Wel een goede omschrijving van LXIVquote:Op donderdag 19 februari 2026 23:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kijk, een Fokker die selectief knipt en plakt uit een nieuwsartikel, er vervolgens op losfantaseert en daarna verontwaardigd is over zijn eigen hersenspinsels.
Je ziet het bijna nooit hier.
quote:Cody Hochstenbach over empty nesters in veel te grote huizen: 'Jullie zijn onterechte zondebok'
https://www.quotenet.nl/v(...)onterechte-zondebok/quote:Het is opnieuw een typisch voorbeeld van groepen tegen elkaar uitspelen. Nu zijn het de ouderen versus de jongeren, andere keren zijn het de statushouders versus de "hardwerkende Nederlanders", of de sociale huurders versus de scheefwoners. Daarmee individualiseer je de verantwoordelijkheid van een fundamenteel en structureel probleem. Natuurlijk zitten veel empty nesters er goed bij, in royale huizen waarvan de hypotheek soms al is afbetaald, maar het is volstrekt logisch dat ze blijven zitten als het alternatief betekent dat ze voor meer geld een kleinere woning krijgen. Bovendien is het niet alleen een optimaliseringsvraagstuk; ouderen blijven ook zitten omdat ze zijn ingebed in hun leefomgeving, hun vrienden, familie en sociale leven zijn gebonden aan die plek. Waar je woont - of blijft wonen - heeft ook alles te maken met dat thuisgevoel.'
Dit klopt niet. We wonen juist relatief ruim vergeleken met andere Europese landen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En dat in een land als Nederland waar we over het algemeen al klein wonen
Als we blijven doen alsof structurele oplossingen onmogelijk zijn, dan maken we ze onmogelijk. Wonen is geen marktproduct maar een basisrecht.quote:Op maandag 23 februari 2026 11:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Structurele oplossingen voor de beschikbaarheid en betaalbaarheid van een dak boven je hoofd gaan er gewoon niet komen.
Het is niet alsof de VK het verzint he, de gegevens komen gewoon hier vandaan: https://ec.europa.eu/euro(...)cations/housing-2023quote:Op maandag 23 februari 2026 11:44 schreef Since2003 het volgende:
De volkskrant. Ja die zullen het wel weten. Wat een toestand.
Wij hebben ook veel boeken maar daar kun je vrij creatief plek voor verzinnen, zo hebben we de loze ruimte boven de ingang van onze bedstee ingericht als boekenkast. We hebben ook redelijk wat muziekinstrumenten, 3 gitaren hangen bv aan de muur. En planten. Boeken, muziekinstrumenten en planten zijn de enige dingen die we in de kamer willen zeg maar.quote:Op maandag 23 februari 2026 09:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar wij hebben, bijvoorbeeld, heel veel boeken. En ik heb moeite met boeken weggooien. Sommige boeken zouden ook weleens wat waarde kunnen gaan hebben, dus die wil je dan ook bewaren, terwijl we weten dat onze kinderen ze na onze dood gewoon wegdoen.
Maar, we moeten gaan ontspullen, dat is een feit. Want op termijn willen we toch kleiner gaan wonen.
Compensatie voor een te groot huis zou betekenen dat we schaarste belonen. Wonen is een basisrecht, geen beleggingsproduct.quote:Op maandag 23 februari 2026 11:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Word ik ook gecompenseerd als ik eventueel in een te groot huis woon? Ik heb daar voor betaald namelijk.
Ik begrijp hier niets van.quote:Op maandag 23 februari 2026 11:56 schreef torentje het volgende:
[..]
Compensatie voor een te groot huis zou betekenen dat we schaarste belonen. Wonen is een basisrecht, geen beleggingsproduct.
Als we de wooncrisis willen oplossen, moeten we ruimte eerlijk verdelen, niet extra geld geven aan wie al meer ruimte heeft.
Maar jij wil toch ook dat iedereen meer ruimte heeft?quote:Op maandag 23 februari 2026 11:56 schreef torentje het volgende:
[..]
Compensatie voor een te groot huis zou betekenen dat we schaarste belonen. Wonen is een basisrecht, geen beleggingsproduct.
Als we de wooncrisis willen oplossen, moeten we ruimte eerlijk verdelen, niet extra geld geven aan wie al meer ruimte heeft.
Klopt, de woon-en leefruimte mag wat mij betreft eerlijker verdeeld worden, maar tegenwoordig is het echter nog steeds zo dat de meeste lagere inkomens te weinig woon-en leefruimte hebben.quote:Op maandag 23 februari 2026 12:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar jij wil toch ook dat iedereen meer ruimte heeft?
Wat zoek jij op een Nederlandstalig debatforum, terwijl je maar weinig Nederlandse begrippen kent?quote:
Nou ja zeg, badmuts. En dat je het niet kunt toelichten wil ook wat zeggen.quote:Op maandag 23 februari 2026 12:20 schreef torentje het volgende:
[..]
Wat zoek jij op een Nederlandstalig debatforum, terwijl je maar weinig Nederlandse begrippen kent?
Dat is geen onrecht. We leven gelukkig niet in een communistische heilstaat waarin iedereen exact hetzelfde bezit heeft. Als je meer woonruimte wilt zul je dat moeten verdienen. Dat is eerlijk.quote:Op maandag 23 februari 2026 12:15 schreef torentje het volgende:
[..]
Klopt, de woon-en leefruimte mag wat mij betreft eerlijker verdeeld worden, maar tegenwoordig is het echter nog steeds zo dat de meeste lagere inkomens te weinig woon-en leefruimte hebben.
Dat is een groot onrecht.
En dat jij niet kunt zeggen welk deel of welk begrip van mijn bijdrage je niet begrijpt zegt ook wel iets over jou. Kleuter.quote:Op maandag 23 februari 2026 12:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ja zeg, badmuts. En dat je het niet kunt toelichten wil ook wat zeggen.
Niemand pleit voor een communistische heilstaat waarin iedereen dezelfde vierkante meters krijgt. Het gaat erom dat een samenleving pas eerlijk is als mensen kansen hebben om vooruit te komen. En precies daar wringt het: woonruimte is geen luxeproduct zoals een sportauto, maar een basisvoorwaarde om überhaupt te kunnen werken, leren, zorgen en meedoen.quote:Op maandag 23 februari 2026 12:25 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is geen onrecht. We leven gelukkig niet in een communistische heilstaat waarin iedereen exact hetzelfde bezit heeft. Als je meer woonruimte wilt zul je dat moeten verdienen. Dat is eerlijk.
Het heeft geen zin om te reageren.quote:Op maandag 23 februari 2026 12:25 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is geen onrecht. We leven gelukkig niet in een communistische heilstaat waarin iedereen exact hetzelfde bezit heeft. Als je meer woonruimte wilt zul je dat moeten verdienen. Dat is eerlijk.
Weet ik veel. Maar er zijn teveel gigantische huizen die bewoond worden door 1 of 2 mensen xdquote:Op maandag 23 februari 2026 09:57 schreef Gia het volgende:
[..]
En waar moeten zij dan naartoe? Heb je daar ook een antwoord op?
Veel ouderen wonen al meer dan 40 jaar in hetzelfde huis, inmiddels afbetaald of met nog een lage hypotheeklast vanwege verbouwingen. En jij vindt dan dat ze maar moeten verhuizen naar een veel te duur appartement of zo? Of een tochtige seniorenwoning met tuintje van 25 m2.
Wat betreft huurwoningen, is het m.i. aan de verhuurder aan wie hij de woning verhuurt. Tegenwoordig hebben veel woningstichtingen regels als 'voorrang bij van groot naar klein'. Dat helpt al enigszins. Maar men moet er voor zorgen dat mensen die kleiner gaan wonen, niet grotere woonlasten krijgen en dat schijnt tamelijk moeilijk te zijn.
En als het spel begonnen is? Wat doe je dan met mensen die niet mee willen spelen of valsspelen?quote:Op maandag 23 februari 2026 12:36 schreef torentje het volgende:
[..]
Niemand pleit voor een communistische heilstaat waarin iedereen dezelfde vierkante meters krijgt. Het gaat erom dat een samenleving pas eerlijk is als mensen kansen hebben om vooruit te komen. En precies daar wringt het: woonruimte is geen luxeproduct zoals een sportauto, maar een basisvoorwaarde om überhaupt te kunnen werken, leren, zorgen en meedoen.
Als toegang tot die basisvoorwaarde afhankelijk wordt van hoeveel vermogen je al hebt, dan noemen we dat geen verdienste meer, maar een systeem dat ongelijkheid doorgeeft van generatie op generatie. Dat is geen marktwerking, dat is een erfeniseconomie.
Eerlijkheid betekent niet dat iedereen hetzelfde bezit, maar dat niemand buitenspel staat voordat het spel begint. Ruim wonen is geen beloning voor succes; het is de voorwaarde om überhaupt een kans op succes te hebben.
Welk spel, en wat bedoel je met niet mee willen spelen en valsspelen? Ik kan me daar geen voorstelling van maken.quote:Op maandag 23 februari 2026 12:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En als het spel begonnen is? Wat doe je dan met mensen die niet mee willen spelen of valsspelen?
Ja? En nu?quote:Op maandag 23 februari 2026 11:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit klopt niet. We wonen juist relatief ruim vergeleken met andere Europese landen.
[ afbeelding ]
Dat geldt overigens ook wanneer je naar woonoppervlakte per persoon kijkt.
We wonen relatief ruim vergeleken oostblok shitholes bedoel je te zeggen.quote:Op maandag 23 februari 2026 11:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit klopt niet. We wonen juist relatief ruim vergeleken met andere Europese landen.
[ afbeelding ]
Je maakt er een communistische klassenstrijd van terwijl er geen land ter wereld is met zoveel gelijkheid van kansen als Nederland. Er is slechts een aanbod probleem dat de overheid zelf heeft gecreëerd met allerlei onzinnige stikstofregels en bezwaarprocedures. Er moet dus vooral meer gebouwd worden zodat vraag en aanbod beter in balans komen. Communistische herverdeling is geen oplossing en leidt uiteindelijk tot armoede en hongersnood.quote:Op maandag 23 februari 2026 12:36 schreef torentje het volgende:
[..]
Niemand pleit voor een communistische heilstaat waarin iedereen dezelfde vierkante meters krijgt. Het gaat erom dat een samenleving pas eerlijk is als mensen kansen hebben om vooruit te komen. En precies daar wringt het: woonruimte is geen luxeproduct zoals een sportauto, maar een basisvoorwaarde om überhaupt te kunnen werken, leren, zorgen en meedoen.
Als toegang tot die basisvoorwaarde afhankelijk wordt van hoeveel vermogen je al hebt, dan noemen we dat geen verdienste meer, maar een systeem dat ongelijkheid doorgeeft van generatie op generatie. Dat is geen marktwerking, dat is een erfeniseconomie.
Eerlijkheid betekent niet dat iedereen hetzelfde bezit, maar dat niemand buitenspel staat voordat het spel begint. Ruim wonen is geen beloning voor succes; het is de voorwaarde om überhaupt een kans op succes te hebben.
De foute mannen hebben nog steeds woon-en leefruimte genoeg.quote:Op maandag 23 februari 2026 13:11 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
We wonen relatief ruim vergeleken oostblok shitholes bedoel je te zeggen.
Nederland zit met 2 kamers precies op het gemiddelde.
De meeste mensen die in rijtjeshuizen zijn geboren hebben toch nog steeds onvoldoende kans op een leuke goedbetaalde baan?quote:Op maandag 23 februari 2026 13:15 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Je maakt er een communistische klassenstrijd van terwijl er geen land ter wereld is met zoveel gelijkheid van kansen als Nederland. Er is slechts een aanbod probleem dat de overheid zelf heeft gecreëerd met allerlei onzinnige stikstofregels en bezwaarprocedures. Er moet dus vooral meer gebouwd worden zodat vraag en aanbod beter in balans komen. Communistische herverdeling is geen oplossing en leidt uiteindelijk tot armoede en hongersnood.
Jij begint erover.quote:Op maandag 23 februari 2026 12:36 schreef torentje het volgende:
[..]
Helaas lijkt het hier wel op. Ooit een jaar of twintig geleden had een gemeenteraadslid (als ik het me goed herinner, kan ook iemand van de provincie zijn geweest) een lumineus idee: alle wachtlijsten werden korter als je kinderen met een voltijds indicatie voor het medisch kleuterdagverblijf maar 4 van de 5 dagen liet gaan!quote:Op maandag 23 februari 2026 11:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Henk kan zich de moeite net zo goed besparen. Dit soort gerommel in de marge, zoals nog maar eens een keer een lastenverzwaring verzinnen voor groepen die in de verkeerde woning zouden zitten, is namelijk het enige dat beleidsmakers nog kunnen. Structurele oplossingen voor de beschikbaarheid en betaalbaarheid van een dak boven je hoofd gaan er gewoon niet komen.
quote:Op maandag 23 februari 2026 13:30 schreef torentje het volgende:
[..]
De meeste mensen die in rijtjeshuizen zijn geboren hebben toch nog steeds onvoldoende kans op een leuke goedbetaalde baan?
Kunnen daardoor dus nooit doorstromen naar een ruim vrijstaand huis.
Tot zover de gelijkheid van kansen die ieder mens zou hebben in Nederland.
Ja.quote:Op maandag 23 februari 2026 13:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja? En nu?
Dat moeten we hier toch lekker zelf weten hoe ruim we wonen?
Ik ben opgegroeid in een klein rijtjeshuisje (mijn ouders hadden het niet zo breed) en bezit nu een riante vrijstaande woning. Je weet wel; het type woning wat volgens jouw redenatie oneerlijk is en veel te groot is voor een stel.quote:Op maandag 23 februari 2026 13:30 schreef torentje het volgende:
[..]
De meeste mensen die in rijtjeshuizen zijn geboren hebben toch nog steeds onvoldoende kans op een leuke goedbetaalde baan?
Kunnen daardoor dus nooit doorstromen naar een ruim vrijstaand huis.
Tot zover de gelijkheid van kansen die ieder mens zou hebben in Nederland.
Het is een mengeling van onmacht, onkunde, en misplaatste arrogantie. Iets ander voorbeeld, maar hier is voor veel geld de inrichting van een winkelstraat gewijzigd, want dat zou oa veiliger zijn. Ik, en vele anderen met mij, was het al vanaf de eerste plannen duidelijk dat de onveiligheid juist zou toenemen. Het idee kwam er heel simpel gezegd op neer dat alle soorten verkeer (voetgangers, fietsers, auto's, lossende vrachtwagens) meer door elkaar heen zou krioelen door oa het weghalen van de gescheiden fietspaden, maar dat iedereen als vanzelf toleranter en dus oplettender naar elkaar zou worden. Leuk bedacht, maar zo werkt de echte wereld vaak niet. De lokale winkeliersvereniging heeft z'n bezwaren kenbaar gemaakt, wij hebben dat gedaan, lokale scholen hebben van zich laten horen... de boodschap komt gewoon niet aan. De reactie is dan iets van "ja we hebben een expert gesproken en die zegt dat het veiliger kan worden", met een ondertoontje van "en jullie zijn maar lokale jan lullen dus wat weten jullie er nou van". Dus alle bezwaren zijn genegeerd, gemeenschapsgeld weggegooid, en nu zijn er dagelijks bijna-ongelukken, toegenomen verkeersagressie, ouders die hun kinderen niet meer alleen durven laten fietsen, en nu begint heel langzaam de gemeente als laatste ook het licht te zien na een reeks van dit soort berichten:quote:Op maandag 23 februari 2026 14:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Helaas lijkt het hier wel op. Ooit een jaar of twintig geleden had een gemeenteraadslid (als ik het me goed herinner, kan ook iemand van de provincie zijn geweest) een lumineus idee: alle wachtlijsten werden korter als je kinderen met een voltijds indicatie voor het medisch kleuterdagverblijf maar 4 van de 5 dagen liet gaan!
Dat die voltijds indicatie niet voor Jan Lul was afgegeven en je mensen dus van het één op andere moment beroofde van een dag verblijf voor hun kind: peanuts.
Ik een brief schrijven. Werd ik uiteindelijk gebeld door een gemeenteraadslid die mij op een minzaam toontje uitlegde dat ik maar blij moest zijn dat ik in dit land überhaupt iets kreeg en als ik betere ideeën had om te bezuinigen ik de politiek maar in moest gaan. Hij zei nog net geen "mevrouwtje" maar impliceerde wel op mijn vraag hoe ik dan moest gaan werken en hoe mijn kind dan met zijn ontwikkelingsachterstand geholpen werd dat het sowieso al raar was dat ik werkte en dat ik mijn eigen kind moest gaan stimuleren om te ontwikkelen. Want die indicatie dat hij professionele zorg nodig had hiervoor, die hadden we voor niks bij een pakje boter gekregen of zo.
Die mensen interesseren zich geen fuck dat ze het leven van burgers van de rails halen en houden dat ze geen woning kunnen vinden of financieel gestraft worden voor blijven wonen in die ene woning die ze na 10 jaar wachtlijst hebben kunnen bemachtigen.
Er was hier ontzettend veel woede dat er hier een doorstroomlocatie kwam voor statushouders die allemaal voorrang gingen krijgen terwijl men hier in de wijk kinderen tot in de dertig thuis heeft wonen die nergens recht op hebben. Daar werd ook zo meesmuilend op gereageerd dat die kinderen maar blij moesten zijn dat ze hier woonden. Nu snap ik best dat zo'n statushouder omhoog zit omdat hij opgehokt zit met vreemden; het is hun schuld niet. Maar dat beleidsbepalers dan doen alsof je maar blij moet zijn met wat je niet hebt terwijl ze zelf lekker in hun koophuis in de negorij kunnen wonen, woestmakend.
quote:Grote zorgen om veiligheid op de vernieuwde Gijsbrecht: ’Oversteken is hachelijke zaak’
Nu moet er nogmaals geld worden uitgetrokken om van alles aan te passen. Dit alles uiteraard zonder een "sorry, jullie hadden gelijk" of "in het vervolg gaan we beter luisteren naar de kritiek van inwoners die daadwerkelijk elke dag van die straat gebruik maken", uiteraard.quote:De kruisingen van de Gijsbrecht zijn volgens OpStand eerder onoverzichtelijker geworden dan veiliger.
Maar ik kan me geen voorstelling van maken wat er bedoeld wordt met niet mee willen spelen of vals spelen? Want ik bedoel met buitenspel staan onvoldoende woon-en leefruimte hebben om een kans te maken op een leuke goedbetaalde baan. Bijvoorbeeld.quote:
Er is echt helemaal niemand die dat voorstelt. Heb je het artikel, en dan met name de beleidssuggesties, überhaupt wel gelezen?quote:Op maandag 23 februari 2026 14:31 schreef HSG het volgende:
Dus de regering heeft de boel verkloot en nu mogen andere mensen woonruimte gaan opgeven. Rot lekker op.
Dat wist ik niet. Wel weet ik dat nieuwbouw kleiner is dan bestaande bouw, dus ik vraag me af hoe lang dat nog aan de orde isquote:Op maandag 23 februari 2026 11:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een dom gelul is dit zeg.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:38 schreef torentje het volgende:
[..]
Maar ik kan me geen voorstelling van maken wat er bedoeld wordt met niet mee willen spelen of vals spelen? Want ik bedoel met buitenspel staan onvoldoende woon-en leefruimte hebben om een kans te maken op een leuke goedbetaalde baan. Bijvoorbeeld.
Anderzijds zijn er ook steeds meer alleenstaanden en kinderloze stellen.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Wel weet ik dat nieuwbouw kleiner is dan bestaande bouw, dus ik vraag me af hoe lang dat nog aan de orde is
Zeker, en nu is eea ook afhankelijk van de prijs per m2, maar ik kan me niet voorstellen dat dat regionaal zo enorm verschilt. Woonruimte is gewoon erg duur in Nederland.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Anderzijds zijn er ook steeds meer alleenstaanden en kinderloze stellen.
Verder niks mis met ruim wonen. Doe ik ook. Ik houd van m'n Lebensraum. Maar elke vierkante meter land kan je natuurlijk maar één keer gebruiken.
Ik zie dit ook meer als een gedachten-experiment om na te denken over hoe we in dit land de beschikbare woonruimte efficiënt gaan verdelen in de toekomst (renovatie, nieuwbouw, ...). Het is natuurlijk niet dat iemand voorstelt dat er morgen iemand langskomt om bij jou of mij X vierkante meter af te pakken omdat we dat volgens een formule niet nodig zouden hebben.quote:Op maandag 23 februari 2026 15:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zeker, en nu is eea ook afhankelijk van de prijs per m2, maar ik kan me niet voorstellen dat dat regionaal zo enorm verschilt. Woonruimte is gewoon erg duur in Nederland.
Ik kan me voorstellen dat dit soort berichten mensen tegen de haren instrijken. Bij mij wel tenminste en ik woon echt niet eens groot.
Ik ben niet de eerste en zal niet de enige zijn die het onzin vindt wat jij schrijft? Want jij vergeet dat het slechts de mensenhandelaren/slavendrijvers zijn die de vruchten plukken van iemands harde werken.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:19 schreef Red_85 het volgende:
Door bikkelhard te werken in dit land kun je nog steeds jezelf opwerken. Maarja, dat weet jij allemaal niet met dat luie calimero-gejank van je.
Zo herkenbaar dit!quote:Op maandag 23 februari 2026 14:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het is een mengeling van onmacht, onkunde, en misplaatste arrogantie. Iets ander voorbeeld, maar hier is voor veel geld de inrichting van een winkelstraat gewijzigd, want dat zou oa veiliger zijn. Ik, en vele anderen met mij, was het al vanaf de eerste plannen duidelijk dat de onveiligheid juist zou toenemen. Het idee kwam er heel simpel gezegd op neer dat alle soorten verkeer (voetgangers, fietsers, auto's, lossende vrachtwagens) meer door elkaar heen zou krioelen door oa het weghalen van de gescheiden fietspaden, maar dat iedereen als vanzelf toleranter en dus oplettender naar elkaar zou worden. Leuk bedacht, maar zo werkt de echte wereld vaak niet. De lokale winkeliersvereniging heeft z'n bezwaren kenbaar gemaakt, wij hebben dat gedaan, lokale scholen hebben van zich laten horen... de boodschap komt gewoon niet aan. De reactie is dan iets van "ja we hebben een expert gesproken en die zegt dat het veiliger kan worden", met een ondertoontje van "en jullie zijn maar lokale jan lullen dus wat weten jullie er nou van". Dus alle bezwaren zijn genegeerd, gemeenschapsgeld weggegooid, en nu zijn er dagelijks bijna-ongelukken, toegenomen verkeersagressie, ouders die hun kinderen niet meer alleen durven laten fietsen, en nu begint heel langzaam de gemeente als laatste ook het licht te zien na een reeks van dit soort berichten:
[..]
[..]
Nu moet er nogmaals geld worden uitgetrokken om van alles aan te passen. Dit alles uiteraard zonder een "sorry, jullie hadden gelijk" of "in het vervolg gaan we beter luisteren naar de kritiek van inwoners die daadwerkelijk elke dag van die straat gebruik maken", uiteraard.
Ik streef eigenlijk naar een wereld waarin ieder mens een riante vrijstaande woning met grote tuin heeft. Werk of geen werk.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:30 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in een klein rijtjeshuisje (mijn ouders hadden het niet zo breed) en bezit nu een riante vrijstaande woning. Je weet wel; het type woning wat volgens jouw redenatie oneerlijk is en veel te groot is voor een stel.
Moet je wel beetje succesvol zijn en hard voor willen werken, dat dan weer wel.
Lol, gaat alles wel goed met u.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:38 schreef torentje het volgende:
[..]
Maar ik kan me geen voorstelling van maken wat er bedoeld wordt met niet mee willen spelen of vals spelen? Want ik bedoel met buitenspel staan onvoldoende woon-en leefruimte hebben om een kans te maken op een leuke goedbetaalde baan. Bijvoorbeeld.
De meeste mensen die in een rijtjeshuis geboren zijn, hebben dat geluk gewoon niet, kom eens uit die bubbel en praat eens met de mensen met die pech.quote:Op maandag 23 februari 2026 15:31 schreef Scjvb het volgende:
Lol, gaat alles wel goed met u.
Laatste slaat nml als een tang op een varken. Zélfs voor mij zat bekenden die klein wonen, een goedbetaalde baan inclusief een prachtleven genieten net als wij in Haarlem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |