Hier nog niet gehad maar het is dan ook een nieuw luikje. En onze monsters zijn de baas in de buurt.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik op katten pasten in een huis met een kattenluikje, liep er ook regelmatig een andere kat naar binnen.
dat ook maar zie hem alleen op de scooter in het voorbijrijdenquote:Op maandag 2 maart 2026 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Je durft 'm niet aan te spreken natuurlijk.
Misschien kun je een aanrijding met 'm veroorzaken? Heb je direct een soort band.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ook maar zie hem alleen op de scooter in het voorbijrijden
Q+ in de KSCquote:Op maandag 2 maart 2026 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier nog niet gehad maar het is dan ook een nieuw luikje. En onze monsters zijn de baas in de buurt.
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:18 schreef bitterbal het volgende:
maar zie hem welles met een vrouw en geloof dat die ook een kind heeft
volgende keer stuur ik direct op hem inquote:Op maandag 2 maart 2026 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je een aanrijding met 'm veroorzaken? Heb je direct een soort band.
Wat je zou noemen, een klap-bandquote:Op maandag 2 maart 2026 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je een aanrijding met 'm veroorzaken? Heb je direct een soort band.
Kan allemaal kapot.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:18 schreef bitterbal het volgende:
maar zie hem welles met een vrouw en geloof dat die ook een kind heeft
Awww! Arme man. Keihard werken en dan niets krijgen.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:21 schreef bitterbal het volgende:
vroeg ik mijn thaise buurvrouw of ze de tuinman zijn salaris wilde geven toen ik in NL was heeft ze dta niet gedaan.![]()
En die man heeft ook niks gezegd
Sorry, zal geen fotos meer sturenquote:
En de buurvrouw heeft dat in haar zak gehoudenquote:Op maandag 2 maart 2026 09:21 schreef bitterbal het volgende:
vroeg ik mijn thaise buurvrouw of ze de tuinman zijn salaris wilde geven toen ik in NL was heeft ze dta niet gedaan.![]()
En die man heeft ook niks gezegd
Aan de lopende ehh bandquote:Op maandag 2 maart 2026 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Awww! Arme man. Keihard werken en dan niets krijgen.
Zo rollen ze daar.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
En de buurvrouw heeft dat in haar zak gehouden
ja vind k wel echt waardeloos van haarquote:Op maandag 2 maart 2026 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Awww! Arme man. Keihard werken en dan niets krijgen.
ze zegt het net dat ze dat geld nog steeds heeftquote:Op maandag 2 maart 2026 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
En de buurvrouw heeft dat in haar zak gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |