waneer heb jij voor het laatst op schaatsen gestaan eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, heb bij ieder soort schaatsen wel valpartijen gezien inmiddels.
Iets met ijs en glad.
Zelfde met het snowboarden...ook veel die vallen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, heb bij ieder soort schaatsen wel valpartijen gezien inmiddels.
Iets met ijs en glad.
en wat kijk je dan? ik heb de hele commerciële omroep al opgezegd, dus enige wat ik nog gratis kan kijken is NL 1,2,3quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:41 schreef chufi het volgende:
Ik kijk vnl niet naar de NOS , want die willen sensatie ... Waarom ben je gevallen en blabla bla
Toen ik een jaar of 10 was en mijn vriendin zag vallen en ze met gebroken been werd afgevoerd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
waneer heb jij voor het laatst op schaatsen gestaan eigenlijk?
voor mezelf, ik denk echt dat het 20 jaar terug is als niet meer?
Eurosport... Nu mist de NOS bv de B-finale wat ook sport is maar NED zit er niet in dus boeien ...quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
en wat kijk je dan? ik heb de hele commerciële omroep al opgezegd, dus enige wat ik nog gratis kan kijken is NL 1,2,3
Ik heb eurosport commentatoren in mijn oren.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:41 schreef chufi het volgende:
Ik kijk vnl niet naar de NOS , want die willen sensatie ... Waarom ben je gevallen en blabla bla
Ik ook en ook een Spanjaard op de achtergrondquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb eurosport commentatoren in mijn oren.
Skieers ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zelfde met het snowboarden...ook veel die vallen.
ik heb er ook niet zoveel mee? maar jaar of 10 (En als je wil zeggen hoor). ik ben nu 42 en heb er niet zo behoefte aan, hoewel zou het nog keer proberen. maar moet beetje voorzichtig zijn met stuk staal onderhand in mijn arm.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 10 was en mijn vriendin zag vallen en ze met gebroken been werd afgevoerd.
Van mij hoeft het niet meer, zelf schaatsen.
Ik ben inmiddels 51quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er ook niet zoveel mee? maar jaar of 10 (En als je wil zeggen hoor). ik ben nu 42 en heb er niet zo behoefte aan, hoewel zou het nog keer proberen. maar moet beetje voorzichtig zijn met stuk staal onderhand in mijn arm.
ja ik volg dat sporten sowieso natuurlijk niet, dus kan niet echt zeggen wat er beter of slechter aan is.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Eurosport... Nu mist de NOS bv de B-finale wat ook sport is maar NED zit er niet in dus boeien ...
Ja toch. Op het einde ook complete chaos door alle schaatsers.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:46 schreef pullup het volgende:
Dit is ook altijd wel een spectaculair nummer, nog even kijken
ik op mn 51ste ook niet en nog steeds nietquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 51En haat gladheid. Verder heb ik gelukkig geen staal in mijn lichaam.
nou wat ik kan vertellen hierover. en ook voor mij. jaar of 10 terug klom ik ladders op en 10m hoogte en steigers weet ik veel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 51En haat gladheid. Verder heb ik gelukkig geen staal in mijn lichaam.
Ouder en wijzer of zoiets en geen zin in gedoe als er wat gebeurt en ik ben ook niet meer zo soepel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou wat ik kan vertellen hierover. en ook voor mij. jaar of 10 terug klom ik ladders op en 10m hoogte en steigers weet ik veel.
En denk je er niet zoveel over. ofzo dus, maar het stomme is en ik hoor dit ook van anderen, beetje met de leeftijd zeggen je hersens gewoon al tegen je, "zou je dit nu wel doen". ben er beetje banger voor geworden dus als dat ik was toen ik jonger was.
Eigenlijk is het logisch toch? als je denkt je bent dan toch kwetsbaarder Enzo? moeder natuur zorgt voor die angst denk ik.
Het is hier echt van grijs-grauw-koud naar zeikesnatkoud gegaanquote:
Loop niet te miepen, hier is het ook zo gegaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is hier echt van grijs-grauw-koud naar zeikesnatkoud gegaan
Hier ook, moest ramen weer dicht doen omdat het naar binnen regende.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is hier echt van grijs-grauw-koud naar zeikesnatkoud gegaan
ja? ja dat is ook zo, hoop dingen al gezien Enzo. en als ik dit zo zeg dan voel ik me wel gelijk onwijs oud, terwijl ben ik eigenlijk jong van geest, maar mss is dat relatief maar als je het gaat vergelijken met jeugd ofzo.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ouder en wijzer of zoiets en geen zin in gedoe als er wat gebeurt en ik ben ook niet meer zo soepel.
Ach dat doen er wel meerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
YES omg dat was fokking spannend, ik praatte zelfs hardop tegen mijn scherm.
Ik ben ook nog jong van geest, meestal maar mijn lichaam niet meer. Dat probeer ik nu te accepteren.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja? ja dat is ook zo, hoop dingen al gezien Enzo. en als ik dit zo zeg dan voel ik me wel gelijk onwijs oud, terwijl ben ik eigenlijk jong van geest, maar mss is dat relatief maar als je het gaat vergelijken met jeugd ofzo.
snap mijn ouders steeds meer onderhand RIP pa, maar die zeiden dat ook altijd?
heb jij dat zelfde?
Zekerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:58 schreef chufi het volgende:
Ik blijf er bij.. shorttrack is het meest spectaculairte onderdeel van de winterspelen
nouja precies dat, blij dat ik niet de enige ben. En nu wil ik niet zeggen me lichaam gelijk het probleem hier, maar merk ook dingetjes van ogen wat achteruit. en toch niet meer zo conditie en etc etc.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben ook nog jong van geest, meestal maar mijn lichaam niet meer. Dat probeer ik nu te accepteren.
Mijn moeder is al lang dood, geen idee meer wat die erover zei.
Ik dacht vroeger dat het leven voor mij bij 40 zou beginnen, door bepaalde omstandigheden maar met 40 begon de aftakeling van mijn lichaam, die zag ik niet aankomen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
nouja precies dat, blij dat ik niet de enige ben. En nu wil ik niet zeggen me lichaam gelijk het probleem hier, maar merk ook dingetjes van ogen wat achteruit. en toch niet meer zo conditie en etc etc.
En ben ik 42 he, dus oke helemaal gehandicapt ben ik niet zeker niet. maar je begint mss op die leeftijd het wat meer op te merken als ervoor, dat wil ik maar zeggen.
staats journaalquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:00 schreef chufi het volgende:
En nu is de NOS er weer om alles op te hemelen... uren zullen ze er over na praten vanavond nog.. Ja Doei
Kijk het dan ook niet. Ik dacht dat je er klaar mee was.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:00 schreef chufi het volgende:
En nu is de NOS er weer om alles op te hemelen... uren zullen ze er over na praten vanavond nog.. Ja Doei
Moest het ff verifierenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk het dan ook niet. Ik dacht dat je er klaar mee was.
nouja eerst was het 20 bij mij en dan vind je wel vriendin en relatie (de standaard)quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat het leven voor mij bij 40 zou beginnen, door bepaalde omstandigheden maar met 40 begon de aftakeling van mijn lichaam, die zag ik niet aankomen.![]()
Ach ja er zijn zeker ook pluspunten nu, ik ontplof niet meer zo snel of helemaal niet eigenlijk, oeh, zelfbeheersing heet dat.
Die hoef ik niet meer te kijken want geen Nlers meer.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef chufi het volgende:
Oh ja de finale van de 1500 dames komt ook nog
Hoeveel kunstschaatsen heb je gekeken?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die hoef ik niet meer te kijken want geen Nlers meer.
Met 20 had ik huisje boompje beestje en 1e kind wat eraan kwam.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
nouja eerst was het 20 bij mij en dan vind je wel vriendin en relatie (de standaard)
toen was het 30 en maak je wat drama mee
ineens is het boven 40 en denk je, kan me eigenlijk ook weinig meer uitmaken en zie als ik wat vind leuk in relatie en probeer gewoon een ok leven te hebben.
Ok het hele idee van toen je mss als kind was en huisje boompje beestje, die heb ik allang vaarwel gezegd
Maar je weet nooit he. ook boven die leeftijden kan er wat moois uit bloeien, alleen iedereen heeft wel beetje zijn eigen voorkeur, wat goed kan werken of dus juist niet.
door levenservaring.
Heel veel alleen de dames die alleen reden niet. Toen was ik er ineens klaar mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel kunstschaatsen heb je gekeken?
Voetmassage nodig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |