Of beide.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
Eend to the rescue.
Chuf had het niet door of wilde niet.
Plaatje heb ik erin gezet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.sportvisbrigade.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2023%2F01%2FInline-lood-montage-maken-2.jpg&f=1&nofb=1&ipt=f82361c14ffc993257701fc040fc616fa422fd24f1b4bb5a2408fdd08a215d01]afbeelding[/url] ]
de laatste mogen nu weer als eersten en andersom ...quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:11 schreef RedShoe het volgende:
Mooie races.
Op die valpartijen na dan.
Ze gaan bijna weer verder.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:11 schreef RedShoe het volgende:
Mooie races.
Dat hoort erbij .. anders was het nooit zo spannend...quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:11 schreef RedShoe het volgende:
Mooie races.
Ik kan daar ook geen chocola van makenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
Hoe dan hoor ik heel de tijd en dat het random is en of er een scheur in het ijs zit.
Ik ook niet. Was het maar zo'n feestje.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan daar ook geen chocola van maken
ik volg het niet echt eigenlijk. behalve wat er op de NOS in nieuws komtquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hallo.
We kijken schaatsen, wat fucking spannend is/was
die nr 1 is de enige goede wat mij betreft, snapte nooit die dat aan achterkantje liet rollen.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Dit is toch dat ze elkaar aanduwen heel de tijd?
Ik kijk alleen als er Nlers zijn, ben chauvinistisch.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik volg het niet echt eigenlijk. behalve wat er op de NOS in nieuws komt
sportman ik,,, hmmm. hahaha
och ik ook wel, en vind het ook leuk dan als NL ergens wint.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als er Nlers zijn, ben chauvinistisch.Verder heb ik ook niet veel met sport.
Trots wil ik mezelf niet noemen, dat ik trots ben op ze. Ik weet eigenlijk niet waarom ik de os wel geinig vind en de sporten verder niet kijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:35 schreef kree het volgende:
beetje dat NL gevoel heb ik ook wel, toch soort van trots erover ofzo.
Ook.quote:
nouja dat is dat chauvinistische wss. beetje voor je land ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Trots wil ik mezelf niet noemen, dat ik trots ben op ze. Ik weet eigenlijk niet waarom ik de os wel geinig vind en de sporten verder niet kijk.
Klopt, heb bij ieder soort schaatsen wel valpartijen gezien inmiddels.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ook.
Dat hou je toch bij deze sport.
waneer heb jij voor het laatst op schaatsen gestaan eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, heb bij ieder soort schaatsen wel valpartijen gezien inmiddels.
Iets met ijs en glad.
Zelfde met het snowboarden...ook veel die vallen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, heb bij ieder soort schaatsen wel valpartijen gezien inmiddels.
Iets met ijs en glad.
en wat kijk je dan? ik heb de hele commerciële omroep al opgezegd, dus enige wat ik nog gratis kan kijken is NL 1,2,3quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:41 schreef chufi het volgende:
Ik kijk vnl niet naar de NOS , want die willen sensatie ... Waarom ben je gevallen en blabla bla
Toen ik een jaar of 10 was en mijn vriendin zag vallen en ze met gebroken been werd afgevoerd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
waneer heb jij voor het laatst op schaatsen gestaan eigenlijk?
voor mezelf, ik denk echt dat het 20 jaar terug is als niet meer?
Eurosport... Nu mist de NOS bv de B-finale wat ook sport is maar NED zit er niet in dus boeien ...quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
en wat kijk je dan? ik heb de hele commerciële omroep al opgezegd, dus enige wat ik nog gratis kan kijken is NL 1,2,3
Ik heb eurosport commentatoren in mijn oren.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:41 schreef chufi het volgende:
Ik kijk vnl niet naar de NOS , want die willen sensatie ... Waarom ben je gevallen en blabla bla
Ik ook en ook een Spanjaard op de achtergrondquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb eurosport commentatoren in mijn oren.
Skieers ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zelfde met het snowboarden...ook veel die vallen.
ik heb er ook niet zoveel mee? maar jaar of 10 (En als je wil zeggen hoor). ik ben nu 42 en heb er niet zo behoefte aan, hoewel zou het nog keer proberen. maar moet beetje voorzichtig zijn met stuk staal onderhand in mijn arm.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 10 was en mijn vriendin zag vallen en ze met gebroken been werd afgevoerd.
Van mij hoeft het niet meer, zelf schaatsen.
Ik ben inmiddels 51quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er ook niet zoveel mee? maar jaar of 10 (En als je wil zeggen hoor). ik ben nu 42 en heb er niet zo behoefte aan, hoewel zou het nog keer proberen. maar moet beetje voorzichtig zijn met stuk staal onderhand in mijn arm.
ja ik volg dat sporten sowieso natuurlijk niet, dus kan niet echt zeggen wat er beter of slechter aan is.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Eurosport... Nu mist de NOS bv de B-finale wat ook sport is maar NED zit er niet in dus boeien ...
Ja toch. Op het einde ook complete chaos door alle schaatsers.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:46 schreef pullup het volgende:
Dit is ook altijd wel een spectaculair nummer, nog even kijken
ik op mn 51ste ook niet en nog steeds nietquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 51En haat gladheid. Verder heb ik gelukkig geen staal in mijn lichaam.
nou wat ik kan vertellen hierover. en ook voor mij. jaar of 10 terug klom ik ladders op en 10m hoogte en steigers weet ik veel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 51En haat gladheid. Verder heb ik gelukkig geen staal in mijn lichaam.
Ouder en wijzer of zoiets en geen zin in gedoe als er wat gebeurt en ik ben ook niet meer zo soepel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou wat ik kan vertellen hierover. en ook voor mij. jaar of 10 terug klom ik ladders op en 10m hoogte en steigers weet ik veel.
En denk je er niet zoveel over. ofzo dus, maar het stomme is en ik hoor dit ook van anderen, beetje met de leeftijd zeggen je hersens gewoon al tegen je, "zou je dit nu wel doen". ben er beetje banger voor geworden dus als dat ik was toen ik jonger was.
Eigenlijk is het logisch toch? als je denkt je bent dan toch kwetsbaarder Enzo? moeder natuur zorgt voor die angst denk ik.
Het is hier echt van grijs-grauw-koud naar zeikesnatkoud gegaanquote:
Loop niet te miepen, hier is het ook zo gegaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is hier echt van grijs-grauw-koud naar zeikesnatkoud gegaan
Hier ook, moest ramen weer dicht doen omdat het naar binnen regende.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is hier echt van grijs-grauw-koud naar zeikesnatkoud gegaan
ja? ja dat is ook zo, hoop dingen al gezien Enzo. en als ik dit zo zeg dan voel ik me wel gelijk onwijs oud, terwijl ben ik eigenlijk jong van geest, maar mss is dat relatief maar als je het gaat vergelijken met jeugd ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ouder en wijzer of zoiets en geen zin in gedoe als er wat gebeurt en ik ben ook niet meer zo soepel.
Ach dat doen er wel meerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
YES omg dat was fokking spannend, ik praatte zelfs hardop tegen mijn scherm.
Ik ben ook nog jong van geest, meestal maar mijn lichaam niet meer. Dat probeer ik nu te accepteren.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja? ja dat is ook zo, hoop dingen al gezien Enzo. en als ik dit zo zeg dan voel ik me wel gelijk onwijs oud, terwijl ben ik eigenlijk jong van geest, maar mss is dat relatief maar als je het gaat vergelijken met jeugd ofzo.
snap mijn ouders steeds meer onderhand RIP pa, maar die zeiden dat ook altijd?
heb jij dat zelfde?
Zekerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef chufi het volgende:
Ik blijf er bij.. shorttrack is het meest spectaculairte onderdeel van de winterspelen
nouja precies dat, blij dat ik niet de enige ben. En nu wil ik niet zeggen me lichaam gelijk het probleem hier, maar merk ook dingetjes van ogen wat achteruit. en toch niet meer zo conditie en etc etc.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben ook nog jong van geest, meestal maar mijn lichaam niet meer. Dat probeer ik nu te accepteren.
Mijn moeder is al lang dood, geen idee meer wat die erover zei.
Ik dacht vroeger dat het leven voor mij bij 40 zou beginnen, door bepaalde omstandigheden maar met 40 begon de aftakeling van mijn lichaam, die zag ik niet aankomen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
nouja precies dat, blij dat ik niet de enige ben. En nu wil ik niet zeggen me lichaam gelijk het probleem hier, maar merk ook dingetjes van ogen wat achteruit. en toch niet meer zo conditie en etc etc.
En ben ik 42 he, dus oke helemaal gehandicapt ben ik niet zeker niet. maar je begint mss op die leeftijd het wat meer op te merken als ervoor, dat wil ik maar zeggen.
staats journaalquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:00 schreef chufi het volgende:
En nu is de NOS er weer om alles op te hemelen... uren zullen ze er over na praten vanavond nog.. Ja Doei
Kijk het dan ook niet. Ik dacht dat je er klaar mee was.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:00 schreef chufi het volgende:
En nu is de NOS er weer om alles op te hemelen... uren zullen ze er over na praten vanavond nog.. Ja Doei
Moest het ff verifierenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk het dan ook niet. Ik dacht dat je er klaar mee was.
nouja eerst was het 20 bij mij en dan vind je wel vriendin en relatie (de standaard)quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat het leven voor mij bij 40 zou beginnen, door bepaalde omstandigheden maar met 40 begon de aftakeling van mijn lichaam, die zag ik niet aankomen.![]()
Ach ja er zijn zeker ook pluspunten nu, ik ontplof niet meer zo snel of helemaal niet eigenlijk, oeh, zelfbeheersing heet dat.
Die hoef ik niet meer te kijken want geen Nlers meer.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef chufi het volgende:
Oh ja de finale van de 1500 dames komt ook nog
Hoeveel kunstschaatsen heb je gekeken?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die hoef ik niet meer te kijken want geen Nlers meer.
Met 20 had ik huisje boompje beestje en 1e kind wat eraan kwam.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
nouja eerst was het 20 bij mij en dan vind je wel vriendin en relatie (de standaard)
toen was het 30 en maak je wat drama mee
ineens is het boven 40 en denk je, kan me eigenlijk ook weinig meer uitmaken en zie als ik wat vind leuk in relatie en probeer gewoon een ok leven te hebben.
Ok het hele idee van toen je mss als kind was en huisje boompje beestje, die heb ik allang vaarwel gezegd
Maar je weet nooit he. ook boven die leeftijden kan er wat moois uit bloeien, alleen iedereen heeft wel beetje zijn eigen voorkeur, wat goed kan werken of dus juist niet.
door levenservaring.
Heel veel alleen de dames die alleen reden niet. Toen was ik er ineens klaar mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel kunstschaatsen heb je gekeken?
Voetmassage nodig?quote:
Moet ik mijn parkiet even sturen of kom je hierheen?quote:
nou ik heb nooit kinderen gehad, wat het verhaal dus anders maakt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met 20 had ik huisje boompje beestje en 1e kind wat eraan kwam.
Daarom dacht ik, als ik 40 ben zijn ze groot en dan...
Maar met 35 stortte het huisje in en met 40 wilde mijn lichaam en geest niet veel meer.
En nu zie ik het wel, per dag, is iig eindelijk redelijk rustig en ik zelf ook. Met een berg levenservaring.
Stuur je parkiet dan maar.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik mijn parkiet even sturen of kom je hierheen?
Heb je meteen weer een snack voor morgenquote:
Klopt, dat maakt onze verhalen verschillend.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik heb nooit kinderen gehad, wat het verhaal dus anders maakt.
Maar op moment jij dan choco? want zijn je kinderen ook al wat ouder denk?
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je meteen weer een snack voor morgen
Als ze wint en in de Afinale worden er genoeg gediskwalificeerd dan zit er nog een medaille inquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
Oh b finale nu met wel een NLse erin.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze wint en in de Afinale worden er genoeg gediskwalificeerd dan zit er nog een medaille in
Deze rit boeide ook niet meerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
Velzeboer ging niet op haar smoel en won zowaar.
ze zijn wel jonger als ik nu ben en ik zie mijn ma toch nog wel lig 1 keertje in de maand.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, dat maakt onze verhalen verschillend.
Wil niet zeggen dat ik dan een fantastisch leven heb gehad en mijn kinderen zijn zeer zelfstandig waardoor ik ze nauwelijks zie of hoor. Ze zijn 28 en 30 en leven hun leven.
Ik ga mijn verhaal niet verder delen hier, ik tik al vaak genoeg te veel details.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:16 schreef kree het volgende:
wat ik wil zeggen mijn pa was overleden en dus mij. ma had meerdere partners etc om zo maar te noemen.
(waar ik niks geen problemen mee heb zolang ze maar niet pappa wilden doen). Maar dan heb ik het dus voor mij op dat wij als kinderen van mijn ma over 16 waren lig allemaal.
Maar oke die hebben dan ook meningen wij dus als kinderen, en terwijl we onze ma alle goeds gunnen met relatie.
Maar er zij er een paar geweest die ik dus echt niet mocht. ma helemaal verliefd.
maar is lastig dan als kinderen want we zien dan dat het een retard is ofzo. en ma ziet niet in Door verliefdheid.
Oke zeggen we niks over, uiteindelijk Strande het, omdat mss toch gelijk. maarja dat is voor kinderen lastig en voor mijn ma net zo goed.
Omdat ze raar zijn?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom reden ze het dan nog? Ik begrijp er geen kut meer van.
Heel raar, beetje nutteloos ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ze raar zijn?
Alleen als er nu 6 een straf krijgen zou Velzeboer nog brons winnen.
Ik heb het eenmaal zien gebeuren .... weet niet meer precies wanneer en zo.. maar het was wel een sensatie .. Ik bedoel dus die advanced medaillequote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
Velzeboer ging niet op haar smoel en won zowaar.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het eenmaal zien gebeuren .... weet niet meer precies wanneer en zo.. maar het was wel een sensatie .. Ik bedoel dus die advanced medaille
nee hoeft ook niet, je moet alleen vertellen wat je maar wil zo openbaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga mijn verhaal niet verder delen hier, ik tik al vaak genoeg te veel details.
Mijn jeugd was vrij ruk en mijn huwelijk ook en later nog samengewoond en dat ging ook niet helemaal lekker.
En iemand die zegt tegen mij ja maar jij hebt wel kinderen, tja, daar laat ik mij verder maar niet over uit nu.
Ik heb in het verleden wel dingen gedeeld maar kreeg dat keihard terug.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoeft ook niet, je moet alleen vertellen wat je maar wil zo openbaar.
ik vertel er wel eens in, mss omdat ik denk van wat maakt het me ook uit, aan de andere kant van ja mss is er iemand die herkent.
En denk zijn er best wel aantal, die ook niet gewoon zeggen
Wan nouja laat ik het daarbij houden, iedereen wandelt een lastig pad in het leven soms of mss wel altijd. En hoewel er hulp is, is die niet mss altijd te makkelijk te vinden.
mensen die alles voor elkaar hebben zeggen vooral nl. altijd hulp en je kunt dit en daar en zus en zo.
maar als je zelf ellende meemaakt en dan het zelf uit te moeten zoeken, dan is het stuk lastiger. En mag je blij zijn als je een hulp instantie kunt vinden die je kunt helpen.
mijn redding geweest trouwens.
Ik ken dat verhaal en je moet inderdaad niet te veel meer delen, is genoeg te vinden over jou.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:29 schreef kree het volgende:
naja over bovenstaande doe maar DM, want anders is het weer teveel over "met mij". maar wil daar wel eens ff met iemand over kletsen wie denkt, boeit me ofzo?
ja nouja wat dan jammer is, is mss beetje dat ze niet snappen dat ik het wel goed bedoel Enzo, in de zin van gewoon dat ik wil zeggen. heej fuckers dit gebeurde mij en dit daarom en etc, straf justitie en weet ik veel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden wel dingen gedeeld maar kreeg dat keihard terug.
De meeste dingen boeien mij ook niet zo, of ik ze wel deel of niet.
Jouw verhaal ken ik wel een beetje want fok is mijn leesvoer.
En de ggz heb ik ook al genoeg ervaring mee. Soms ook mijn redding geweest want ik sta er al vrij lang alleen voor en dan bedoel ik zonder familie en zo. Mijn kinderen heb ik uiteraard wel maar dat is anders dan een partner of ouder hebben, die belast ik niet met mijn leven.
Op welke onderdelen?quote:
Ik begrijp je prima. Volgens mij en dan spreek ik even alleen vanuit mezelf, jij wilt mensen tips geven of helpen met jouw verhaal maar zolang jij niet helemaal gestopt bent met de drank, kun je anderen niet helpen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja wat dan jammer is, is mss beetje dat ze niet snappen dat ik het wel goed bedoel Enzo, in de zin van gewoon dat ik wil zeggen. heej fuckers dit gebeurde mij en dit daarom en etc, straf justitie en weet ik veel.
Maar het is niet genoeg voor R&P en hoewel in onzin dus, waar nog wel over gesproken en denk meeste snappen het. het is voor mij geen geintje dus wat ik eigenlijk wil zeggen.
makes sense?
naja maakt niet uit heb besproken Enzo met de mods, mss komt er ooit wel ander Topic over.
maar choco snap je wel lig min of meer..... Wees gewoon de wijste en ben je denk ik. maarja soms maakt het je verdrietig mss ook, snap wel.
Plaats jij nu een youtube zonder erbij te zetten wat het is????quote:
Ja klopt ... zie nu dat het een non ABO feature isquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Plaats jij nu een youtube zonder erbij te zetten wat het is????
Om met jouw woorden te spreken, ik ga niet aanklikken als ik niet weet wat het is.![]()
Geintje he.
Oh dat kan maar tijdje terug zag je wel gewoon alles dus geen idee waarom het nu dan niet meer goed te zien is.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt ... zie nu dat het een non ABO feature is
ja dat is het wel beetje, maar ik vind ook niet dat ik in dezelfde verslaving zat als wat ik hiervoor ben geweest.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begrijp je prima. Volgens mij en dan spreek ik even alleen vanuit mezelf, jij wilt mensen tips geven of helpen met jouw verhaal maar zolang jij niet helemaal gestopt bent met de drank, kun je anderen niet helpen.
En ik vind dat je een beetje in de ontkenning zit waardoor ik jou ook niet serieus zou kunnen nemen met bepaalde problemen.
Verslavingen zijn zeer lastig en je kan met een verslaving niet af en toe nog toegeven eraan, zo werkt dat gewoon niet en kun je zeker andere mensen niet helpen. En ik spreek ook uit ervaring.
Dus laat het los waar je topic staat en mensen komen niet voor tips maar voor ramptoerisme naar jouw topics. Zolang jij niet volledig afkickt zal dat zo blijven.
En je was een tijd goed bezig, dat je niet meer dronk. Een terugval is ook prima maar dan niet denken dat je andere kan helpen met hun verslaving.
Maar voor Chocoquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt ... zie nu dat het een non ABO feature is
nu kon ik die niet, maar wss meer oude liedjes grijpen mij meer in tekst of muziek als de huidige shit die tieners luisteren.quote:
Ik begrijp je alleen moet je wel realiseren dat een beetje ineens kan veranderen in heel veel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is het wel beetje, maar ik vind ook niet dat ik in dezelfde verslaving zat als wat ik hiervoor ben geweest.
Tuurlijk ga ik nog wel eens fout iun en teveel drinken, lig ben ik zover dat ik mijn leven op order heb en niet meer in gevaar kom van wat ik deed hiervoor.
Ahw dank je wel maar ik deed je plagen he, omdat je zelf een tijdje dat tikte, dat wij het erbij moesten zetten.quote:
waar is dat e heb wel geleerd de laatste jaren, maar vind ik nog dat er altijd een verschil is tussen iemand die drinkt om het drinken en ellende vergeten (wat ik deed dus). En van geleerd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begrijp je alleen moet je wel realiseren dat een beetje ineens kan veranderen in heel veel.
Zo werkt dat met verslavingen en het leven. In een paar uur kan alles al helemaal naar de tyfus gaan en bepaalde dingen ook weer gevaarlijk zijn.
Wel aangeklikt nu en hardop gelachen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:44 schreef chufi het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Cherry - Vang me
Ik was in de overtuiging dat het lag aan iets tussen Fok en YT zoals ooit eerder vermeld door de specialisten ... En dus plaatste ik er sinds ik een tijd geen abo meer had er de titel en zo bij .. Doe ik nu nog steeds in mn MUZ / Spaanstalige nummers #33 Del Otoño al invierno spaanse muziekjes topic reeksquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat kan maar tijdje terug zag je wel gewoon alles dus geen idee waarom het nu dan niet meer goed te zien is.
Oh wacht, wel een idee, dat je dus een abo neemt.
Dan hoop ik voor jou en de mensen om je heen dat je nooit meer zo diep wegglijd in je verslaving.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
waar is dat e heb wel geleerd de laatste jaren, maar vind ik nog dat er altijd een verschil is tussen iemand die drinkt om het drinken en ellende vergeten (wat ik deed dus). En van geleerd.
Oh ik dacht dat ook, dat eerste, vooral omdat het een tijd terug nog wel zichtbaar was, ik probeer het er meestal wel bij te zetten tenzij het gelijk zichtbaar is, bij sommige youtubes is dat wel zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was in de overtuiging dat het lag aan iets tussen Fok en YT zoals ooit eerder vermeld door de specialisten ... En dus plaatste ik er sinds ik een tijd geen abo meer had er de titel en zo bij .. Doe ik nu nog steeds in mn MUZ / Spaanstalige nummers #33 Del Otoño al invierno spaanse muziekjes topic reeks
nee klopt is het ook niet meer en dus met mensen om me heen gaat het goed. maar is wel omdat ik dus wel de hulp vond die ik nodig had.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou en de mensen om je heen dat je nooit meer zo diep wegglijd in je verslaving.
Ik weet hoe verslavingen werken en het waarom.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:56 schreef kree het volgende:
niemand gaat te veel drinken voor niks. er is een reden achter. dat wil ik maar zeggen,
dus daarom ben ik beetje mild ipv te zeggen je bent maar een dronkelap Enzo. en denk soms hier op fok is dat verschil wss niet goed duidelijk.
We kunnen voor nu inderdaad beter even stoppen, genoeg gezegd erover en ik wil niet dat je weer een ban krijgt. Ook al is dat soms voor je eigen bestwil.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:01 schreef kree het volgende:
maar ik hou op het is even wat ik denk, want kreeg ban nl wel beetje hierover dat het teveel ging over mezelf, nou hoop zien jullie niet zo...
maarja ik zal toch staan achter wat ik dacht en meemaakte en wat mij hielp, het is niet verheerlijking van mezelf want schaam me diep soms over wat ik deed.
maar uiteindelijk helpt het om hulp te zoeken.
ik snap je, soms zeg ik dan dingen harder als ik het bedoel dus, maar eigenlijk en dat blijkt ook wel, wil iedereen behouden voor de route die ik maakte dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet hoe verslavingen werken en het waarom.
En het verschil is meestal duidelijk genoeg.
En beetje grof wat ik nu zeg, je hebt soms een beetje een plaat voor je kop en begrijpt dan niet wat anderen je proberen duidelijk te maken. Jij leest het dan verkeerd en gaat in de aanval. En meestal heb je dan wel gedronken waardoor je waarschijnlijk ook niet anders kan dan je aangevallen voelen.
En dit zeg ik met de beste bedoelingen zoals er meer mensen zijn op fok die het beste met je voor hebben.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Zuipuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
tis jij wss net als ik. dat je mensen wil behoeden voor fouten die we zelf maakten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
Ik hoop ook niet dat ik net als vele anderen, alles voor de kat zijn kut heb zitten tikken maar ik vrees het ergste.
Godverdomme. Ik ga er zelfs van vloeken.
Ja alleen weet ik dat ik ook niet af en toe moet gebruiken omdat ik dan volledig terug val na een tijdje.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
tis jij wss net als ik. dat je mensen wil behoeden voor fouten die we zelf maakten.
Ik begrijp je prima. Ik hoop jij mij ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:10 schreef kree het volgende:
maar laten we erover ophouden choco. ik snap je wel en denk hoop jij mij. Tis dingetje wat bij mij speelt dan van behoeden andere voor zelfde fouten. maar gaat niet altijd zo begrepen worden...
eensquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja alleen weet ik dat ik ook niet af en toe moet gebruiken omdat ik dan volledig terug val na een tijdje.
En dat is wat meerdere mensen jou proberen duidelijk te maken.
goed plan genoeg over gekletst voor vannacht.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik begrijp je prima. Ik hoop jij mij ook.
Ja, ander onderwerp nu.
haha, ik moet nog optreden doen zondag. met bandje en muziek. ook altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
Doe maar leuke plaatjes van dieren of zo.
Leuke he. Grappige panda's of eenden of zo.
Laten we lekker link gaan doenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
Hallo ander volk, begin eens over iets anders.
ik ga even het filmpje kijken, wacht.....quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
Wacht ik heb wat gevonden wat ik wil delen.
https://www.youtube.com/shorts/Q-6few3YzCs
Ik ga dit binnenkort maken, heb inmiddels alles in huis, dik gesneden spek bij de slager laten snijden, nieuw rooster waar het goed op kan liggen en maple siroop en bruine suiker.
Hoe kom je erbij om dat te doen?
Nou mijn zoon stuurde dit filmpje en ik zei, dat wil ik wel proberen te maken.
quote:
Ja ja, ai en algoritmes.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:19 schreef kree het volgende:
OMG YouTube shorts. ik zeg je en ben er verslaafd aan om er zeg maar 100 zo door te klikken,
je bent gevallen in de val van wat marketing YouTube wil om je zo lang en zo veel mogelijk filmpjes te laten kijken incl reclame.
Dit is AI spraak en totaal niet door iemand zelf genaakt. ik heb betere voor je, wacht ff link zoeken
jaaaa zeg maar.quote:
godver, geklikt, daar gaat mijn algoritme weer.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk dit
https://www.youtube.com/@:wbkids
Aangeklikt, weg geklikt, viel bijna in slaap.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:20 schreef kree het volgende:
kijk deze man Choco,
word veel rustiger van
https://www.youtube.com/@:jopvanderbijl/videos
pr@nhub dan maar?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aangeklikt, weg geklikt, viel bijna in slaap.
Natuurlijk snap ik het. Ik klik dan gewoon weer andere dingen of op kruisjes of iets in de zoekfunctie waardoor het weer verandert.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa zeg maar.. maar hoop dat je dat snapt en denk ik wel dus
tis semi goed om in slaap te komen ook idd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aangeklikt, weg geklikt, viel bijna in slaap.
ik kan erbij in slaap vallen soms wel. dat ik nog luister terwijl in bed lig.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik het. Ik klik dan gewoon weer andere dingen of op kruisjes of iets in de zoekfunctie waardoor het weer verandert.
Ik zag geen enthousiasme hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:25 schreef kree het volgende:
Jop heeft wel leuke recepten, maarvooral tis wel soort van rustgevend om te kijken.
Soms daarna gooit ik diepvries pizza in de oven trouwens, maar oke. waardeer het enthousiasme van hem.
is zijn stijl. ik ga er wel goed op, beetje dat sarcastische ook en vage humor. maar dat is idd ieder zijn stijl.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag geen enthousiasme hoor.![]()
Maar goed, ieder zijn ding.
Ik luister detectives om in slaap te vallen in bed. Heb ik ontdekt laatste maanden, eindelijk iets wat werkt om sneller in slaap te vallen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan erbij in slaap vallen soms wel. dat ik nog luister terwijl in bed lig.
Spreek je later.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag geen enthousiasme hoor.![]()
Maar goed, ieder zijn ding.
Das ook bijna onlevend toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat hoeft hier niet, daar hebben we kpd voor hier op fok.
ja maar met dat, weet je dan nog volgende morgen waar je was? zeker met detectives lijkt me dat belangrijk?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik luister detectives om in slaap te vallen in bed. Heb ik ontdekt laatste maanden, eindelijk iets wat werkt om sneller in slaap te vallen.
Die goeie ouwe tijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spreek je later.
Is soms even zoeken en zet tegenwoordig een timer bij langere verhalen. En ik luister ze juist om in slaap te vallen en soms wil ik wel weten hoe het afloopt. Maar zijn wel soortgelijke verhalen dus dan boeit het niet zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar met dat, weet je dan nog volgende morgen waar je was? zeker met detectives lijkt me dat belangrijk?
ik hield altijd van boeken leszen vroeger als kind, maar het is totaal nu niet meer zo, geen aandacht of aandacht spanne meer voor ofzo?
Yes, nu zie ik het wel. Dank je wel.quote:
Shorts werken niet , maar er is een trucje voor .. niet deze ..quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Yes, nu zie ik het wel. Dank je wel.
Krijg je iig gelijk een idee wat het filmpje gaat laten zien.
Ik had nog wel andere dingetjes geprobeerd maar het lukte mij niet iig.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Shorts werken niet , maar er is een trucje voor .. niet deze ..
Welterusten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
Toestand, is al laat, voor mijn doen.
Tijd om mijn bed op te gaan zoeken.
Slaap lekker voor straks mensjes.
Dat stelt niets voor tov all in the family.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:47 schreef kree het volgende:
of dit wat ik weet heel veel keken?
mag ook niet meer?
ken ik niet zo, wss voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat stelt niets voor tov all in the family.
Het is nog regelmatig herhaald.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
ken ik niet zo, wss voor mijn tijd.
Wat mis ik?quote:
presentatie Medailles voor 2028 ... maar ok we zien het allemaal nadersquote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:09 schreef Domnivoor het volgende:
3 Olympische medailles gewonnen![]()
Wat een prestatie![]()
Trump![]()
[ afbeelding ]
Ah, das niet ergquote:
Makkelijk scoren !quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:09 schreef Domnivoor het volgende:
3 Olympische medailles gewonnen![]()
Wat een prestatie![]()
Trump![]()
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Veel vrouwen en kinderen op fok,quote:Op zaterdag 21 februari 2026 04:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch nog iemand wakker.![]()
[ afbeelding ]
Die gaan op tijd slapen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 04:59 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Veel vrouwen en kinderen op fok,
Morguh Pullup,quote:
Dame Chanel.quote:
Hey Chanelquote:
Goeiemoarn freon.quote:
Mogguhh Fruitquote:
Mogguhh Utrechquote:
Toen ik wakker werd en zag hoe laat het was geloofde ik de tijd niet. Aan 1 stuk door rust.quote:
Jo binne ek el moai op tiid wekker.quote:
Ja wel redelijk geslapenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen ik wakker werd en zag hoe laat het was geloofde ik de tijd niet. Aan 1 stuk door rust.
En jij ?
En jo binne letter as oars.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jo binne ek el moai op tiid wekker.
Der ha jo hielendal geliik yn. Mar it is wykein,bytsje utsliepe kin wol.quote:
quote:
Goedemorgen dames.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:00 schreef ChocoFan het volgende:
Toch wel knap, dat bobsleeën, 4 grote kerels die in zo'n karretje passen en dat het vaak goed gaat met erin springen en zo. Die ene waarbij het niet goed ging in het begin zal ik ook niet meer vergeten.
Groetjes aan de zelfscan.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:13 schreef RedShoe het volgende:
Boodschappen doen..
Ik haat het, maar het moet
Je kan hetquote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:13 schreef RedShoe het volgende:
Boodschappen doen..
Briefje mee.Tasje mee. Komt wel goed zo.quote:
Zeker en pinpas in de gaten houden en mensen negeren.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Briefje mee.Tasje mee. Komt wel goed zo.
Van wie moet dat?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:13 schreef RedShoe het volgende:
Boodschappen doen..
De koelkast.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, best een goede vraag, ik ben benieuwd naar het antwoord.
Is heel onverstandig om met een lege maag naar de supermarkt te gaan is uit onderzoek gebleken.quote:
Heb ik ook wel eens gelezen, wel een goede manier om je zelfbeheersing te testen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is heel onverstandig om met een lege maag naar de supermarkt te gaan is uit onderzoek gebleken.
Daar is toch geen onderzoek voor nodigquote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is heel onverstandig om met een lege maag naar de supermarkt te gaan is uit onderzoek gebleken.
Niets bijzonders, jij?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
En spammertjes, wat gaan jullie vandaag allemaal doen zo in het weekend?
Straks even naar winkelcentrum en boodschappen doenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
En spammertjes, wat gaan jullie vandaag allemaal doen zo in het weekend?
Doe die met die kraan. Is waarschijnlijk ook in de buurt wel te vinden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik twijfel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier droog zonquote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Of gewoon wachten tot het droog is en dan even schapboten
Vaak is het wel rustig hier in de supermarktquote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:04 schreef ChocoFan het volgende:
Meerdere die op zaterdag naar een supermarkt gaan, ik moet er niet aan denken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |