abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220201962
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2026 20:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Die heeft een vriend, maar daar weet Thomas wel raad mee.
:D
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  woensdag 25 februari 2026 @ 20:32:45 #252
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220201965
En de Kliphangert.. In iedergeval gratis feest.. En Nieuwe Kristie vind Noa nu al een boer

pi_220201976
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 20:32 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Dat ook, maar soms zit er wat in. Zie hem wel op klompen bij een schuurfeest staan
dat zie ik de meesten wel
op Salar na
die kan niet zonder zijn bordeelsluipers :@
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220201992
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 20:32 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Dat ook, maar soms zit er wat in. Zie hem wel op klompen bij een schuurfeest staan
Vooral dat staan inderdaad, en dan mopperen dat de muziek te hard staat, het bier te lauw is, en de wijven te ordinair.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  woensdag 25 februari 2026 @ 20:42:33 #255
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220202089
OP aangepast.. ff checken ;)
  Moderator woensdag 25 februari 2026 @ 20:48:34 #256
388664 crew  Dotteke
pi_220202175
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
OP aangepast.. ff checken ;)
^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 25 februari 2026 @ 20:51:04 #257
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220202201
Toen alles nog gloorde aan de horizon... dachten Chest&Tho :P

En Robert&Rox geen koek&ei

woensdag 25 februari 2026 @ 20:59:33 #258
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220202272
Gelukkig.. Het is OK _O-

Arme Anouk, vers binnen moet gelijk al een neuksetje slopen ^O^

pi_220202296
Heerlijk die jankende chess....wat een lelijk raar ding is dat toch
zit er half bloot en maar pronken met die borsten maar
als het even anders loopt als zij gedacht had komt het kinderstemmetje
weer en janken als een klein kind.

[ Bericht 0% gewijzigd door humpty op 26-02-2026 06:02:08 ]
  woensdag 25 februari 2026 @ 21:10:42 #260
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220202352
Ik vind het wel goed dat Febo de boel weer even lekker opstookt, zo snel als Salar van de bank vloog om zijn favoriete bandjes te graaien , afgestraft jammer dattie met zijn Mercedes kan blijven doorlebberen in zijn bondje

pi_220202423
Top aflevering, Jessica die wint, Chess met die dead stare naar Lisa en Thomas, en als laatste nog bondjes wissel..
pi_220202496
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 21:17 schreef King_Merc het volgende:
Top aflevering, Jessica die wint, Chess met die dead stare naar Lisa en Thomas, en als laatste nog bondjes wissel..
Vond de keuze van Chess toch wel apart. Zou ze een soort van "wat jullie doen klopt niet" gevoel hebben? Ze weet alles natuurlijk. En Mercedes en Salar zijn nog wat in de prille sfeer. Anyway mooie zet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220202567
Haha, Anouk wist heel goed waarom ze Chess niet in haar team wilde hebben. :D

Goede aflevering. ^O^
Hotapnyc
pi_220202577
Nou, ze hebben hem er even flink doorheen geramd deze aflevering, er was een wat snellere montage dan anders merkte ik op. En dat mocht ook wel een keer, die hele finale week duurde maar voordat hij begon. Ze zitten nu al iets over de helft van de de maand dat voor hun de nieuwe cyclus pas begint en op TV nog een week later. En dat was oorspronkelijk rond de eerste van de maand al het geval. Alles schuift dus wat door zo langzamerhand
Leuk dat Jessica gewonnen heeft, wat ik al dacht. Chyntia mag even door de ultra Karen spelen, en dat gaat wel weer gebeuren. Daar hoef je niet op te wachten. Maar ze heeft al gewaarschuwd, als ze nog zo'n maand krijgen is ze vertrokken voor het einde.... ~O>
De nieuwe vallen me niet tegen, al is Hagenees Ricky toch wel een beetje meer van hetzelfde, beetje the good guy dus een soort van Thomas en een mengelmoes van Noah. Wel leuk voor Frank die een stadsgenootje heeft dus die gaat helemaal aan hem optrekken. Zal ie leuk vinden... Maar ik had daar toch een ander type in gezet. Die Thaise, Kristie ken ik inderdaad uit het laatste seizoen van Paradise Hotel, dus dat beloofd wat. Die begint nu al te bonden met Noah. Eens zien of hij er in trapt. Maar ik denk dat de FEBO Noah ook op de korrel heeft, als hij geen TV maakt deze cyclus ligt hij er uit! Zo gaat dat. Het is natuurlijk wel een beetje een simpele boer, daar moet ik die meid gelijk in geven. :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_220203194
Grote blunder weer van Talpa/KIJK
De nieuwe groepsfoto stond al minstens een uur na de uitzending boven de afleveringen, dus ik wist al wie had gewonnen, voordat ik op de aflevering kon drukken. :')

Anouk nu al een top move gemaakt door met Chess te wisselen _O_ _O_ _O_
Die extra 50 punten kunnen de vossen gelijk gebruiken om dat matras te laten reinigen (en meneer aardbei)

Zielig for Fianca dat ze bij Chess en Cynthia is geplaatst. Hopelijk komt ze goed door de cyclus met deze twee verschrikkelijke figuren. -O-
All those angels with their wings glued on.
pi_220203271
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2026 22:44 schreef MacDeMarco het volgende:
Grote blunder weer van Talpa/KIJK
De nieuwe groepsfoto stond al minstens een uur na de uitzending boven de afleveringen, dus ik wist al wie had gewonnen, voordat ik op de aflevering kon drukken. :')

Anouk nu al een top move gemaakt door met Chess te wisselen _O_ _O_ _O_
Die extra 50 punten kunnen de vossen gelijk gebruiken om dat matras te laten reinigen (en meneer aardbei)

Zielig for Fianca dat ze bij Chess en Cynthia is geplaatst. Hopelijk komt ze goed door de cyclus met deze twee verschrikkelijke figuren. -O-
Ik denk niet dat Talpa invloed heeft op KIJK. Dat is nou eenmaal een terugkijk dienst, die houden daar geen rekening mee.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220203393
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 23:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Talpa invloed heeft op KIJK. Dat is nou eenmaal een terugkijk dienst, die houden daar geen rekening mee.
Kijk is onderdeel van Talpa :P
All those angels with their wings glued on.
pi_220203441
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2026 23:46 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Kijk is onderdeel van Talpa :P
Oh ok dat wist ik niet, maar ja het is vaak zo met die thumbnails dat er spoilers in staan.
pi_220203629
twitter
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220204693
quote:
99s.gif Op woensdag 25 februari 2026 11:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
Uiteindelijk zit ik hier met een Turk
Dat is wel wat anders
Dat impliceert toch "in eerste instantie val ik niet op een Turk"?
Hotapnyc
pi_220204735
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind het wel goed dat Febo de boel weer even lekker opstookt, zo snel als Salar van de bank vloog om zijn favoriete bandjes te graaien , afgestraft jammer dattie met zijn Mercedes kan blijven doorlebberen in zijn bondje

[ afbeelding ]
Enige ´stelletje´ dat nog intact is. Denk dat de kijkers niet zo gecharmeerd zijn van alle klef en bef scenes, dat hebben we nu wel gezien. Opluchting dat die vrolijke Cynthia er niet met het geld vandoor is gegaan. Wat heeft ze nou gepresteerd dan alleen maar koken? Jammer dat er tegenwoordig alleen nog maar jong spul binnenkomt. Zou een beetje een mix moeten zijn dan gedroegen die jonkies zich misschien wat beschaafder.
pi_220204741
pi_220204748
Ricky maakt vrienden in de promo; Robert's inner-Roxy lijkt getriggerd te worden. :')

Ricky +1
pi_220204755
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Nou, ze hebben hem er even flink doorheen geramd deze aflevering, er was een wat snellere montage dan anders merkte ik op. En dat mocht ook wel een keer, die hele finale week duurde maar voordat hij begon. Ze zitten nu al iets over de helft van de de maand dat voor hun de nieuwe cyclus pas begint en op TV nog een week later. En dat was oorspronkelijk rond de eerste van de maand al het geval. Alles schuift dus wat door zo langzamerhand
Leuk dat Jessica gewonnen heeft, wat ik al dacht. Chyntia mag even door de ultra Karen spelen, en dat gaat wel weer gebeuren. Daar hoef je niet op te wachten. Maar ze heeft al gewaarschuwd, als ze nog zo'n maand krijgen is ze vertrokken voor het einde.... ~O>
De nieuwe vallen me niet tegen, al is Hagenees Ricky toch wel een beetje meer van hetzelfde, beetje the good guy dus een soort van Thomas en een mengelmoes van Noah. Wel leuk voor Frank die een stadsgenootje heeft dus die gaat helemaal aan hem optrekken. Zal ie leuk vinden... Maar ik had daar toch een ander type in gezet. Die Thaise, Kristie ken ik inderdaad uit het laatste seizoen van Paradise Hotel, dus dat beloofd wat. Die begint nu al te bonden met Noah. Eens zien of hij er in trapt. Maar ik denk dat de FEBO Noah ook op de korrel heeft, als hij geen TV maakt deze cyclus ligt hij er uit! Zo gaat dat. Het is natuurlijk wel een beetje een simpele boer, daar moet ik die meid gelijk in geven. :Y
Kristie die aan het bonden is met Noa? Zie ik tóch anders want hem voor een boerenkinkel uitmaken is niet echt een compliment. :X
pi_220204837
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 10:24 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Kristie die aan het bonden is met Noa? Zie ik tóch anders want hem voor een boerenkinkel uitmaken is niet echt een compliment. :X
Jongens plagen, zoentjes vragen. ;)
Hotapnyc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')