ik ga even het filmpje kijken, wacht.....quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
Wacht ik heb wat gevonden wat ik wil delen.
https://www.youtube.com/shorts/Q-6few3YzCs
Ik ga dit binnenkort maken, heb inmiddels alles in huis, dik gesneden spek bij de slager laten snijden, nieuw rooster waar het goed op kan liggen en maple siroop en bruine suiker.
Hoe kom je erbij om dat te doen?
Nou mijn zoon stuurde dit filmpje en ik zei, dat wil ik wel proberen te maken.
quote:
Ja ja, ai en algoritmes.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:19 schreef kree het volgende:
OMG YouTube shorts. ik zeg je en ben er verslaafd aan om er zeg maar 100 zo door te klikken,
je bent gevallen in de val van wat marketing YouTube wil om je zo lang en zo veel mogelijk filmpjes te laten kijken incl reclame.
Dit is AI spraak en totaal niet door iemand zelf genaakt. ik heb betere voor je, wacht ff link zoeken
jaaaa zeg maar.quote:
godver, geklikt, daar gaat mijn algoritme weer.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk dit
https://www.youtube.com/@:wbkids
Aangeklikt, weg geklikt, viel bijna in slaap.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:20 schreef kree het volgende:
kijk deze man Choco,
word veel rustiger van
Bekijk deze YouTube-video
https://www.youtube.com/@:jopvanderbijl/videos
pr@nhub dan maar?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aangeklikt, weg geklikt, viel bijna in slaap.
Natuurlijk snap ik het. Ik klik dan gewoon weer andere dingen of op kruisjes of iets in de zoekfunctie waardoor het weer verandert.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa zeg maar.. maar hoop dat je dat snapt en denk ik wel dus
tis semi goed om in slaap te komen ook idd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aangeklikt, weg geklikt, viel bijna in slaap.
ik kan erbij in slaap vallen soms wel. dat ik nog luister terwijl in bed lig.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik het. Ik klik dan gewoon weer andere dingen of op kruisjes of iets in de zoekfunctie waardoor het weer verandert.
Ik zag geen enthousiasme hoor.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:25 schreef kree het volgende:
Jop heeft wel leuke recepten, maarvooral tis wel soort van rustgevend om te kijken.
Soms daarna gooit ik diepvries pizza in de oven trouwens, maar oke. waardeer het enthousiasme van hem.
is zijn stijl. ik ga er wel goed op, beetje dat sarcastische ook en vage humor. maar dat is idd ieder zijn stijl.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag geen enthousiasme hoor.![]()
Maar goed, ieder zijn ding.
Ik luister detectives om in slaap te vallen in bed. Heb ik ontdekt laatste maanden, eindelijk iets wat werkt om sneller in slaap te vallen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan erbij in slaap vallen soms wel. dat ik nog luister terwijl in bed lig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |