Binnen nu en een jaar op het MODUS-podium, dat kan niet meer fout.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.dartsatlas.com/matches/1yyB4RZUa6uD
Zo, Katwijk even gekoloniseerd @:Mani89 @:wimderon @:alleskaputt
HAPPATEEEEEEEEEEE
Is het oplichting of onkundequote:Op zondag 1 maart 2026 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zie daar waar het mis is gegaan met boekhouding. Toen en nu wordt hij opgelicht.
Jammer, na nachtelijke diarree is die nu weer dicht.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:47 schreef Szura het volgende:
Nu al de beste reeks van de maand, dat FOK moet blijven
Hij is weer open!quote:Op maandag 2 maart 2026 08:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Jammer, na nachtelijke diarree is die nu weer dicht.
Zucht...quote:Op maandag 2 maart 2026 09:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij is weer open!
Met een aanval op WLR mod
Elders op het forum is er ook niet echt nieuwe aanwas. Ja soms users die op anoniem gaan en dan na een 1 week weer terugkomen op een nieuw account.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:09 schreef AllesKaputt het volgende:
Het is hier natuurlijk ook een kliekje waar praktisch nooit een nieuw iemand bij- of tussenkomt.
Ach, John.quote:Op maandag 2 maart 2026 09:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij is weer open!
Met een aanval op WLR mod
Dat verbaast me niets, op de weinige plekken waar ik hier kom buiten WLR tijdens sporttoernooien zie ik ook al jaren dezelfde mensen. Al die plannen om FOK nieuw leven in te blazen lijken me dan ook verspilde tijd en energie, jammer voor Danny.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Elders op het forum is er ook niet echt nieuwe aanwas. Ja soms users die op anoniem gaan en dan na een 1 week weer terugkomen op een nieuw account.
Het ligt er bij hem altijd wel dik bovenop ja.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:13 schreef Remco het volgende:
Wegens mentale gezondheid stoppen met fokken door WLR. Dan ben je ook wel heel duidelijk aan het trollen.
FOK! kan een hoge mentale rol eisen hoor. Heb ik ook gehad.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:13 schreef Remco het volgende:
Wegens mentale gezondheid stoppen met fokken door WLR. Dan ben je ook wel heel duidelijk aan het trollen.
Jaquote:Op maandag 2 maart 2026 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
FOK! kan een hoge mentale rol eisen hoor. Heb ik ook gehad.
Fijn dat je dit beaamt broederquote:
Jammer, topic op slot. Wilde net een ludieke bijdrage leveren.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:56 schreef franklop het volgende:
Volg het 'FOK moet blijven' topic maar niet meer.
Ik wacht in spanning afquote:Op maandag 2 maart 2026 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jammer, topic op slot. Wilde net een ludieke bijdrage leveren.
Serieus antwoord. Als je vastloopt in Fok is dat meer een symptoom dan een oorzaak. Als je goed in je vel zit is je Fok gebruik ook gedoseerd.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
FOK! kan een hoge mentale rol eisen hoor. Heb ik ook gehad.
Weer open!quote:Op maandag 2 maart 2026 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jammer, topic op slot. Wilde net een ludieke bijdrage leveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |