abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 februari 2026 @ 10:46:57 #181
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_220217247
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:42 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Het wordt er waarschijnlijk een grote teringzooi en natuurlijk mag Europa weer miljoenen Iraanse vluchtelingen opvangen/verwelkomen.
Ayatollah vertrouwelingen zouden hier sowieso geen asiel mogen krijgen. Dat zou puur ons falen zijn en kan je niet afwentelen op de geopolitieke situatie.
pi_220217252
twitter

Niét op Oman natuurlijk, want daar wordt hard gewerkt aan een deal tussen VS-Iran.
pi_220217253
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:44 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Het is eerder tekenend voor de situatie waarin Europa is belandt door decennia onze militaire kracht weg te bezuinigen. Ten behoeve van "leuke dingen voor de mensen", de "hardwerkende Nederlander", voedselbanken, benzineprijzen, blablabla
Uuh, geef ze eens ongelijk. Oorlog voeren is sowieso debiel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220217254
quote:
Israeli military urges Iranians near military sites to evacuate
The Israeli military issued an urgent warning on Saturday to Iranians inside or near military industries and infrastructure to leave the areas immediately.

“Your presence in these areas puts your life at risk,” Persian-language spokesman Lt. Col. Kamal Penhasi said, calling on civilians to evacuate and stay away until further notice.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220217255
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:43 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Europa doet waar het goed in is. :')
Stuur er g*dverdomme een paar F35s heen en laat zien dat we voor vrijheid en democratie staan, ipv deze loze woorden.
[ afbeelding ]
Men gaat natuurlijk nooit een derdewereldland aanvallen. Je weet hoe daar over wordt gedacht in die kringen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 28 februari 2026 @ 10:48:00 #186
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220217257
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Als je VS écht grote boos wil maken, moet je idd hun bases aanvallen ja.

Weet Wagner ook alles van.
:') oh jah dat ging heel goed.
Bekijk deze YouTube-video
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220217258
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:47 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]

Niét op Oman natuurlijk, want daar wordt hard gewerkt aan een deal tussen VS-Iran.
Oman is zo'n land wat eigenlijk niet bestaat omdat er toch geen fuck te doen is en ze geen fuck uitvoeren in de wereld.
pi_220217259
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:39 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zo lang er geen grondoffensief komt gaat er geen regime change komen. Dat kan ik je wel verzekeren.
Volgens mij is de gok van Amerika en Israël dat het volk van Iran dat zelf moet opknappen. Dat is dan het grondoffensief.
pi_220217263
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:48 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Oman is zo'n land wat eigenlijk niet bestaat omdat er toch geen fuck te doen is en ze geen fuck uitvoeren in de wereld.
Het schijnt inderdaad 1 van de saaiste landen ooit te zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 28 februari 2026 @ 10:49:04 #190
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220217264
twitter
  zaterdag 28 februari 2026 @ 10:49:42 #191
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220217273
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:43 schreef Aether het volgende:
*O*
[ x ]
Ergens krijg ik een error als ik dit zie. Ik denk dat het is omdat ik me niet kan voorstellen onder wat voor omstandigheden je geleefd moet hebben om te vieren dat een vreemde mogendheid je regering en leger uit probeert te schakelen, je het risico loopt een raket te koppen en dat je dan zo blij bent dat je herkenbaar op beeld staat met het risico dat je nog even meegenomen wordt in de laatste saneringsgolf door de Basiji.

En dan heb ik me nog vrij actief ingelezen en heb altijd gevolgd wat er daar gebeurde.
pi_220217274
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 09:40 schreef Haags het volgende:
Epic fury :')
Was dat niet zo'n film met David hasselhof?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220217275
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:34 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Jup, en dat er nu zelfs fiks wat Iraniërs achter de zoon van de sjah staan zegt ook wel genoeg. Die sjah zelf was ook enorme bruut immers.
Ja want er zijn natuurlijk vele objectief verfieerbare opiniepeiling in iran geweest daarom weten we dat fiks wat iranaiers achter de volgende despoot staan. 8)7
pi_220217276
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:41 schreef Saekerhett het volgende:
Robje Jetten _O-

De wereld staat in de fik, maar Robje Jetten gaat de boel redden met "Foei, stelletje schobbejakken, laten we terughoudend zijn!"
Tja, het is niet zijn / onze oorlog. Wat zou jij zeggen?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220217282
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:43 schreef Breekfast het volgende:
Het zou wel echt heerlijk zijn als ze na Maduro ook de Ayatollah weten te kipnappen. Maar ik denk dat die in een diepe bunker zit en dat onmogelijk is.
Zitten inderdaad wel een paar grote verschillen in.
Ten eerste is na Maduro het verrassingselement weg, die Iraniërs natuurlijk ook niet achterlijk.
Ten tweede heeft Iran wel betere middelen dan bananenrepubliek Venezuela.
pi_220217284
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:42 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Het wordt er waarschijnlijk een grote teringzooi en natuurlijk mag Europa weer miljoenen Iraanse vluchtelingen opvangen/verwelkomen.
Zonder enige mening of dit wel of niet zou moeten gebeuren is het denk ik wel wat er zal gaan plaatsvinden. Zodra de dictator wegvalt ontstaan er 2 kampen, conservatieven versus progressieven, die elkaar naar het leven staan. Zie Syrië, zie Afghanistan
Wie dit leest is gek
pi_220217291
De vraag of het Iraanse volk dit wil is niet de juiste, want dan ben je al een paar stappen te ver. Het uitgangspunt zou moeten zijn dat je geen oorlog (of regime change) voert tegen een land dat zelf geen oorlog is begonnen. Daar aan voorbij gaan is al een no-go, hoe kwaadaardig het regime ook is en hoe graag het volk het ook wil.

Daarnaast is het ook gewoon leugenachtig om te doen alsof dit wordt gedaan voor het Iraanse volk. Dit wordt gedaan voor de belangen van Israël en de VS. Wat Israël en de VS betreft wordt het volk net zo lief onderworpen aan een ander kwaadaardig regime, alleen dan eentje waar ze wel macht en controle over hebben.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_220217294
Nog erg weinig bekend om een beetje een volledig beeld te krijgen.
pi_220217300
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 09:49 schreef LXIV het volgende:
Iedere poging tot regimewissel loopt telkens weer uit in een enorm menselijk drama, een regime dat erger is als het vorige, en een vluchtelingenstroom richting Nederland.
En wederom laat Amerika zich voor het karretje van Israël spannen
Naja ik ken wat Iraanse asielzoekers.
Stuk voor stuk toffe gasten die zijn dus gevlucht voor dat regime.
En die hopen echt dat Israël en de USA dat hele regime naar een andere dimensie bombarderen.

Die hebben ook familieleden verloren de laatste tijd tijdens de demonstraties.
Dus ik kan ze wel begrijpen.
En ze vertrouwen Israël voor geen meter maar ze hebben dezelfde vijand.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 10:52:53 #200
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220217301
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:44 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Het is eerder tekenend voor de situatie waarin Europa is belandt door decennia onze militaire kracht weg te bezuinigen. Ten behoeve van "leuke dingen voor de mensen", de "hardwerkende Nederlander", voedselbanken, benzineprijzen, blablabla
Oh wat fijn, dus daarom waren onze benzineprijzen zo laag! Ja, daar offer ik graag het leger voor op. Ze hebben ook onze verkeersboetes kunstmatig laag gehouden, wist je dat?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zaterdag 28 februari 2026 @ 10:53:20 #201
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220217305
twitter

VK niet betrokken, is echt een VS-Israel ding
pi_220217307
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ja want er zijn natuurlijk vele objectief verfieerbare opiniepeiling in iran geweest daarom weten we dat fiks wat iranaiers achter de volgende despoot staan. 8)7
Bij de bloedige opstanden in heel Iran van enkele weken terug was toch goed te zien dat echt meer dan een enkeling riep om die zoon van de sjah. Met borden met foto's van hem en al.
pi_220217309
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De vraag of het Iraanse volk dit wil is niet de juiste, want dan ben je al een paar stappen te ver. Het uitgangspunt zou moeten zijn dat je geen oorlog (of regime change) voert tegen een land dat zelf geen oorlog is begonnen. Daar aan voorbij gaan is al een no-go, hoe kwaadaardig het regime ook is en hoe graag het volk het ook wil.

Daarnaast is het ook gewoon leugenachtig om te doen alsof dit wordt gedaan voor het Iraanse volk. Dit wordt gedaan voor de belangen van Israël en de VS. Wat Israël en de VS betreft wordt het volk net zo lief onderworpen aan een ander kwaadaardig regime, alleen dan eentje waar ze wel macht en controle over hebben.
En waarom niet eigenlijk?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220217312
Wel interessant die satellietopnames van China naar aanloop. Zo zie je ook maar dat China erg veel kan.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 10:54:04 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220217319
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Was dat niet zo'n film met David hasselhof?
Dat was Kong fury! _O_
Bekijk deze YouTube-video
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220217339
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:53 schreef Momo het volgende:
[ x ]

VK niet betrokken, is echt een VS-Israel ding
starmer is dan ook een cuck voor islamisme in alle vormen.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_220217342
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:50 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Tja, het is niet zijn / onze oorlog. Wat zou jij zeggen?
"Als NAVO-lid steunen wij de Verenigde Staten in deze operatie om het terroristische regime omver te werpen vanwege nucleaire dreiging en daarnaast het Iraanse volk hun vrijheid te geven. Wij hopen in elk geval op zo weinig mogelijk onschuldige slachtoffers."

Zoiets zou naar mijn mening al een stuk beter zijn.
pi_220217350
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Uuh, geef ze eens ongelijk. Oorlog voeren is sowieso debiel.
Ehh ja, maar nu wordt je door de Geo-politiek in de pan gehakt.
Wie dit leest is gek
pi_220217362
Heeft de VN deze aanval op een soevereine staat al veroordeeld?
pi_220217365
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:55 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Ehh ja, maar nu wordt je door de Geo-politiek in de pan gehakt.
Wij? Volgens mij is het heel rustig hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')