Ja maar DAT kan ik ook!quote:Op zondag 1 maart 2026 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan wel de foto zonder mij nogmaals posten.
Weer vanuit dat torentje?quote:Op zondag 1 maart 2026 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Doe gewoon normaal joh wat dacht je daarvanm. Post die foto, of niet. Niet dit soort gezeik. Sjongejonge zijn we 6 of zo?quote:Op zondag 1 maart 2026 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Ohja die kocht ik vroeger wel eensquote:Op zondag 1 maart 2026 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze zijn het
https://www.jumbo.com/pro(...)chees-250-g-159119ZK
Ja ik moest even zoeken, verdomme.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal joh wat dacht je daarvanm. Post die foto, of niet. Niet dit soort gezeik. Sjongejonge zijn we 6 of zo?
wil jij ook nog heerlijk in hun schelp gestoofde slakjes met kruidenboter?quote:
Hoezo heb je nog geen eten op danquote:Op zondag 1 maart 2026 22:33 schreef mschol het volgende:
weer thuis, helaas geen eten, dus moet nog eff wat regelen..
Wat wil je er allemaal in kwijt dan, je complete levensverhaalquote:Op zondag 1 maart 2026 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil meer in die bio zetten dan dat er ruimte voor is. Luxeprobleem nu
ik wil zo veel mogelijk ballen in natte netjes douwen binnen beperkte tijd.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat wil je er allemaal in kwijt dan, je complete levensverhaalGewoon 'hoi ik ben kat en ik zoek een poes' is toch voldoende
ik zou naar de mac gaan, maar tegen de tijd dat ik wegging was mac dichtquote:
Ja, die was ik niet van plan om nog wakker door te brengen.quote:
Zijn die dingen niet 24/7 open danquote:Op zondag 1 maart 2026 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou naar de mac gaan, maar tegen de tijd dat ik wegging was mac dicht
Er was ons een foto beloofd van jou.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja vriend ik zei toch 'weer'. Als in 'deze is al een keer gepost'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |