abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 23 februari 2026 @ 15:50:35 #151
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220185519
quote:
7s.gif Op maandag 23 februari 2026 15:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik zie dit ook meer als een gedachten-experiment om na te denken over hoe we in dit land de beschikbare woonruimte efficiënt gaan verdelen in de toekomst (renovatie, nieuwbouw, ...). Het is natuurlijk niet dat iemand voorstelt dat er morgen iemand langskomt om bij jou of mij X vierkante meter af te pakken omdat we dat volgens een formule niet nodig zouden hebben.
Nee natuurlijk niet, maar ik zie wel dat nieuwbouw steeds kleiner wordt terwijl we er wel steeds meer voor betalen.

Het past een beetje in het beeld dat we overal steeds een stukje (moeten) inleveren.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 23 februari 2026 @ 15:53:51 #152
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220185574
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 15:46 schreef torentje het volgende:

[..]
De meeste mensen die in een rijtjeshuis geboren zijn, hebben dat geluk gewoon niet, kom eens uit die bubbel en praat eens met de mensen met die pech.
Sjonge jonge :|W Pech is van alle tijden en komt bij de meesten wel eens voor.

Geen idee hoe u aan bovenstaande wijsheid komt. Maar u vergeet echter dat in de loop der tijd ook veel problematiek bestond/bestaat aangaande koophuizen die onder water stonden/staan bij eigenaren die wél groter woonden of wonen.

Dus gaat het wel goed met u? Bent niet tot antwoorden verplicht! ;)
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_220185633
quote:
7s.gif Op maandag 23 februari 2026 14:30 schreef Wrapster het volgende:
Moet je wel beetje succesvol zijn en hard voor willen werken, dat dan weer wel.
Gok dat dat met deze user nooit gaat gebeuren en dat jij hard mag werken zodat ook hij in een 'welverdiende' ruime en vrijstaande woning kan wonen:

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 11:12 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik hoef niet te werken want ik ben te mooi van geest en uiterlijk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220185717
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 15:46 schreef torentje het volgende:

[..]
De meeste mensen die in een rijtjeshuis geboren zijn, hebben dat geluk gewoon niet, kom eens uit die bubbel en praat eens met de mensen met die pech.
Geluk moet je zelf maken. Geluk komt niet op je afgevlogen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220185720
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 15:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet, maar ik zie wel dat nieuwbouw steeds kleiner wordt terwijl we er wel steeds meer voor betalen.

Het past een beetje in het beeld dat we overal steeds een stukje meer (moeten) inleveren.
Het is namelijk al een tijd aan de gang dat alles slechter en slechter wordt. Salami tactieken tot we geen moer meer over hebben.
1947-2016
pi_220185724
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 15:07 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik ben niet de eerste en zal niet de enige zijn die het onzin vindt wat jij schrijft? Want jij vergeet dat het slechts de mensenhandelaren/slavendrijvers zijn die de vruchten plukken van iemands harde werken.
Nog geen 2 posts na mijn reactie die je nu quote:

quote:
7s.gif Op maandag 23 februari 2026 14:30 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Ik ben opgegroeid in een klein rijtjeshuisje (mijn ouders hadden het niet zo breed) en bezit nu een riante vrijstaande woning. Je weet wel; het type woning wat volgens jouw redenatie oneerlijk is en veel te groot is voor een stel.

Moet je wel beetje succesvol zijn en hard voor willen werken, dat dan weer wel.
ach, torentje :')
1947-2016
  maandag 23 februari 2026 @ 16:15:36 #157
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220185736
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 15:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het past een beetje in het beeld dat we overal steeds een stukje (moeten) inleveren.
Tja, zo gaat dat met schaarste: meer betalen voor minder.

Je zou kunnen kijken naar die vervuilende industrie die het grootste deel van ons landoppervlak gebruikt en slechts zeer beperkt bijdraagt aan onze economie, maar dat ligt politiek uiterst gevoelig.
Huilen dan.
  maandag 23 februari 2026 @ 16:17:42 #158
345631 Scjvb
pi_220185744
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zo is het.

Maar mijnheer lijkt z'n eigen vermoedelijke gebreken, alsook gebrek aan geluk en happiness ten onrechte af te wentelen aan hen die het meestal en soms welverdiend beter hebben getroffen.

Anderen die het goed hebben of beleid maken zijn fout, want @torentje is de gebeten hond.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Forum Admin maandag 23 februari 2026 @ 16:17:44 #159
pi_220185745
quote:
7s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Tja, zo gaat dat met schaarste: meer betalen voor minder.

Je zou kunnen kijken naar die vervuilende industrie die het grootste deel van ons landoppervlak gebruikt voor en slechts zeer beperkt bijdraagt aan onze economie, maar dat ligt politiek uiterst gevoelig.
Ook eens, daarom ben ik ook niet tevreden met het aankomende kabinet. Visieloos bezuinigen en lasten verzwaren gaat ons niet verder brengen, en ik zie ze met dit minderheidskabinet experiment ook geen grote vraagstukken tackelen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220185756
quote:
3s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:17 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Zo is het.

Maar mijnheer lijkt z'n eigen vermoedelijke gebreken, alsook gebrek aan geluk en happiness ten onrechte af te wentelen aan hen die het meestal en soms welverdiend beter hebben getroffen.

Anderen die het goed hebben of beleid maken zijn fout, want @:torentje is de gebeten hond.
Zeg nou niet 'getroffen', straks neemt hij dat nog letterlijk.

Voor de rest eens.
1947-2016
  maandag 23 februari 2026 @ 16:21:15 #161
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220185764
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ook eens, daarom ben ik ook niet tevreden met het aankomende kabinet. Visieloos bezuinigen en lasten verzwaren gaat ons niet verder brengen, en ik zie ze met dit minderheidskabinet experiment ook geen grote vraagstukken tackelen.
En de lasten worden dan ook nog eens afgewenteld op diegenen die ze het minst kunnen dragen. #GaafLand
Huilen dan.
  maandag 23 februari 2026 @ 16:21:20 #162
345631 Scjvb
pi_220185765
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zeg nou niet 'getroffen', straks neemt hij dat nog letterlijk.
Inderdaad.
  Forum Admin maandag 23 februari 2026 @ 16:23:12 #163
pi_220185777
quote:
7s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En de lasten worden dan ook nog eens afgewenteld op diegenen die ze het minst kunnen dragen. #GaafLand
En dan te bedenken dat er een heleboel mensen tegen hun eigen belang in hebben gestemd. _O-
  maandag 23 februari 2026 @ 16:26:18 #164
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220185795
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 09:30 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Niet alles willen bewaren, mijn huis is geen opslag. Bewust met spullen omgaan dus.
Heb eerst tijdje in een stacaravan gewoond tijdens de bouw van het huis waar ik nu in woon, dus als test voor hoeveel ruimte je echt nodig hebt. En dat is niet zo heel veel als je je huis niet als opslag voor spullen gebruikt.
Onze slaapkamer is een soort van bedstee, dus ongeveer 4m2 oppervlakte en de badkamer is 2,5 bij 1 meter ongeveer. Dus er blijft voor de kamer en keuken redelijk wat m2 over. We kunnen met 12 man ruim vergaderen in onze kamer. We hebben geen extra kamers of logeerkamer, als er iemand blijft logeren gaat er een luchtmatras in de kamer. We hebben nog wel een atelier/werkplaats die iets groter is dan het woongedeelte en we hebben een schuur van 7 bij 12 meter en een tuin van 5000m2. Dus geen gebrek aan ruimte verder.
Met een dergelijke schuur is het natuurlijk een geheel andere situatie.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220185811
quote:
3s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:17 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Zo is het.

Anderen die het goed hebben of beleid maken zijn fout, want @:torentje is de gebeten hond.
Jij negeert wel eventjes de miljarden mensen die de pech hebben geen eigen bedrijf te hebben.
  maandag 23 februari 2026 @ 16:49:14 #166
345631 Scjvb
pi_220185956
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:28 schreef torentje het volgende:

[..]
mensen die de pech hebben geen eigen bedrijf te hebben.
Trololo :')
  maandag 23 februari 2026 @ 17:00:32 #167
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220186023
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
En dan te bedenken dat er een heleboel mensen tegen hun eigen belang in hebben gestemd. _O-
Dat doe ik ook meestal. Maar dan wel bewust :') .
Huilen dan.
pi_220186030
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Met het eerste oneens, met het tweede wel. Geluk valt niet af te dwingen.
pi_220186037
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:28 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij negeert wel eventjes de miljarden mensen die de pech hebben geen eigen bedrijf te hebben.
Dit is compleet kolder.
  Forum Admin maandag 23 februari 2026 @ 17:13:19 #170
pi_220186079
quote:
7s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat doe ik ook meestal. Maar dan wel bewust :') .
Tactische landsbelang stemmer gespot
pi_220186256
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Met het eerste oneens, met het tweede wel. Geluk valt niet af te dwingen.
Geluk valt zeker af te dwingen.

@Lucky Ajax
@Fergie time
@(....)en aan het einde winnen de Duitsers.

Je kan wel op je reet blijven zitten, maar dan gebeurd er helemaal niets. Probeer het en je zult zien.
1947-2016
pi_220186318
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Geluk valt zeker af te dwingen.

@:Lucky Ajax
@:Fergie time
@(....)en aan het einde winnen de Duitsers.

Je kan wel op je reet blijven zitten, maar dan gebeurd er helemaal niets. Probeer het en je zult zien.
Dat ontken ik ook helemaal niet. Niet op je reet blijven zitten betekent nog niet dat je het geluk kunt afdwingen, zelfs als ondernemer moet je af en toe wat mazzel hebben.
pi_220186328
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dit is compleet kolder.
Bewijs dat dan?
pi_220186342
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:46 schreef torentje het volgende:

[..]
Bewijs dat dan?
Omdat je met een eigen bedrijf net zo goed in de armoede kunt belanden.
pi_220186418
quote:
9s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:49 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Trololo :')
Wat een bagger. Wil jij per se mij zo kwaad maken dat ik ontspoor?
  maandag 23 februari 2026 @ 17:59:01 #176
345631 Scjvb
pi_220186435
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:57 schreef torentje het volgende:

[..]
Wat een bagger. Wil jij per se mij zo kwaad maken dat ik ontspoor?
:?

Never mind :{w
pi_220186642
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hoe bezuinig je met visie?
  Forum Admin maandag 23 februari 2026 @ 18:29:29 #178
pi_220186669
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:25 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Hoe bezuinig je met visie?
Door goed te kijken waar en hoe je geld weghaalt. Een voorbeeld is het verbogen van de aow leeftijd. Op papier een relatief simpele bezuiniging, maar er hoe hoger de leeftijd hoe hoger de kans op uitval, ziekte enzovoorts. Er is/was al sprake van een heleboel mensen die vanuit wia rechtstreeks met pensioen gingen.
pi_220186678
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Door goed te kijken waar en hoe je geld weghaalt. Een voorbeeld is het verbogen van de aow leeftijd. Op papier een relatief simpele bezuiniging, maar er hoe hoger de leeftijd hoe hoger de kans op uitval, ziekte enzovoorts. Er is/was al sprake van een heleboel mensen die vanuit wia rechtstreeks met pensioen gingen.
De visie is dus dat mensen langer (gezond) leven, dus moet de AOW leeftijd omhoog. Dat is een simpele visie maar wel de werkelijkheid.

Tenzij je het nog meer onbetaalbaar wil maken, maar dat is dan de kop in het zand steken.

De AOW afschaffen of op een andere manier flink korten is een betere visie. Maar electoraal onhaalbaar.
  Forum Admin maandag 23 februari 2026 @ 18:34:17 #180
pi_220186692
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:32 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
De visie is dus dat mensen langer (gezond) leven, dus moet de AOW leeftijd omhoog. Dat is een simpele visie maar wel de werkelijkheid.

Tenzij je het nog meer onbetaalbaar wil maken, maar dat is dan de kop in het zand steken.

De AOW afschaffen of op een andere manier flink korten is een betere visie. Maar electoraal onhaalbaar.
Nee ik snap ook dat er keuzes moeten worden gemaakt, maar ik vind het zonder meer verhogen van de aow leeftijd geen heel verstandige.

Er zijn hele beroepsvelden waarbij het niet eens een realistisch scenario is, moet daar dan weer maatwerk voor komen of laten we die mensen zitten? Dat vind ik lastig.
  maandag 23 februari 2026 @ 18:34:32 #181
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220186693
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:32 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ze zeiken nooit over betaalbaarheid bij de inkomstenbelasting.

Dat is dan wel weer jammer.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220186698
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee ik snap ook dat er keuzes moeten worden gemaakt, maar ik vind het zonder meer verhogen van de aow leeftijd geen heel verstandige.

Er zijn hele beroepsvelden waarbij het niet eens een realistisch scenario is, moet daar dan weer maatwerk voor komen of laten we die mensen zitten? Dat vind ik lastig.
Er zal altijd iemand boos worden en/of genaaid worden. Het proberen te balanceren daarvan is niet per se visieloos.
  Forum Admin maandag 23 februari 2026 @ 18:37:48 #183
pi_220186715
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:35 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Er zal altijd iemand boos worden en/of genaaid worden. Het proberen te balanceren daarvan is niet per se visieloos.
Ook eens en we moeten af van het mantra dat nooit niemand een centje pijn mag lijden, maar de rekening wordt nu onevredig bij lage en middeninkomens gelegd. En ik haal het aow argument erbij omdat het echt een enorme lompe maatregel is die iedereen kan raken.
pi_220186721
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ook eens en we moeten af van het mantra dat nooit niemand een centje pijn mag lijden, maar de rekening wordt nu onevredig bij lage en middeninkomens gelegd. En ik haal het aow argument erbij omdat het echt een enorme lompe maatregel is die iedereen kan raken.
Het is noodzakelijk. Te veel micromanagen en polderen is juist visieloos. Soms moet je juist de harde keuze maken die iedereen raakt.
  Forum Admin maandag 23 februari 2026 @ 18:41:25 #185
pi_220186743
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:38 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het is noodzakelijk. Te veel micromanagen en polderen is juist visieloos. Soms moet je juist de harde keuze maken die iedereen raakt.
Maar als die harde keuzes op termijn meer kwaad dan goed doen (en daar heeft het imo schijn van) schieten we er niets mee op.

En het venijn daarin zit dat het een behoorlijke tijd duurt voordat dat vastgesteld kan worden. In die tijd heb je wel mogelijk heel veel mensen een oor aangenaaid.

Juist dat compenseren en micro management kost onevenredig veel geld, maar de andere kant van de medaille moeten we niet vergeten.
pi_220186756
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het UWV keurt al heel lang niemand van 60+ meer, dus al die extra mensen die straks de WIA in gaan vanwege de hogere pensioenleeftijd gaan daar ongezien in. In de toekomst ben je als 65+ wel gek als je blijft doorwerken ipv je 'gewoon' af te laten keuren.

Het nieuwe normaal.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220186822
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:41 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Maar als die harde keuzes op termijn meer kwaad dan goed doen (en daar heeft het imo schijn van) schieten we er niets mee op.

En het venijn daarin zit dat het een behoorlijke tijd duurt voordat dat vastgesteld kan worden. In die tijd heb je wel mogelijk heel veel mensen een oor aangenaaid.

Juist dat compenseren en micro management kost onevenredig veel geld, maar de andere kant van de medaille moeten we niet vergeten.
Er zijn geen garanties. Jouw eventuele alternatieve voorstellen werken net zo slecht. Dit is gewoon het gevolg van het optuigen van een onhoudbaar stelsel (AOW) en een maatschappij die daarin vastroest. Dat oplossen gaat sowieso kut worden, sowieso een heleboel geld kosten en sowieso mensen oren aannaaien. Daar kun je niet meer de kop voor in het zand steken.
  maandag 23 februari 2026 @ 18:55:38 #188
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220186843
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 23:26 schreef LXIV het volgende:

[..]
Naast het afbouwen van de HRA en het opvoeren van het HWF en de alsmaar stijgende OZB belasting moet de huiseigenaar nu weer extra belast gaan worden 'als hij te ruim woont'. Want dat doen we in Nederland blijkbaar, al zou je het niet zeggen als je al die flatjes en rijtjeswoningen ziet. Een meerderheid van de Nederlanders met een eigen woning doet dat zelfs. Straks krijg je dus een brief in de bus met als vonnis 'overdadig wonen' (>80m2 voor een alleenstaande en 100m2 voor een paar) en kun je kiezen tot óf voortaan extra belastingen betalen, of je huis verkopen (niet vergeten 30% van de ontstane overwaarde naar de belastingdienst te brengen). En dit allemaal omdat het land niet meer kan opbouwen tegen de enorme toevloed van migranten. Ben zo klaar met dit communistische gedoe allemaal.

[ afbeelding ]

In totaal woont dus 70% van de huiseigenaren 'overdadig en sterk overdadig' en moet hun woonruimte dus herverdeeld worden..In niet-stedelijke gebieden (grafiekje) woont zelfs bijna 80% overdadig!
beter is het om in de weilanden te gaan bouwen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 23 februari 2026 @ 18:57:57 #189
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220186863
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 05:33 schreef TAmaru het volgende:
Sociale huur afschaffen. Probleem opgelost.
woningen bouwen is het beste

met sociale huur afschaffen krijg je heel veel armoe en ellende , niet meer woonruimte

[ Bericht 9% gewijzigd door michaelmoore op 23-02-2026 19:12:55 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 23 februari 2026 @ 19:14:18 #190
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220186961
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:53 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Er zijn geen garanties. Jouw eventuele alternatieve voorstellen werken net zo slecht. Dit is gewoon het gevolg van het optuigen van een onhoudbaar stelsel (AOW) en een maatschappij die daarin vastroest. Dat oplossen gaat sowieso kut worden, sowieso een heleboel geld kosten en sowieso mensen oren aannaaien. Daar kun je niet meer de kop voor in het zand steken.
AOW is 50 % van het minimumloon

wat is jouw voorstel ??
alle AOW ers de straat op schoppen ?
  maandag 23 februari 2026 @ 19:16:51 #191
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220186981
quote:
7s.gif Op maandag 23 februari 2026 14:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja.

Ik geef alleen aan dat men in Nederland helemaal niet klein woont.
we hebben behoefte aan bouwlocaties , bouwgrond

De Eemvallei is een grote woningbouw locatie

pi_220186988
Ik woon goed met 90m2 *O*

Al hoop ik wel dat het alleen om woonruimte gaat
Groot fan van User Wotte
  maandag 23 februari 2026 @ 19:58:33 #193
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220187534
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 19:17 schreef Tjacka het volgende:
Ik woon goed met 90m2 *O*

Al hoop ik wel dat het alleen om woonruimte gaat
ik ga over een aantal jaar naar 2 M2
Maar mijn 7 kleinkinderen die willen ieder naar 120 m2
  Forum Admin maandag 23 februari 2026 @ 20:00:05 #194
pi_220187546
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 19:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik ga over een aantal jaar naar 2 M2
Maar mijn 7 kleinkinderen die willen ieder naar 120 m2
_O-
pi_220187643
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
woningen bouwen is het beste

met sociale huur afschaffen krijg je heel veel armoe en ellende , niet meer woonruimte
Hoe weet je dat nou? Als die huren marktconform worden, gaan ondernemers wellicht wel huurwoningen bouwen zodat de woningnood afneemt.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_220187651
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 19:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
we hebben behoefte aan bouwlocaties , bouwgrond

En goedkope bouw
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  maandag 23 februari 2026 @ 20:05:58 #197
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220187663
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 20:04 schreef blomke het volgende:

[..]
Hoe weet je dat nou? Als die huren marktconform worden, gaan ondernemers wellicht wel huurwoningen bouwen zodat de woningnood afneemt.
wellicht of misschien

dat zouden ze nu ook kunnen doen ,er worden nu ook voor hoge huren geen woningen gebouwd

er is een tekort aan geschikt weiland voor woningbouw
  maandag 23 februari 2026 @ 20:06:33 #198
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220187667
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 20:04 schreef blomke het volgende:

[..]
En goedkope bouw
nee dat mag net zo duur zijn als maar kan, maar ook dat is er niet
  maandag 23 februari 2026 @ 23:25:14 #199
3542 Gia
User under construction
pi_220189275
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 12:53 schreef ricky3 het volgende:

Weet ik veel. Maar er zijn teveel gigantische huizen die bewoond worden door 1 of 2 mensen xd
Nou en, als ze die eerlijk gekocht hebben!
  maandag 23 februari 2026 @ 23:30:18 #200
3542 Gia
User under construction
pi_220189289
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 19:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
AOW is 50 % van het minimumloon

wat is jouw voorstel ??
alle AOW ers de straat op schoppen ?
Voor gehuwden! Samen heb je dus 100%. Een alleenstaande heeft 70%.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')