Ik ben benieuwd op welke level de klanten wel genoeg geld hebben om die kaart te kopen. Zodra ik die heb verkocht, kan ik gelijk een flinke uitbreiding van de winkel doen.quote:
Hallo Haagse sexyboyquote:
* dud0r steekt kroketje inquote:
ze willen geimporteerd worden.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:29 schreef Nattekat het volgende:
4 likes op Hinge. Nieuwe foto werkt.
Zit alleen geen Nederlandse tussen
Was dacht ik ook op de xbox beschikbaar dus van de week maar eens installerenquote:Op maandag 2 maart 2026 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd op welke level de klanten wel genoeg geld hebben om die kaart te kopen. Zodra ik die heb verkocht, kan ik gelijk een flinke uitbreiding van de winkel doen.
Wel nutteloos.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een jankerd. Dat is toch niet erg modderig?
Sowieso luie flikkers als je die paar extra stapjes niet wilt zetten, snappen ze dan niet dat je dan minder hapjes magquote:Op maandag 2 maart 2026 08:48 schreef Recce het volgende:
Zo te zien beginnen veel olifantenpaadjes vaak met een hoek ten opzichte van het pad/de weg waar ze vanaf komen. De bocht die dan nog overblijft, is een Bézierkromme.
Ik denk dat ze zo snel mogelijk naar de snackbar willen fietsen.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso luie flikkers als je die paar extra stapjes niet wilt zetten, snappen ze dan niet dat je dan minder hapjes mag
GA AANBELLEN DAN!!quote:Op maandag 2 maart 2026 08:51 schreef Ama het volgende:
Hedwig is buiten (?) maar er zat een kat bij twee buren verderop op de vensterbank die wel verdomd veel op Hedwig lijkt. Ze hebben ook geen eens een zwart witte kat.
Ja ben nu bij de branderij maar ik vraag wel even als ik weer thuis ben of ze daar binnen zit soms. Ze hebben wel een kattenluikje dus zou best kunnen.quote:
Is nu iets van 12 euro op Steam. Geen idee voor de xboxquote:Op maandag 2 maart 2026 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo Haagse sexyboy
[..]
* dud0r steekt kroketje in
[..]
ze willen geimporteerd worden.
[..]
Was dacht ik ook op de xbox beschikbaar dus van de week maar eens installeren
Die ze dus helemaal niet verdiend hebbenquote:Op maandag 2 maart 2026 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zo snel mogelijk naar de snackbar willen fietsen.
Jij denken dat je kat hele dag buiten is, zit ze gewoon bij iemand anders binnen.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ben nu bij de branderij maar ik vraag wel even als ik weer thuis ben of ze daar binnen zit soms. Ze hebben wel een kattenluikje dus zou best kunnen.
STINGquote:
Dat denk ik ook weer niet, zie haar ook wel regelmatig buiten rond rennen.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij denken dat je kat hele dag buiten is, zit ze gewoon bij iemand anders binnen.
Dat weet je toch niet? Jij zou dus zo'n ambtenaar zijn die daar een hekje neerzet.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ze dus helemaal niet verdiend hebben
De sloerie!quote:Op maandag 2 maart 2026 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij denken dat je kat hele dag buiten is, zit ze gewoon bij iemand anders binnen.
quote:Op maandag 2 maart 2026 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet? Jij zou dus zo'n ambtenaar zijn die daar een hekje neerzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |