Inlikken bij het dames roddel ploegje.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:42 schreef JJ76 het volgende:
Cynthia heeft zich blijkbaar enorm anders gedragen in loods dan op tv.
Frank heeft het dom gespeeld, en Casper gemeen, dus er was niet veel keus.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Allen die op Cin hebben gestemd hopen dat ze na vandaag opbokt
Dat wilde ik net zeggen, waarom zien wij dat niet dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:42 schreef JJ76 het volgende:
Cynthia heeft zich blijkbaar enorm anders gedragen in loods dan op tv.
tis maar wat ze willen laten zienquote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:45 schreef Scottie16 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen, waarom zien wij dat niet dan?
Weet nog wel in het begin kon niemand haar uitstaan.
en Casper dat hij ook veel wistquote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Loodsloeder 'Loodsmoeder' blijft maar volhouden dat het teamwork was
Kloptquote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis maar wat ze willen laten zien
dat is wat Fadi ook roeptoetert
Kan me dat ook wel voorstellen als je de hele maand goed heb gepresteerd en dan staat ineens een Cynthia die niks heeft binnengehaald in de finale.quote:
Floris werd er om verguisdquote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me dat ook wel voorstellen als je de hele maand goed heb gepresteerd en dan staat ineens een Cynthia die niks heeft binnengehaald in de finale.
dit zal 1 van de redenen zijn dat ze Salar hebben binnengehaaldquote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
En wéér zo'n zelfde gesprek tussen Salar en Mercedes...
Snap wel dat we niet begrijpen waarom Cynthia stemmen kreeg...
Vervelende gezeik van die 2.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
En wéér zo'n zelfde gesprek tussen Salar en Mercedes...
Snap wel dat we niet begrijpen waarom Cynthia stemmen kreeg...
Ja uiteraardquote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Floris werd er om verguisd
als hij baalde
Hetzelfde geldt voor Thomas en Chess, maar die waren nog niet in beeld toen ik het zei....quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit zal 1 van de redenen zijn dat ze Salar hebben binnengehaald
Standje "Hopeloos"quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
Standje uitproberen?![]()
[ afbeelding ]
En dat wil hij keer op keer horen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Mercedes is scheitbenouwd dat er lekkere wijven binnenkomen... voor Salar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |