Van wie moet dat?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:13 schreef RedShoe het volgende:
Boodschappen doen..
Ik haat het, maar het moet
De koelkast.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, best een goede vraag, ik ben benieuwd naar het antwoord.
Is heel onverstandig om met een lege maag naar de supermarkt te gaan is uit onderzoek gebleken.quote:
Heb ik ook wel eens gelezen, wel een goede manier om je zelfbeheersing te testen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is heel onverstandig om met een lege maag naar de supermarkt te gaan is uit onderzoek gebleken.
Daar is toch geen onderzoek voor nodigquote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is heel onverstandig om met een lege maag naar de supermarkt te gaan is uit onderzoek gebleken.
Niets bijzonders, jij?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
En spammertjes, wat gaan jullie vandaag allemaal doen zo in het weekend?
Straks even naar winkelcentrum en boodschappen doenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
En spammertjes, wat gaan jullie vandaag allemaal doen zo in het weekend?
Doe die met die kraan. Is waarschijnlijk ook in de buurt wel te vinden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik twijfel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier droog zonquote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Of gewoon wachten tot het droog is en dan even schapboten
Vaak is het wel rustig hier in de supermarktquote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:04 schreef ChocoFan het volgende:
Meerdere die op zaterdag naar een supermarkt gaan, ik moet er niet aan denken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |