Zal ik het eens zachtjes in je oortje fluisteren .... de gespendeerde gelden gaan naar de activisten ..quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik vraag mij af waarom activisten nooit eens kritisch zijn op het spendeer gedrag van overheden
Ja dr uit!quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik woon sterk overdadig
maar zo woon ik al 40 jaar en daaar heeft nooit iemand iets van gezegd en nu ben ik strafbaar?/
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Noord-Brabant 204 Limburg 203 Fryslân 186 Overijssel 183 Gelderland 180 Drenthe 176 Flevoland 175 Zeeland 175 Groningen 175 Utrecht 168 Zuid-Holland 165 Noord-Holland 153 |
Maar nederland heeft alsnog een van de hoogste bevolkingsdichtheid in de westerse wereld.quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik kom uit principe zelden ten westen van Utrecht
Maar Nederland is beslist niet te vol , gaa maar eens door de Betuwe rijden en achter de heuvelrug dan kom je in het paradijs
achter Leersum of Lunteren achter Apeldoorn , prachtig daar, er wordt ook heel erg mooi gebouwd
Eerder een boulinger bolsjewiek.quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is gewoon weer een activistische communist.
Maar kijk die uitzending eens terug, een aantal zaken heeft die misschien een punt.
maar er blijft met 4% extra grond voor woningbouw nog 50% over dan toch is dat niet genoeg strontweiland voor jou?.quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar nederland heeft alsnog een van de hoogste bevolkingsdichtheid in de westerse wereld.
Alsnog natuurlijk meest in de Randstad maar je hebt ook ruimte en natuur nodig.
En nogmaals daar tussenin is ook alles vol, van het electriciteitsnet, de wegen en het ov.
Dan helpt bouwen in de weilanden echt niet mee.
Vergeet niet dat er ook al veel landbouwgrond bezet wordt door zonnepanelen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar er blijft met 4% extra grond voor woningbouw nog 50% over dan toch is dat niet genoeg strontweiland voor jou?.
[ afbeelding ]
klopt als ze daar huizen bouwen dan kunnen die op de dakenquote:Op donderdag 26 februari 2026 18:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er ook al veel landbouwgrond bezet wordt door zonnepanelen.
Maar vaak zijn dat juist de plekken naast de snelwegen en provinciale wegen waar je geen huizen wilt.quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt als ze daar huizen bouwen dan kunnen die op de daken
ja dn moet je ze daar niet bouwen , dan een paar honderd meter verderop maarquote:Op donderdag 26 februari 2026 18:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar vaak zijn dat juist de plekken naast de snelwegen en provinciale wegen waar je geen huizen wilt.
Daar gaat het niet om, het gaat om ruimte hebben en dat NL en zij n infra al vol zitten.quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar er blijft met 4% extra grond voor woningbouw nog 50% over dan toch is dat niet genoeg strontweiland voor jou?.
[ afbeelding ]
Als men de bedrijfsterreinen sloopt en in plaats van bedrijven daar woningen neerzet, dan is er toch meer woonruimte voor mensen?quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om ruimte hebben en dat NL en zij n infra al vol zitten.
Dat er misschien teveel weiland is, dat kan, maak er bos van, of wandelgebied, weet ik het.
Je kunt niet alles volpleuren met huizen.
Sterker nog: als ze dat doen dan worden die zo volgestopt met statushouders.
Maar dan zijn er weer minder bedrijven. Bovendien is op die loc., huizen bouwen in strijd met bestemmingsplannen. Verder is er het punt van (lees: tekort aan) genoeg vaklui, materialen en kapitaal.quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:26 schreef torentje het volgende:
Als men de bedrijfsterreinen sloopt en in plaats van bedrijven daar woningen neerzet, dan is er toch meer woonruimte voor mensen?
Minder bedrijvigheid is toch een zegen voor een dorp of stad? Slechts criminelen zijn gebaat met veel bedrijvigheid.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:43 schreef blomke het volgende:
[..]
Maar dan zijn er weer minder bedrijven. Bovendien is op die loc., huizen bouwen in strijd met bestemmingsplannen. Verder is er het punt van (lees: tekort aan) genoeg vaklui, materialen en kapitaal.
geef eerst de kansrijke jonge Nederlanders maar huisvestingquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:08 schreef Homey het volgende:
In het kader van bijzondere takes:
https://www.mediacourant.(...)ielzoekers-omarm-ze/
O jaquote:Zorgkosten
Er moet volgens Inge ook iets worden gedaan aan de zorgkosten. "Een ander punt is dat ik snap dat de zorgkosten omhooggaan en ik snap dat het eigen risico omhoog moet. Maar waarom is die niet progressief?"
Ze besluit: "Waarom niet voor de laagste inkomens een lagere eigen bijdrage en voor de hogere inkomens een hogere eigen bijdrage?"
bestemmingsplannen kun je wijzigen en prefab bouw kan veel werklui ter plekke vervangenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:43 schreef blomke het volgende:
[..]
Maar dan zijn er weer minder bedrijven. Bovendien is op die loc., huizen bouwen in strijd met bestemmingsplannen. Verder is er het punt van (lees: tekort aan) genoeg vaklui, materialen en kapitaal.
Als ze asielzoekers als een geweldige kans ziet en vind dat we ze moeten omarmen, dan zal ze vast wel bereid zijn om 1 of meerdere asielzoekers in huis te nemen. Als bekende actrice zal ze vast genoeg woonruimte hebben daarvoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:08 schreef Homey het volgende:
In het kader van bijzondere takes:
https://www.mediacourant.(...)ielzoekers-omarm-ze/
Tja ook die moeten wonen,quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat er misschien teveel weiland is, dat kan, maak er bos van, of wandelgebied, weet ik het.
Je kunt niet alles volpleuren met huizen.
Sterker nog: als ze dat doen dan worden die zo volgestopt met statushouders.
Of ze praat deze policor D66 poep om weer een nieuwe rol in de wacht te slepen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als ze asielzoekers als een geweldige kans ziet en vind dat we ze moeten omarmen, dan zal ze vast wel bereid zijn om 1 of meerdere asielzoekers in huis te nemen. Als bekende actrice zal ze vast genoeg woonruimte hebben daarvoor.
En dan kijken we over een half jaar hoe dat experiment gegaan is en of ze nog steeds zo daarover denkt.
Groen links zal het volledig met haar eens zijn, vooral in Amsterdam , die zetten zonder probleem Nederlandse kinderen hun huis uit als moeder overleden is, om vervolgens statushouders er in te kunnen doenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:15 schreef Homey het volgende:
[..]
Of ze praat deze policor D66 poep om weer een nieuwe rol in de wacht te slepen.
Want zo werkt dat in dat hyper politieke correcte linkse media wereldje; je moet af en toe dit soort moralistische linkse prietpraat verkondigen, daarmee toon je aan dat je aan 'de goede kant' staat.
Ik ken zelf een tv presentator, die houdt er privè een nogal rechtse mening op na, maar no way dat hij dat publiekelijk kenbaar kan maken. Bij een linkse mening is dat geen probleem.
De Waldsiedlung Wantlitz is helaas vol.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:11 schreef Cockwhale het volgende:
Hebben D666 en GroenSlinks leden al hun huizen inmiddels al opengesteld voor asielzoekers?
Uitkeringsgerechtigde, luiwammesen en uitvreters hebben ook baat bij veel bedrijvigheid. Hun uitkering moet toch ergens door opgebracht worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:17 schreef torentje het volgende:
Minder bedrijvigheid is toch een zegen voor een dorp of stad? Slechts criminelen zijn gebaat met veel bedrijvigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |