Ja en kennelijk heeft hij het qua vrijheden nu mooi voor elkaar, ik denk namelijk niet dat Mercedes het goed zou vinden dat hij 24 uurs races gaat doen laat staan in een ander merk.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Verstappen weggaat, het verschil vind ik kleiner dan verwacht, dus ook van zijn kant lijkt me de behoefte om naar Mercedes te gaan niet zo enorm, plus dat daar dan ook weer een contractextensie aan vastzit.
Wel jammer ik zou hem graag bij een ander team nog een keer kampioen zien worden (Ferrari of Mercedes)quote:Op maandag 9 maart 2026 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max blijft loyaal naar Red Bull toe. Hij blijft tot het eind van zijn F1-carriere daar.
Dit inderdaad, als hij had gewild reed hij nu voor Mercedes maar hij voelt zich thuis bij Red Bull, al rijdt hij ergens in het middenveld.quote:Op maandag 9 maart 2026 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max blijft loyaal naar Red Bull toe. Hij blijft tot het eind van zijn F1-carriere daar.
Sprintraceweekquote:
*op kijklijst zet*quote:Op maandag 9 maart 2026 22:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lubach item over de nieuwe regels van de F1
Een van de weinige dingen die nog verschrikkelijker zijn om naar te kijken dan de huidige F1quote:Op maandag 9 maart 2026 22:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lubach item over de nieuwe regels van de F1
Dit is toch wel het beeld van (bijna) elke podcast, van Winsor tot F1 aan tafelquote:Op dinsdag 10 maart 2026 06:52 schreef manny het volgende:
Boordradio mannen zijn er ook al helemaal klaar mee. Ze proberen tussendoor de positieve punten te zien, maar dat is alleen maar pauze tot de volgende rant…..
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dit is toch wel het beeld van (bijna) elke podcast, van Winsor tot F1 aan tafel
Mijne is op 1 maart verlengd. Ik heb hem wel alvast laten stoppen per volgend jaar maart. Heb nog een jaar om me te bedenken.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn f1tv abonnement wordt op 1 april vernieuwd, dus ik heb nog twee Grand Prixs de tijd om te beslissen of ik dit wil zien.
Van mij is hij vorige week vernieuwd.quote:Op maandag 9 maart 2026 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn f1tv abonnement wordt op 1 april vernieuwd, dus ik heb nog twee Grand Prixs de tijd om te beslissen of ik dit wil zien.
Op zich ook wel kolderiek dat een accountmanagers automerk als Audi het voor elkaar krijgt om de hele F1 lam te leggen. (lol). Ik ben wel benieuwd hoe de beleidsmakers die dit hybride concept hebben gesmeed nu kijken naar de vele heisa die er overal is ontstaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Winsor heeft in ieder geval een uitgesproken mening ja
Lijkt me dat gewoon het Nederlands consumentenrecht hier geldt.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:13 schreef DjVero het volgende:
[..]
Van mij is hij vorige week vernieuwd.Maar met creditcard, heb je dan nog opzegtermijn eigenlijk?
Wel zeldzaam om te zien hoe gelijkgestemd de reacties zijn onder een youtube videoquote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Winsor heeft in ieder geval een uitgesproken mening ja
Wat? Is F1 een veredelde golfkar?quote:
En vorig jaar heeft de FIA gezegd dat ze de problemen die genoemd werden opgelost hadden. Is ze goed geluktquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat? Is F1 een veredelde golfkar?
Striking.
Max in 2023. Alleen het laatste is niet uitgekomen. De rest: spot on. 2,5-3 jaar geleden.
We weten wie gelijk heeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En vorig heeft de FIA gezegd dat ze de problemen die genoemd werden opgelost hadden. Is ze goed gelukt![]()
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |