abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 februari 2026 @ 10:53:20 #201
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220217305
twitter

VK niet betrokken, is echt een VS-Israel ding
pi_220217307
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ja want er zijn natuurlijk vele objectief verfieerbare opiniepeiling in iran geweest daarom weten we dat fiks wat iranaiers achter de volgende despoot staan. 8)7
Bij de bloedige opstanden in heel Iran van enkele weken terug was toch goed te zien dat echt meer dan een enkeling riep om die zoon van de sjah. Met borden met foto's van hem en al.
pi_220217309
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De vraag of het Iraanse volk dit wil is niet de juiste, want dan ben je al een paar stappen te ver. Het uitgangspunt zou moeten zijn dat je geen oorlog (of regime change) voert tegen een land dat zelf geen oorlog is begonnen. Daar aan voorbij gaan is al een no-go, hoe kwaadaardig het regime ook is en hoe graag het volk het ook wil.

Daarnaast is het ook gewoon leugenachtig om te doen alsof dit wordt gedaan voor het Iraanse volk. Dit wordt gedaan voor de belangen van Israël en de VS. Wat Israël en de VS betreft wordt het volk net zo lief onderworpen aan een ander kwaadaardig regime, alleen dan eentje waar ze wel macht en controle over hebben.
En waarom niet eigenlijk?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220217312
Wel interessant die satellietopnames van China naar aanloop. Zo zie je ook maar dat China erg veel kan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 10:54:04 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220217319
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Was dat niet zo'n film met David hasselhof?
Dat was Kong fury! _O_
Bekijk deze YouTube-video
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220217339
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:53 schreef Momo het volgende:
[ x ]

VK niet betrokken, is echt een VS-Israel ding
starmer is dan ook een cuck voor islamisme in alle vormen.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_220217342
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:50 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Tja, het is niet zijn / onze oorlog. Wat zou jij zeggen?
"Als NAVO-lid steunen wij de Verenigde Staten in deze operatie om het terroristische regime omver te werpen vanwege nucleaire dreiging en daarnaast het Iraanse volk hun vrijheid te geven. Wij hopen in elk geval op zo weinig mogelijk onschuldige slachtoffers."

Zoiets zou naar mijn mening al een stuk beter zijn.
pi_220217350
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Uuh, geef ze eens ongelijk. Oorlog voeren is sowieso debiel.
Ehh ja, maar nu wordt je door de Geo-politiek in de pan gehakt.
Wie dit leest is gek
pi_220217362
Heeft de VN deze aanval op een soevereine staat al veroordeeld?
pi_220217365
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:55 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Ehh ja, maar nu wordt je door de Geo-politiek in de pan gehakt.
Wij? Volgens mij is het heel rustig hier.
pi_220217366
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:55 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
"Als NAVO-lid steunen wij de Verenigde Staten in deze operatie om het terroristische regime omver te werpen vanwege nucleaire dreiging en daarnaast het Iraanse volk hun vrijheid te geven. Wij hopen in elk geval op zo weinig mogelijk onschuldige slachtoffers."

Waarom zouden we in godsnaam? De redenen kunnen goed zijn maar als je diplomatisch niet wil en er ook geen vervolg zal zijn, laten wij ons even lekker afzijdig houden aub.
pi_220217367
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:52 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Oh wat fijn, dus daarom waren onze benzineprijzen zo laag! Ja, daar offer ik graag het leger voor op. Ze hebben ook onze verkeersboetes kunstmatig laag gehouden, wist je dat?
Waarom krijg jij überhaupt verkeersboetes? Dat zegt mij al weer genoeg.
Wie dit leest is gek
pi_220217373
Zou wel aardig zijn als ze 1 zon vliegdekschip raken
pi_220217374
quote:

[..]

En waarom zou hij dat steunen? Of überhaupt nu een kant kiezen?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 28 februari 2026 @ 10:58:44 #215
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_220217379
Beschadigd dit nu het aanzien van de FIFA Peace Prize?
Ik had dit niet verwacht van het land met het Department of War.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 28 februari 2026 @ 10:59:06 #216
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220217385
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:57 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Waarom krijg jij überhaupt verkeersboetes? Dat zegt mij al weer genoeg.
De laatste is alweer erg lang geleden, maar ik krijg weleens iets mee van het nieuws. Fijn dat jij zo goed geïnformeerd bent!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zaterdag 28 februari 2026 @ 10:59:27 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220217388
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:52 schreef Discombobulate het volgende:
Nog erg weinig bekend om een beetje een volledig beeld te krijgen.
Er gebeurt momenteel ook niet veel, Geen grote lucht operaties of verdere bombardementen.
Ik vermoed dat ISrael en de VS hun eerste strike hebben uitgevoerd en Afwachten wat Iran terug doet, een voordeel hiervan is dat ze waarschijnlijk kunnen zien van waar uit raketten worden afgevuurd zodat ze een nieuw doelwit hebben.

Ik had eigenijk verwacht dat men het luchtruim zou gaan kiezen om het luchtruim veilig te stellen.

Beide kampen hebben het een en ander afgevuurd maar de afgelopen 2 uur is er weinig anders gebeurd dan dat de Rakketten ISrael hebben bereikt en andere doelwitten in het midden oosten.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zaterdag 28 februari 2026 @ 10:59:44 #218
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220217393
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De vraag of het Iraanse volk dit wil is niet de juiste, want dan ben je al een paar stappen te ver. Het uitgangspunt zou moeten zijn dat je geen oorlog (of regime change) voert tegen een land dat zelf geen oorlog is begonnen. Daar aan voorbij gaan is al een no-go, hoe kwaadaardig het regime ook is en hoe graag het volk het ook wil.

Daarnaast is het ook gewoon leugenachtig om te doen alsof dit wordt gedaan voor het Iraanse volk. Dit wordt gedaan voor de belangen van Israël en de VS. Wat Israël en de VS betreft wordt het volk net zo lief onderworpen aan een ander kwaadaardig regime, alleen dan eentje waar ze wel macht en controle over hebben.
Behalve dan via zijn proxy's waardoor in de hele regio miljoenen slachtoffers zijn gemaakt, maar ach, peanuts.
pi_220217394
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:58 schreef Montov het volgende:
Beschadigd dit nu het aanzien van de FIFA Peace Prize?
Nee, maar het beschadigt het wel.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:00:16 #220
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220217399
twitter
pi_220217402
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wij? Volgens mij is het heel rustig hier.
Inderdaad. Omdat de Oekraïners voor ons aan het front staan en de stroopsmeerderij van Rutte er voor zorgt dat we nog enigszins een nucleaire afschrikking hebben.
Wie dit leest is gek
pi_220217407
quote:

[..]

Als NAVO lid en onderdeel van een internationale gemeenschap met regels omtrent militaire acties tegen soevereine staten, zouden we deze aanval op Iran zelfs zwaar moeten veroordelen.

Natuurlijk is dat regime daar vreselijk. Maar dat is het in de VS ook. Moeten wij die dan maar aanvallen op eigen houtje?
pi_220217410
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:59 schreef theguyver het volgende:

[..]
Er gebeurt momenteel ook niet veel, Geen grote lucht operaties of verdere bombardementen.
Ik vermoed dat ISrael en de VS hun eerste strike hebben uitgevoerd en Afwachten wat Iran terug doet, een voordeel hiervan is dat ze waarschijnlijk kunnen zien van waar uit raketten worden afgevuurd zodat ze een nieuw doelwit hebben.

Ik had eigenijk verwacht dat men het luchtruim zou gaan kiezen om het luchtruim veilig te stellen.

Beide kampen hebben het een en ander afgevuurd maar de afgelopen 2 uur is er weinig anders gebeurd dan dat de Rakketten ISrael hebben bereikt en andere doelwitten in het midden oosten.
Vraag me af of het niet vooral meer sensatie is dan daadwerkelijke strategische doelstellingen die behaald proberen te worden.

Ik wacht de extra wel af van Boekestijn en de Wijk. Vanochtend leek het interessanter dan het daadwerkelijk is.
pi_220217411
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:22 schreef HowardRoark het volgende:

Wat een valse frame dit zeg. Alsof deze regeringen met elkaar te vergelijken zijn :'). En het regime in Iran heeft slechts de steun van een minderheid. Dat is dus niet 'tot op het bot verdeeld', maar slechts een kleine groep die de leiders nog steunen.
Ik begrijp dat je altijd het Israëlische regime steunt in alles wat ze doen en laten, maar het is en blijft een kutregime. Net als het MAGA regime in de VS en het verschrikkelijke regime in Iran. Niets valse frame, gewoon gebaseerd op bij mij bekende feiten. Dat jij er een vergelijkingsspelletje van maakt moet je zelf weten.

Verder is ontevreden zijn over het bewind niet hetzelfde als het eens zijn over de toekomst van het land. Dus je aangehaalde artikel is volstrekt nietszeggend. Het zegt alleen: in Iran vindt de bevolking het regime ook kut. Dat was niet anders in een land als Irak of Libië trouwens.
Allah Al Watan Al Malik
pi_220217423
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Heeft de VN deze aanval op een soevereine staat al veroordeeld?
Nee maar in de wandelgangen heb ik wel gehoord dat er gemor is binnen trump zijn opgerichte raad van de vrede. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')