quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft een vriend, maar daar weet Thomas wel raad mee.
dat zie ik de meesten welquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:32 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat ook, maar soms zit er wat in. Zie hem wel op klompen bij een schuurfeest staan
Vooral dat staan inderdaad, en dan mopperen dat de muziek te hard staat, het bier te lauw is, en de wijven te ordinair.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:32 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat ook, maar soms zit er wat in. Zie hem wel op klompen bij een schuurfeest staan
quote:
Vond de keuze van Chess toch wel apart. Zou ze een soort van "wat jullie doen klopt niet" gevoel hebben? Ze weet alles natuurlijk. En Mercedes en Salar zijn nog wat in de prille sfeer. Anyway mooie zet.quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:17 schreef King_Merc het volgende:
Top aflevering, Jessica die wint, Chess met die dead stare naar Lisa en Thomas, en als laatste nog bondjes wissel..
Ik denk niet dat Talpa invloed heeft op KIJK. Dat is nou eenmaal een terugkijk dienst, die houden daar geen rekening mee.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:44 schreef MacDeMarco het volgende:
Grote blunder weer van Talpa/KIJK
De nieuwe groepsfoto stond al minstens een uur na de uitzending boven de afleveringen, dus ik wist al wie had gewonnen, voordat ik op de aflevering kon drukken.![]()
Anouk nu al een top move gemaakt door met Chess te wisselen![]()
![]()
![]()
Die extra 50 punten kunnen de vossen gelijk gebruiken om dat matras te laten reinigen (en meneer aardbei)
Zielig for Fianca dat ze bij Chess en Cynthia is geplaatst. Hopelijk komt ze goed door de cyclus met deze twee verschrikkelijke figuren.
Kijk is onderdeel van Talpaquote:Op woensdag 25 februari 2026 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Talpa invloed heeft op KIJK. Dat is nou eenmaal een terugkijk dienst, die houden daar geen rekening mee.
Oh ok dat wist ik niet, maar ja het is vaak zo met die thumbnails dat er spoilers in staan.quote:
Dat impliceert toch "in eerste instantie val ik niet op een Turk"?quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uiteindelijk zit ik hier met een Turk
Dat is wel wat anders
Enige ´stelletje´ dat nog intact is. Denk dat de kijkers niet zo gecharmeerd zijn van alle klef en bef scenes, dat hebben we nu wel gezien. Opluchting dat die vrolijke Cynthia er niet met het geld vandoor is gegaan. Wat heeft ze nou gepresteerd dan alleen maar koken? Jammer dat er tegenwoordig alleen nog maar jong spul binnenkomt. Zou een beetje een mix moeten zijn dan gedroegen die jonkies zich misschien wat beschaafder.quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind het wel goed dat Febo de boel weer even lekker opstookt, zo snel als Salar van de bank vloog om zijn favoriete bandjes te graaien , afgestraft jammer dattie met zijn Mercedes kan blijven doorlebberen in zijn bondje
[ afbeelding ]
Kristie die aan het bonden is met Noa? Zie ik tóch anders want hem voor een boerenkinkel uitmaken is niet echt een compliment.quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Nou, ze hebben hem er even flink doorheen geramd deze aflevering, er was een wat snellere montage dan anders merkte ik op. En dat mocht ook wel een keer, die hele finale week duurde maar voordat hij begon. Ze zitten nu al iets over de helft van de de maand dat voor hun de nieuwe cyclus pas begint en op TV nog een week later. En dat was oorspronkelijk rond de eerste van de maand al het geval. Alles schuift dus wat door zo langzamerhand
Leuk dat Jessica gewonnen heeft, wat ik al dacht. Chyntia mag even door de ultra Karen spelen, en dat gaat wel weer gebeuren. Daar hoef je niet op te wachten. Maar ze heeft al gewaarschuwd, als ze nog zo'n maand krijgen is ze vertrokken voor het einde....![]()
De nieuwe vallen me niet tegen, al is Hagenees Ricky toch wel een beetje meer van hetzelfde, beetje the good guy dus een soort van Thomas en een mengelmoes van Noah. Wel leuk voor Frank die een stadsgenootje heeft dus die gaat helemaal aan hem optrekken. Zal ie leuk vinden... Maar ik had daar toch een ander type in gezet. Die Thaise, Kristie ken ik inderdaad uit het laatste seizoen van Paradise Hotel, dus dat beloofd wat. Die begint nu al te bonden met Noah. Eens zien of hij er in trapt. Maar ik denk dat de FEBO Noah ook op de korrel heeft, als hij geen TV maakt deze cyclus ligt hij er uit! Zo gaat dat. Het is natuurlijk wel een beetje een simpele boer, daar moet ik die meid gelijk in geven.![]()
Jongens plagen, zoentjes vragen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kristie die aan het bonden is met Noa? Zie ik tóch anders want hem voor een boerenkinkel uitmaken is niet echt een compliment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |