Iedereen tegen de VSquote:Op maandag 2 maart 2026 09:24 schreef Recce het volgende:
Koeweit heeft een paar Amerikaanse straaljagers neergeschoten. Goed gewerkt!
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:24 schreef Recce het volgende:
Die staan aan de kant van de Amerikanen tochquote:Op maandag 2 maart 2026 09:24 schreef Recce het volgende:
Ja, was een foutje.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die staan aan de kant van de Amerikanen toch
Ja al die emiraatjes willen zo min mogelijk gedoetjes daar want dat kost olie-inkomstenquote:Op maandag 2 maart 2026 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die staan aan de kant van de Amerikanen toch
Oepsiequote:
bij die ga je gelijk op date toch?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:26 schreef Nattekat het volgende:
Breeze staat ook weer aan
Dat is wel de leukste app op zich.
Ik las net de formule voor wat een klant maximaal te besteden heeft. Die 8000 om mijn kaart te verkopen, gaat nog wel even duren.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las net de formule voor wat een klant maximaal te besteden heeft. Die 8000 om mijn kaart te verkopen, gaat nog wel even duren.
Moet je met een intervaltimer gaan wandelen. Paar minuten flink doorwandelen, paar minuten rustig. Dan kom je uit je lamme tempo.quote:
Ben je nu Japanese Walking aan het promotenquote:Op maandag 2 maart 2026 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je met een intervaltimer gaan wandelen. Paar minuten flink doorwandelen, paar minuten rustig. Dan kom je uit je lamme tempo.
De formule: (Shop level * 100) + (uitbreidingen lot A * 250) + (uitbreidingen lot B * 400) + 500 ( indien je lot B hebt).quote:
Het is vooral dat m'n linker enkel aan de zijkant aan het zeuren is als ik wat versnel.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je met een intervaltimer gaan wandelen. Paar minuten flink doorwandelen, paar minuten rustig. Dan kom je uit je lamme tempo.
Inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu Japanese Walking aan het promotenhttps://www.womenshealthm(...)eer-japanese-walking
Oh, dat is wel irritant.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is vooral dat m'n linker enkel aan de zijkant aan het zeuren is als ik wat versnel.
Begon met een keurige 10 minuten per kilometer en zit nu op 11 per kilometer
Al paar weken grieperig maar we werken gewoon door zodat de baas blij is.quote:
Onze gas-voorraad is bijna op, komt allemaal uit Qatar.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:35 schreef bitterbal het volgende:
thailand heeft nog olie voor 2 maanden maakte ze vandaag bekend
Klagenquote:Op maandag 2 maart 2026 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Al paar weken grieperig maar we werken gewoon door zodat de baas blij is.![]()
Verder mag ik niet klagen. Doe het wel uiteraard.
Gelukkig schijnt het zonnetje.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Onze gas-voorraad is bijna op, komt allemaal uit Qatar.
straks klappertanden voor julliequote:Op maandag 2 maart 2026 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Onze gas-voorraad is bijna op, komt allemaal uit Qatar.
Straks is er geen benzine meer voor de bitterbrommer.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:35 schreef bitterbal het volgende:
thailand heeft nog olie voor 2 maanden maakte ze vandaag bekend
Herkenbaar.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Nadeel van de zon is ook dat ik nu heel goed kan zien hoe schmutzig de keuken eigenlijk is.
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks is er geen benzine meer voor de bitterbrommer.
Ik heb van het weekend nieuwe schoenen ingelopen, dat vond mijn rechtvoet ook niet helemaal lekker, vooral op de wreefquote:Op maandag 2 maart 2026 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is vooral dat m'n linker enkel aan de zijkant aan het zeuren is als ik wat versnel.
Begon met een keurige 10 minuten per kilometer en zit nu op 11 per kilometer
Gordijnen dicht doen danquote:Op maandag 2 maart 2026 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Nadeel van de zon is ook dat ik nu heel goed kan zien hoe schmutzig de keuken eigenlijk is.
Ook goed, dan zie je het tenminste niet, en wat je niet ziet bestaat nietquote:Op maandag 2 maart 2026 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
Kan de screens omlaag doen.
Gewoon gordijnen dicht doen. Opgelost!quote:Op maandag 2 maart 2026 09:38 schreef CherryLips het volgende:
*bergt fakkels en hooivorken op*quote:Op maandag 2 maart 2026 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik op mn eigen vaste thuiswerkflexplek zitten.
Lekker in een appartement wonen. Altijd zo gezellig.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:51 schreef CherryLips het volgende:
O ja, m'n benedenburen beginnen vandaag hun badkamer te verbouwen.
Rip rust.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:51 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Pakje paracetamolquote:Op maandag 2 maart 2026 09:52 schreef Recce het volgende:
Lol, ik had vorige week andere medicijnen opgehaald bij de apotheek, zie ik nu dat ik daar ¤17,54 extra voor moet betalen met als beschrijving "begeleidingsgesprek".
"Heeft de dokter u uitgelegd hoe u het medicijn moet gebruiken? U moet even een paar dagen niet rijden. Tot ziens!"
Begeleidingsgesprek pijnmedicatie: ¤34,64quote:Op maandag 2 maart 2026 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pakje paracetamol
"U bent bekend met het gebruik?"
Volgens mij zit die rekening er bij mij ook elke keer bij terwijl het een herhaalrecept is dat ik uit de medicijnmuur buiten moet halenquote:Op maandag 2 maart 2026 09:52 schreef Recce het volgende:
Lol, ik had vorige week andere medicijnen opgehaald bij de apotheek, zie ik nu dat ik daar ¤17,54 extra voor moet betalen met als beschrijving "begeleidingsgesprek".
"Heeft de dokter u uitgelegd hoe u het medicijn moet gebruiken? U moet even een paar dagen niet rijden. Tot ziens!"
dan haal je ze wel voor ¤ 1,50 bij de kruidvat (of de supermarkt)quote:Op maandag 2 maart 2026 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Begeleidingsgesprek pijnmedicatie: ¤34,64
Paracetamol? Dat krijg je toch alleen als je een operatie zonder verdoving hebt gehad?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pakje paracetamol
"U bent bekend met het gebruik?"
Dat lijkt me niet de bedoeling.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zit die rekening er bij mij ook elke keer bij terwijl het een herhaalrecept is dat ik uit de medicijnmuur buiten moet halen
Bij Breeze 1 date gehad, maar dat was iemand die er overduidelijk niet klaar voor was.quote:
Fokster?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Breeze 1 date gehad, maar dat was iemand die er overduidelijk niet klaar voor was.
Sinds wanneer doen ze die verzonnen kosten erbij en waarom zou je dat betalen?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zit die rekening er bij mij ook elke keer bij terwijl het een herhaalrecept is dat ik uit de medicijnmuur buiten moet halen
Op welke manier?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Breeze 1 date gehad, maar dat was iemand die er overduidelijk niet klaar voor was.
Oh en hoe meet je dat precies?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit klinkt als een wiskunde les.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De formule: (Shop level * 100) + (uitbreidingen lot A * 250) + (uitbreidingen lot B * 400) + 500 ( indien je lot B hebt).
Ik heb lot B nog niet. Dus voor mij geldt enkel (Shop level * 100) + (uitbreidingen lot A * 250).
Ik zit nu op level 12 en 2 uitbreidingen. Dus dat is 1200 + 500 = 1700.
Ja beetje wel en geen idee waardoor het komt. Het is niet alsof ik nou nooit loop ofzo.quote:
irritant is dat.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend nieuwe schoenen ingelopen, dat vond mijn rechtvoet ook niet helemaal lekker, vooral op de wreef
Dat merk je soms heel snelquote:
Oh het valt mee, ze rekenen alleen nog maar het in het kastje leggenquote:
Zit even te kijken, staan ook echt random dingen bij die zorgkostenquote:Verrichting: Terhandstelling ¤ 8,65
quote:Diverse samenwerkingsverbanden.
Verrichting: Organisatie en infrastructuur regiomanagement (samenwerking tussen verschillende zorg- en hulpverleners in de regio), per ingeschreven verzekerde
Verrichting: Ouderenzorg
Verrichting: Innovatie
Verrichting: Opslag praktijkondersteuner ggz per kwartaal per ingeschreven verzekerde
Verrichting: Diagnostisch toets overleg
Verrichting: Kwaliteit
Verrichting: Meer tijd voor de patiënt
Rip sexdate.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ouderenzorg?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh het valt mee, ze rekenen alleen nog maar het in het kastje leggen
[..]
Zit even te kijken, staan ook echt random dingen bij die zorgkosten
[..]
Ja stiekem ben ik al heel oudquote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:
Het zijn kosten voor alles wat er in die apotheek gebeurt, van dat geld bestaat de apotheek.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen ze die verzonnen kosten erbij en waarom zou je dat betalen?
Als ze letterlijk zegt dat ze even een pauze had genomen en dat ze alleen die date heeft gedaan omdat ie er toch al was is dat wel een valide conclusiequote:
Man man manquote:Op maandag 2 maart 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze letterlijk zegt dat ze even een pauze had genomen en dat ze alleen die date heeft gedaan omdat ie er toch al was is dat wel een valide conclusie
was ze verder wel leuk? Wat hebben jullie gedaan?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze letterlijk zegt dat ze even een pauze had genomen en dat ze alleen die date heeft gedaan omdat ie er toch al was is dat wel een valide conclusie
Die had dus gehoopt op alleen wat viezelevozelen en daarna nooit meer met je te pratenquote:Op maandag 2 maart 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ieder hun eigen spaatje rood betaald en achtentwintig keer op hun horloge gekeken of de bus al ging.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was ze verder wel leuk? Wat hebben jullie gedaan?
quote:Op maandag 2 maart 2026 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ieder hun eigen spaatje rood betaald en achtentwintig keer op hun horloge gekeken of de bus al ging.
Gelukkig liegen vrouwen nooit om mannen hun gevoelens te sparenquote:Op maandag 2 maart 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er staat op gesprek en dat heb je niet gehad, er staat niet we bestaan niet zonder dat je ons dit even ook nog betaald.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn kosten voor alles wat er in die apotheek gebeurt, van dat geld bestaat de apotheek.
Ik had geen bezwaar tegen een tweede date. Ze bleef wel erg gesloten en het is meestal geen goed teken als de FOK!er een gesprek gaande moet houden, dus dat was ook vooral een 'het was gezellig, maar...'.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was ze verder wel leuk? Wat hebben jullie gedaan?
Oké dan zetten ze het er niet bij en wordt het gewoon in de prijs van je medicijn opgenomen.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Er staat op gesprek en dat heb je niet gehad, er staat niet we bestaan niet zonder dat je ons dit even ook nog betaald.
Alles wat je bij de apo kunt krijgen maar ook bij de drogist is bij de apo duurder.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké dan zetten ze het er niet bij en wordt het gewoon in de prijs van je medicijn opgenomen.
quote:Verlaag uw termijnbedrag naar ¤ 56,00
Dan past uw termijnbedrag weer bij uw verbruik
Of ze zijn gewoon eerlijkquote:Op maandag 2 maart 2026 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké dan zetten ze het er niet bij en wordt het gewoon in de prijs van je medicijn opgenomen.
quote:Op maandag 2 maart 2026 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig liegen vrouwen nooit om mannen hun gevoelens te sparen
Ja. Dan ga je naar de drogist.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles wat je bij de apo kunt krijgen maar ook bij de drogist is bij de apo duurder.
en breeze stelt de locatie ook voor?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had geen bezwaar tegen een tweede date. Ze bleef wel erg gesloten en het is meestal geen goed teken als de FOK!er een gesprek gaande moet houden, dus dat was ook vooral een 'het was gezellig, maar...'.
Bij Breeze is het altijd drankje doen.
Gelukkig blijft het daar ook lekker door gaanquote:Oekraïne voert grote droneaanval uit op Russische havenstad in Krasnodar
Oekraïne heeft gisteravond en vannacht grootschalige droneaanvallen uitgevoerd in de Russische regio Krasnodar. Volgens het Russische ministerie van Defensie werden 66 Oekraïense drones boven de regio neergehaald en 67 boven de Zwarte Zee.
https://nos.nl/artikel/26(...)venstad-in-krasnodar
quote:
Ik ben twee maanden niet thuis geweestquote:Op maandag 2 maart 2026 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is wel heel zuinig. Ik ga 80 euro betalen in m'n nieuwe contract. Gelukkig net afgesloten voor de ellende in het Midden-Oosten. Vandaag is de gasprijs 25% gestegen.
Dit kan alleen in jouw hoofd en verkapte vorm van afwijzing zijn. Zelfs vrouwen komen niet met zulke vergezochte smoesjes.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig liegen vrouwen nooit om mannen hun gevoelens te sparen
Normaal gesproken betaal ik 130.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is wel heel zuinig. Ik ga 80 euro betalen in m'n nieuwe contract. Gelukkig net afgesloten voor de ellende in het Midden-Oosten. Vandaag is de gasprijs 25% gestegen.
Naar de tyfus ermeequote:Op maandag 2 maart 2026 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig blijft het daar ook lekker door gaan
Alles naar de klotequote:
Ik heb nog tot 30 april 2027. Dat is hopelijk nog ver genoegquote:Op maandag 2 maart 2026 10:22 schreef Recce het volgende:
Ja, wel leuk als je nu vanuit Europa naar Azië wil vliegen.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig blijft het daar ook lekker door gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |