quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
Spoiler alert. Maar deze is geniaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
Anouk lijkt op Emma Wortelboer.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:56 schreef KinKiJan het volgende:
Namen en rugnummers
[ afbeelding ]
Ricky, 28, Anouk, 24, Kristie, 23.
Helaas is dit geen AIquote:Op woensdag 25 februari 2026 11:43 schreef 5thencounter het volgende:
Nog een bizarre shot.. ik ga nou echt twijfelen of die Insta ook al aan de AI bullshit zit![]()
[ afbeelding ]
Dat ze serieus kijken naar concurrent neukers in plaats van Mededeelnemers zegt al genoegquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:26 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Anouk lijkt op Emma Wortelboer.
Ricky erin voor opschudding tussen Salar en Mercedes OF het is de volgende halte voor Chess.
[..]
Helaas is dit geen AI![]()
Daar maak ik uit op dat ze dat liever niet had gehad. Vind die nieuwe wel het type Harrie Snijders.quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uiteindelijk zit ik hier met een Turk
Dat is wel wat anders
Expeditie NeukLoods?quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:47 schreef freaky40 het volgende:
Love Island in The Loods, nieuwe programma titel...
dat is nogal een aannamequote:Op woensdag 25 februari 2026 12:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar maak ik uit op dat ze dat liever niet had gehad. Vind die nieuwe wel het type Harrie Snijders.
Met zijn dochter.quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:32 schreef 5thencounter het volgende:
Dat zien we ook nooit op tv .. Jan doet een persoonlijk rondje langs de finalisten
[ afbeelding ]
Nou, zo raar is dat niet, als ze zegt: Ik val eigenlijk op het type Harrie Snijders, zit ik hier met een Turk! dat ik dan denk: Je had dus liever type Harrie Snijders gehad.quote:
Jahh leuk, Jan is een bijzondere presentator, hij leeft echt mee met de deelnemers.. dat zag ik niet vaak meer sinds Willem Ruisquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met zijn dochter.
[ afbeelding ]
Wie ?quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh leuk, Jan is een bijzondere presentator, hij leeft echt mee met de deelnemers.. dat zag ik niet vaak meer sinds Willem Ruis
Andere tijden , er was meer één Willem Ruis . Daar kan Jan niet aan tippenquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh leuk, Jan is een bijzondere presentator, hij leeft echt mee met de deelnemers.. dat zag ik niet vaak meer sinds Willem Ruis
Hij doet zijn best om in die ranglijst te komen... natuurlijk kan nooit iemand aan het verleden tippen.. vroegâh was alles beter toch?quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Andere tijden , er was meer één Willem Ruis . Daar kan Jan niet aan tippen
Welnee joh , dat is weer een heel ander puntquote:Op woensdag 25 februari 2026 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij doet zijn best om in die ranglijst te komen... natuurlijk kan nooit iemand aan het verleden tippen.. vroegâh was alles beter toch?
Jah ik ookquote:Op woensdag 25 februari 2026 13:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Welnee joh , dat is weer een heel ander punt
Ik had over Willem Ruis
Toch zie je in de behind de scenes een betrokken Janquote:Op woensdag 25 februari 2026 16:02 schreef LionHeart het volgende:
Je hebt betrokkenheid bij kandidaten en gek van je vak zijn, en dan daar de overtreffende trap van was Willem Ruis. Denk dat het gezonder voor Jan is om niet in de overtreffende trap terecht te komen en vooral zichzelf te blijven. Dan doet ie het al supergoed.
Ik was trouwens wel heel erg fan van Willem Ruis. Wat een mooie shows.
Casper beste maatjequote:Op woensdag 25 februari 2026 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.linda.nl/life(...)g#Echobox=1771913892
Haha denk dat die handhavers zelf niet verder zouden komen dan : "Salt away crazy‑clapper, today ja?!".quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja opzouten mafklapper, vandaag nog![]()
en nee ik zeg het niet in het Engels
Oh ja, absoluut. Maar volgens mij op een gezonde manier.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch zie je in de behind de scenes een betrokken Jan
en nee ik denk dat zijn prive te druk is om daarnaast zoooo betrokken te zijn
Het oortje in Jan z'n oor bepaalt die volgordequote:Op woensdag 25 februari 2026 19:35 schreef spapaars het volgende:
Blijft grappig dat Jan de volgorde van de codes beslist.
Hoe dan ook, de winnende code mag niet te snel gevonden worden.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:35 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Het oortje in Jan z'n oor bepaalt die volgorde
nou ja, wat zal ik zeggen, ik gun het ze allebei niet maar Cynthia helemaal niet. Het jammere is dat je er weer tegenaan moet kijken.quote:
dat is wel echtquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:39 schreef LionHeart het volgende:
En zo genieten van de kop van Chess wanneer Thomas afscheid neemt van Lisa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |