Vorig jaar werd Norris kampioen. Ik heb geen tranen gezien.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:52 schreef Questular het volgende:
Ergens wil het Russell wel zien worden. Alleen al om te zwemmen in de rivieren van tranen hier in Nederland . En anders Pisatri.
Nee wat Norris is geen Russell, heel goed gespot. Russell is veruit het minst populair op dit moment.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vorig jaar werd Norris kampioen. Ik heb geen tranen gezien.
Gaaf wel.quote:Op maandag 9 maart 2026 13:08 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)burgring-in-mei.html
Max zoekt naar leuke dingen.
Snappen we wel.
Ow zeker.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2026 12:52 schreef Questular het volgende:
Ergens wil het Russell wel zien worden. Alleen al om te zwemmen in de rivieren van tranen hier in Nederland . En anders Pisatri.
Als hij hem dan ook wint zou het helemaal magistraal zijnquote:Op maandag 9 maart 2026 14:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ow zeker.
De op 3 na meest succesvolle coureur uit de koningsklasse ever ooit gaat meedoen met een GT3 24 uurs race.
Prachtig.
Dit bericht kwam echt net te laat. We hadden net afgesproken om iets 'sociaals' te gaan doen met familie op 16 mei.quote:Op maandag 9 maart 2026 13:08 schreef Red_85 het volgende:
Snappen we wel.
Zou die meedoen als Franz Hermann?quote:Op maandag 9 maart 2026 13:08 schreef Red_85 het volgende:
Snappen we wel.
Sociaal naar de Nurburgring, ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit bericht kwam echt net te laat. We hadden net afgesproken om iets 'sociaals' te gaan doen met familie op 16 mei.
Lekker benzine en verbrand rubber snuiven.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sociaal naar de Nurburgring, ik zie het probleem niet.
quote:Op maandag 9 maart 2026 14:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit bericht kwam echt net te laat. We hadden net afgesproken om iets 'sociaals' te gaan doen met familie op 16 mei.
Exact. Mooi feestje van maken langs het circuit. Coureurs honger maken met de geur van bbq enzo.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sociaal naar de Nurburgring, ik zie het probleem niet.
Altijd.quote:
Gewoon verstek laten gaan. Die hele dag gaat echt niet louter in het teken van jouw afwezigheid staan.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Die staat natuurlijk altijd wel open, het is vooral de vraag hoe "nodig" het dan is.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:55 schreef PzKpfw het volgende:
Mocht Mercedes dit seizoen echt veruit de beste auto blijken en Russell overtuigend kampioen wordt dan vraag ik me af of de deur voor Verstappen nog steeds open staat daar.
Tranen van gelukquote:Op maandag 9 maart 2026 12:52 schreef Questular het volgende:
Wolff zal Max met open armen ontvangen en ik denk dat Russell dan alsnog mag vertrekken.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
Die staat natuurlijk altijd wel open, het is vooral de vraag hoe "nodig" het dan is.
Ik denk niet dat Verstappen weggaat, het verschil vind ik kleiner dan verwacht, dus ook van zijn kant lijkt me de behoefte om naar Mercedes te gaan niet zo enorm, plus dat daar dan ook weer een contractextensie aan vastzit.quote:Op maandag 9 maart 2026 16:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wolff zal Max met open armen ontvangen en ik denk dat Russell dan alsnog mag vertrekken.
Ik weet het niet. Het kan beide kanten op. Zou gek zijn om hem in een ander pak te zien maar het kan.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Verstappen weggaat, het verschil vind ik kleiner dan verwacht, dus ook van zijn kant lijkt me de behoefte om naar Mercedes te gaan niet zo enorm, plus dat daar dan ook weer een contractextensie aan vastzit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |