Spreek je later.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag geen enthousiasme hoor.![]()
Maar goed, ieder zijn ding.
Das ook bijna onlevend toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat hoeft hier niet, daar hebben we kpd voor hier op fok.
ja maar met dat, weet je dan nog volgende morgen waar je was? zeker met detectives lijkt me dat belangrijk?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik luister detectives om in slaap te vallen in bed. Heb ik ontdekt laatste maanden, eindelijk iets wat werkt om sneller in slaap te vallen.
Die goeie ouwe tijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spreek je later.
Bekijk deze YouTube-video
Is soms even zoeken en zet tegenwoordig een timer bij langere verhalen. En ik luister ze juist om in slaap te vallen en soms wil ik wel weten hoe het afloopt. Maar zijn wel soortgelijke verhalen dus dan boeit het niet zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar met dat, weet je dan nog volgende morgen waar je was? zeker met detectives lijkt me dat belangrijk?
ik hield altijd van boeken leszen vroeger als kind, maar het is totaal nu niet meer zo, geen aandacht of aandacht spanne meer voor ofzo?
Yes, nu zie ik het wel. Dank je wel.quote:
Shorts werken niet , maar er is een trucje voor .. niet deze ..quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Yes, nu zie ik het wel. Dank je wel.
Krijg je iig gelijk een idee wat het filmpje gaat laten zien.
Ik had nog wel andere dingetjes geprobeerd maar het lukte mij niet iig.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Shorts werken niet , maar er is een trucje voor .. niet deze ..
Welterusten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
Toestand, is al laat, voor mijn doen.
Tijd om mijn bed op te gaan zoeken.
Slaap lekker voor straks mensjes.
Dat stelt niets voor tov all in the family.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:47 schreef kree het volgende:
of dit wat ik weet heel veel keken?
mag ook niet meer?
ken ik niet zo, wss voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat stelt niets voor tov all in the family.
Het is nog regelmatig herhaald.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
ken ik niet zo, wss voor mijn tijd.
Wat mis ik?quote:
presentatie Medailles voor 2028 ... maar ok we zien het allemaal nadersquote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:09 schreef Domnivoor het volgende:
3 Olympische medailles gewonnen![]()
Wat een prestatie![]()
Trump![]()
[ afbeelding ]
Ah, das niet ergquote:
Makkelijk scoren !quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:09 schreef Domnivoor het volgende:
3 Olympische medailles gewonnen![]()
Wat een prestatie![]()
Trump![]()
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Veel vrouwen en kinderen op fok,quote:Op zaterdag 21 februari 2026 04:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch nog iemand wakker.![]()
[ afbeelding ]
Die gaan op tijd slapen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 04:59 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Veel vrouwen en kinderen op fok,
Morguh Pullup,quote:
Dame Chanel.quote:
Hey Chanelquote:
Goeiemoarn freon.quote:
Mogguhh Fruitquote:
Mogguhh Utrechquote:
Toen ik wakker werd en zag hoe laat het was geloofde ik de tijd niet. Aan 1 stuk door rust.quote:
Jo binne ek el moai op tiid wekker.quote:
Ja wel redelijk geslapenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen ik wakker werd en zag hoe laat het was geloofde ik de tijd niet. Aan 1 stuk door rust.
En jij ?
En jo binne letter as oars.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jo binne ek el moai op tiid wekker.
Der ha jo hielendal geliik yn. Mar it is wykein,bytsje utsliepe kin wol.quote:
quote:
Goedemorgen dames.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:00 schreef ChocoFan het volgende:
Toch wel knap, dat bobsleeën, 4 grote kerels die in zo'n karretje passen en dat het vaak goed gaat met erin springen en zo. Die ene waarbij het niet goed ging in het begin zal ik ook niet meer vergeten.
Groetjes aan de zelfscan.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:13 schreef RedShoe het volgende:
Boodschappen doen..
Ik haat het, maar het moet
Je kan hetquote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:13 schreef RedShoe het volgende:
Boodschappen doen..
Briefje mee.Tasje mee. Komt wel goed zo.quote:
Zeker en pinpas in de gaten houden en mensen negeren.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Briefje mee.Tasje mee. Komt wel goed zo.
Van wie moet dat?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:13 schreef RedShoe het volgende:
Boodschappen doen..
De koelkast.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, best een goede vraag, ik ben benieuwd naar het antwoord.
Is heel onverstandig om met een lege maag naar de supermarkt te gaan is uit onderzoek gebleken.quote:
Heb ik ook wel eens gelezen, wel een goede manier om je zelfbeheersing te testen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is heel onverstandig om met een lege maag naar de supermarkt te gaan is uit onderzoek gebleken.
Daar is toch geen onderzoek voor nodigquote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is heel onverstandig om met een lege maag naar de supermarkt te gaan is uit onderzoek gebleken.
Niets bijzonders, jij?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
En spammertjes, wat gaan jullie vandaag allemaal doen zo in het weekend?
Straks even naar winkelcentrum en boodschappen doenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
En spammertjes, wat gaan jullie vandaag allemaal doen zo in het weekend?
Doe die met die kraan. Is waarschijnlijk ook in de buurt wel te vinden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik twijfel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier droog zonquote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Of gewoon wachten tot het droog is en dan even schapboten
Vaak is het wel rustig hier in de supermarktquote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:04 schreef ChocoFan het volgende:
Meerdere die op zaterdag naar een supermarkt gaan, ik moet er niet aan denken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |