nee, hier gaan ze om 22:00 dicht, en 1 in bleiswijk om 23:00 dicht..quote:
Oh matig wel dan ja, heb je nog wel iets in huis?quote:Op zondag 1 maart 2026 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, hier gaan ze om 22:00 dicht, en 1 in bleiswijk om 23:00 dicht..
drive thru's zijn soms wat langer open maar dan doen ze moeilijk als je op de fiets komt
ik had wel brood en diepvries dingen in huis.. maar heb nu maar de bankrekening geplunderd en laat via thuisbezorgd wat komen.. ja duurt ook lang maar ik heb geen zin in wat ik heb liggen hierquote:Op zondag 1 maart 2026 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh matig wel dan ja, heb je nog wel iets in huis?
Ja snap ik als je op dit tijdstip nog moet eten terwijl het bedtijd isquote:Op zondag 1 maart 2026 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had wel brood en diepvries dingen in huis.. maar heb nu maar de bankrekening geplunderd en laat via thuisbezorgd wat komen.. ja duurt ook lang maar ik heb geen zin in wat ik heb liggen hier
Ja, want het is een drive thru en geen ride thru.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, hier gaan ze om 22:00 dicht, en 1 in bleiswijk om 23:00 dicht..
drive thru's zijn soms wat langer open maar dan doen ze moeilijk als je op de fiets komt
Hier is het nog "uren van vorige maand invullen tijd"quote:Op zondag 1 maart 2026 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap ik als je op dit tijdstip nog moet eten terwijl het bedtijd is
Oh ja. Morgen declaraties van februari indienen.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het nog "uren van vorige maand invullen tijd"
ZEI HET TOCHquote:Op zondag 1 maart 2026 22:06 schreef Ama het volgende:
@:moeraskat Ja kut serie, zit hier te janken als een klein kind.Bobby.
quote:
Ik had het even opgezocht maar de makers vonden zelf ook wel dat het tijd werd dat niet iedereen alles maar overleefd.quote:
Eet smakelijk.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
Tijd om mijn hoofd vol te stoppen met chips.
Snap ik wel jaquote:Op zondag 1 maart 2026 23:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had het even opgezocht maar de makers vonden zelf ook wel dat het tijd werd dat niet iedereen alles maar overleefd.
Ik had vanmiddag zelfgemaaktequote:Op zondag 1 maart 2026 23:21 schreef mschol het volgende:
*burp* eten op..
prima burgertje van johnny's burger
quote:Op zondag 1 maart 2026 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
t viel me al eerder op vanaf die site. hoe ik de plaatjes ook los haal, hij pakt hem niet
Plaatjes van een http site (ipv https) doen het niet op FOK!quote:
Bumblequote:Op zondag 1 maart 2026 23:55 schreef Nattekat het volgende:
Bumble en Hinge zijn klaar voor gebruik, hopelijk heb ik bij Bumble nog een beetje mmr over, anders heb ik er niks aan.
Breeze morgen ook maar eens invullen.
Er worden nu echt stappen ondernomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |