ik zag mevrouw love island al verlekkerd naar Noah kijkenquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Vossen mogen wel in de kelder gaan slapen ofzo, geen camera's, ze zoeken 't maar uit.
Of iig Roxy en Robert uit elkaarquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou dat drama spelen van Roxy bij het lezen vd brief![]()
Alles moet doorekaar zeker
Ik word niet goed van haar.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou dat drama spelen van Roxy bij het lezen vd brief![]()
Alles moet doorekaar zeker
Normaal neem ik de programma's van de commerciële omroepen op, om later de reclames te skippen.quote:
Dat is ook weer zo saai.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal neem ik de programma's van de commerciële omroepen op, om later de reclames te skippen.
Maar dan wordt het hier achteraf meelullen.
* KinKiJan halverwege de cyclus: #sjaakafhaakquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zag mevrouw love island al verlekkerd naar Noah kijken
Anders zou ik het een dag later kijken idd (spotnet)quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal neem ik de programma's van de commerciële omroepen op, om later de reclames te skippen.
Maar dan wordt het hier achteraf meelullen.
Dat zou idd persoonlijk kunnen zijn voor die tweequote:Op woensdag 25 februari 2026 20:09 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Of iig Roxy en Robert uit elkaar
Ik heb ook al eens gezegd dat hij een blote billen hoofd hebt. Vind er niks aantrekkelijks aan.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Kristie heeft niet helemaal ongelijk
mwahhquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
Kristie heeft niet helemaal ongelijk
Die heeft een vriend, maar daar weet Thomas wel raad mee.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:30 schreef King_Merc het volgende:
Nu die nieuwe bij Thomas in bed XD
Dat ook, maar soms zit er wat in. Zie hem wel op klompen bij een schuurfeest staanquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahh
vind dat een beetje een kijk mij eens blits zijn uit de grote stad opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |