Aangezien dit het Onzin-forum schijnt te zijn, kom ik met de waanzinnig zinnige vraag:
Heeft iemand hier ooit van Abbenes gehoord?
Ik woon er al 16 jaar, en wordt er ziek van dat niemand er ooit van heeft gehoord... Oke, groot is het niet (467 huizen ), en duidelijk op de kaart staat het ook niet aangegeven (GB 151, C4) maar toch!
Als er iemand is, graaaaaag melden...
(Op hoop van zegen (tegen beter weten in))
quote:Jah, maar ook alleen maar omdat ik in Nieuw Vennep woon
Op woensdag 01 mei 2002 21:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
G'day folks...Aangezien dit het Onzin-forum schijnt te zijn, kom ik met de waanzinnig zinnige vraag:
Heeft iemand hier ooit van Abbenes gehoord?
Ik woon er al 16 jaar, en wordt er ziek van dat niemand er ooit van heeft gehoord... Oke, groot is het niet (467 huizen
), en duidelijk op de kaart staat het ook niet aangegeven (GB 151, C4) maar toch!
Als er iemand is, graaaaaag melden...
(Op hoop van zegen (tegen beter weten in))
quote:Ach nee toch!
Op woensdag 01 mei 2002 21:47 schreef Qarinx het volgende:[..]
Jah, maar ook alleen maar omdat ik in Nieuw Vennep woon
quote:Linquenda
Op woensdag 01 mei 2002 21:49 schreef InTrePidIvity het volgende:[..]
Ach nee toch!
waar in Nieuw-Vennep?
* Superann hoopt dat topicstarter's ouders niet uit Abbenes komen en neef en nicht blijken te zijn...
quote:LOL!
Op woensdag 01 mei 2002 21:57 schreef Superann het volgende:
Ik ken het ook! Ik woonde in Hoofddorp en bij mij zat iemand op school die daar woonde. Maar hij was wel een beetje raar. Onze klas dacht dat in Abbenes incestueuze praktijken plaatsvonden waar licht debiele kinderen van kwamen.* Superann hoopt dat topicstarter's ouders niet uit Abbenes komen en neef en nicht blijken te zijn...
Dat verhaal heb ik ook wel eens gehoord..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |