Sympathiek wel van Iran dat ze even wachten met de bommen op UAE totdat de koers er geweest is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:11 schreef Momo het volgende:
[ x ]
@:DeeBee zie jij al bommen vliegen?
Ben dit weekend in Nederland, dus nog niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:11 schreef Momo het volgende:
[ x ]
@:DeeBee zie jij al bommen vliegen?
Zou @DeeBee nog terug kunnen?quote:
"Slecht nieuws jongens. We staan letterlijk op de landingsbaan, klaar om te vertrekken"quote:
WLR doorziet heel goed dat het geen ‘red Fok’ maar ‘red Danny’ isquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:58 schreef mitt het volgende:
Ik mis de WLR input in het red FOK! topic.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:58 schreef mitt het volgende:
Ik mis de WLR input in het red FOK! topic.
Dit vat het wel samen.quote:Move on.
Weet je welk land er ook al decennia een ontwrichtende rol in het Midden-Oosten speelt? #dtvquote:De Nederlandse minister van Buitenlandse Zaken Tom Berendsen (CDA) veroordeelt de aanvallen van Iran op Israël en de Golfstaten. In een verklaring van zojuist zegt hij dat het kabinet "ernstige zorgen" heeft over de escalatie van het conflict.
Berendsen toont namens het kabinet begrip voor de door Israël en de VS aangevoerde reden voor de aanvallen. "Er zijn al langere tijd grote zorgen over het Iraanse regime. We weten hoe repressief dit is voor zijn eigen bevolking en welke dreiging het vormt, ook vanwege zijn nucleaire en raketprogramma. Iran speelt al decennia een ontwrichtende rol in het Midden-Oosten. En het Iraanse regime vormt ook concreet een bedreiging voor de Nederlandse en Europese veiligheid."
Sachsen-Anhalt?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je welk land er ook al decennia een ontwrichtende rol in het Midden-Oosten speelt? #dtv
Vliegveld onder vuur zelfs schijnbaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Inshallah, luchtruim voorlopig gesloten nog
Ik ga stiekem wel heel erg goed op al die interviews met en filmpjes van steenrijke influencers, oplichters, en ander gespuis dat hun luxe penthouse in Dubai nu heeft moeten inruilen voor een schuilkelder.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:54 schreef Pino112 het volgende:
Belangrijkste vraag is natuurlijk: hoe komt @:DeeBee weer 'thuis'?
Behalve als je VVD stemt natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2026 09:49 schreef Steven184 het volgende:
FOK! is een plek waar iedereen welkom moet zijn.
Waar iedereen zijn zegje moet kunnen doen zonder aangevallen te worden of belachelijk gemaakt te worden.
Stij-gen-de verbazing inderdaad. Blijven doneren.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:35 schreef Szura het volgende:
Mensen zoals HowardRoark die in nieuwsitems posten en leuke en interesante dingen posten, maken content voor jouw site. Andere mensen en bezoekers lezen dat weer graag. Dat type users zijn assets voor jou en je forum en leveren je dus iets op; ze maken jouw forum waardevol.
Voor minder dan 20 bonnetjes per maand.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:45 schreef franklop het volgende:
Blijkbaar is hij 600 euro per maand kwijt aan uitbestede administratie?
Denk dat hij daar ook nog wel eens wat werk van moet maken, dat lijkt mij wat overdreven veel
Echt, hoe dan?quote:Op zondag 1 maart 2026 14:45 schreef franklop het volgende:
Blijkbaar is hij 600 euro per maand kwijt aan uitbestede administratie?
Denk dat hij daar ook nog wel eens wat werk van moet maken, dat lijkt mij wat overdreven veel
Je valt van de ene in de andere verbazing. Heb me nog niet kunnen zetten tot het lezen van het derde deel.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Voor minder dan 20 bonnetjes per maand.
Dat hele topic leest echt als een koortsdroom. Danny is niet het grootste zakelijke talent, zullen we maar zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |