Ik wil iedereen zoenen, knuffelen, in wangetjes knijpen, bloemetjes geven, taarten voor bakken, veren in poepertjes steken, maar helaas, pindakaas.
Ik, en iedereen van alle crew met mij, zijn enorm blij met donaties, geboden hulp, het meedenken, oh gewoon alles en alles.
We zijn er nog niet maar we blijven doorgaan we blijven hulp vragen van jullie. Andermans kijk kan zo verhelderend werken.
Er is me gevraagd om ook namen te noemen, maar dan noem ik er een paar en vergeet ik de rest, dus ju maar zo.
Iedereen die de afgelopen dagen zo hard heeft meegeholpen: Dank!!
[ Bericht 10% gewijzigd door Armani XL op 05-03-2026 16:06:26 ]
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]