abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220217366
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:55 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
"Als NAVO-lid steunen wij de Verenigde Staten in deze operatie om het terroristische regime omver te werpen vanwege nucleaire dreiging en daarnaast het Iraanse volk hun vrijheid te geven. Wij hopen in elk geval op zo weinig mogelijk onschuldige slachtoffers."

Zoiets zou naar mijn mening al een stuk beter zijn.
Waarom zouden we in godsnaam? De redenen kunnen goed zijn maar als je diplomatisch niet wil en er ook geen vervolg zal zijn, laten wij ons even lekker afzijdig houden aub.
pi_220217367
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:52 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Oh wat fijn, dus daarom waren onze benzineprijzen zo laag! Ja, daar offer ik graag het leger voor op. Ze hebben ook onze verkeersboetes kunstmatig laag gehouden, wist je dat?
Waarom krijg jij überhaupt verkeersboetes? Dat zegt mij al weer genoeg.
Wie dit leest is gek
pi_220217373
Zou wel aardig zijn als ze 1 zon vliegdekschip raken
pi_220217374
quote:

[..]
"Als NAVO-lid steunen wij de Verenigde Staten in deze operatie om het terroristische regime omver te werpen vanwege nucleaire dreiging en daarnaast het Iraanse volk hun vrijheid te geven. Wij hopen in elk geval op zo weinig mogelijk onschuldige slachtoffers."

En waarom zou hij dat steunen? Of überhaupt nu een kant kiezen?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 28 februari 2026 @ 10:58:44 #215
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_220217379
Beschadigd dit nu het aanzien van de FIFA Peace Prize?
Ik had dit niet verwacht van het land met het Department of War.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 28 februari 2026 @ 10:59:06 #216
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220217385
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:57 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Waarom krijg jij überhaupt verkeersboetes? Dat zegt mij al weer genoeg.
De laatste is alweer erg lang geleden, maar ik krijg weleens iets mee van het nieuws. Fijn dat jij zo goed geïnformeerd bent!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zaterdag 28 februari 2026 @ 10:59:27 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220217388
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:52 schreef Discombobulate het volgende:
Nog erg weinig bekend om een beetje een volledig beeld te krijgen.
Er gebeurt momenteel ook niet veel, Geen grote lucht operaties of verdere bombardementen.
Ik vermoed dat ISrael en de VS hun eerste strike hebben uitgevoerd en Afwachten wat Iran terug doet, een voordeel hiervan is dat ze waarschijnlijk kunnen zien van waar uit raketten worden afgevuurd zodat ze een nieuw doelwit hebben.

Ik had eigenijk verwacht dat men het luchtruim zou gaan kiezen om het luchtruim veilig te stellen.

Beide kampen hebben het een en ander afgevuurd maar de afgelopen 2 uur is er weinig anders gebeurd dan dat de Rakketten ISrael hebben bereikt en andere doelwitten in het midden oosten.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zaterdag 28 februari 2026 @ 10:59:44 #218
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220217393
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De vraag of het Iraanse volk dit wil is niet de juiste, want dan ben je al een paar stappen te ver. Het uitgangspunt zou moeten zijn dat je geen oorlog (of regime change) voert tegen een land dat zelf geen oorlog is begonnen. Daar aan voorbij gaan is al een no-go, hoe kwaadaardig het regime ook is en hoe graag het volk het ook wil.

Daarnaast is het ook gewoon leugenachtig om te doen alsof dit wordt gedaan voor het Iraanse volk. Dit wordt gedaan voor de belangen van Israël en de VS. Wat Israël en de VS betreft wordt het volk net zo lief onderworpen aan een ander kwaadaardig regime, alleen dan eentje waar ze wel macht en controle over hebben.
Behalve dan via zijn proxy's waardoor in de hele regio miljoenen slachtoffers zijn gemaakt, maar ach, peanuts.
pi_220217394
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:58 schreef Montov het volgende:
Beschadigd dit nu het aanzien van de FIFA Peace Prize?
Nee, maar het beschadigt het wel.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:00:16 #220
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220217399
twitter
pi_220217402
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wij? Volgens mij is het heel rustig hier.
Inderdaad. Omdat de Oekraïners voor ons aan het front staan en de stroopsmeerderij van Rutte er voor zorgt dat we nog enigszins een nucleaire afschrikking hebben.
Wie dit leest is gek
pi_220217407
quote:

[..]

Als NAVO lid en onderdeel van een internationale gemeenschap met regels omtrent militaire acties tegen soevereine staten, zouden we deze aanval op Iran zelfs zwaar moeten veroordelen.

Natuurlijk is dat regime daar vreselijk. Maar dat is het in de VS ook. Moeten wij die dan maar aanvallen op eigen houtje?
pi_220217410
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:59 schreef theguyver het volgende:

[..]
Er gebeurt momenteel ook niet veel, Geen grote lucht operaties of verdere bombardementen.
Ik vermoed dat ISrael en de VS hun eerste strike hebben uitgevoerd en Afwachten wat Iran terug doet, een voordeel hiervan is dat ze waarschijnlijk kunnen zien van waar uit raketten worden afgevuurd zodat ze een nieuw doelwit hebben.

Ik had eigenijk verwacht dat men het luchtruim zou gaan kiezen om het luchtruim veilig te stellen.

Beide kampen hebben het een en ander afgevuurd maar de afgelopen 2 uur is er weinig anders gebeurd dan dat de Rakketten ISrael hebben bereikt en andere doelwitten in het midden oosten.
Vraag me af of het niet vooral meer sensatie is dan daadwerkelijke strategische doelstellingen die behaald proberen te worden.

Ik wacht de extra wel af van Boekestijn en de Wijk. Vanochtend leek het interessanter dan het daadwerkelijk is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220217411
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:22 schreef HowardRoark het volgende:

Wat een valse frame dit zeg. Alsof deze regeringen met elkaar te vergelijken zijn :'). En het regime in Iran heeft slechts de steun van een minderheid. Dat is dus niet 'tot op het bot verdeeld', maar slechts een kleine groep die de leiders nog steunen.
Ik begrijp dat je altijd het Israëlische regime steunt in alles wat ze doen en laten, maar het is en blijft een kutregime. Net als het MAGA regime in de VS en het verschrikkelijke regime in Iran. Niets valse frame, gewoon gebaseerd op bij mij bekende feiten. Dat jij er een vergelijkingsspelletje van maakt moet je zelf weten.

Verder is ontevreden zijn over het bewind niet hetzelfde als het eens zijn over de toekomst van het land. Dus je aangehaalde artikel is volstrekt nietszeggend. Het zegt alleen: in Iran vindt de bevolking het regime ook kut. Dat was niet anders in een land als Irak of Libië trouwens.
Allah Al Watan Al Malik
pi_220217423
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Heeft de VN deze aanval op een soevereine staat al veroordeeld?
Nee maar in de wandelgangen heb ik wel gehoord dat er gemor is binnen trump zijn opgerichte raad van de vrede. :')
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:03:40 #226
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220217431
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:53 schreef Momo het volgende:
[ x ]

VK niet betrokken, is echt een VS-Israel ding
Die Starmer komt misschien nog het liefst in actie om Iran te steunen om zijn Pakistani rustig te houden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:04:31 #227
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220217449
In ieder geval doet Jetten de oproep om verdere escalatie te voorkomen. _O_ :D
pi_220217465
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:57 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Waarom zouden we in godsnaam? De redenen kunnen goed zijn maar als je diplomatisch niet wil en er ook geen vervolg zal zijn, laten wij ons even lekker afzijdig houden aub.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:58 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
En waarom zou hij dat steunen? Of überhaupt nu een kant kiezen?
Omdat Iran een door en door verrot regime heeft misschien? Ze zijn gevaarlijk voor de hele wereld met hun nucleaire ontwikkelingen en dat moet gestopt worden.

Ik heb een schijthekel aan Trump, maar ik vind deze actie om het regime omver te werpen en de bevolking hun vrijheden terug te geven van voor het Ayatollah-tijdperk goed.
pi_220217474
Misschien dat ze grote kanonnen weer inzetten :)

Bekijk deze YouTube-video
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:05:36 #230
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220217477
Goedemorgen :Z

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 07:36 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Het is begonnen. Israël valt als eerste aan. Breaking news van CNN.
Als eerste goed te zien op camera 1, daarna 6 en 5. Kort erna hoor je een luchtalarm. Terugspoelen naar 8:10 op het tijdstip linksonderin:

https://www.youtube.com/live/4E-iFtUM2kk
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:06:16 #231
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220217492
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:04 schreef Mubassie het volgende:
Echt zo'n plichtmatige en nietszeggende bedoening. Ga maar zorgen dat dit land niet meer zo'n circus is.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220217495
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:35 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Er is een aanval gaande op een regime dat een volk inderdrukt en alle kritiek letterlijk vermassamoord.

En deze puppet vraagt om 'terughoudendheid'?
Waar zit het verstand.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:07:13 #233
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220217501
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:05 schreef raptorix het volgende:
Misschien dat ze grote kanonnen weer inzetten :)

Bekijk deze YouTube-video
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220217504
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 09:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Hilarisch meteen in een BDS schieten en objectief verfierbare leugens roepen. _O-

Terwijl ome trump dit zelf gezegd heeft op 8 oct 2020.

WASHINGTON — The U.S. military was blindsided Thursday by President Donald Trump’s assertion that all U.S. troops will be out of Afghanistan by the end of the year
Zo is het dus niet gegaan. Oktober 2020 was dit artikel en de val van Kabul was in augustus 2021.
20 januari 2021 werd Biden president. Wie heeft er dan iets 'goed' fout gedaan tijdens die missie? Ofwel wie was er president en dus eindverantwoordelijke op dat moment?
  Redactie Sport zaterdag 28 februari 2026 @ 11:07:33 #235
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220217508
Is dit WWIII allen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220217509
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit WWIII allen?
Nee.
pi_220217510
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En waarom niet eigenlijk?
Dat je dat niet snapt spreekt boekdelen en verklaart waarom je steeds achter de foute partijen staat. Het is een basisbeginsel dat je elkaars autonomie respecteert en dat conflicten met dialoog worden aangegaan. Dat er een escalatieladder is en dat oorlog de laatste is.

Dit hebben we als wereld vormgegeven in wetten en regels, instituties, diplomatie. Helaas vegen de VS en Israël hun billen daarmee af en gaan zij voor het recht van de sterksten. Ook in dit specifieke geval van het atoomprogramma is het Iran die zich netjes aan de afspraken heeft gehouden en is het de VS en Israël die dit met macht en geweld willen oplossen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_220217511
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:05 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
[..]
Omdat Iran een door en door verrot regime heeft misschien? Ze zijn gevaarlijk voor de hele wereld met hun nucleaire ontwikkelingen en dat moet gestopt worden.

Ik heb een schijthekel aan Trump, maar ik vind deze actie om het regime omver te werpen en de bevolking hun vrijheden terug te geven van voor het Ayatollah-tijdperk goed.
Maar denk je oprecht dat een paar aistrikes voldoende zullen zijn om het regime omver te werpen?
pi_220217512
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:06 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ga maar zorgen dat dit land niet meer zo'n circus is.
Het vorige kabinet is al weg hoor.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:07:48 #240
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220217513
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:04 schreef Mubassie het volgende:
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')