abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 maart 2026 @ 12:21:37 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220263305
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:14 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me af waarom Saoedi-Arabië en Bahrein zo vroeg in het schema staan, aangezien we aan het eind van het seizoen weer terugkeren in dat gebied.
Omdat het kan :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220265249
quote:
Lewis Hamilton wil Grand Prix in Afrika
Lewis Hamilton wil de Formule 1 niet verlaten voordat hij een Grand Prix in Afrika heeft gereden. Dat zei de 41-jarige Ferrari-coureur donderdag in aanloop naar de eerste race van het seizoen in Melbourne. ,,Ik ben in tien Afrikaanse landen geweest, maar er is nog veel meer te zien."

De zevenvoudig wereldkampioen werkt naar eigen zeggen achter de schermen hard om een race naar Afrika te halen. ,,Ik heb al vaak de vraag gesteld: waarom geen race in Afrika? Ik weet dat ze er echt hun best voor doen. Kenia is geweldig, maar ik denk niet dat we daar een Grand Prix zullen krijgen. Rwanda is spectaculair, Zuid-Afrika adembenemend. Ik denk dat dit twee goede plekken zijn om naartoe te gaan."

Hamilton stelt dus graag nog te wachten op een Afrikaanse race: ,,Soms denk ik: verdorie, misschien heb ik niet genoeg tijd. Maar het zou echt fantastisch zijn, zeker omdat ik half Afrikaans ben. Ik ben echt trots op dat deel van de wereld en vind het ook het mooiste deel van de wereld. Jammer dat de rest van de wereld er zo veel van bezit en afpakt."
https://www.ad.nl/formule(...)bereiding~ade263b12/
:')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220265264
Bekijk deze YouTube-video

Verstappen komt nog voor Mercedes en McLaren. :{
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2026 @ 15:58:08 #204
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220265269
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Verstappen komt nog voor Mercedes en McLaren. :{
Wat is daar precies raar aan?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220265296
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat is daar precies raar aan?
Andere jaren was het meer op volgorde van rijdersklassement.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2026 @ 16:08:01 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220265338
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]
Andere jaren was het meer op volgorde van rijdersklassement.
Nee? Altijd op teams tot de top 3.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 5 maart 2026 @ 16:13:28 #207
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220265390
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee? Altijd op teams tot de top 3.
Nee dus. Vorig jaar wel, maar daarvoor lang niet altijd.

2024:
Bekijk deze YouTube-video

2023:
Bekijk deze YouTube-video

2022:
Bekijk deze YouTube-video

Ik vind het ook uitermate pijnlijk dat er na Max nog 4 andere coureurs komen waaronder die vreselijke Russell :{
Rini dankjewel.
pi_220265425
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Nee dus. Vorig jaar wel, maar daarvoor lang niet altijd.

2024:
Bekijk deze YouTube-video

2023:
Bekijk deze YouTube-video

2022:
Bekijk deze YouTube-video

Ik vind het ook uitermate pijnlijk dat er na Max nog 4 andere coureurs komen waaronder die vreselijke Russell :{
Dat Norris als laatste komt snap ik, maar Verstappen had wel daarvoor moeten zijn ja.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 5 maart 2026 @ 16:49:04 #209
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220265575
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Verstappen komt nog voor Mercedes en McLaren. :{
Nu hoop ik nog meer dat Verstappen iedereen gaat verrassen. Hopelijk put Max ook nog wat extra motivatie uit deze dis.

En waarom ook niet. Dit forums favoriete kenner Ho-Pin Tung hoorde ik gisteren voorspellen dat Verstappen 'gewoon' kampioen gaat worden. Dus ik geloof er in! ^O^
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 maart 2026 @ 16:53:50 #210
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220265602
Perez *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:09:50 #211
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220268257
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:49 schreef Jane het volgende:

[..]
Nu hoop ik nog meer dat Verstappen iedereen gaat verrassen. Hopelijk put Max ook nog wat extra motivatie uit deze dis.

En waarom ook niet. Dit forums favoriete kenner Ho-Pin Tung hoorde ik gisteren voorspellen dat Verstappen 'gewoon' kampioen gaat worden. Dus ik geloof er in! ^O^
Ik vind Verstappen ook gewoon zo’n baas die als laatste moet komen. Hij is echt ‘leader of the pack’. Hij als laatste, dat stond gewoon goed. Overigens net als Hamilton enkele jaren lang. Norris staat gewoon niet goed als laatste.
Rini dankjewel.
  Redactie Frontpage donderdag 5 maart 2026 @ 21:26:52 #212
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220268423
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Verstappen komt nog voor Mercedes en McLaren. :{
Max staat tenminste wel als enige op een podium :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:54:52 #213
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220268756
Ik vind het heel vreemd dat de winnaar van de meeste races in 2025 niet als 2e komt in die opener. Maar verder boeie.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:58:32 #214
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220268796
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:14 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me af waarom Saoedi-Arabië en Bahrein zo vroeg in het schema staan, aangezien we aan het eind van het seizoen weer terugkeren in dat gebied.
Omdat ze zo'n beetje twee keer de wereld rond gaan.

Eerst Australië en Azie, gevolgd door het Midden Oosten, dan de VS en Canada, Europa, weer terug naar Azië en dan door naar de VS, Mexico en Brazilië en tenslotte weer naar het Midden Oosten.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_220269563
Laat het maar beginnen. Ik ben er Klaar voor



[ Bericht 40% gewijzigd door -CRASH- op 06-03-2026 01:39:15 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  vrijdag 6 maart 2026 @ 22:59:50 #216
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_220278492
Duurde wat langer, omdat de F1 site zelf lang niet up-to-date was... (met oude of blank foto's, zie:)

Of iemand met rechten de OP met de volgende code kan vervangen! :*
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
[img]https://i.imgur.com/2biDE6v.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/Gzu8JYe.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/r269FP1.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/rDjZ5W6.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/3Hsea2L.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/RD6pTKg.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/NOrxvy7.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/Ucn91IH.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/A79gKUM.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/2PPCouI.png[/img]

[>] [url=https://www.youtube.com/watch?v=ow3h-qfeQqk]Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit?[/url]
[>] [url=https://www.youtube.com/watch?v=gspD20B3DUI]Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen?[/url]
[>] [url=https://lightsouts.com/formula-1]Countdowns naar alles F1[/url]

[img]https://i.imgur.com/iV0nyoQ.png[/img][img=196,96]https://i.imgur.com/L3karXQ.png[/img][img=325,96]https://m3.promofeatures.com/aknr.gif[/img][img=197,96]https://i.imgur.com/jG7otGa.gif[/img]
[img]https://i.imgur.com/oriltIB.png[/img]
-knip-




[ Bericht 21% gewijzigd door shiz op 09-03-2026 07:43:14 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 8 maart 2026 @ 11:48:43 #217
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220291166

de nieuw ingevoerde penalty. De Colapinto-and-co penalty :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 9 maart 2026 @ 06:33:36 #218
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220297676
Alweer

*O* RACEWEEK *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 06:47:32 #219
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220297714
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 06:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alweer

*O* RACEWEEK *O*
WEER CAKE.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 9 maart 2026 @ 07:47:23 #220
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220297864
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 06:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alweer

*O* RACEWEEK *O*
Verminderd enthousiast, sorry.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220298078
Jeej, dit weekend weer een Grand Prix Energy Management :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 08:43:32 #222
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220298086
We moeten het ermee doen helaas.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 9 maart 2026 @ 08:46:14 #223
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220298101
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:49 schreef Jane het volgende:

[..]
Nu hoop ik nog meer dat Verstappen iedereen gaat verrassen. Hopelijk put Max ook nog wat extra motivatie uit deze dis.

En waarom ook niet. Dit forums favoriete kenner Ho-Pin Tung hoorde ik gisteren voorspellen dat Verstappen 'gewoon' kampioen gaat worden. Dus ik geloof er in! ^O^
Dat zie ik echt niet gebeuren, die Mercedes is aanzienlijk sneller dan de rest van het veld.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 08:48:19 #224
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220298111
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:46 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat zie ik echt niet gebeuren, die Mercedes is aanzienlijk sneller dan de rest van het veld.
Dat was in 2021 ook zo :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 9 maart 2026 @ 09:00:25 #225
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220298184
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat was in 2021 ook zo :+
Toen waren ze redelijk gelijkwaardig afgezien van de laatste paar races met die 'full send' Mercedes motor.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Redactie Sport / Supervogel maandag 9 maart 2026 @ 09:01:54 #226
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220298227
Verstappen gaat meedoen aan de 24u van Nurburgring ^O^
pi_220298318
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:00 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Toen waren ze redelijk gelijkwaardig afgezien van de laatste paar races met die 'full send' Mercedes motor.
En iedereen maar zo lovend over die race van Hamilton in Brazilië :') _O-
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 09:09:45 #228
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220298427
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:01 schreef Pino112 het volgende:
Verstappen gaat meedoen aan de 24u van Nurburgring ^O^
*O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 9 maart 2026 @ 09:20:42 #229
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220298533
quote:
15s.gif Op maandag 9 maart 2026 07:47 schreef pmponer het volgende:

[..]
Verminderd enthousiast, sorry.
Eens. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 9 maart 2026 @ 09:21:58 #230
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220298541
Mijn f1tv abonnement wordt op 1 april vernieuwd, dus ik heb nog twee Grand Prixs de tijd om te beslissen of ik dit wil zien.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 9 maart 2026 @ 09:31:18 #231
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220298604
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:46 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat zie ik echt niet gebeuren, die Mercedes is aanzienlijk sneller dan de rest van het veld.
Ik kan het me inmiddels ook moeilijk meer voorstellen, helaas... Tenzij Mercedes hun voorsprong toch (op tijd) verliest. Op zich is RBR altijd wel sterk in ontwikkeling tijdens het seizoen en aan de kwaliteiten van Verstappen hoef je niet te twijfelen, uiteraard.

Hopelijk gaan Russell en Antonelli met elkaar in gevecht en gaat dat af en toe fout. Dan kan de concurrentie misschien bijblijven.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 9 maart 2026 @ 09:32:45 #232
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220298614
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn f1tv abonnement wordt op 1 april vernieuwd, dus ik heb nog twee Grand Prixs de tijd om te beslissen of ik dit wil zien.
Ik heb nog tot eind april om te beslissen, meteen na de race ben ik gaan checken tot wanneer m'n abo loopt. :D
  maandag 9 maart 2026 @ 09:47:17 #233
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220298746
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:31 schreef Jane het volgende:

[..]
Op zich is RBR altijd wel sterk in ontwikkeling tijdens het seizoen en aan de kwaliteiten van Verstappen hoef je niet te twijfelen, uiteraard.

Het is alleen het probleem dat de kwaliteit van de rijder er met deze regelementen minder toe doet.
Lico door de spannenste bochten, zodat je daarna weer op je knopje mag drukken.

Alonso heeft al gezegd dat de kok van McLaren ook wel kan rijden.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 10:01:50 #234
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220298828
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:01 schreef Pino112 het volgende:
Verstappen gaat meedoen aan de 24u van Nurburgring ^O^
Dan rijdt hij toch voor Mercedes.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 10:03:25 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220298835
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn f1tv abonnement wordt op 1 april vernieuwd, dus ik heb nog twee Grand Prixs de tijd om te beslissen of ik dit wil zien.
Ik moet nu al kiezen ;(

Dus dat wordt gewoon die ¤95 slikken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 9 maart 2026 @ 10:04:02 #236
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220298838
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik moet nu al kiezen ;(

Dus dat wordt gewoon die ¤95 slikken.
;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 10:07:30 #237
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220298848
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
;(
En het is toch zonde om mijn goedkope abonnement permanent te verliezen :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 10:10:20 #238
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220298868
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik moet nu al kiezen ;(

Dus dat wordt gewoon die ¤95 slikken.
Ik kreeg gister een bericht dat het afgeschreven is.
Ik laat het abo wel doorgaan anders ben ik die leuke deal kwijt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 9 maart 2026 @ 10:13:13 #239
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220298884
Mooi gevangen in de "kortings deals" :D

flexibiliteit is ook wat waard
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 9 maart 2026 @ 10:19:04 #240
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220298919
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En het is toch zonde om mijn goedkope abonnement permanent te verliezen :@
Ja, dat is ook wel weer zo.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 10:31:56 #241
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220299016
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, dat is ook wel weer zo.
Ik ga het seizoen wel afkijken. Wellicht dat de FIA enige aanpassingen gaat doen. Al verwacht ik het niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 9 maart 2026 @ 10:33:25 #242
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220299025
Ja ik kijk het ook wel uit, maar ik ga voor Las Vegas niet om 5 uur zitten kijken iig.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 10:34:57 #243
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220299039
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:33 schreef pmponer het volgende:
Ja ik kijk het ook wel uit, maar ik ga voor Las Vegas niet om 5 uur zitten kijken iig.
Och, was dit weekend ook om 5 uur wakker :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220299058
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:42 schreef Black-Death het volgende:
Jeej, dit weekend weer een Grand Prix Energy Management :')
Formule 1 WEC (World Energy Management Championship)?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 9 maart 2026 @ 11:04:47 #245
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220299164
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ga het seizoen wel afkijken. Wellicht dat de FIA enige aanpassingen gaat doen. Al verwacht ik het niet.
Ja. Waarschijnlijk dat ik dit jaar nog wel blijf kijken en dan richting volgend seizoen een keuze maak of ik de F1 voorgoed vaarwel zeg.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 11:06:17 #246
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220299172
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja. Waarschijnlijk dat ik dit jaar nog wel blijf kijken en dan richting volgend seizoen een keuze maak of ik de F1 voorgoed vaarwel zeg.
Dikke kans dat Max vaarwel zegt ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220299215
Ik ga hiervoor echt geen wekker meer zetten :') Kijk wel met vertraging terug dan.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 11:30:23 #248
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220299323
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 11:13 schreef Black-Death het volgende:
Ik ga hiervoor echt geen wekker meer zetten :') Kijk wel met vertraging terug dan.
9 uur is een schappelijker tijd dan 5 uur.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 9 maart 2026 @ 12:08:51 #249
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220299581
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dikke kans dat Max vaarwel zegt ook.
Mooi moment om dan ook afscheid te nemen. :P

Ik keek al voordat Max reed. Heb ieder jaar wel iemand gehad om te supporteren. Als Max niet zou rijden, zou ik waarschijnlijk fan van Leclerc zijn dit seizoen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 12:38:14 #250
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220299874
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Mooi moment om dan ook afscheid te nemen. :P

Ik keek al voordat Max reed. Heb ieder jaar wel iemand gehad om te supporteren. Als Max niet zou rijden, zou ik waarschijnlijk fan van Leclerc zijn dit seizoen.
Ik ook. Leclerc gun ik het nog wel het meeste.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220300101
Ergens wil het Russell wel zien worden. Alleen al om te zwemmen in de rivieren van tranen hier in Nederland . En anders Pisatri.
  maandag 9 maart 2026 @ 12:55:12 #252
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220300120
Mocht Mercedes dit seizoen echt veruit de beste auto blijken en Russell overtuigend kampioen wordt dan vraag ik me af of de deur voor Verstappen nog steeds open staat daar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 12:59:53 #253
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220300149
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:52 schreef Questular het volgende:
Ergens wil het Russell wel zien worden. Alleen al om te zwemmen in de rivieren van tranen hier in Nederland . En anders Pisatri.
Vorig jaar werd Norris kampioen. Ik heb geen tranen gezien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220300159
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Vorig jaar werd Norris kampioen. Ik heb geen tranen gezien.
Nee wat Norris is geen Russell, heel goed gespot. Russell is veruit het minst populair op dit moment.
  maandag 9 maart 2026 @ 13:08:16 #255
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220300190
https://www.nu.nl/formule(...)burgring-in-mei.html

Max zoekt naar leuke dingen.
Snappen we wel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 13:44:56 #256
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220300459
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:08 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)burgring-in-mei.html

Max zoekt naar leuke dingen.
Snappen we wel.
Gaaf wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220300632
ik ben eens benieuwd hoe dat dan gaat dit jaar bij de Mercedes Arena tribune. daar komen de fabrieksrijders van Mercedes altijd even het publiek groeten. ik vraag me werkelijk af of we dan in een enorme oranje zee zitten tegen die tijd. Kan ik net als de eerste keer dat Max op Spa meedeed een hele lading nieuwbakken volgers gaan uitleggen hoe het eigenlijk werkt hier met "deze auto race". was wel lollig toen, nog nooit zoveel gratis bier aangeboden gekregen :)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 9 maart 2026 @ 14:08:32 #258
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220300638
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Gaaf wel.
Ow zeker. ^O^
De op 3 na meest succesvolle coureur uit de koningsklasse ever ooit gaat meedoen met een GT3 24 uurs race.
Prachtig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 9 maart 2026 @ 14:08:53 #259
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220300641
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:52 schreef Questular het volgende:
Ergens wil het Russell wel zien worden. Alleen al om te zwemmen in de rivieren van tranen hier in Nederland . En anders Pisatri.
:')
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 14:13:14 #260
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220300672
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ow zeker. ^O^
De op 3 na meest succesvolle coureur uit de koningsklasse ever ooit gaat meedoen met een GT3 24 uurs race.
Prachtig.
Als hij hem dan ook wint zou het helemaal magistraal zijn :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 9 maart 2026 @ 14:14:41 #261
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220300683
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:08 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)burgring-in-mei.html

Max zoekt naar leuke dingen.
Snappen we wel.
Dit bericht kwam echt net te laat. We hadden net afgesproken om iets 'sociaals' te gaan doen met familie op 16 mei. |:)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage maandag 9 maart 2026 @ 14:16:17 #262
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220300693
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 13:08 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)burgring-in-mei.html

Max zoekt naar leuke dingen.
Snappen we wel.
Zou die meedoen als Franz Hermann?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  FOK!Fotograaf maandag 9 maart 2026 @ 14:43:47 #263
842 Zorro
Z
pi_220300864
quote:
18s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:14 schreef Jane het volgende:

[..]
Dit bericht kwam echt net te laat. We hadden net afgesproken om iets 'sociaals' te gaan doen met familie op 16 mei. |:)
Sociaal naar de Nurburgring, ik zie het probleem niet.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 14:47:33 #264
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220300887
quote:
6s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:43 schreef Zorro het volgende:

[..]
Sociaal naar de Nurburgring, ik zie het probleem niet.
Lekker benzine en verbrand rubber snuiven.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 9 maart 2026 @ 14:48:09 #265
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220300896
quote:
18s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:14 schreef Jane het volgende:

[..]
Dit bericht kwam echt net te laat. We hadden net afgesproken om iets 'sociaals' te gaan doen met familie op 16 mei. |:)
quote:
6s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:43 schreef Zorro het volgende:

[..]
Sociaal naar de Nurburgring, ik zie het probleem niet.
Exact. Mooi feestje van maken langs het circuit. Coureurs honger maken met de geur van bbq enzo.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 9 maart 2026 @ 14:48:49 #266
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220300900
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zou die meedoen als Franz Hermann?
Altijd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220300912
quote:
18s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:14 schreef Jane het volgende:

[..]
Dit bericht kwam echt net te laat. We hadden net afgesproken om iets 'sociaals' te gaan doen met familie op 16 mei. |:)
Gewoon verstek laten gaan. Die hele dag gaat echt niet louter in het teken van jouw afwezigheid staan.

Dus dat kan gewoon.

Geen dank.

:*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  maandag 9 maart 2026 @ 14:52:46 #268
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220300919
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:55 schreef PzKpfw het volgende:
Mocht Mercedes dit seizoen echt veruit de beste auto blijken en Russell overtuigend kampioen wordt dan vraag ik me af of de deur voor Verstappen nog steeds open staat daar.
Die staat natuurlijk altijd wel open, het is vooral de vraag hoe "nodig" het dan is.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220301103
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
:')
Lekker man, bedankt voor de reactie.
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 16:04:23 #270
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220301299
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:52 schreef Questular het volgende:
Ergens wil het Russell wel zien worden. Alleen al om te zwemmen in de rivieren van tranen hier in Nederland . En anders Pisatri.
Tranen van geluk _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 16:09:47 #271
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220301323
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:52 schreef pmponer het volgende:

[..]
Die staat natuurlijk altijd wel open, het is vooral de vraag hoe "nodig" het dan is.
Wolff zal Max met open armen ontvangen en ik denk dat Russell dan alsnog mag vertrekken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 9 maart 2026 @ 16:45:59 #272
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220301472
McLaren team boss Andrea Stella reveals discontent at lack of information being provided by engine supplier Mercedes

Bij Mercedes zal men zich hebben voorgenomen dat zich geen herhaling van '23, '24 en '25 voor mag doen.
En McLaren realiseert zich voor het eerst in jaren weer eens wat het betekent om klantenteam te zijn.
  Redactie Frontpage maandag 9 maart 2026 @ 17:38:59 #273
510587 crew  Watmoetjenou
  maandag 9 maart 2026 @ 17:55:35 #274
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220301809
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 16:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wolff zal Max met open armen ontvangen en ik denk dat Russell dan alsnog mag vertrekken.
Ik denk niet dat Verstappen weggaat, het verschil vind ik kleiner dan verwacht, dus ook van zijn kant lijkt me de behoefte om naar Mercedes te gaan niet zo enorm, plus dat daar dan ook weer een contractextensie aan vastzit.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 17:59:22 #275
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220301829
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:55 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Verstappen weggaat, het verschil vind ik kleiner dan verwacht, dus ook van zijn kant lijkt me de behoefte om naar Mercedes te gaan niet zo enorm, plus dat daar dan ook weer een contractextensie aan vastzit.
Ik weet het niet. Het kan beide kanten op. Zou gek zijn om hem in een ander pak te zien maar het kan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 9 maart 2026 @ 18:09:13 #276
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220301889
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:55 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Verstappen weggaat, het verschil vind ik kleiner dan verwacht, dus ook van zijn kant lijkt me de behoefte om naar Mercedes te gaan niet zo enorm, plus dat daar dan ook weer een contractextensie aan vastzit.
Ja en kennelijk heeft hij het qua vrijheden nu mooi voor elkaar, ik denk namelijk niet dat Mercedes het goed zou vinden dat hij 24 uurs races gaat doen laat staan in een ander merk.

Hoewel het hebben van zo'n courreur die in meerdere klasses je merk naar het podium rijdt is mogelijk wel top als het gaat om commercie. Maar goed hij rijdt al in een Mercedes op de ring :D
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 18:16:25 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220301918
Max blijft loyaal naar Red Bull toe. Hij blijft tot het eind van zijn F1-carriere daar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 9 maart 2026 @ 18:18:02 #278
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220301926
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max blijft loyaal naar Red Bull toe. Hij blijft tot het eind van zijn F1-carriere daar.
Wel jammer ik zou hem graag bij een ander team nog een keer kampioen zien worden (Ferrari of Mercedes)


Bekijk deze YouTube-video wel lekker geluidje
Drop you like an ill, bad habit
pi_220302258
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max blijft loyaal naar Red Bull toe. Hij blijft tot het eind van zijn F1-carriere daar.
Dit inderdaad, als hij had gewild reed hij nu voor Mercedes maar hij voelt zich thuis bij Red Bull, al rijdt hij ergens in het middenveld.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 maart 2026 @ 20:33:48 #280
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220303019
raceweek -O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 20:38:03 #281
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220303044
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
raceweek -O-
Sprintraceweek _O_

Die sprint wordt sowieso chaos :9
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220303440
Max in een Alpine _O-
De enige echte.
  maandag 9 maart 2026 @ 22:01:14 #283
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220303524
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:50 schreef Rnie het volgende:
Max in een Alpine _O-
huh?
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 22:32:24 #284
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220303748
Lubach item over de nieuwe regels van de F1 :D
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 22:46:31 #285
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220303823
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lubach item over de nieuwe regels van de F1 :D
*op kijklijst zet*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!Fotograaf dinsdag 10 maart 2026 @ 06:27:37 #286
842 Zorro
Z
pi_220304295
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lubach item over de nieuwe regels van de F1 :D
Een van de weinige dingen die nog verschrikkelijker zijn om naar te kijken dan de huidige F1
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 10 maart 2026 @ 06:52:24 #287
80382 manny
30 is best veel
pi_220304345
Boordradio mannen zijn er ook al helemaal klaar mee. Ze proberen tussendoor de positieve punten te zien, maar dat is alleen maar pauze tot de volgende rant…..
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 10 maart 2026 @ 08:24:34 #288
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220304768
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 06:52 schreef manny het volgende:
Boordradio mannen zijn er ook al helemaal klaar mee. Ze proberen tussendoor de positieve punten te zien, maar dat is alleen maar pauze tot de volgende rant…..
Dit is toch wel het beeld van (bijna) elke podcast, van Winsor tot F1 aan tafel
Drop you like an ill, bad habit
pi_220306506
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 08:24 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dit is toch wel het beeld van (bijna) elke podcast, van Winsor tot F1 aan tafel
Bekijk deze YouTube-video

Winsor heeft in ieder geval een uitgesproken mening ja :D
pi_220306574
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn f1tv abonnement wordt op 1 april vernieuwd, dus ik heb nog twee Grand Prixs de tijd om te beslissen of ik dit wil zien.
Mijne is op 1 maart verlengd. Ik heb hem wel alvast laten stoppen per volgend jaar maart. Heb nog een jaar om me te bedenken.
pi_220306707
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn f1tv abonnement wordt op 1 april vernieuwd, dus ik heb nog twee Grand Prixs de tijd om te beslissen of ik dit wil zien.
Van mij is hij vorige week vernieuwd. :( Maar met creditcard, heb je dan nog opzegtermijn eigenlijk?
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 12:29:39 #292
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220306858
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:50 schreef Questular het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Winsor heeft in ieder geval een uitgesproken mening ja :D
Op zich ook wel kolderiek dat een accountmanagers automerk als Audi het voor elkaar krijgt om de hele F1 lam te leggen. (lol). Ik ben wel benieuwd hoe de beleidsmakers die dit hybride concept hebben gesmeed nu kijken naar de vele heisa die er overal is ontstaan.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 10 maart 2026 @ 12:32:13 #293
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220306877
Christian Horner en Toto Wolff staan weer tegenover elkaar. Wolff heeft blijkbaar ook interesse in een aandeel Alpine _O-

https://www.planetf1.com/(...)an-horner-consortium
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  dinsdag 10 maart 2026 @ 12:49:44 #294
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220306995
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:13 schreef DjVero het volgende:

[..]
Van mij is hij vorige week vernieuwd. :( Maar met creditcard, heb je dan nog opzegtermijn eigenlijk?
Lijkt me dat gewoon het Nederlands consumentenrecht hier geldt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage dinsdag 10 maart 2026 @ 13:04:09 #295
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220307081
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:50 schreef Questular het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Winsor heeft in ieder geval een uitgesproken mening ja :D
Wel zeldzaam om te zien hoe gelijkgestemd de reacties zijn onder een youtube video _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 10 maart 2026 @ 14:45:44 #296
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220307805
twitter
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 14:57:31 #297
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220307892
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:45 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Tim Apple _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 10 maart 2026 @ 18:39:16 #298
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220309596
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:45 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Wat? Is F1 een veredelde golfkar?
Striking.

Max in 2023. Alleen het laatste is niet uitgekomen. De rest: spot on. 2,5-3 jaar geleden.

Bekijk deze YouTube-video
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 10 maart 2026 @ 18:58:08 #299
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220309789
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 18:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wat? Is F1 een veredelde golfkar?
Striking.

Max in 2023. Alleen het laatste is niet uitgekomen. De rest: spot on. 2,5-3 jaar geleden.

Bekijk deze YouTube-video
En vorig jaar heeft de FIA gezegd dat ze de problemen die genoemd werden opgelost hadden. Is ze goed gelukt _O-

twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  dinsdag 10 maart 2026 @ 18:59:35 #300
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220309809
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 18:58 schreef Starflyer het volgende:

[..]
En vorig heeft de FIA gezegd dat ze de problemen die genoemd werden opgelost hadden. Is ze goed gelukt _O-

[ x ]
We weten wie gelijk heeft.

Pure shitshow op het moment.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')