequote:Op maandag 2 maart 2026 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Onze gas-voorraad is bijna op, komt allemaal uit Qatar.
Straks is er geen benzine meer voor de bitterbrommer.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:35 schreef bitterbal het volgende:
thailand heeft nog olie voor 2 maanden maakte ze vandaag bekend
Herkenbaar.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Nadeel van de zon is ook dat ik nu heel goed kan zien hoe schmutzig de keuken eigenlijk is.
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks is er geen benzine meer voor de bitterbrommer.
Ik heb van het weekend nieuwe schoenen ingelopen, dat vond mijn rechtvoet ook niet helemaal lekker, vooral op de wreefquote:Op maandag 2 maart 2026 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is vooral dat m'n linker enkel aan de zijkant aan het zeuren is als ik wat versnel.
Begon met een keurige 10 minuten per kilometer en zit nu op 11 per kilometer
Gordijnen dicht doen danquote:Op maandag 2 maart 2026 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Nadeel van de zon is ook dat ik nu heel goed kan zien hoe schmutzig de keuken eigenlijk is.
Ook goed, dan zie je het tenminste niet, en wat je niet ziet bestaat nietquote:Op maandag 2 maart 2026 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
Kan de screens omlaag doen.
Gewoon gordijnen dicht doen. Opgelost!quote:Op maandag 2 maart 2026 09:38 schreef CherryLips het volgende:
*bergt fakkels en hooivorken op*quote:Op maandag 2 maart 2026 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik op mn eigen vaste thuiswerkflexplek zitten.
Lekker in een appartement wonen. Altijd zo gezellig.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:51 schreef CherryLips het volgende:
O ja, m'n benedenburen beginnen vandaag hun badkamer te verbouwen.
Rip rust.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:51 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Pakje paracetamolquote:Op maandag 2 maart 2026 09:52 schreef Recce het volgende:
Lol, ik had vorige week andere medicijnen opgehaald bij de apotheek, zie ik nu dat ik daar ¤17,54 extra voor moet betalen met als beschrijving "begeleidingsgesprek".
"Heeft de dokter u uitgelegd hoe u het medicijn moet gebruiken? U moet even een paar dagen niet rijden. Tot ziens!"
Begeleidingsgesprek pijnmedicatie: ¤34,64quote:Op maandag 2 maart 2026 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pakje paracetamol
"U bent bekend met het gebruik?"
Volgens mij zit die rekening er bij mij ook elke keer bij terwijl het een herhaalrecept is dat ik uit de medicijnmuur buiten moet halenquote:Op maandag 2 maart 2026 09:52 schreef Recce het volgende:
Lol, ik had vorige week andere medicijnen opgehaald bij de apotheek, zie ik nu dat ik daar ¤17,54 extra voor moet betalen met als beschrijving "begeleidingsgesprek".
"Heeft de dokter u uitgelegd hoe u het medicijn moet gebruiken? U moet even een paar dagen niet rijden. Tot ziens!"
dan haal je ze wel voor ¤ 1,50 bij de kruidvat (of de supermarkt)quote:Op maandag 2 maart 2026 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Begeleidingsgesprek pijnmedicatie: ¤34,64
Paracetamol? Dat krijg je toch alleen als je een operatie zonder verdoving hebt gehad?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pakje paracetamol
"U bent bekend met het gebruik?"
Dat lijkt me niet de bedoeling.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zit die rekening er bij mij ook elke keer bij terwijl het een herhaalrecept is dat ik uit de medicijnmuur buiten moet halen
Bij Breeze 1 date gehad, maar dat was iemand die er overduidelijk niet klaar voor was.quote:
Fokster?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Breeze 1 date gehad, maar dat was iemand die er overduidelijk niet klaar voor was.
Sinds wanneer doen ze die verzonnen kosten erbij en waarom zou je dat betalen?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zit die rekening er bij mij ook elke keer bij terwijl het een herhaalrecept is dat ik uit de medicijnmuur buiten moet halen
Op welke manier?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Breeze 1 date gehad, maar dat was iemand die er overduidelijk niet klaar voor was.
Oh en hoe meet je dat precies?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit klinkt als een wiskunde les.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De formule: (Shop level * 100) + (uitbreidingen lot A * 250) + (uitbreidingen lot B * 400) + 500 ( indien je lot B hebt).
Ik heb lot B nog niet. Dus voor mij geldt enkel (Shop level * 100) + (uitbreidingen lot A * 250).
Ik zit nu op level 12 en 2 uitbreidingen. Dus dat is 1200 + 500 = 1700.
Ja beetje wel en geen idee waardoor het komt. Het is niet alsof ik nou nooit loop ofzo.quote:
irritant is dat.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend nieuwe schoenen ingelopen, dat vond mijn rechtvoet ook niet helemaal lekker, vooral op de wreef
Dat merk je soms heel snelquote:
Oh het valt mee, ze rekenen alleen nog maar het in het kastje leggenquote:
Zit even te kijken, staan ook echt random dingen bij die zorgkostenquote:Verrichting: Terhandstelling ¤ 8,65
quote:Diverse samenwerkingsverbanden.
Verrichting: Organisatie en infrastructuur regiomanagement (samenwerking tussen verschillende zorg- en hulpverleners in de regio), per ingeschreven verzekerde
Verrichting: Ouderenzorg
Verrichting: Innovatie
Verrichting: Opslag praktijkondersteuner ggz per kwartaal per ingeschreven verzekerde
Verrichting: Diagnostisch toets overleg
Verrichting: Kwaliteit
Verrichting: Meer tijd voor de patiënt
Rip sexdate.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ouderenzorg?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh het valt mee, ze rekenen alleen nog maar het in het kastje leggen
[..]
Zit even te kijken, staan ook echt random dingen bij die zorgkosten
[..]
Ja stiekem ben ik al heel oudquote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:
Het zijn kosten voor alles wat er in die apotheek gebeurt, van dat geld bestaat de apotheek.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen ze die verzonnen kosten erbij en waarom zou je dat betalen?
Als ze letterlijk zegt dat ze even een pauze had genomen en dat ze alleen die date heeft gedaan omdat ie er toch al was is dat wel een valide conclusiequote:
Man man manquote:Op maandag 2 maart 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze letterlijk zegt dat ze even een pauze had genomen en dat ze alleen die date heeft gedaan omdat ie er toch al was is dat wel een valide conclusie
was ze verder wel leuk? Wat hebben jullie gedaan?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze letterlijk zegt dat ze even een pauze had genomen en dat ze alleen die date heeft gedaan omdat ie er toch al was is dat wel een valide conclusie
Die had dus gehoopt op alleen wat viezelevozelen en daarna nooit meer met je te pratenquote:Op maandag 2 maart 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ieder hun eigen spaatje rood betaald en achtentwintig keer op hun horloge gekeken of de bus al ging.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was ze verder wel leuk? Wat hebben jullie gedaan?
quote:Op maandag 2 maart 2026 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ieder hun eigen spaatje rood betaald en achtentwintig keer op hun horloge gekeken of de bus al ging.
Gelukkig liegen vrouwen nooit om mannen hun gevoelens te sparenquote:Op maandag 2 maart 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er staat op gesprek en dat heb je niet gehad, er staat niet we bestaan niet zonder dat je ons dit even ook nog betaald.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn kosten voor alles wat er in die apotheek gebeurt, van dat geld bestaat de apotheek.
Ik had geen bezwaar tegen een tweede date. Ze bleef wel erg gesloten en het is meestal geen goed teken als de FOK!er een gesprek gaande moet houden, dus dat was ook vooral een 'het was gezellig, maar...'.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was ze verder wel leuk? Wat hebben jullie gedaan?
Oké dan zetten ze het er niet bij en wordt het gewoon in de prijs van je medicijn opgenomen.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Er staat op gesprek en dat heb je niet gehad, er staat niet we bestaan niet zonder dat je ons dit even ook nog betaald.
Alles wat je bij de apo kunt krijgen maar ook bij de drogist is bij de apo duurder.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké dan zetten ze het er niet bij en wordt het gewoon in de prijs van je medicijn opgenomen.
quote:Verlaag uw termijnbedrag naar ¤ 56,00
Dan past uw termijnbedrag weer bij uw verbruik
Of ze zijn gewoon eerlijkquote:Op maandag 2 maart 2026 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké dan zetten ze het er niet bij en wordt het gewoon in de prijs van je medicijn opgenomen.
quote:Op maandag 2 maart 2026 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig liegen vrouwen nooit om mannen hun gevoelens te sparen
Ja. Dan ga je naar de drogist.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles wat je bij de apo kunt krijgen maar ook bij de drogist is bij de apo duurder.
en breeze stelt de locatie ook voor?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had geen bezwaar tegen een tweede date. Ze bleef wel erg gesloten en het is meestal geen goed teken als de FOK!er een gesprek gaande moet houden, dus dat was ook vooral een 'het was gezellig, maar...'.
Bij Breeze is het altijd drankje doen.
Gelukkig blijft het daar ook lekker door gaanquote:Oekraïne voert grote droneaanval uit op Russische havenstad in Krasnodar
Oekraïne heeft gisteravond en vannacht grootschalige droneaanvallen uitgevoerd in de Russische regio Krasnodar. Volgens het Russische ministerie van Defensie werden 66 Oekraïense drones boven de regio neergehaald en 67 boven de Zwarte Zee.
https://nos.nl/artikel/26(...)venstad-in-krasnodar
quote:
Ik ben twee maanden niet thuis geweestquote:Op maandag 2 maart 2026 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is wel heel zuinig. Ik ga 80 euro betalen in m'n nieuwe contract. Gelukkig net afgesloten voor de ellende in het Midden-Oosten. Vandaag is de gasprijs 25% gestegen.
Dit kan alleen in jouw hoofd en verkapte vorm van afwijzing zijn. Zelfs vrouwen komen niet met zulke vergezochte smoesjes.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig liegen vrouwen nooit om mannen hun gevoelens te sparen
Normaal gesproken betaal ik 130.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is wel heel zuinig. Ik ga 80 euro betalen in m'n nieuwe contract. Gelukkig net afgesloten voor de ellende in het Midden-Oosten. Vandaag is de gasprijs 25% gestegen.
Naar de tyfus ermeequote:Op maandag 2 maart 2026 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig blijft het daar ook lekker door gaan
Alles naar de klotequote:
Ik heb nog tot 30 april 2027. Dat is hopelijk nog ver genoegquote:Op maandag 2 maart 2026 10:22 schreef Recce het volgende:
Ja, wel leuk als je nu vanuit Europa naar Azië wil vliegen.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig blijft het daar ook lekker door gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |