Spreek je later.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag geen enthousiasme hoor.![]()
Maar goed, ieder zijn ding.
Das ook bijna onlevend toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat hoeft hier niet, daar hebben we kpd voor hier op fok.
ja maar met dat, weet je dan nog volgende morgen waar je was? zeker met detectives lijkt me dat belangrijk?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik luister detectives om in slaap te vallen in bed. Heb ik ontdekt laatste maanden, eindelijk iets wat werkt om sneller in slaap te vallen.
Die goeie ouwe tijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spreek je later.
Bekijk deze YouTube-video
Is soms even zoeken en zet tegenwoordig een timer bij langere verhalen. En ik luister ze juist om in slaap te vallen en soms wil ik wel weten hoe het afloopt. Maar zijn wel soortgelijke verhalen dus dan boeit het niet zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar met dat, weet je dan nog volgende morgen waar je was? zeker met detectives lijkt me dat belangrijk?
ik hield altijd van boeken leszen vroeger als kind, maar het is totaal nu niet meer zo, geen aandacht of aandacht spanne meer voor ofzo?
Yes, nu zie ik het wel. Dank je wel.quote:
Shorts werken niet , maar er is een trucje voor .. niet deze ..quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Yes, nu zie ik het wel. Dank je wel.
Krijg je iig gelijk een idee wat het filmpje gaat laten zien.
Ik had nog wel andere dingetjes geprobeerd maar het lukte mij niet iig.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Shorts werken niet , maar er is een trucje voor .. niet deze ..
Welterusten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
Toestand, is al laat, voor mijn doen.
Tijd om mijn bed op te gaan zoeken.
Slaap lekker voor straks mensjes.
Dat stelt niets voor tov all in the family.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:47 schreef kree het volgende:
of dit wat ik weet heel veel keken?
Bekijk deze YouTube-video
mag ook niet meer?
ken ik niet zo, wss voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat stelt niets voor tov all in the family.
Het is nog regelmatig herhaald.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
ken ik niet zo, wss voor mijn tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |