Die Starmer komt misschien nog het liefst in actie om Iran te steunen om zijn Pakistani rustig te houden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:53 schreef Momo het volgende:
[ x ]
VK niet betrokken, is echt een VS-Israel ding
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waarom zouden we in godsnaam? De redenen kunnen goed zijn maar als je diplomatisch niet wil en er ook geen vervolg zal zijn, laten wij ons even lekker afzijdig houden aub.
Omdat Iran een door en door verrot regime heeft misschien? Ze zijn gevaarlijk voor de hele wereld met hun nucleaire ontwikkelingen en dat moet gestopt worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En waarom zou hij dat steunen? Of überhaupt nu een kant kiezen?
Als eerste goed te zien op camera 1, daarna 6 en 5. Kort erna hoor je een luchtalarm. Terugspoelen naar 8:10 op het tijdstip linksonderin:quote:Op zaterdag 28 februari 2026 07:36 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Het is begonnen. Israël valt als eerste aan. Breaking news van CNN.
Echt zo'n plichtmatige en nietszeggende bedoening. Ga maar zorgen dat dit land niet meer zo'n circus is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:04 schreef Mubassie het volgende:
In ieder geval doet Jetten de oproep om verdere escalatie te voorkomen.![]()
Er is een aanval gaande op een regime dat een volk inderdrukt en alle kritiek letterlijk vermassamoord.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:05 schreef raptorix het volgende:
Misschien dat ze grote kanonnen weer inzetten
Bekijk deze YouTube-video
Zo is het dus niet gegaan. Oktober 2020 was dit artikel en de val van Kabul was in augustus 2021.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hilarisch meteen in een BDS schieten en objectief verfierbare leugens roepen.![]()
Terwijl ome trump dit zelf gezegd heeft op 8 oct 2020.
WASHINGTON — The U.S. military was blindsided Thursday by President Donald Trump’s assertion that all U.S. troops will be out of Afghanistan by the end of the year
Dat je dat niet snapt spreekt boekdelen en verklaart waarom je steeds achter de foute partijen staat. Het is een basisbeginsel dat je elkaars autonomie respecteert en dat conflicten met dialoog worden aangegaan. Dat er een escalatieladder is en dat oorlog de laatste is.quote:
Maar denk je oprecht dat een paar aistrikes voldoende zullen zijn om het regime omver te werpen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Omdat Iran een door en door verrot regime heeft misschien? Ze zijn gevaarlijk voor de hele wereld met hun nucleaire ontwikkelingen en dat moet gestopt worden.
Ik heb een schijthekel aan Trump, maar ik vind deze actie om het regime omver te werpen en de bevolking hun vrijheden terug te geven van voor het Ayatollah-tijdperk goed.
Het vorige kabinet is al weg hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ga maar zorgen dat dit land niet meer zo'n circus is.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:04 schreef Mubassie het volgende:
In ieder geval doet Jetten de oproep om verdere escalatie te voorkomen.![]()
Lijkt mij ook niet nee. Iran heeft te weinig vriendjes.quote:
De VS is toch geen nucleaire dreiging voor de westerse samenleving?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Natuurlijk is dat regime daar vreselijk. Maar dat is het in de VS ook. Moeten wij die dan maar aanvallen op eigen houtje?
Eerst dan maar eens kijken of dit regime in iran met alleen wat bommen gooien wel omver gaat vallen. Dit trek ik namelijk sterk in twijfel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:05 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb een schijthekel aan Trump, maar ik vind deze actie om het regime omver te werpen en de bevolking hun vrijheden terug te geven van voor het Ayatollah-tijdperk goed.
Iedereen in die regio speelt het proxy-spel. Dat erbij halen is een drogreden. Het is geen geldige reden om over te gaan op directe oorlog.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Behalve dan via zijn proxy's waardoor in de hele regio miljoenen slachtoffers zijn gemaakt, maar ach, peanuts.
Welk tijdperk ervoor? De Shah was een dictatuur met een beruchte geheime dienst. Of bedoel je de periode daarvoor? Toen de democratisch gekozen premier Mossadegh......werd afgezet door Operation Ajax (Brits-Amerikaans)?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:05 schreef Saekerhett het volgende:
Omdat Iran een door en door verrot regime heeft misschien? Ze zijn gevaarlijk voor de hele wereld met hun nucleaire ontwikkelingen en dat moet gestopt worden.
Ik las ook ergens dat men Khamenei uit wou schakelen maar dat dit mislukt was.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:07 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar denk je oprecht dat een paar aistrikes voldoende zullen zijn om het regime omver te werpen?
Denk niet dat hij nu een hattrick scoort. Misschien Xi nog ontvoeren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:58 schreef Montov het volgende:
Beschadigd dit nu het aanzien van de FIFA Peace Prize?
Ik had dit niet verwacht van het land met het Department of War.
Klinkt als een dikke scheetquote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:05 schreef raptorix het volgende:
Misschien dat ze grote kanonnen weer inzetten
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |