Blijkbaar hebben heel veel mensen er iets aanquote:
quote:
Gestemd op ‘ja heel graag’. Hou deze gek alsjeblieft van de straat voordat er doden vallen.quote:
Die staat er toch al een tijdje, ik neem aan dat je de Asterix en Obelix kaartje bedoelt?quote:Op maandag 23 februari 2026 21:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Met de laatste updates pure kwaliteit
*JAM21quote:Op maandag 23 februari 2026 20:43 schreef Felagund het volgende:
Als Mona zich aansluit bij JA21 dan kunnen ze zich JAK21 noemen.
Dat bekt wel een stuk minder.quote:
De fout is dat ze dat niet eerder bedachten inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Goh, Henkie komt er achter dat Mona onbetrouwbaar is.
Dus Caroline is een drinker?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:49 schreef Szura het volgende:
Heerlijk man, lekker met modder smijten:
De reden voor het vertrek? Volgens deze bron is het Van der Plas die zich niet aan afspraken hield, bijvoorbeeld rond sociale media. „Caroline houdt van een wijntje en dan gaat ze even op X. Plop, wéér een tweet. Dan gaat ze bijvoorbeeld los op Iran, maar dat was geen kernthema.”
Kerrolain lijkt me iemand die zich bezat door het consumeren van een aanzienlijke hoeveelheid kersenbonbons.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus Caroline is een drinker?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:00 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Kerrolain lijkt me iemand die zich bezat door het consumeren van een aanzienlijke hoeveelheid kersenbonbons.
Ruim baan voor Tom om het wereldrecord open deuren intrappen te verbeteren.quote:
De volstrekt ongeloofwaardige Dacne Schippers die vol in de slachtofferrol kruipt en een fraai staaltje emotionele manipulatie gebruikt om haar kutboekje te verkopen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:11 schreef hhh38 het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTl1bXY5ZnQxajI2eA==
Dacne Schippers had het niet makkelijk
'Die stempel' klinkt niet als goed Nederlands.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:11 schreef hhh38 het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTl1bXY5ZnQxajI2eA==
Dacne Schippers had het niet makkelijk
21.6 lopen als een meerkampster met de kaak van David Coulthard, ik heb zoiets nog nooit gezien, Johan.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De volstrekt ongeloofwaardige Dacne Schippers die vol in de slachtofferrol kruipt en een fraai staaltje emotionele manipulatie gebruikt om haar kutboekje te verkopen.
En het doodsimpele klootjesvolk staat weer op de banken.
Waar is dat feestje?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:41 schreef Szura het volgende:
De nieuwe Tirol is uit @:deebee
https://www.ad.nl/buitenl(...)volging-in~a15c8f03/
In de Waaier bedoel je? Die is wel prima ja, al moet je wel tegen het gegiechel van Jip kunnen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bij de podcasten zit echt een enorm verschil. Die rode Lantaarn is echt niet te doen en die met Broe ook niet. Die van Eurosport daarentegen is wel oke.
In de waaier is ook goed, maar ik bedoelde Kop over Kop.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de Waaier bedoel je? Die is wel prima ja, al moet je wel tegen het gegiechel van Jip kunnen.
Ik neem aan dat dit een meme binnen de ploeg is.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:30 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/vismaleaseabike/videos/1205712441776334/
De 'Come on he' van Jorgenson is wel echt exact goed.
Moest best wel even grinniken in mezelfquote:BBB LEVERT
Dit was idd een fantastisch fragment.quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:39 schreef wimderon het volgende:
Drinkt Willy?
Bekijk deze YouTube-video
Hij houdt in ieder geval niet van dikke frieten patat:quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vraag me vooral af of Willie een eigen frituur heeft.
Hij zuipt!quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:39 schreef wimderon het volgende:
Drinkt Willy?
Bekijk deze YouTube-video
Doe ook gelijk even fotootje van voorkant en achterkant van je creditcardquote:
Blijven doneren!quote:
Laat de boel maar affikken. De mensheid moet de buitenlucht in worden gejaagd. Alle internetnetwerken platbombarderen. Beter voor de maatschappij.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Blijven doneren!
Zijn er ooit eens exacte bedragen genoemd over wat het nou kost om deze site in de lucht te houden? Kan nooit heel veel zijn gezien de leegloop die al jaren gaande is.
Begrijp ik het goed dat Danny er ook van moet leven? Of zijn er 'alleen' maar kosten van de server?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Blijven doneren!
Zijn er ooit eens exacte bedragen genoemd over wat het nou kost om deze site in de lucht te houden? Kan nooit heel veel zijn gezien de leegloop die al jaren gaande is.
FOK! is Danny zijn fulltime baan en waar hij van moet leven, ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:35 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat Danny er ook van moet leven? Of zijn er 'alleen' maar kosten van de server?
Jeetje. Blijven doneren dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 18:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
FOK! is Danny zijn fulltime baan en waar hij van moet leven, ja.
Een EU-subsidie voor de Vijfde Colonne. Alles om de baan en FP te redden van de ondergang, zodat men hier de culturele waarden van MAGA kan blijven consumeren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het laat mensen met elkaar praten. En gedachten uitwisselen. Fok versterkt de democratische en culturele waarden.
Kan ie zo ook weer zeggen dat ie zn negende oorlog heeft beëindigd!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:00 schreef Pistolero het volgende:
En weer een oorlogje gestart puur om de aandacht af te leiden van de Epstein files en de markt te shorten.
En dan is hij samen met grote vriend Infantino ook nog bezig om de karteloorlog in Mexico te beëindigen en alle WK-wedstrijden daar naar de VS te halen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ie zo ook weer zeggen dat ie zn negende oorlog heeft beëindigd!
Stable genius
Sympathiek wel van Iran dat ze even wachten met de bommen op UAE totdat de koers er geweest is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:11 schreef Momo het volgende:
[ x ]
@:DeeBee zie jij al bommen vliegen?
Ben dit weekend in Nederland, dus nog niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:11 schreef Momo het volgende:
[ x ]
@:DeeBee zie jij al bommen vliegen?
Zou @DeeBee nog terug kunnen?quote:
"Slecht nieuws jongens. We staan letterlijk op de landingsbaan, klaar om te vertrekken"quote:
WLR doorziet heel goed dat het geen ‘red Fok’ maar ‘red Danny’ isquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:58 schreef mitt het volgende:
Ik mis de WLR input in het red FOK! topic.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:58 schreef mitt het volgende:
Ik mis de WLR input in het red FOK! topic.
Dit vat het wel samen.quote:Move on.
Weet je welk land er ook al decennia een ontwrichtende rol in het Midden-Oosten speelt? #dtvquote:De Nederlandse minister van Buitenlandse Zaken Tom Berendsen (CDA) veroordeelt de aanvallen van Iran op Israël en de Golfstaten. In een verklaring van zojuist zegt hij dat het kabinet "ernstige zorgen" heeft over de escalatie van het conflict.
Berendsen toont namens het kabinet begrip voor de door Israël en de VS aangevoerde reden voor de aanvallen. "Er zijn al langere tijd grote zorgen over het Iraanse regime. We weten hoe repressief dit is voor zijn eigen bevolking en welke dreiging het vormt, ook vanwege zijn nucleaire en raketprogramma. Iran speelt al decennia een ontwrichtende rol in het Midden-Oosten. En het Iraanse regime vormt ook concreet een bedreiging voor de Nederlandse en Europese veiligheid."
Sachsen-Anhalt?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je welk land er ook al decennia een ontwrichtende rol in het Midden-Oosten speelt? #dtv
Vliegveld onder vuur zelfs schijnbaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Inshallah, luchtruim voorlopig gesloten nog
Ik ga stiekem wel heel erg goed op al die interviews met en filmpjes van steenrijke influencers, oplichters, en ander gespuis dat hun luxe penthouse in Dubai nu heeft moeten inruilen voor een schuilkelder.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:54 schreef Pino112 het volgende:
Belangrijkste vraag is natuurlijk: hoe komt @:DeeBee weer 'thuis'?
Behalve als je VVD stemt natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2026 09:49 schreef Steven184 het volgende:
FOK! is een plek waar iedereen welkom moet zijn.
Waar iedereen zijn zegje moet kunnen doen zonder aangevallen te worden of belachelijk gemaakt te worden.
Stij-gen-de verbazing inderdaad. Blijven doneren.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:35 schreef Szura het volgende:
Mensen zoals HowardRoark die in nieuwsitems posten en leuke en interesante dingen posten, maken content voor jouw site. Andere mensen en bezoekers lezen dat weer graag. Dat type users zijn assets voor jou en je forum en leveren je dus iets op; ze maken jouw forum waardevol.
Voor minder dan 20 bonnetjes per maand.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:45 schreef franklop het volgende:
Blijkbaar is hij 600 euro per maand kwijt aan uitbestede administratie?
Denk dat hij daar ook nog wel eens wat werk van moet maken, dat lijkt mij wat overdreven veel
Echt, hoe dan?quote:Op zondag 1 maart 2026 14:45 schreef franklop het volgende:
Denk dat hij daar ook nog wel eens wat werk van moet maken, dat lijkt mij wat overdreven veel
Je valt van de ene in de andere verbazing. Heb me nog niet kunnen zetten tot het lezen van het derde deel.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Voor minder dan 20 bonnetjes per maand.
Dat hele topic leest echt als een koortsdroom. Danny is niet het grootste zakelijke talent, zullen we maar zeggen.
Weet je, dat geeft nog geeneens, maar als je dan toch naar je kosten kijkt dan zou dit wel een van de eerste dingen zijn om te checkenquote:Op zondag 1 maart 2026 14:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat hele topic leest echt als een koortsdroom. Danny is niet het grootste zakelijke talent, zullen we maar zeggen.
Hij betaalt ook voor AIquote:Op zondag 1 maart 2026 14:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet je, dat geeft nog geeneens, maar als je dan toch naar je kosten kijkt dan zou dit wel een van de eerste dingen zijn om te checken
Sterker: hij heeft een heel forum met mensen met kennis van zaken en wellicht advies kunnen geven zonder teveel details vrij te hoeven geven. Maak er gebruik van zou ik zeggen
Ik heb gisteren en vandaag alles gelezen. Fascinerend. En hoog tijd voor WijZijnWLR.nl o.i.d.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Je valt van de ene in de andere verbazing. Heb me nog niet kunnen zetten tot het lezen van het derde deel.
Ik heb verkeerde job gekozen blijkbaarquote:Op zondag 1 maart 2026 14:45 schreef franklop het volgende:
Naja blijkbaar haalt hij meeste geld binnen via de FP. Daar worden veel AI berichten geplaatst geloof ikquote:
Het is inderdaad weer bijzonder. Maar je ziet ook wel een bepaalde kramp waar hij gewoon niet meer uit lijkt te kunnen komen. Ergens ook wel sneu.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kortste weg naar mega-donaties van Likud en MAGA.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:35 schreef Szura het volgende:
Mensen zoals HowardRoark die in nieuwsitems posten en leuke en interesante dingen posten, maken content voor jouw site. Andere mensen en bezoekers lezen dat weer graag. Dat type users zijn assets voor jou en je forum en leveren je dus iets op; ze maken jouw forum waardevol.
Ik lees diverse pleidooien om bans terug te draaien, we kunnen @Koffieplanter binnenkort dus weer verwelkomenquote:Op zondag 1 maart 2026 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Passen we een beetje op met het stoken?
goatquote:Op zondag 1 maart 2026 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.dartsatlas.com/matches/1yyB4RZUa6uD
Zo, Katwijk even gekoloniseerd @:Mani89 @:wimderon @:alleskaputt
HAPPATEEEEEEEEEEE
Ted?quote:Op zondag 1 maart 2026 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
600p/m voor 20 factuurtjes. Geen wonder dat Ted met zoveel is weggelopen... Danny is een fenomeen. Reageert verder ook overal op behalve specifiek dat stukje.
Ted zit lekker met zijn 300k in Thailand.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:44 schreef Steven184 het volgende:
600p/m voor 20 factuurtjes. Geen wonder dat Ted met zoveel is weggelopen... Danny is een fenomeen. Reageert verder ook overal op behalve specifiek dat stukje.
Ted?
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaatquote:Op zondag 1 maart 2026 21:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ted zit lekker met zijn 300k in Thailand.
Newbequote:Op zondag 1 maart 2026 21:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat
Mocht je er nu niets meer van snappen, lees het hierboven gelinkte topic dan even door voor alle details. Feit blijft dat 'we' zo snel mogelijk van Ted af moeten zodat FOK! dat geld aan belangrijker dingen uit kan geven.quote:Hej gozer,
is er nog wat binnengekomen, dat ik om kan zetten in thaise baths?":-)
Groetjes uit pattaya
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:27 schreef Danny het volgende: Nog ongeveer een ton te gaan (of nog twee jaar ongeveer) en dan ben ik van Ted af. Tenzij FOK! verkocht wordt, dan krijgt hij 25%, waarmee hij er meer aan overhoudt dan ik. Cold day in hell dus dat FOK! ooit verkocht wordt. Ted is al een paar jaartjes de lachende derde die geen reet doet en er meer poen uit haalt dan ik. Kan mij niet snel genoeg over zijn.
O*quote:Op maandag 1 juni 2009 14:24 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zekervoor nu is het aftellen tot hij is afbetaald. Het geld dat naar ted gaat kan namelijk veeeeel beter besteed worden voor en binnen FOK!. Iemand als iteejer gewoon een fulltimebaan geven bijvoorbeeld.
[sub]Deze OP is HIER te vinden.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef Danny het volgende:
Bij afsluiten, verlengen of upgraden van een abonnement of betalen voor de usernotes gaat iig het volledige bedrag nu in de Ted pot. Die euro transactiekosten doe ik er uit eigen zak bij op en de btw afdrage en belasting leg ik er ook bij dus 100% ervan komt ten goede aan fonds Ted![]()
Al meer dan tien jaarquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ik kan het topic (sinds de zoek functie niet meer goed werkt) niet meer terugvinden.
Maar ik nam ooit een abo om van de ads af te kunnen komen. Ik werd een beetje gek van de schaamlipcorrectie banner net boven het invoerveld
Daarna vervolg abo's voor Ted-teller, (Help Iteejer aan een FOK! baan), adsense en nog wat idiote ongein waardoor FOK! onderuit gehaald dreigde te worden.
Geld in een bodemloze put storten? Misschien, maar ondertussen heb ik al jaren veel plezier aan en op FOK!
Nooit van gehoord. Ik kijk eigenlijk zelden naar algemene topics in die tijd dat ik hier zit.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ken je de Ted-teller dan ook niet?
Binnen nu en een jaar op het MODUS-podium, dat kan niet meer fout.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
HAPPATEEEEEEEEEEE
Is het oplichting of onkundequote:Op zondag 1 maart 2026 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zie daar waar het mis is gegaan met boekhouding. Toen en nu wordt hij opgelicht.
Jammer, na nachtelijke diarree is die nu weer dicht.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:47 schreef Szura het volgende:
Nu al de beste reeks van de maand, dat FOK moet blijven
Hij is weer open!quote:Op maandag 2 maart 2026 08:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Jammer, na nachtelijke diarree is die nu weer dicht.
Zucht...quote:Op maandag 2 maart 2026 09:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij is weer open!
Met een aanval op WLR mod
Elders op het forum is er ook niet echt nieuwe aanwas. Ja soms users die op anoniem gaan en dan na een 1 week weer terugkomen op een nieuw account.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:09 schreef AllesKaputt het volgende:
Het is hier natuurlijk ook een kliekje waar praktisch nooit een nieuw iemand bij- of tussenkomt.
Ach, John.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij is weer open!
Met een aanval op WLR mod
Dat verbaast me niets, op de weinige plekken waar ik hier kom buiten WLR tijdens sporttoernooien zie ik ook al jaren dezelfde mensen. Al die plannen om FOK nieuw leven in te blazen lijken me dan ook verspilde tijd en energie, jammer voor Danny.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Elders op het forum is er ook niet echt nieuwe aanwas. Ja soms users die op anoniem gaan en dan na een 1 week weer terugkomen op een nieuw account.
Het ligt er bij hem altijd wel dik bovenop ja.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:13 schreef Remco het volgende:
Wegens mentale gezondheid stoppen met fokken door WLR. Dan ben je ook wel heel duidelijk aan het trollen.
FOK! kan een hoge mentale rol eisen hoor. Heb ik ook gehad.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:13 schreef Remco het volgende:
Wegens mentale gezondheid stoppen met fokken door WLR. Dan ben je ook wel heel duidelijk aan het trollen.
Jaquote:Op maandag 2 maart 2026 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
FOK! kan een hoge mentale rol eisen hoor. Heb ik ook gehad.
Fijn dat je dit beaamt broederquote:
Jammer, topic op slot. Wilde net een ludieke bijdrage leveren.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:56 schreef franklop het volgende:
Volg het 'FOK moet blijven' topic maar niet meer.
Ik wacht in spanning afquote:Op maandag 2 maart 2026 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jammer, topic op slot. Wilde net een ludieke bijdrage leveren.
Serieus antwoord. Als je vastloopt in Fok is dat meer een symptoom dan een oorzaak. Als je goed in je vel zit is je Fok gebruik ook gedoseerd.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
FOK! kan een hoge mentale rol eisen hoor. Heb ik ook gehad.
Weer open!quote:Op maandag 2 maart 2026 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jammer, topic op slot. Wilde net een ludieke bijdrage leveren.
Laat mij hier maar definitief buiten.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:22 schreef Slobeend het volgende:
Te Kloese en Van Persie maken Feyenoord kapot @:pistolero
???quote:Op maandag 2 maart 2026 15:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Laat mij hier maar definitief buiten.
Vanwege ernstige bedreigingen en ander gezeik ga ik hier op een openbaar forum niks meer zeggen over Feyenoord.
Ernstige bedreigingen?quote:Op maandag 2 maart 2026 15:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Laat mij hier maar definitief buiten.
Vanwege ernstige bedreigingen en ander gezeik ga ik hier op een openbaar forum niks meer zeggen over Feyenoord.
Maak je maar geen zorgen hoor.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ernstige bedreigingen?Dat is niet zo mooi.
Ik heb nog geen afgehakte varkenskop ontvangen van Gianetti dus Pogacar blijven we haten!quote:Op maandag 2 maart 2026 15:55 schreef mitt het volgende:
Mag je nog wel iets over Pogacar zeggen @:Pistolero?
Je zou eens moeten stoppen om dronken allerlei users via DM te bedreigenquote:Op maandag 2 maart 2026 17:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je geen bedreiging in je dm hebt gehad te je niet mee.
WLR is een warm bad.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:09 schreef AllesKaputt het volgende:
Het is hier natuurlijk ook een kliekje waar praktisch nooit een nieuw iemand bij- of tussenkomt.
Dan tel ik niet meequote:Op maandag 2 maart 2026 17:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je geen bedreiging in je dm hebt gehad te je niet mee.
Een warm bad met een groot hek eromheen, ergens diep verborgen op het platteland waar de laatste streekbus al meer dan 10 jaar geleden is langsgekomen. En de enige toegang is een linksdraaiende draaideur.quote:
Dit klinkt als Urk op zondag.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:43 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Een warm bad met een groot hek eromheen, ergens diep verborgen op het platteland waar de laatste streekbus al meer dan 10 jaar geleden is langsgekomen. En de enige toegang is een linksdraaiende draaideur.
Minus die linksdraaiende draaideur dan. Maar even serieus, welke nieuwe mensen zijn hier komen aanwaaien de laatste paar jaar?quote:Op maandag 2 maart 2026 18:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit klinkt als Urk op zondag.
Klinkt als een topbestemming.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:43 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Een warm bad met een groot hek eromheen, ergens diep verborgen op het platteland waar de laatste streekbus al meer dan 10 jaar geleden is langsgekomen. En de enige toegang is een linksdraaiende draaideur.
Hoe veel nieuwe users zou FOK! de afgelopen jaren uberhaupt hebben aangetrokken als je alle kloons niet mee telt?quote:Op maandag 2 maart 2026 18:49 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Minus die linksdraaiende draaideur dan. Maar even serieus, welke nieuwe mensen zijn hier komen aanwaaien de laatste paar jaar?
Ongeveer 0. Ik wist niet veel van dat hele Danny verhaal, en ik heb dat RED FOK-topic met open mond zitten lezen tot diep in de nacht. Dat mensen nog de moeite doen om een soort reddingsplan in elkaar te zetten, inclusief nachtelijke shitposters en eindeloos langs elkaar gepraat, is bijna nog opzienbarender dan die arme Danny die al jaren dag en nacht plaatjes van blote dames bij elkaar zit te zoeken om de Formidabele FrontPage van nieuwe content te voorzien, alleen maar om deze vergane glorie in de lucht te houden. Deze man is nog koppiger dan schapenboer Bjart uit Onafhankelijke Mensen van Halldór Laxness.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoe veel nieuwe users zou FOK! de afgelopen jaren uberhaupt hebben aangetrokken als je alle kloons niet mee telt?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 2 maart 2026 18:59 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ongeveer 0. Ik wist niet veel van dat hele Danny verhaal, en ik heb dat RED FOK-topic met open mond zitten lezen tot diep in de nacht. Dat mensen nog de moeite doen om een soort reddingsplan in elkaar te zetten, inclusief nachtelijke shitposters en eindeloos langs elkaar gepraat, is bijna nog opzienbarender dan die arme Danny die al jaren dag en nacht plaatjes van blote dames bij elkaar zit te zoeken om de StormFrontPage van nieuwe content te voorzien, alleen maar om deze vergane glorie in de lucht te houden. Deze man is nog koppiger dan schapenboer Bjart uit Onafhankelijke Mensen van Halldór Laxness.
Goede vraagquote:Op maandag 2 maart 2026 18:49 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Minus die linksdraaiende draaideur dan. Maar even serieus, welke nieuwe mensen zijn hier komen aanwaaien de laatste paar jaar?
RR schroeit als nooit te voren.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:11 schreef Pino112 het volgende:
In die jaar tijd heeft de nummer 50 de helft van de posts ja, geeft het (algemene) beeld wel aan van de vermindering van hoeveelheid posts. Excl R_R dan.
En wie is Kloit ?quote:Op maandag 2 maart 2026 19:08 schreef Pino112 het volgende:
Dit is 2025, om te vergelijken
[ afbeelding ] Top 50 van forum Wielrennen van 01-01-2025 t/m 31-12-2025
nr / aantal posts / gebruiker
01 5454 Rellende_Rotscholier
02 3705 Immerdebestebob
03 3536 Koffieplanter
04 3362 Faraday01
05 3228 franklop
06 3209 Szura
07 3053 Dale__Cooper
08 2799 Felagund
09 2794 wimderon
10 2557 Pistolero
11 1753 Frozen-assassin
12 1734 Pino112
13 1670 DiegoFuser
14 1608 Marcoss
15 1561 Mexicanobakker
16 1545 Van_Poppel
17 1315 Steven184
18 1289 H.Vviv
19 1104 DeeBee
20 1102 hhh38
21 1086 Halcon
22 1006 Slobeend
23 0900 Momo
24 0859 TargaFlorio
25 0810 Wienerschnitzels
26 0786 Mani89
27 0785 Fretwork
28 0777 Alaphilippe_
29 0765 _-_ratjetoe_-_
30 0733 DecoAoreste
31 0706 The_Undertone
32 0684 VoMy
33 0640 WAvanBuren
34 0616 superniger
35 0515 Kloit
36 0481 GurneyIsBestOke
37 0469 Bill_Hillie
38 0413 Chiappucci
39 0409 Idisrom
40 0405 TommyL0204
41 0388 heywoodu
42 0386 Mansjester
43 0371 AllesKaputt
44 0322 Kopiko
45 0280 johannes_vermeer
46 0257 Hyaenidae
47 0255 GotenSSJ
48 0254 Makamba_
49 0242 Lospedrosa
50 0241 Sjoerd102
klik hier voor meer stats
Spendeer jij ook 100 uur per week aan dit forum?quote:Op maandag 2 maart 2026 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je kan niet zeggen dat ik hier de kar niet trek.
Tijdens de grote rondes wel.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:22 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Spendeer jij ook 100 uur per week aan dit forum?
quote:Op maandag 2 maart 2026 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tijdens de grote rondes wel.
Ik heb net zoveel zakelijk instinct als Danny.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:24 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]![]()
En je krijgt geen cent van AL die ad-inkomsten? Of heb je een dealtje met het Baskische Verkeersbureau?
Tijd voor collab?quote:Op maandag 2 maart 2026 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel zakelijk instinct als Danny.
Het enige voordeel is dat het me geen geld kost, dat scheelt dan weer.
Net als jij Bob!quote:Op maandag 2 maart 2026 19:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
RR schroeit als nooit te voren.
Dat mensen geld storten in deze bodemloze put terwijl het stramien al 15 jaar hetzelfde is verbaast me nog het meest. Geen haar op m’n hoofd ook die eraan denkt om geld over te maken naar iemand met zulke denkbeelden.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:59 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ongeveer 0. Ik wist niet veel van dat hele Danny verhaal, en ik heb dat RED FOK-topic met open mond zitten lezen tot diep in de nacht. Dat mensen nog de moeite doen om een soort reddingsplan in elkaar te zetten, inclusief nachtelijke shitposters en eindeloos langs elkaar gepraat, is bijna nog opzienbarender dan die arme Danny die al jaren dag en nacht plaatjes van blote dames bij elkaar zit te zoeken om de Formidabele FrontPage van nieuwe content te voorzien, alleen maar om deze vergane glorie in de lucht te houden. Deze man is nog koppiger dan schapenboer Bjart uit Onafhankelijke Mensen van Halldór Laxness.
Als je benoemt wat de veranderingen zijn geweest is dat een persoonlijke aanval. Dus ja, kansloze bedoening.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat mensen geld storten in deze bodemloze put terwijl het stramien al 15 jaar hetzelfde is verbaast me nog het meest. Geen haar op m’n hoofd ook die eraan denkt om geld over te maken naar iemand met zulke denkbeelden.
2009 presentquote:Op maandag 2 maart 2026 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
2009 goed jaar voor nieuwe accounts.
Ik wilde @DiegoFuser zeggen, maar die heeft al heel lang een account blijkbaar. Toch pas de laatste paar jaar heel actief voor m'n gevoel.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:49 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
@Hamlapjes ?quote:Op maandag 2 maart 2026 20:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wilde @:diegofuser zeggen, maar die heeft al heel lang een account blijkbaar. Toch pas de laatste paar jaar heel actief voor m'n gevoel.
@:koffieplanter kom terug
Je had die 10 posts per dag, bans uitgezonderd, niet door?quote:
Mijn perceptie was dat er wel een man of 10 was die actiever was.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je had die 10 posts per dag, bans uitgezonderd, niet door?
Ik bedoel, hartstikke gezellig hoor
Ja dat snap ik wel. Ik denk dat je gewoon elke dag een 7 speelt.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn perceptie was dat er wel een man of 10 was die actiever was.
Ik had eigenlijk niet door dat ik zoveel minder ben gaan posten dat ik de lijst niet eens haal. Terwijl ik nog steeds koers kijk met FOK! open op m’n laptopquote:Op maandag 2 maart 2026 19:08 schreef Pino112 het volgende:
Dit is 2025, om te vergelijken
[ afbeelding ] Top 50 van forum Wielrennen van 01-01-2025 t/m 31-12-2025
01 5454 Rellende_Rotscholier
02 3705 Immerdebestebob
03 3536 Koffieplanter
04 3362 Faraday01
05 3228 franklop
06 3209 Szura
07 3053 Dale__Cooper
08 2799 Felagund
09 2794 wimderon
10 2557 Pistolero
11 1753 Frozen-assassin
12 1734 Pino112
13 1670 DiegoFuser
14 1608 Marcoss
15 1561 Mexicanobakker
16 1545 Van_Poppel
17 1315 Steven184
18 1289 H.Vviv
19 1104 DeeBee
20 1102 hhh38
21 1086 Halcon
22 1006 Slobeend
23 0900 Momo
24 0859 TargaFlorio
25 0810 Wienerschnitzels
26 0786 Mani89
27 0785 Fretwork
28 0777 Alaphilippe_
29 0765 _-_ratjetoe_-_
30 0733 DecoAoreste
31 0706 The_Undertone
32 0684 VoMy
33 0640 WAvanBuren
34 0616 superniger
35 0515 Kloit
36 0481 GurneyIsBestOke
37 0469 Bill_Hillie
38 0413 Chiappucci
39 0409 Idisrom
40 0405 TommyL0204
41 0388 heywoodu
42 0386 Mansjester
43 0371 AllesKaputt
44 0322 Kopiko
45 0280 johannes_vermeer
46 0257 Hyaenidae
47 0255 GotenSSJ
48 0254 Makamba_
49 0242 Lospedrosa
50 0241 Sjoerd102
Als de stekker er hier uit gaat maken we toch gewoon gezellig een doorstart op de site van Pino.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal jullie wel missen als FOK! verdwijnt
Dus dit is hoe Tadej Pogacar zich voelt.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:47 schreef Steven184 het volgende:
Totaal afgelopen 4 jaar (vanaf 1 maart 2022):
[ afbeelding ] Top 100 van forum Wielrennen van 01-03-2022 t/m 02-03-2026
001 18442 Rellende_Rotscholier
002 12448 Dale__Cooper
003 11374 Szura
004 11350 Koffieplanter
005 11250 wimderon
006 11215 franklop
007 10105 Frozen-assassin
008 09747 Faraday01
009 09167 Immerdebestebob
010 08204 Mexicanobakker
011 08135 Marcoss
012 07933 Felagund
013 07197 hhh38
014 06188 Van_Poppel
015 05730 Steven184
016 05538 Pistolero
017 05507 DiegoFuser
018 05457 Pino112
019 05081 Slobeend
020 04866 Momo
021 04472 WAvanBuren
022 04435 Mani89
023 04432 TargaFlorio
024 04005 H.Vviv
025 03947 Wienerschnitzels
026 03910 DeeBee
027 03355 _-_ratjetoe_-_
028 03354 Fretwork
029 02902 heywoodu
030 02649 The_Undertone
031 02498 Halcon
032 02392 Aguero
033 02387 Zwansen
034 02355 DecoAoreste
035 02351 Chiappucci
036 02073 VoMy
037 02025 Columbiafan
038 01949 superniger
039 01851 maxi-mus
040 01809 AllesKaputt
041 01768 Alaphilippe_
042 01730 Idisrom
043 01711 TommyL0204
044 01591 Sjoerd102
045 01453 Mansjester
046 01284 knijn1985
047 01245 Bill_Hillie
048 01228 GotenSSJ
049 01205 TAmaru
050 01189 johannes_vermeer
051 01170 Dutch_view
052 01148 TheArt
053 01119 Nober
054 01057 Zorro
055 01042 Bugno3
056 00985 capuchon_jongen
057 00934 Scorpion_17
058 00927 noodgang
059 00906 Mykonos
060 00881 Toby56
061 00878 EinarBoe
062 00841 Hamlapjes
063 00810 Remco
064 00769 McGrath
065 00753 Ambrosius
066 00717 Beregd
067 00695 OProg
068 00694 Kopiko
069 00677 Lospedrosa
070 00668 GurneyIsBestOke
071 00614 DIJK
072 00599 -XOR-
073 00584 Starflyer
074 00553 Sked
074 00553 Sabata
076 00552 naatje_1
077 00546 SaintOfKillers
078 00543 Tommeke
079 00540 Hyaenidae
080 00527 Salina
081 00515 Kloit
082 00501 skysherrif
083 00497 Tjacka
084 00490 Sporttv
085 00488 Neef_Wuppie
086 00482 Lucyintheafternoon
087 00454 El-Stinho
088 00437 Funzel
089 00433 Devolder
090 00425 Godshand
091 00419 Z
091 00419 AgnesGru
093 00407 Wicky15
093 00407 De_Verschoppeling
095 00404 Dagoduck
096 00387 4-elements
097 00375 StephanL
098 00369 Jason22
099 00367 vaarsuvius
100 00366 chufi
Waar komt deze opeens vandaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar ja, ik ben dan ook nog steeds van mening dat het gros van de moord op vrouwen geen femicide is, maar een gevalletje verkeerde tijd, verkeerde plaats. Er worden namelijk ook nog steeds meer mannen dan vrouwen vermoord. Maar goed, ik dwaal af.
Gevalletje verkeerde topic?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:36 schreef Salina het volgende:
Een verkrachter kan ook een lekker wijf zijn.Ja vechten tegen de bierkaai dit. Danny gaat niet veranderen dus FOK! ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijven doneren!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja vechten tegen de bierkaai dit. Danny gaat niet veranderen dus FOK! ook niet.
Geen woorden voor.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar ja, ik ben dan ook nog steeds van mening dat het gros van de moord op vrouwen geen femicide is, maar een gevalletje verkeerde tijd, verkeerde plaats. Er worden namelijk ook nog steeds meer mannen dan vrouwen vermoord. Maar goed, ik dwaal af.
Is ook gesloten nu. Nu er kritiek is.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:00 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dan zou ik de rest van die reeks maar overslaan, het wordt er niet beter op.
Deel #10 is gewoon weer geopend door een andere moderator.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Is ook gesloten nu. Nu er kritiek is.
Las het al jaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:00 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dan zou ik de rest van die reeks maar overslaan, het wordt er niet beter op.
Nette reactiequote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:49 schreef Faraday01 het volgende:
Ondanks dat ik me voorgenomen had niet te reageren, heb ik er net toch een post aan gewaagd
Ik hoop dat hij ook nog wat krijgt van de toerisme vereniging van het Baskenland.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:32 schreef Fretwork het volgende:
Benieuwd hoeveel euro R_R krijgt om warm bad WLR te managen
Te genuanceerd om reactie te krijgenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:49 schreef Faraday01 het volgende:
Ondanks dat ik me voorgenomen had niet te reageren, heb ik er net toch een post aan gewaagd
Als we met zijn allen shifts van 2 uur per week draaien om het internet af te struinen voor ludiek verkrachtingsnieuws en wat naakte wijven, dan kunnen we die 600 per maand voor R_R wel aantikken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:32 schreef Fretwork het volgende:
Benieuwd hoeveel euro R_R krijgt om warm bad WLR te managen
Ik ben Healy.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
001 18442 Rellende_Rotscholier 11255 Tadej Pogačar
002 12448 Dale__Cooper 6218 Isaac Del Toro
003 11374 Szura 5724 Jonas Vingegaard
004 11350 Koffieplanter 4932 Mads Pedersen
005 11250 wimderon 4846 Remco Evenepoel
006 11215 franklop 4325 João Almeida
007 10105 Frozen-assassin 4238 Mathieu van der Poel
008 09747 Faraday01 3833 Thomas Pidcock
009 09167 Immerdebestebob 2853 Wout van Aert
010 08204 Mexicanobakker 2816 Jay Vine
011 08135 Marcoss 2729 Arnaud De Lie
012 07933 Felagund 2728 Ben Healy
013 07197 hhh38 2688 Juan Ayuso
014 06188 Van_Poppel 2630 Florian Lipowitz
015 05730 Steven184 2570 Christian Scaroni
016 05538 Pistolero 2510 Oscar Onley
017 05507 DiegoFuser 2453 Giulio Ciccone
018 05457 Pino112 2451 Felix Gall
019 05081 Slobeend 2340 Kévin Vauquelin
020 04866 Momo 2250 Matteo Jorgenson
021 04472 WAvanBuren 2190 Brandon McNulty
022 04435 Mani89 2169 Jonathan Milan
023 04432 TargaFlorio 2163 Filippo Ganna
024 04005 H.Vviv 2140 Mattias Skjelmose
025 03947 Wienerschnitzels 2127 Matthew Brennan
026 03910 DeeBee 2115 Michael Storer
027 03355 -ratjetoe- 2100 Paul Magnier
028 03354 Fretwork 2070 Lenny Martinez
029 02902 heywoodu 1993 Simon Yates
030 02649 The_Undertone 1989 Jasper Philipsen
031 02498 Halcon 1954 Mauro Schmid
032 02392 Aguero 1928 Olav Kooij
033 02387 Zwansen 1906 Michael Matthews
034 02355 DecoAoreste 1851 Romain Grégoire
035 02351 Chiappucci 1834 Antonio Tiberi
036 02073 VoMy 1831 Tobias Lund Andresen
037 02025 Columbiafan 1806 Primo¸ Roglič
038 01949 superniger 1805 Tim Merlier
039 01851 maxi-mus 1790 Derek Gee
040 01809 AllesKaputt 1779 Richard Carapaz
041 01768 Alaphilippe_ 1772 Egan Bernal
042 01730 Idisrom 1766 Biniam Girmay
043 01711 TommyL0204 1673 Jan Christen
044 01591 Sjoerd102 1623 Giulio Pellizzari
045 01453 Mansjester 1565 Emilien Jeannière
046 01284 knijn1985 1558 Tobias Halland Johannessen
047 01245 Bill_Hillie 1537 Paul Seixas
048 01228 GotenSSJ 1536 Neilson Powless
049 01205 TAmaru 1495 Jai Hindley
050 01189 johannes_vermeer 1493 Adam Yates
051 01170 Dutch_view 1485 Thymen Arensman
052 01148 TheArt 1470 Simone Velasco
053 01119 Nober 1429 Alex Aranburu
054 01057 Zorro 1397 Julian Alaphilippe
055 01042 Bugno3 1397 Kaden Groves
056 00985 capuchon_jongen 1355 Jordi Meeus
057 00934 Scorpion_17 1306 Luke Plapp
058 00927 noodgang 1287 Tiesj Benoot
059 00906 Mykonos 1279 Florian Vermeersch
060 00881 Toby56 1278 Tim Wellens
061 00878 EinarBoe 1243 Corbin Strong
062 00841 Hamlapjes 1233 Quinn Simmons
063 00810 Remco 1223 Matthew Riccitello
064 00769 McGrath 1169 Lorenzo Fortunato
065 00753 Ambrosius 1165 LukᨠKubi¨
066 00717 Beregd 1123 Orluis Aular
067 00695 OProg 1089 Toms Skujiņ¨
068 00694 Kopiko 1082 Milan Fretin
069 00677 Lospedrosa 1074 Pavel Bittner
070 00668 GurneyIsBestOke 1072 Nicolas Prodhomme
071 00614 DIJK 1037 Marc Hirschi
072 00599 -XOR- 1035 Harold Tejada
073 00584 Starflyer 1031 António Morgado
074 00553 Sked 1030 Matteo Trentin
074 00553 Sabata 1026 Fred Wright
076 00552 naatje_1 1021 Ben O'Connor
077 00546 SaintOfKillers 1015 Dorian Godon
078 00543 Tommeke 1009 Jonas Abrahamsen
079 00540 Hyaenidae 993 Ethan Vernon
080 00527 Salina 987 Dylan Groenewegen
081 00515 Kloit 982 Enric Mas
082 00501 skysherrif 967 Ilan Van Wilder
083 00497 Tjacka 950 Diego Ulissi
084 00490 Sporttv 949 Paul Lapeira
085 00488 Neef_Wuppie 933 Iván Romeo
086 00482 Lucyintheafternoon 924 Matteo Moschetti
087 00454 El-Stinho 921 Pavel Sivakov
088 00437 Funzel 910 Mike Teunissen
089 00433 Devolder 898 Damiano Caruso
090 00425 Godshand 882 Harold Martín López
091 00419 Z 879 Yevgeniy Fedorov
091 00419 AgnesGru 862 Sepp Kuss
093 00407 Wicky15 854 Søren Wærenskjold
093 00407 De_Verschoppeling 849 Max Kanter
095 00404 Dagoduck 846 Thibau Nys
096 00387 4-elements 843 Ben Tulett
097 00375 StephanL 818 Jasper Stuyven
098 00369 Jason22 814 Magnus Cort
099 00367 vaarsuvius 810 Guillermo Thomas Silva
100 00366 chufi 801 Jordan Jegat
Ach Wout.
Soort bedevaartsoord voor WLR-users. Ik ga er eind dit jaar naar toe om een marathon te lopen en ik kan niet ontkennen dat al die propaganda geen invloed heeft gehad op de keuze voor Donostia.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ook nog wat krijgt van de toerisme vereniging van het Baskenland.
Veel plezier, ik wil misschien nog een keer terug voor een fietsvakantie.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
Soort bedevaartsoord voor WLR-users. Ik ga er eind dit jaar naar toe om een marathon te lopen en ik kan niet ontkennen dat al die propaganda geen invloed heeft gehad op de keuze voor Donostia.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
Soort bedevaartsoord voor WLR-users. Ik ga er eind dit jaar naar toe om een marathon te lopen en ik kan niet ontkennen dat al die propaganda geen invloed heeft gehad op de keuze voor Donostia.
Lekker pik, tokkiedorp!quote:Op zondag 1 maart 2026 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
HAPPATEEEEEEEEEEE
Helaas kan ik op 4 april niet mee doen in de strijd om een MODUS-ticket. 11 april dan maar inshallahquote:
Heb je toevallig ook al ernstige bedreigingen ontvangen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zeg niets meer, anders krijg ik Arie achter me aan.
Ik verwacht elk moment een belerende tweet van Willem Vissers.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook al ernstige bedreigingen ontvangen?
6 maand?quote:
3 maandjes als er geen drastische veranderingen plaatsvindenquote:
Maar dat dachten we ook na de eerste donatierondes toch?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 maandjes als er geen drastische veranderingen plaatsvinden
Fair, het is lastig inschatten hoezeer het probleem acuut is. Het kwam ook pas aan het licht nadat een user door ging vragen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat dachten we ook na de eerste donatierondes toch?
Als je dit leest is het een wonder dat Fok al meer dan 20 jaar bestaatquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair, het is lastig inschatten hoezeer het probleem acuut is. Het kwam ook pas aan het licht nadat een user door ging vragen.
Zelfde knieklachten zie ikquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
001 18442 Rellende_Rotscholier 11255 Tadej Pogačar
002 12448 Dale__Cooper 6218 Isaac Del Toro
003 11374 Szura 5724 Jonas Vingegaard
004 11350 Koffieplanter 4932 Mads Pedersen
005 11250 wimderon 4846 Remco Evenepoel
006 11215 franklop 4325 João Almeida
007 10105 Frozen-assassin 4238 Mathieu van der Poel
008 09747 Faraday01 3833 Thomas Pidcock
009 09167 Immerdebestebob 2853 Wout van Aert
010 08204 Mexicanobakker 2816 Jay Vine
011 08135 Marcoss 2729 Arnaud De Lie
012 07933 Felagund 2728 Ben Healy
013 07197 hhh38 2688 Juan Ayuso
014 06188 Van_Poppel 2630 Florian Lipowitz
015 05730 Steven184 2570 Christian Scaroni
016 05538 Pistolero 2510 Oscar Onley
017 05507 DiegoFuser 2453 Giulio Ciccone
018 05457 Pino112 2451 Felix Gall
019 05081 Slobeend 2340 Kévin Vauquelin
020 04866 Momo 2250 Matteo Jorgenson
021 04472 WAvanBuren 2190 Brandon McNulty
022 04435 Mani89 2169 Jonathan Milan
023 04432 TargaFlorio 2163 Filippo Ganna
024 04005 H.Vviv 2140 Mattias Skjelmose
025 03947 Wienerschnitzels 2127 Matthew Brennan
026 03910 DeeBee 2115 Michael Storer
027 03355 -ratjetoe- 2100 Paul Magnier
028 03354 Fretwork 2070 Lenny Martinez
029 02902 heywoodu 1993 Simon Yates
030 02649 The_Undertone 1989 Jasper Philipsen
031 02498 Halcon 1954 Mauro Schmid
032 02392 Aguero 1928 Olav Kooij
033 02387 Zwansen 1906 Michael Matthews
034 02355 DecoAoreste 1851 Romain Grégoire
035 02351 Chiappucci 1834 Antonio Tiberi
036 02073 VoMy 1831 Tobias Lund Andresen
037 02025 Columbiafan 1806 Primo¸ Roglič
038 01949 superniger 1805 Tim Merlier
039 01851 maxi-mus 1790 Derek Gee
040 01809 AllesKaputt 1779 Richard Carapaz
041 01768 Alaphilippe_ 1772 Egan Bernal
042 01730 Idisrom 1766 Biniam Girmay
043 01711 TommyL0204 1673 Jan Christen
044 01591 Sjoerd102 1623 Giulio Pellizzari
045 01453 Mansjester 1565 Emilien Jeannière
046 01284 knijn1985 1558 Tobias Halland Johannessen
047 01245 Bill_Hillie 1537 Paul Seixas
048 01228 GotenSSJ 1536 Neilson Powless
049 01205 TAmaru 1495 Jai Hindley
050 01189 johannes_vermeer 1493 Adam Yates
051 01170 Dutch_view 1485 Thymen Arensman
052 01148 TheArt 1470 Simone Velasco
053 01119 Nober 1429 Alex Aranburu
054 01057 Zorro 1397 Julian Alaphilippe
055 01042 Bugno3 1397 Kaden Groves
056 00985 capuchon_jongen 1355 Jordi Meeus
057 00934 Scorpion_17 1306 Luke Plapp
058 00927 noodgang 1287 Tiesj Benoot
059 00906 Mykonos 1279 Florian Vermeersch
060 00881 Toby56 1278 Tim Wellens
061 00878 EinarBoe 1243 Corbin Strong
062 00841 Hamlapjes 1233 Quinn Simmons
063 00810 Remco 1223 Matthew Riccitello
064 00769 McGrath 1169 Lorenzo Fortunato
065 00753 Ambrosius 1165 LukᨠKubi¨
066 00717 Beregd 1123 Orluis Aular
067 00695 OProg 1089 Toms Skujiņ¨
068 00694 Kopiko 1082 Milan Fretin
069 00677 Lospedrosa 1074 Pavel Bittner
070 00668 GurneyIsBestOke 1072 Nicolas Prodhomme
071 00614 DIJK 1037 Marc Hirschi
072 00599 -XOR- 1035 Harold Tejada
073 00584 Starflyer 1031 António Morgado
074 00553 Sked 1030 Matteo Trentin
074 00553 Sabata 1026 Fred Wright
076 00552 naatje_1 1021 Ben O'Connor
077 00546 SaintOfKillers 1015 Dorian Godon
078 00543 Tommeke 1009 Jonas Abrahamsen
079 00540 Hyaenidae 993 Ethan Vernon
080 00527 Salina 987 Dylan Groenewegen
081 00515 Kloit 982 Enric Mas
082 00501 skysherrif 967 Ilan Van Wilder
083 00497 Tjacka 950 Diego Ulissi
084 00490 Sporttv 949 Paul Lapeira
085 00488 Neef_Wuppie 933 Iván Romeo
086 00482 Lucyintheafternoon 924 Matteo Moschetti
087 00454 El-Stinho 921 Pavel Sivakov
088 00437 Funzel 910 Mike Teunissen
089 00433 Devolder 898 Damiano Caruso
090 00425 Godshand 882 Harold Martín López
091 00419 Z 879 Yevgeniy Fedorov
091 00419 AgnesGru 862 Sepp Kuss
093 00407 Wicky15 854 Søren Wærenskjold
093 00407 De_Verschoppeling 849 Max Kanter
095 00404 Dagoduck 846 Thibau Nys
096 00387 4-elements 843 Ben Tulett
097 00375 StephanL 818 Jasper Stuyven
098 00369 Jason22 814 Magnus Cort
099 00367 vaarsuvius 810 Guillermo Thomas Silva
100 00366 chufi 801 Jordan Jegat
Ach Wout.
In november mag je hem hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:25 schreef Steven184 het volgende:
Ik neem trouwens aan dat @:franklop Scaroni terug aan mijn FPCL team moet overdragen.
Dit vinden wij niet raar dat vinden wij bijzonder.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:40 schreef Slobeend het volgende:
Dit is ook weer een voorbeeld van waarom wapenbezit niet alleen makkelijker moet worden gemaakt maar zelfs zou moeten worden gestimuleerd. Het biedt een kans voor een bevolking om zich tegen dictatuur door een overheid te verdedigen. Denk jij dat Rutte de lockdowns zou hebben afgekondigd als er vrij wapenbezit was in Nederland? No way dat hij dat had gedurfd. Denk jij dat het toeslagenschandaal zou hebben plaatsgevonden als er vrij wapenbezit was? Absoluut niet.
Is het niet een idee om Nico Dijkshoorn te bellen, en te vragen om hier een column over te schrijven voor op de FP.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:40 schreef Slobeend het volgende:
Dit is ook weer een voorbeeld van waarom wapenbezit niet alleen makkelijker moet worden gemaakt maar zelfs zou moeten worden gestimuleerd. Het biedt een kans voor een bevolking om zich tegen dictatuur door een overheid te verdedigen. Denk jij dat Rutte de lockdowns zou hebben afgekondigd als er vrij wapenbezit was in Nederland? No way dat hij dat had gedurfd. Denk jij dat het toeslagenschandaal zou hebben plaatsgevonden als er vrij wapenbezit was? Absoluut niet.
Waar staat deze parel?quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:40 schreef Slobeend het volgende:
TAmaru in NWS / Oorlog in Iran: VS & Israël vallen aan #24 , The middlequote:
Pest die jongen nou niet zo.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
TAmaru in NWS / Oorlog in Iran: VS & Israël vallen aan #24 , The middle
Lijkt mij gewoon weer een trollpoging .
Smakelijk gelachenquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:40 schreef Slobeend het volgende:
Het is de schuld van Snoop Dogg!quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.ad.nl/schaats(...)tadion-zat~ab8cc703/
Ondertussen in de wereld van een c-sport.
Vanaf morgenavond nog 4 dagen op de NOS!quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.ad.nl/schaats(...)tadion-zat~ab8cc703/
Ondertussen in de wereld van een c-sport.
4 dagen vermaak voor niks!quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:32 schreef mitt het volgende:
yvonne in FB / KAN IEMAND een samenvatting van die andere 4 topics maken?
We zijn weer gered. Bedankt voor de donaties en tot de volgende keer.
Wel een van de betere topicreeksen die ik hier heb meegemaakt.quote:
Waarom moet zo'n Iteejer eigenlijk lopen zwoegen om dit allemaal te regelen terwijl de daadwerkelijke baas en degene wiens levensonderhoud op het spel staat plaatjes aan het zoeken is?quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:32 schreef mitt het volgende:
yvonne in FB / KAN IEMAND een samenvatting van die andere 4 topics maken?
We zijn weer gered. Bedankt voor de donaties en tot de volgende keer.
Koffieplanter is zo terug als hij even een mailtje stuurt.quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:35 schreef Steven184 het volgende:
Zijn er nog gebande die, in alle redelijkheid unbanned moeten worden
Koffieplanter komt nooit meer terug
De daadwerkelijke baas heeft zo veel lichamelijke klachten dat werken er niet in zit.quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom moet zo'n Iteejer eigenlijk lopen zwoegen om dit allemaal te regelen terwijl de daadwerkelijke baas en degene wiens levensonderhoud op het spel staat plaatjes aan het zoeken is?
12 uur per dag plaatjes van blote vrouwen zoeken. Je zou voor minder extreem rechts worden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De daadwerkelijke baas heeft zo veel lichamelijke klachten dat werken er niet in zit.
'Levenslessen vanaf de zolderkamer' ?quote:
Fok! Offquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:35 schreef franklop het volgende:
[..]
'Levenslessen vanaf de zolderkamer' ?
Lamme arm van het praktisch uittesten van de plaatjes?quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
12 uur per dag plaatjes van blote vrouwen zoeken. Je zou voor minder extreem rechts worden.
Hangt ervanaf of er voldoende afgewisseld wordtquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
12 uur per dag plaatjes van blote vrouwen zoeken. Je zou voor minder extreem rechts worden.
Voor de vuist weg managen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lamme arm van het praktisch uittesten van de plaatjes?
Ik begrijp die populariteit van Mona echt totaal niet. Ze is altijd zo arrogant en heeft een enorm zijige stem.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:20 schreef AllesKaputt het volgende:
De Derde Boerenoorlog is nu écht begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |