Dit was idd een fantastisch fragment.quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:39 schreef wimderon het volgende:
Drinkt Willy?
Bekijk deze YouTube-video
Hij houdt in ieder geval niet van dikke frieten patat:quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vraag me vooral af of Willie een eigen frituur heeft.
Hij zuipt!quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:39 schreef wimderon het volgende:
Drinkt Willy?
Bekijk deze YouTube-video
Doe ook gelijk even fotootje van voorkant en achterkant van je creditcardquote:
Blijven doneren!quote:
Laat de boel maar affikken. De mensheid moet de buitenlucht in worden gejaagd. Alle internetnetwerken platbombarderen. Beter voor de maatschappij.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Blijven doneren!
Zijn er ooit eens exacte bedragen genoemd over wat het nou kost om deze site in de lucht te houden? Kan nooit heel veel zijn gezien de leegloop die al jaren gaande is.
Begrijp ik het goed dat Danny er ook van moet leven? Of zijn er 'alleen' maar kosten van de server?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Blijven doneren!
Zijn er ooit eens exacte bedragen genoemd over wat het nou kost om deze site in de lucht te houden? Kan nooit heel veel zijn gezien de leegloop die al jaren gaande is.
FOK! is Danny zijn fulltime baan en waar hij van moet leven, ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:35 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat Danny er ook van moet leven? Of zijn er 'alleen' maar kosten van de server?
Jeetje. Blijven doneren dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 18:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
FOK! is Danny zijn fulltime baan en waar hij van moet leven, ja.
Een EU-subsidie voor de Vijfde Colonne. Alles om de baan en FP te redden van de ondergang, zodat men hier de culturele waarden van MAGA kan blijven consumeren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het laat mensen met elkaar praten. En gedachten uitwisselen. Fok versterkt de democratische en culturele waarden.
Kan ie zo ook weer zeggen dat ie zn negende oorlog heeft beëindigd!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:00 schreef Pistolero het volgende:
En weer een oorlogje gestart puur om de aandacht af te leiden van de Epstein files en de markt te shorten.
En dan is hij samen met grote vriend Infantino ook nog bezig om de karteloorlog in Mexico te beëindigen en alle WK-wedstrijden daar naar de VS te halen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ie zo ook weer zeggen dat ie zn negende oorlog heeft beëindigd!
Stable genius
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |