Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Dat wordt letter B overgooien.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:05 schreef greysbones het volgende:
aah we hebben letters
ipv cijfers
wow
wow dat de newbies de finale spelenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
En die word gespeeld door Cyntia en Jassica
[ afbeelding ]
Winnaar zal morgen zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
nou jas die finale er even door
lang genoeg gerekt
Ja Jan kan er maar niet over uit hoe een uniek spektakel dat is.. een bondje vol nieuwelingen zomaar naar de Finale..quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
wow dat de newbies de finale spelen
ongelofelijk
zullen we dan maar 5th ?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja Jan kan er maar niet over uit hoe een uniek spektakel dat is.. een bondje vol nieuwelingen zomaar naar de Finale..
Snel meld je aan.. ook jij kan het
Ze had er 5 minuten lang over kunnen doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:20 schreef JJ76 het volgende:
Cynthia begon lekker, 3 keer in zelfde gat
Had ik ook gezegd.quote:
Thomas hield hem 20sec in 1 gat.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had er 5 minuten lang over kunnen doen.
psst thomas doet niet mee met de finalequote:
...het gat ook nietquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
psst thomas doet niet mee met de finale
Ze had geluk met redenatie dat Nicolette nog presenteert en daar niet was, maar was echter andere Nicolettequote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Die Jess is echt niet goed .en . Sintie ook niet
Lol is het toch Cynthia geworden die mocht spelen?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
De truc met de twee lepels
En Jess laat de knikker vallen op eind.. sjeezz wat stom
[ afbeelding ]
fadi -10 kilo?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw leuk.. een gozer, en twee meiskes.. interessante keuze ook![]()
[ afbeelding ]
Dat lijkt die meid wel uit BBquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw leuk.. een gozer, en twee meiskes.. interessante keuze ook![]()
[ afbeelding ]
Weet ik niet meer, vond haar wel grappig. Niet op haar mondje gevallen, maar zal wel niet.quote:
Die ze nu draagt, werkpantoffels.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, vond haar wel grappig. Niet op haar mondje gevallen, maar zal wel niet.
Jane jaquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die ze nu draagt, werkpantoffels.
Jane. (weet niet of ze het werkelijk is)
Oh !! Beterquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
Nee is niet BB Jane, wel Kristie van Paradise Hotel
[ afbeelding ]
Weten we ook gelijk wat haar taak is in de Loodsquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
Nee is niet BB Jane, wel Kristie van Paradise Hotel
[ afbeelding ]
Precies.. En als de kijker nu al niet snapt hoe een finalist ineens aan zoveel stemmen komt, gaat er gewoon iets mis met de invulling van de afleveringen. Wordt een bagger maand dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk wat haar taak is in de Loods
Eerst maar es kijken waar die 3 nieuwen precies op gefocust zijn, en aub niet weer dat "Ik ben hier voor de Ton of mij Ouwe Oma heeft een nieuwe heup nodig" bsquote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies.. En als de kijker nu al niet snapt hoe een finalist ineens aan zoveel stemmen komt, gaat er gewoon iets mis met de invulling van de afleveringen. Wordt een bagger maand dus.
Er zal toch wel minstens 1 iemand voor 'vers plastic' komen spelen?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerst maar es kijken waar die 3 nieuwen precies op gefocust zijn, en aub niet weer dat "Ik ben hier voor de Ton of mij Ouwe Oma heeft een nieuwe heup nodig" bs
Het is natuurlijk altijd mogelijk dat er weer 1'tje dringend in transitie moet, of er weer af moet... of gewoon al een contractje heeft uit te betalen bij bewezen dienstenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er zal toch wel minstens 1 iemand voor 'vers plastic' komen spelen?
Ik ook en graag een rondleiding van Salar voor één van de dames.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:28 schreef Yver73 het volgende:
Haha, in dit filmpje zie je Chess gelijk alweer enthousiast reageren als die nieuwe jongen binnenkomt. Ben benieuwd… 😜
Nee, Chess, Cynthia, Noa en Roxy in een bondje.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
Zou weer een keer leuk zijn als die 3 Nieuwe gewoon een voor een iemand uitpikken. en de laatste 4 het sukkelbondje worden , de kans op voorgeprogammeerde bondjes is wel supergroot dan
Geeft ze een blinddoek voor , als die zooi maar een keer eerlijk doorelkaar gegooit wordt
Dat hoofd van der, ziet er niet zuiver uit hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:28 schreef Yver73 het volgende:
Haha, in dit filmpje zie je Chess gelijk alweer enthousiast reageren als die nieuwe jongen binnenkomt. Ben benieuwd… 😜
nee dat is leuk om 24 keer te zien. sowieso dat iedereen had geschreeuwd om wat anders. ik was dat spel na twee keer al zat, dom gelul dat de ton wel/niet in het kistje zit, dan nog een keer wisselen, voelen hoe dat kistje voelt.. saaaai. het is ook gewoon geluk. je kan dat nauwelijks beïnvloeden.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:36 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was al lekker snel, die finale in deze aflevering. Ik denk dat wordt een cliffhanger maar we zien morgen al de start van de nieuwe cyclus. 3 nietsnutten erbij, tenminste dat lijken ze altijd in het begin en meestal klopt dat ook in de praktijk. Zegt me nog niets, al zit er iemand uit de kaartenbak bij van Paradise Hotel wat ik wel gezien heb dus ik moet haar nog even goed bekijken. Het was daar ook vaak een komen en gaan van deelnemers. Zij komt denk ik om Merkedes woestboos te maken. Denk dat je dan wel zo'n deelnemer nodig hebt uit Paradise Hotel inderdaad.
Waarom de codes nu ineens een letter moeten hebben i.p.v. een cijfer snap ik ook de logica niet van. Gooi die domme kluis er een keer uit. Totaal niet spannend. Ik vond de eerste finale opdracht nog het leukst, het blufpokerspelletje. Maar ome John vond het blijkbaar niet spannend genoeg...
Omdat hij met van alles gooide en tegen de banken op de slaapkamer schopte en met deuren sloeg. Als hij gewoon treurig was geweest, zoals Lisa, had niemand hem verguisd.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Floris werd er om verguisd
als hij baalde
Ik zei hier meteen dat dit een type is waar Mercedes opvalt. Ze heeft eens gezegd dat ze wel valt op het type mannen zoals Salar, maar dan niet een Turk. Nu, die is er nu een binnen, vermoed ik. Zou me niet verbazen als die door pa Hummer besteld is/gecharterd is, om Salar bij zijn dochter weg te krijgen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:28 schreef Yver73 het volgende:
Jij maakt het nu wel heel mooi.quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zei hier meteen dat dit een type is waar Mercedes opvalt. Ze heeft eens gezegd dat ze wel valt op het type mannen zoals Salar, maar dan niet een Turk. Nu, die is er nu een binnen, vermoed ik. Zou me niet verbazen als die door pa Hummer besteld is/gecharterd is, om Salar bij zijn dochter weg te krijgen.
ter info.....quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zei hier meteen dat dit een type is waar Mercedes opvalt. Ze heeft eens gezegd dat ze wel valt op het type mannen zoals Salar, maar dan niet een Turk. Nu, die is er nu een binnen, vermoed ik. Zou me niet verbazen als die door pa Hummer besteld is/gecharterd is, om Salar bij zijn dochter weg te krijgen.
Volgende keer durven ze misschien wel kleurtjes aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Zozo! Letters in plaats van cijfers, ze durven zowaar vernieuwend te zijn
Dat zei ze toch, dat dat Nicolette Kluivert was?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:27 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ze had geluk met redenatie dat Nicolette nog presenteert en daar niet was, maar was echter andere Nicolette
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die ze nu draagt, werkpantoffels.
Jane. (weet niet of ze het werkelijk is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
Spoiler alert. Maar deze is geniaal.
Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie die achterlijke vader er voor aan, hoor!!quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij maakt het nu wel heel mooi.
Weet ik, maar het is wat Mercedes zei. "Zit ik hier met een Turk".quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ter info.....
Salar Abbasi Abraasi, bekend van Big Brother en De Bondgenoten, heeft een Iraanse achtergrond. Hij vluchtte op 13-jarige leeftijd met zijn familie uit Iran en groeide op in Nederland.
Je zou er bang van worden.quote:
Ohh dan heb ik verkeerd verstaan. Dacht dat ze zei iets in trant van die doet het nog dus was niet ooit. Excuses slecht opgeletquote:Op woensdag 25 februari 2026 09:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zei ze toch, dat dat Nicolette Kluivert was?
Ze heeft helemaal niet gezegd niet een turkquote:Op woensdag 25 februari 2026 08:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2026 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal niet gezegd niet een turk![]()
![]()
![]()
Ze heeft gezegd types zoals die Harry
Uiteindelijk zit ik hier met een Turkquote:Op woensdag 25 februari 2026 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
Dat heeft ze wel gezegd,
https://www.tiktok.com/@:(...)/7602289236003261728
quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
Spoiler alert. Maar deze is geniaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
Anouk lijkt op Emma Wortelboer.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:56 schreef KinKiJan het volgende:
Namen en rugnummers
[ afbeelding ]
Ricky, 28, Anouk, 24, Kristie, 23.
Helaas is dit geen AIquote:Op woensdag 25 februari 2026 11:43 schreef 5thencounter het volgende:
Nog een bizarre shot.. ik ga nou echt twijfelen of die Insta ook al aan de AI bullshit zit![]()
[ afbeelding ]
Dat ze serieus kijken naar concurrent neukers in plaats van Mededeelnemers zegt al genoegquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:26 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Anouk lijkt op Emma Wortelboer.
Ricky erin voor opschudding tussen Salar en Mercedes OF het is de volgende halte voor Chess.
[..]
Helaas is dit geen AI![]()
Daar maak ik uit op dat ze dat liever niet had gehad. Vind die nieuwe wel het type Harrie Snijders.quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uiteindelijk zit ik hier met een Turk
Dat is wel wat anders
Expeditie NeukLoods?quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:47 schreef freaky40 het volgende:
Love Island in The Loods, nieuwe programma titel...
dat is nogal een aannamequote:Op woensdag 25 februari 2026 12:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar maak ik uit op dat ze dat liever niet had gehad. Vind die nieuwe wel het type Harrie Snijders.
Met zijn dochter.quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:32 schreef 5thencounter het volgende:
Dat zien we ook nooit op tv .. Jan doet een persoonlijk rondje langs de finalisten
[ afbeelding ]
Nou, zo raar is dat niet, als ze zegt: Ik val eigenlijk op het type Harrie Snijders, zit ik hier met een Turk! dat ik dan denk: Je had dus liever type Harrie Snijders gehad.quote:
Jahh leuk, Jan is een bijzondere presentator, hij leeft echt mee met de deelnemers.. dat zag ik niet vaak meer sinds Willem Ruisquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met zijn dochter.
[ afbeelding ]
Wie ?quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh leuk, Jan is een bijzondere presentator, hij leeft echt mee met de deelnemers.. dat zag ik niet vaak meer sinds Willem Ruis
Andere tijden , er was meer één Willem Ruis . Daar kan Jan niet aan tippenquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh leuk, Jan is een bijzondere presentator, hij leeft echt mee met de deelnemers.. dat zag ik niet vaak meer sinds Willem Ruis
Hij doet zijn best om in die ranglijst te komen... natuurlijk kan nooit iemand aan het verleden tippen.. vroegâh was alles beter toch?quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Andere tijden , er was meer één Willem Ruis . Daar kan Jan niet aan tippen
Welnee joh , dat is weer een heel ander puntquote:Op woensdag 25 februari 2026 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij doet zijn best om in die ranglijst te komen... natuurlijk kan nooit iemand aan het verleden tippen.. vroegâh was alles beter toch?
Jah ik ookquote:Op woensdag 25 februari 2026 13:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Welnee joh , dat is weer een heel ander punt
Ik had over Willem Ruis
Toch zie je in de behind de scenes een betrokken Janquote:Op woensdag 25 februari 2026 16:02 schreef LionHeart het volgende:
Je hebt betrokkenheid bij kandidaten en gek van je vak zijn, en dan daar de overtreffende trap van was Willem Ruis. Denk dat het gezonder voor Jan is om niet in de overtreffende trap terecht te komen en vooral zichzelf te blijven. Dan doet ie het al supergoed.
Ik was trouwens wel heel erg fan van Willem Ruis. Wat een mooie shows.
Casper beste maatjequote:Op woensdag 25 februari 2026 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.linda.nl/life(...)g#Echobox=1771913892
Haha denk dat die handhavers zelf niet verder zouden komen dan : "Salt away crazy‑clapper, today ja?!".quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja opzouten mafklapper, vandaag nog![]()
en nee ik zeg het niet in het Engels
Oh ja, absoluut. Maar volgens mij op een gezonde manier.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch zie je in de behind de scenes een betrokken Jan
en nee ik denk dat zijn prive te druk is om daarnaast zoooo betrokken te zijn
Het oortje in Jan z'n oor bepaalt die volgordequote:Op woensdag 25 februari 2026 19:35 schreef spapaars het volgende:
Blijft grappig dat Jan de volgorde van de codes beslist.
Hoe dan ook, de winnende code mag niet te snel gevonden worden.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:35 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Het oortje in Jan z'n oor bepaalt die volgorde
nou ja, wat zal ik zeggen, ik gun het ze allebei niet maar Cynthia helemaal niet. Het jammere is dat je er weer tegenaan moet kijken.quote:
dat is wel echtquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:39 schreef LionHeart het volgende:
En zo genieten van de kop van Chess wanneer Thomas afscheid neemt van Lisa.
Ik mocht haar welquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lisa mag buiten de poort wel ff dat mes uit haar rug trekken
tenzij ze bij Frank in een bondje komtquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:47 schreef schetterklep het volgende:
Oh gelukkig, ik zag hier dat Cynthia blijftLiever nog even die zure kop en dat ze zelf weggaat dan met dat geld
quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij ze bij Frank in een bondje komt![]()
ohh pleaseeeeee
want dan gaat ze wegquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij ze bij Frank in een bondje komt![]()
ohh pleaseeeeee
studerendquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Nou ik ben eh.. echt wel strijdluchtig eu.. strijds.. strijdsluchtig eh... lustig..., eh wat?"
Dat gaat lachen worden deze maand
quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
studerend
marketing of communicatie??
dat gaat op korte termijn ook niet meer gebeurenquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Duidelijk nog niet afgestudeerd
ziet er niet uit,quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:01 schreef greysbones het volgende:
Roxy heeft wederom een
mijn tetten vallen er nog net niet uit truitje aan voor de kennismaking
Je koopt zo'n apparaat en je gaat los.quote:
ik zag mevrouw love island al verlekkerd naar Noah kijkenquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Vossen mogen wel in de kelder gaan slapen ofzo, geen camera's, ze zoeken 't maar uit.
Of iig Roxy en Robert uit elkaarquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou dat drama spelen van Roxy bij het lezen vd brief![]()
Alles moet doorekaar zeker
Ik word niet goed van haar.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou dat drama spelen van Roxy bij het lezen vd brief![]()
Alles moet doorekaar zeker
Normaal neem ik de programma's van de commerciële omroepen op, om later de reclames te skippen.quote:
Dat is ook weer zo saai.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal neem ik de programma's van de commerciële omroepen op, om later de reclames te skippen.
Maar dan wordt het hier achteraf meelullen.
* KinKiJan halverwege de cyclus: #sjaakafhaakquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zag mevrouw love island al verlekkerd naar Noah kijken
Anders zou ik het een dag later kijken idd (spotnet)quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal neem ik de programma's van de commerciële omroepen op, om later de reclames te skippen.
Maar dan wordt het hier achteraf meelullen.
Dat zou idd persoonlijk kunnen zijn voor die tweequote:Op woensdag 25 februari 2026 20:09 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Of iig Roxy en Robert uit elkaar
Ik heb ook al eens gezegd dat hij een blote billen hoofd hebt. Vind er niks aantrekkelijks aan.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Kristie heeft niet helemaal ongelijk
mwahhquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Kristie heeft niet helemaal ongelijk
Die heeft een vriend, maar daar weet Thomas wel raad mee.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:30 schreef King_Merc het volgende:
Nu die nieuwe bij Thomas in bed XD
Dat ook, maar soms zit er wat in. Zie hem wel op klompen bij een schuurfeest staanquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahh
vind dat een beetje een kijk mij eens blits zijn uit de grote stad opmerking
quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft een vriend, maar daar weet Thomas wel raad mee.
dat zie ik de meesten welquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:32 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat ook, maar soms zit er wat in. Zie hem wel op klompen bij een schuurfeest staan
Vooral dat staan inderdaad, en dan mopperen dat de muziek te hard staat, het bier te lauw is, en de wijven te ordinair.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:32 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat ook, maar soms zit er wat in. Zie hem wel op klompen bij een schuurfeest staan
quote:
Vond de keuze van Chess toch wel apart. Zou ze een soort van "wat jullie doen klopt niet" gevoel hebben? Ze weet alles natuurlijk. En Mercedes en Salar zijn nog wat in de prille sfeer. Anyway mooie zet.quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:17 schreef King_Merc het volgende:
Top aflevering, Jessica die wint, Chess met die dead stare naar Lisa en Thomas, en als laatste nog bondjes wissel..
Ik denk niet dat Talpa invloed heeft op KIJK. Dat is nou eenmaal een terugkijk dienst, die houden daar geen rekening mee.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:44 schreef MacDeMarco het volgende:
Grote blunder weer van Talpa/KIJK
De nieuwe groepsfoto stond al minstens een uur na de uitzending boven de afleveringen, dus ik wist al wie had gewonnen, voordat ik op de aflevering kon drukken.![]()
Anouk nu al een top move gemaakt door met Chess te wisselen![]()
![]()
![]()
Die extra 50 punten kunnen de vossen gelijk gebruiken om dat matras te laten reinigen (en meneer aardbei)
Zielig for Fianca dat ze bij Chess en Cynthia is geplaatst. Hopelijk komt ze goed door de cyclus met deze twee verschrikkelijke figuren.
Kijk is onderdeel van Talpaquote:Op woensdag 25 februari 2026 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Talpa invloed heeft op KIJK. Dat is nou eenmaal een terugkijk dienst, die houden daar geen rekening mee.
Oh ok dat wist ik niet, maar ja het is vaak zo met die thumbnails dat er spoilers in staan.quote:
Dat impliceert toch "in eerste instantie val ik niet op een Turk"?quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uiteindelijk zit ik hier met een Turk
Dat is wel wat anders
Enige ´stelletje´ dat nog intact is. Denk dat de kijkers niet zo gecharmeerd zijn van alle klef en bef scenes, dat hebben we nu wel gezien. Opluchting dat die vrolijke Cynthia er niet met het geld vandoor is gegaan. Wat heeft ze nou gepresteerd dan alleen maar koken? Jammer dat er tegenwoordig alleen nog maar jong spul binnenkomt. Zou een beetje een mix moeten zijn dan gedroegen die jonkies zich misschien wat beschaafder.quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind het wel goed dat Febo de boel weer even lekker opstookt, zo snel als Salar van de bank vloog om zijn favoriete bandjes te graaien , afgestraft jammer dattie met zijn Mercedes kan blijven doorlebberen in zijn bondje
[ afbeelding ]
Kristie die aan het bonden is met Noa? Zie ik tóch anders want hem voor een boerenkinkel uitmaken is niet echt een compliment.quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Nou, ze hebben hem er even flink doorheen geramd deze aflevering, er was een wat snellere montage dan anders merkte ik op. En dat mocht ook wel een keer, die hele finale week duurde maar voordat hij begon. Ze zitten nu al iets over de helft van de de maand dat voor hun de nieuwe cyclus pas begint en op TV nog een week later. En dat was oorspronkelijk rond de eerste van de maand al het geval. Alles schuift dus wat door zo langzamerhand
Leuk dat Jessica gewonnen heeft, wat ik al dacht. Chyntia mag even door de ultra Karen spelen, en dat gaat wel weer gebeuren. Daar hoef je niet op te wachten. Maar ze heeft al gewaarschuwd, als ze nog zo'n maand krijgen is ze vertrokken voor het einde....![]()
De nieuwe vallen me niet tegen, al is Hagenees Ricky toch wel een beetje meer van hetzelfde, beetje the good guy dus een soort van Thomas en een mengelmoes van Noah. Wel leuk voor Frank die een stadsgenootje heeft dus die gaat helemaal aan hem optrekken. Zal ie leuk vinden... Maar ik had daar toch een ander type in gezet. Die Thaise, Kristie ken ik inderdaad uit het laatste seizoen van Paradise Hotel, dus dat beloofd wat. Die begint nu al te bonden met Noah. Eens zien of hij er in trapt. Maar ik denk dat de FEBO Noah ook op de korrel heeft, als hij geen TV maakt deze cyclus ligt hij er uit! Zo gaat dat. Het is natuurlijk wel een beetje een simpele boer, daar moet ik die meid gelijk in geven.![]()
Jongens plagen, zoentjes vragen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kristie die aan het bonden is met Noa? Zie ik tóch anders want hem voor een boerenkinkel uitmaken is niet echt een compliment.
Misschien heeft de regie ook wel genoeg van dat ouwe geleuter en kiest voor jong&geil, dat er 1 of twee oudjes in blijven is natuurlijk verplicht vanwege "diversiteit" . Die richting Temptation Loodswerk is al een tijd aan de gang trouwensquote:Op donderdag 26 februari 2026 10:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Enige ´stelletje´ dat nog intact is. Denk dat de kijkers niet zo gecharmeerd zijn van alle klef en bef scenes, dat hebben we nu wel gezien. Opluchting dat die vrolijke Cynthia er niet met het geld vandoor is gegaan. Wat heeft ze nou gepresteerd dan alleen maar koken? Jammer dat er tegenwoordig alleen nog maar jong spul binnenkomt. Zou een beetje een mix moeten zijn dan gedroegen die jonkies zich misschien wat beschaafder.
Wel een aanwinst geloof ikquote:Op donderdag 26 februari 2026 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ricky maakt vrienden in de promo; Robert's inner-Roxy lijkt getriggerd te worden.
Ricky +1
Aan de voorstukjes te zien wil ze wel all-in op Noah. Vindt hem op Jan Smit lijken.. daar was ze vroeger verliefd op...quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kristie die aan het bonden is met Noa? Zie ik tóch anders want hem voor een boerenkinkel uitmaken is niet echt een compliment.
Hij heeft gelijk en gaat ook nog wel bijval krijgen wat dat betreft.quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ricky maakt vrienden in de promo; Robert's inner-Roxy lijkt getriggerd te worden.
Ricky +1
quote:Op donderdag 26 februari 2026 11:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk en gaat ook nog wel bijval krijgen wat dat betreft.
Ik zou totaal geen respect hebben voor een slipper aan de deur; als ik naar bed wil, ga ik naar bed.
Wat we er ook van vinden, de Bondgenoten is nooit zo trending als nu. En dat allemaal dankzij het geslet van Chess.quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien heeft de regie ook wel genoeg van dat ouwe geleuter en kiest voor jong&geil, dat er 1 of twee oudjes in blijven is natuurlijk verplicht vanwege "diversiteit" . Die richting Temptation Loodswerk is al een tijd aan de gang trouwens
Inderdaad. Ze neuken maar overdag of in het washok ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2026 11:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk en gaat ook nog wel bijval krijgen wat dat betreft.
Ik zou totaal geen respect hebben voor een slipper aan de deur; als ik naar bed wil, ga ik naar bed.
Het lijkt of de FEBO 2 ego’tjes heeft binnen gehaaldquote:Op donderdag 26 februari 2026 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ricky +1
Ik heb die laatste uitzendingen niet eens meer gekeken, zo slecht vond ik zequote:Op donderdag 26 februari 2026 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ricky +1
Zo gaat dat bij sommige meisjes heb ik weleens gehoord.quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eri blijkbaar een issue over neuken op de kamer , natuurlijk wil Robert wel neuke met Rox op de slaapkamer, maar de kamergenoten met name Rikkie, die met Rox, Cas, en Frank de kamer deelt is er geen voorstander vanquote:Op donderdag 26 februari 2026 12:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb die laatste uitzendingen niet eens meer gekeken, zo slecht vond ik ze![]()
Maar voor vanavond popcorn in huis halen begrijp ik
ik geef Rikkie groot gelijkquote:Op donderdag 26 februari 2026 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eri blijkbaar een issue over neuken op de kamer , natuurlijk wil Robert wel neuke met Rox op de slaapkamer, maar de kamergenoten met name Rikkie, die met Rox, Cas, en Frank de kamer deelt is er geen voorstander van![]()
Dat wordt weer mekkeren en wippen op de bank beneden
[ afbeelding ]
Iemand die zichzelf heel interessant vindtquote:Op donderdag 26 februari 2026 12:54 schreef Puzzie het volgende:
Verliefd op Jan Smit, dan ben je ook wel ver heen
Niemand ziet dat de echte relnicht Frank isquote:Op donderdag 26 februari 2026 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eri blijkbaar een issue over neuken op de kamer , natuurlijk wil Robert wel neuke met Rox op de slaapkamer, maar de kamergenoten met name Rikkie, die met Rox, Cas, en Frank de kamer deelt is er geen voorstander van![]()
Dat wordt weer mekkeren en wippen op de bank beneden
[ afbeelding ]
Ik ben er gisteren half ingevallenquote:Op donderdag 26 februari 2026 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf heel interessant vindt
Ze is nieuwquote:Op donderdag 26 februari 2026 13:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben er gisteren half ingevallen![]()
Had al ff niet meer gekeken
Ik heb wel iets van haar gezien, vanavond maar weer eens proberenquote:Op donderdag 26 februari 2026 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is nieuw
Love Island geval
Zijn vaak van die ego’s
Die vraag oftie een ant-setje is ja..quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand ziet dat de echte relnicht Frank is
Die even een opzetje geeft
Het begint in te dalen welke kant de de Show op moet..quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:12 schreef greysbones het volgende:
Zo weinig verschil de vorige cyclus de nieuwen maakten
Zo veel doen 2 nieuwen dat nu
De helft is compleet van de leg
Gaat!quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het begint in te dalen welke kant de de Show op moet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |