nee, hier gaan ze om 22:00 dicht, en 1 in bleiswijk om 23:00 dicht..quote:
Oh matig wel dan ja, heb je nog wel iets in huis?quote:Op zondag 1 maart 2026 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, hier gaan ze om 22:00 dicht, en 1 in bleiswijk om 23:00 dicht..
drive thru's zijn soms wat langer open maar dan doen ze moeilijk als je op de fiets komt
ik had wel brood en diepvries dingen in huis.. maar heb nu maar de bankrekening geplunderd en laat via thuisbezorgd wat komen.. ja duurt ook lang maar ik heb geen zin in wat ik heb liggen hierquote:Op zondag 1 maart 2026 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh matig wel dan ja, heb je nog wel iets in huis?
Ja snap ik als je op dit tijdstip nog moet eten terwijl het bedtijd isquote:Op zondag 1 maart 2026 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had wel brood en diepvries dingen in huis.. maar heb nu maar de bankrekening geplunderd en laat via thuisbezorgd wat komen.. ja duurt ook lang maar ik heb geen zin in wat ik heb liggen hier
Ja, want het is een drive thru en geen ride thru.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, hier gaan ze om 22:00 dicht, en 1 in bleiswijk om 23:00 dicht..
drive thru's zijn soms wat langer open maar dan doen ze moeilijk als je op de fiets komt
Hier is het nog "uren van vorige maand invullen tijd"quote:Op zondag 1 maart 2026 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap ik als je op dit tijdstip nog moet eten terwijl het bedtijd is
Oh ja. Morgen declaraties van februari indienen.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het nog "uren van vorige maand invullen tijd"
ZEI HET TOCHquote:Op zondag 1 maart 2026 22:06 schreef Ama het volgende:
@:moeraskat Ja kut serie, zit hier te janken als een klein kind.Bobby.
quote:
Ik had het even opgezocht maar de makers vonden zelf ook wel dat het tijd werd dat niet iedereen alles maar overleefd.quote:
Eet smakelijk.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
Tijd om mijn hoofd vol te stoppen met chips.
Snap ik wel jaquote:Op zondag 1 maart 2026 23:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had het even opgezocht maar de makers vonden zelf ook wel dat het tijd werd dat niet iedereen alles maar overleefd.
Ik had vanmiddag zelfgemaaktequote:Op zondag 1 maart 2026 23:21 schreef mschol het volgende:
*burp* eten op..
prima burgertje van johnny's burger
quote:Op zondag 1 maart 2026 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
t viel me al eerder op vanaf die site. hoe ik de plaatjes ook los haal, hij pakt hem niet
Plaatjes van een http site (ipv https) doen het niet op FOK!quote:
Bumblequote:Op zondag 1 maart 2026 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Bumble en Hinge zijn klaar voor gebruik, hopelijk heb ik bij Bumble nog een beetje mmr over, anders heb ik er niks aan.
Breeze morgen ook maar eens invullen.
Er worden nu echt stappen ondernomen
Opgelost. Thanks floryquote:Op zondag 1 maart 2026 23:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Plaatjes van een http site (ipv https) doen het niet op FOK!
Nicequote:Op maandag 2 maart 2026 03:13 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier in een huis 2 oegandese vrouwen gevonden die als prostituee werken, vermoedelijk gedwongen door criminelen. En die vrouwen hebben dus gemiddeld 4 klanten per dag.
Op dit eiland, wist wel dat er veel in bangkok werken en pattaya en zo maar hier had ik echt niet gedacht. wie zijn die mannen dan die hier gebruik van maken]
video van de arrestatie.
https://www.facebook.com/share/v/1cThuFgHFe/
Ja dat had niet gekund. Al paar vrienden hebben gecanceld gekregen en zitten nog in bangkokquote:Op maandag 2 maart 2026 06:17 schreef Koen66 het volgende:
Is maar goed dat je niet in NL zit nu @:bitterbal en via Dubai naar Thailand terug wil vliegen
En ook maar goed dat ik op 13/3/25 ben gaan cruisen vanuit Dubai en niet op 13/3/26quote:Op maandag 2 maart 2026 06:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat had niet gekund. Al paar vrienden hebben gecanceld gekregen en zitten nog in bangkok
In TCG shop simulator heb ik een grading card terug. Heeft grading 10.quote:
4 per dag? alle mannen dan?quote:Op maandag 2 maart 2026 03:13 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier in een huis 2 oegandese vrouwen gevonden die als prostituee werken, vermoedelijk gedwongen door criminelen. En die vrouwen hebben dus gemiddeld 4 klanten per dag.
Op dit eiland, wist wel dat er veel in bangkok werken en pattaya en zo maar hier had ik echt niet gedacht. wie zijn die mannen dan die hier gebruik van maken]
video van de arrestatie.
https://www.facebook.com/share/v/1cThuFgHFe/
Nice nicequote:Op maandag 2 maart 2026 06:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In TCG shop simulator heb ik een grading card terug. Heeft grading 10.Is 6500 waard. Ik heb die nu te koop voor 8.000. ik heb al verschillende mensen zien kijken naar de kaart en zeggen dan dat de prijs fair is, maar niet genoeg geld hebben.
Ik ben benieuwd op welke level de klanten wel genoeg geld hebben om die kaart te kopen. Zodra ik die heb verkocht, kan ik gelijk een flinke uitbreiding van de winkel doen.quote:
Hallo Haagse sexyboyquote:
* dud0r steekt kroketje inquote:
ze willen geimporteerd worden.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:29 schreef Nattekat het volgende:
4 likes op Hinge. Nieuwe foto werkt.
Zit alleen geen Nederlandse tussen
Was dacht ik ook op de xbox beschikbaar dus van de week maar eens installerenquote:Op maandag 2 maart 2026 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd op welke level de klanten wel genoeg geld hebben om die kaart te kopen. Zodra ik die heb verkocht, kan ik gelijk een flinke uitbreiding van de winkel doen.
Wel nutteloos.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een jankerd. Dat is toch niet erg modderig?
Sowieso luie flikkers als je die paar extra stapjes niet wilt zetten, snappen ze dan niet dat je dan minder hapjes magquote:Op maandag 2 maart 2026 08:48 schreef Recce het volgende:
Zo te zien beginnen veel olifantenpaadjes vaak met een hoek ten opzichte van het pad/de weg waar ze vanaf komen. De bocht die dan nog overblijft, is een Bézierkromme.
Ik denk dat ze zo snel mogelijk naar de snackbar willen fietsen.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso luie flikkers als je die paar extra stapjes niet wilt zetten, snappen ze dan niet dat je dan minder hapjes mag
GA AANBELLEN DAN!!quote:Op maandag 2 maart 2026 08:51 schreef Ama het volgende:
Hedwig is buiten (?) maar er zat een kat bij twee buren verderop op de vensterbank die wel verdomd veel op Hedwig lijkt. Ze hebben ook geen eens een zwart witte kat.
Ja ben nu bij de branderij maar ik vraag wel even als ik weer thuis ben of ze daar binnen zit soms. Ze hebben wel een kattenluikje dus zou best kunnen.quote:
Is nu iets van 12 euro op Steam. Geen idee voor de xboxquote:Op maandag 2 maart 2026 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo Haagse sexyboy
[..]
* dud0r steekt kroketje in
[..]
ze willen geimporteerd worden.
[..]
Was dacht ik ook op de xbox beschikbaar dus van de week maar eens installeren
Die ze dus helemaal niet verdiend hebbenquote:Op maandag 2 maart 2026 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zo snel mogelijk naar de snackbar willen fietsen.
Jij denken dat je kat hele dag buiten is, zit ze gewoon bij iemand anders binnen.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ben nu bij de branderij maar ik vraag wel even als ik weer thuis ben of ze daar binnen zit soms. Ze hebben wel een kattenluikje dus zou best kunnen.
STINGquote:
Dat denk ik ook weer niet, zie haar ook wel regelmatig buiten rond rennen.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij denken dat je kat hele dag buiten is, zit ze gewoon bij iemand anders binnen.
Dat weet je toch niet? Jij zou dus zo'n ambtenaar zijn die daar een hekje neerzet.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ze dus helemaal niet verdiend hebben
De sloerie!quote:Op maandag 2 maart 2026 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij denken dat je kat hele dag buiten is, zit ze gewoon bij iemand anders binnen.
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet? Jij zou dus zo'n ambtenaar zijn die daar een hekje neerzet.
Hier nog niet gehad maar het is dan ook een nieuw luikje. En onze monsters zijn de baas in de buurt.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik op katten pasten in een huis met een kattenluikje, liep er ook regelmatig een andere kat naar binnen.
dat ook maar zie hem alleen op de scooter in het voorbijrijdenquote:Op maandag 2 maart 2026 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Je durft 'm niet aan te spreken natuurlijk.
Misschien kun je een aanrijding met 'm veroorzaken? Heb je direct een soort band.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ook maar zie hem alleen op de scooter in het voorbijrijden
Q+ in de KSCquote:Op maandag 2 maart 2026 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier nog niet gehad maar het is dan ook een nieuw luikje. En onze monsters zijn de baas in de buurt.
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:18 schreef bitterbal het volgende:
maar zie hem welles met een vrouw en geloof dat die ook een kind heeft
volgende keer stuur ik direct op hem inquote:Op maandag 2 maart 2026 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je een aanrijding met 'm veroorzaken? Heb je direct een soort band.
Wat je zou noemen, een klap-bandquote:Op maandag 2 maart 2026 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je een aanrijding met 'm veroorzaken? Heb je direct een soort band.
Kan allemaal kapot.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:18 schreef bitterbal het volgende:
maar zie hem welles met een vrouw en geloof dat die ook een kind heeft
Awww! Arme man. Keihard werken en dan niets krijgen.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:21 schreef bitterbal het volgende:
vroeg ik mijn thaise buurvrouw of ze de tuinman zijn salaris wilde geven toen ik in NL was heeft ze dta niet gedaan.![]()
En die man heeft ook niks gezegd
Sorry, zal geen fotos meer sturenquote:
En de buurvrouw heeft dat in haar zak gehoudenquote:Op maandag 2 maart 2026 09:21 schreef bitterbal het volgende:
vroeg ik mijn thaise buurvrouw of ze de tuinman zijn salaris wilde geven toen ik in NL was heeft ze dta niet gedaan.![]()
En die man heeft ook niks gezegd
Aan de lopende ehh bandquote:Op maandag 2 maart 2026 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Awww! Arme man. Keihard werken en dan niets krijgen.
Zo rollen ze daar.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
En de buurvrouw heeft dat in haar zak gehouden
ja vind k wel echt waardeloos van haarquote:Op maandag 2 maart 2026 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Awww! Arme man. Keihard werken en dan niets krijgen.
ze zegt het net dat ze dat geld nog steeds heeftquote:Op maandag 2 maart 2026 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
En de buurvrouw heeft dat in haar zak gehouden
Iedereen tegen de VSquote:Op maandag 2 maart 2026 09:24 schreef Recce het volgende:
Koeweit heeft een paar Amerikaanse straaljagers neergeschoten. Goed gewerkt!
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:24 schreef Recce het volgende:
Koeweit heeft een paar Amerikaanse straaljagers neergeschoten. Goed gewerkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |