Iedereen tegen de VSquote:Op maandag 2 maart 2026 09:24 schreef Recce het volgende:
Koeweit heeft een paar Amerikaanse straaljagers neergeschoten. Goed gewerkt!
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:24 schreef Recce het volgende:
Die staan aan de kant van de Amerikanen tochquote:Op maandag 2 maart 2026 09:24 schreef Recce het volgende:
Ja, was een foutje.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die staan aan de kant van de Amerikanen toch
Ja al die emiraatjes willen zo min mogelijk gedoetjes daar want dat kost olie-inkomstenquote:Op maandag 2 maart 2026 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die staan aan de kant van de Amerikanen toch
Oepsiequote:
bij die ga je gelijk op date toch?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:26 schreef Nattekat het volgende:
Breeze staat ook weer aan
Dat is wel de leukste app op zich.
Ik las net de formule voor wat een klant maximaal te besteden heeft. Die 8000 om mijn kaart te verkopen, gaat nog wel even duren.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las net de formule voor wat een klant maximaal te besteden heeft. Die 8000 om mijn kaart te verkopen, gaat nog wel even duren.
Moet je met een intervaltimer gaan wandelen. Paar minuten flink doorwandelen, paar minuten rustig. Dan kom je uit je lamme tempo.quote:
Ben je nu Japanese Walking aan het promotenquote:Op maandag 2 maart 2026 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je met een intervaltimer gaan wandelen. Paar minuten flink doorwandelen, paar minuten rustig. Dan kom je uit je lamme tempo.
De formule: (Shop level * 100) + (uitbreidingen lot A * 250) + (uitbreidingen lot B * 400) + 500 ( indien je lot B hebt).quote:
Het is vooral dat m'n linker enkel aan de zijkant aan het zeuren is als ik wat versnel.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je met een intervaltimer gaan wandelen. Paar minuten flink doorwandelen, paar minuten rustig. Dan kom je uit je lamme tempo.
Inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu Japanese Walking aan het promotenhttps://www.womenshealthm(...)eer-japanese-walking
Oh, dat is wel irritant.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is vooral dat m'n linker enkel aan de zijkant aan het zeuren is als ik wat versnel.
Begon met een keurige 10 minuten per kilometer en zit nu op 11 per kilometer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |