abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 maart 2026 @ 12:21:37 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220263305
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:14 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me af waarom Saoedi-Arabië en Bahrein zo vroeg in het schema staan, aangezien we aan het eind van het seizoen weer terugkeren in dat gebied.
Omdat het kan :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220265249
quote:
Lewis Hamilton wil Grand Prix in Afrika
Lewis Hamilton wil de Formule 1 niet verlaten voordat hij een Grand Prix in Afrika heeft gereden. Dat zei de 41-jarige Ferrari-coureur donderdag in aanloop naar de eerste race van het seizoen in Melbourne. ,,Ik ben in tien Afrikaanse landen geweest, maar er is nog veel meer te zien."

De zevenvoudig wereldkampioen werkt naar eigen zeggen achter de schermen hard om een race naar Afrika te halen. ,,Ik heb al vaak de vraag gesteld: waarom geen race in Afrika? Ik weet dat ze er echt hun best voor doen. Kenia is geweldig, maar ik denk niet dat we daar een Grand Prix zullen krijgen. Rwanda is spectaculair, Zuid-Afrika adembenemend. Ik denk dat dit twee goede plekken zijn om naartoe te gaan."

Hamilton stelt dus graag nog te wachten op een Afrikaanse race: ,,Soms denk ik: verdorie, misschien heb ik niet genoeg tijd. Maar het zou echt fantastisch zijn, zeker omdat ik half Afrikaans ben. Ik ben echt trots op dat deel van de wereld en vind het ook het mooiste deel van de wereld. Jammer dat de rest van de wereld er zo veel van bezit en afpakt."
https://www.ad.nl/formule(...)bereiding~ade263b12/
:')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220265264
Bekijk deze YouTube-video

Verstappen komt nog voor Mercedes en McLaren. :{
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2026 @ 15:58:08 #204
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220265269
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Verstappen komt nog voor Mercedes en McLaren. :{
Wat is daar precies raar aan?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220265296
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat is daar precies raar aan?
Andere jaren was het meer op volgorde van rijdersklassement.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2026 @ 16:08:01 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220265338
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]
Andere jaren was het meer op volgorde van rijdersklassement.
Nee? Altijd op teams tot de top 3.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 5 maart 2026 @ 16:13:28 #207
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220265390
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee? Altijd op teams tot de top 3.
Nee dus. Vorig jaar wel, maar daarvoor lang niet altijd.

2024:
Bekijk deze YouTube-video

2023:
Bekijk deze YouTube-video

2022:
Bekijk deze YouTube-video

Ik vind het ook uitermate pijnlijk dat er na Max nog 4 andere coureurs komen waaronder die vreselijke Russell :{
Rini dankjewel.
pi_220265425
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Nee dus. Vorig jaar wel, maar daarvoor lang niet altijd.

2024:
Bekijk deze YouTube-video

2023:
Bekijk deze YouTube-video

2022:
Bekijk deze YouTube-video

Ik vind het ook uitermate pijnlijk dat er na Max nog 4 andere coureurs komen waaronder die vreselijke Russell :{
Dat Norris als laatste komt snap ik, maar Verstappen had wel daarvoor moeten zijn ja.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 5 maart 2026 @ 16:49:04 #209
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220265575
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Verstappen komt nog voor Mercedes en McLaren. :{
Nu hoop ik nog meer dat Verstappen iedereen gaat verrassen. Hopelijk put Max ook nog wat extra motivatie uit deze dis.

En waarom ook niet. Dit forums favoriete kenner Ho-Pin Tung hoorde ik gisteren voorspellen dat Verstappen 'gewoon' kampioen gaat worden. Dus ik geloof er in! ^O^
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 maart 2026 @ 16:53:50 #210
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220265602
Perez *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:09:50 #211
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220268257
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:49 schreef Jane het volgende:

[..]
Nu hoop ik nog meer dat Verstappen iedereen gaat verrassen. Hopelijk put Max ook nog wat extra motivatie uit deze dis.

En waarom ook niet. Dit forums favoriete kenner Ho-Pin Tung hoorde ik gisteren voorspellen dat Verstappen 'gewoon' kampioen gaat worden. Dus ik geloof er in! ^O^
Ik vind Verstappen ook gewoon zo’n baas die als laatste moet komen. Hij is echt ‘leader of the pack’. Hij als laatste, dat stond gewoon goed. Overigens net als Hamilton enkele jaren lang. Norris staat gewoon niet goed als laatste.
Rini dankjewel.
  Redactie Frontpage donderdag 5 maart 2026 @ 21:26:52 #212
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220268423
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 15:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Verstappen komt nog voor Mercedes en McLaren. :{
Max staat tenminste wel als enige op een podium :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:54:52 #213
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220268756
Ik vind het heel vreemd dat de winnaar van de meeste races in 2025 niet als 2e komt in die opener. Maar verder boeie.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:58:32 #214
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220268796
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 12:14 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me af waarom Saoedi-Arabië en Bahrein zo vroeg in het schema staan, aangezien we aan het eind van het seizoen weer terugkeren in dat gebied.
Omdat ze zo'n beetje twee keer de wereld rond gaan.

Eerst Australië en Azie, gevolgd door het Midden Oosten, dan de VS en Canada, Europa, weer terug naar Azië en dan door naar de VS, Mexico en Brazilië en tenslotte weer naar het Midden Oosten.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_220269563
Laat het maar beginnen. Ik ben er Klaar voor



[ Bericht 40% gewijzigd door -CRASH- op 06-03-2026 01:39:15 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  vrijdag 6 maart 2026 @ 22:59:50 #216
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_220278492
Duurde wat langer, omdat de F1 site zelf lang niet up-to-date was... (met oude of blank foto's, zie:)

Of iemand met rechten de OP met de volgende code kan vervangen! :*
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
[img]https://i.imgur.com/2biDE6v.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/Gzu8JYe.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/r269FP1.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/rDjZ5W6.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/3Hsea2L.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/RD6pTKg.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/NOrxvy7.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/Ucn91IH.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/A79gKUM.png[/img]
[img]https://i.imgur.com/2PPCouI.png[/img]

[>] [url=https://www.youtube.com/watch?v=ow3h-qfeQqk]Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit?[/url]
[>] [url=https://www.youtube.com/watch?v=gspD20B3DUI]Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen?[/url]
[>] [url=https://lightsouts.com/formula-1]Countdowns naar alles F1[/url]

[img]https://i.imgur.com/iV0nyoQ.png[/img][img=196,96]https://i.imgur.com/L3karXQ.png[/img][img=325,96]https://m3.promofeatures.com/aknr.gif[/img][img=197,96]https://i.imgur.com/jG7otGa.gif[/img]
[img]https://i.imgur.com/oriltIB.png[/img]
-knip-




[ Bericht 21% gewijzigd door shiz op 09-03-2026 07:43:14 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 8 maart 2026 @ 11:48:43 #217
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220291166

de nieuw ingevoerde penalty. De Colapinto-and-co penalty :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 9 maart 2026 @ 06:33:36 #218
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220297676
Alweer

*O* RACEWEEK *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 06:47:32 #219
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220297714
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 06:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alweer

*O* RACEWEEK *O*
WEER CAKE.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 9 maart 2026 @ 07:47:23 #220
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220297864
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 06:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alweer

*O* RACEWEEK *O*
Verminderd enthousiast, sorry.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220298078
Jeej, dit weekend weer een Grand Prix Energy Management :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 08:43:32 #222
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220298086
We moeten het ermee doen helaas.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 9 maart 2026 @ 08:46:14 #223
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220298101
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2026 16:49 schreef Jane het volgende:

[..]
Nu hoop ik nog meer dat Verstappen iedereen gaat verrassen. Hopelijk put Max ook nog wat extra motivatie uit deze dis.

En waarom ook niet. Dit forums favoriete kenner Ho-Pin Tung hoorde ik gisteren voorspellen dat Verstappen 'gewoon' kampioen gaat worden. Dus ik geloof er in! ^O^
Dat zie ik echt niet gebeuren, die Mercedes is aanzienlijk sneller dan de rest van het veld.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 08:48:19 #224
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220298111
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:46 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat zie ik echt niet gebeuren, die Mercedes is aanzienlijk sneller dan de rest van het veld.
Dat was in 2021 ook zo :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 9 maart 2026 @ 09:00:25 #225
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220298184
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat was in 2021 ook zo :+
Toen waren ze redelijk gelijkwaardig afgezien van de laatste paar races met die 'full send' Mercedes motor.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')