Klopt. Eigenlijk zou je met 1 persoon meer moeten kunnen gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met 20 mogelijke plaatsen vind ik 9 in totaal ook echt te weinig. En bedenk dat als je dus geen TP hebt je er zelfs maar 7 mag hebben.
14:30 is het toch pas? Al dat uitmelkgelul geloof ik welquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:03 schreef AgnesGru het volgende:
Oh god, alle vier analisten aanwezig..
ja en waarom er niet een 3 en een 5 mans bob is.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:06 schreef kilon het volgende:
Hoe het precies een teamonderdeel is zonder wisselen ontgaat me even. Een beetje duwen, nou poeh hee. Dat is dan vergelijkbaar met de bobslee waar de stuurman ook alleen genoemd wordt en de rest wel mee rent bij de start.
ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
14:30 is het toch pas? Al dat uitmelkgelul geloof ik wel
Standaard een half uur van te voren toch al de hele spelen?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
14:30 is het toch pas? Al dat uitmelkgelul geloof ik wel
10 mannen en 10 vrouwen is toch ook een veel beter aantal. Daar krijg je max 20 atleten meer mee gok ik? Lijkt mij niet problematisch maar misschien wel nog hoger niveau aan wedstrijden.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk zou je met 1 persoon meer moeten kunnen gaan.
Zouden ze ook nog een reserve hebben die in kan springen bij de finale?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:15 schreef S_E het volgende:
Mijn hemel, 4 analisten voor dit onderdeel. De NOS neemt het serieuzer dan de schaatsers zelf
Ria Visser staat ingevroren klaar in de coulissen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze ook nog een reserve hebben die in kan springen bij de finale?
Ireen trainde wel gewoon met Zaanlander meequote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:16 schreef DeLuna het volgende:
Genieten. Conclusie: we doen al jaren geen fuck
En dat zal richting de komende Spelen ook niet veranderen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:16 schreef DeLuna het volgende:
Genieten. Conclusie: we doen al jaren geen fuck
En per analist!quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:20 schreef AgnesGru het volgende:
De obsessie van de NOS over Stolz en de TP![]()
Alleen de vrouwen zijn vaak toch wel redelijk stabiel geweest qua opstellingquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die andere landen werken er keihard voor en in Nederland is het alleen maar harentrekken ogen uitkrabben schoolpleinruzies. Iedere medaille die "we" hier pakken is onterecht.
Of een standaarddrinker? Gezien al de heisa rondom de ploegenachtervolging is dat wel nodig.quote:
Lijkt meer op iemand voor het Tata Steel schaaktoernooiquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die was ik al helemaal weer vergeten.
Waar ging dat over? Oude opstellingen?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:22 schreef DeLuna het volgende:
Wat een stel idioten zijn we ook als je die opstellingen ziet
Erben gaat los zo.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:23 schreef DeLuna het volgende:
Dat besef ook dat Bosker gewoon niet rijdt. Mijn hemel.
Ja dat we nu aan opstelling 13 beginnenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar ging dat over? Oude opstellingen?
Ja, hoe vaak iemand in de ploegenachtervolging heeft gereden, en de verschillende opstellingen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar ging dat over? Oude opstellingen?
Nou allezquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen de vrouwen zijn vaak toch wel redelijk stabiel geweest qua opstelling
Lijkt mij wel een man voor een biertje én een borreltje ernaast ja. Misschien maar beter ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of een standaarddrinker? Gezien al de heisa rondom de ploegenachtervolging is dat wel nodig.
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Broekje blijft aan vrees ik, dus doe die Ritsma dicht.
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:25 schreef franklop het volgende:
Hoop dat de mannen brons pakken en de vrouwen in de finale komen.
Kun je nagaan hoeveel TOPPERS we hebben!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat we nu aan opstelling 13 beginnen
franklop-effect geldt mogelijk nog steedsquote:
Omgekeerde psychologie van onze Filosoofquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:27 schreef DeLuna het volgende:
Ghiotto gelooft meer in ons dan wij zelf
Stukje Schopenhauer.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Omgekeerde psychologie van onze Filosoof
Dat gebeurd wel eens ja.quote:
Ik miste het treurige affakkelen van Bosker door Erben wel een beetje.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:30 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben jullie ook zo gelachen tijdens de voorbeschouwing
Stimulans.quote:
Welke lul zou wel geschikt zijn voor deze niet te benijden JOB?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:35 schreef Mani89 het volgende:
Rintje is de laatste jaren alleen in Turkije succesvol geweest. Weg met die clown.
Jaquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:35 schreef DeeBee het volgende:
Mistte Nederland hier een type Marcel Bosker?
Ronald Koemanquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke lul zou wel geschikt zijn voor deze niet te benijden JOB?
Bergsma > Boskerquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:36 schreef franklop het volgende:
Seconde sneller dan zaterdag. Niks mis mee
Daar ziet er voorlopig nog niet naar uit.quote:
Halve ronde inhouden en dan kamikaze?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:37 schreef 3rr0r het volgende:
China gaat ons in de strijd om brons natuurlijk onderuit rijden
Dan krijgen we denk ik wel een advancement naar de bronzen medaille als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:37 schreef 3rr0r het volgende:
China gaat ons in de strijd om brons natuurlijk onderuit rijden
Beetje creatief zijn inderdaadquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Halve ronde inhouden en dan kamikaze?
Hoe laat moet Lindsey Vonn?quote:
PEN voor China en dan 3 teams in de A-finale.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan krijgen we denk ik wel een advancement naar de bronzen medaille als dat gebeurt.
Gewoon hetzelfde doen als in de WB'squote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
We kunnen dit onderdeel ook gewoon afschaffen.
French Alps 2030quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe laat moet Lindsey Vonn?
Zouden we makkelijk moeten winnen.quote:
Nee.quote:
Oh ik dacht dat een medalje hier lastig ging worden maar dat zou wel goed moeten komen dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden we makkelijk moeten winnen.
Dat was in Rio alweer volgens mijquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Hier mag je wel een DQ voor uit delen wat mij betreft.
Net als die badmintonners die in Tokyo(?) express probeerden te verliezen.
Niet op deze manier iig.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:42 schreef kilon het volgende:
En toch moet dit onderdeel leuk gemaakt kunnen worden.
China ging zaterdag volle bak en NL is nu seconde sneller dan die tijd.quote:
Nou ja, de kans is nog wel aanwezig dat ze dit gaan verliezen, maar dan moeten ze zich schamen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat een medalje hier lastig ging worden maar dat zou wel goed moeten komen dus.
Allemaal naast elkaar net als met shorttrack.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:42 schreef Meridiaan het volgende:
Voortaan vier ploegen tegelijkertijd in de baan
daar is het een beetje laat voor...quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou ja, de kans is nog wel aanwezig dat ze dit gaan verliezen, maar dan moeten ze zich schamen.
In Londen zelfsquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was in Rio alweer volgens mij
Ik geef er geen stuiver voor.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat een medalje hier lastig ging worden maar dat zou wel goed moeten komen dus.
En de aanwijsplek zit op het middenterein.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:42 schreef DeeBee het volgende:
Nederland rijdt dus met iemand voorop die dat nog nooit gedaan heeft en iemand die nooit meedoet. Hoe kan dit een aanwijsplek verdienen, ze doen maar wat...
Twee uur verder...quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:44 schreef Zorro het volgende:
Aanpassing:
Er is pas een winnaar als de ander wordt ingehaald.
Ze moeten nog rijden tegen China.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
daar is het een beetje laat voor...
Gaat zometeen wel rijden lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:44 schreef Remco het volgende:
[..]
En de aanwijsplek zit op het middenterein.
Dan moeten we Isner - Mahut kunnen verslaan qua totaaltijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:44 schreef Zorro het volgende:
Aanpassing:
Er is pas een winnaar als de ander wordt ingehaald.
Ze willen liever bij elkaar in de kont rijdenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:44 schreef S_E het volgende:
Estafette rijden. Na elk rondje wisselen van rijder.
ik vind dat ze zich allang dienen te schamen :pquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze moeten nog rijden tegen China.
Op de Brienenoord?quote:
Ik denk dat ie ergens aan het trainen is voor de NK Sprint. Ik ga er vanuit dat hij nu niet zit te kijken namelijk.quote:
En dan de finale met 3 teams rijden?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:46 schreef Piperidine het volgende:
Kan toch heel simpel dit?
De winnaars van de halve finale + de snelste verliezer gaan door. Opgelost.
Mannenteam en vrouwenteam.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom de FUCK hebben ze 4 analisten?
Detailsquote:
Geen B-finale maar de derde tijd in de halve finales direct brons zou het probleem ook oplossenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:46 schreef Piperidine het volgende:
Bezuinigingen! Oorspronkelijk was het plan om het met 8 analisten te doen!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon werken voor je .. geldquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet doelen hebben hequote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moeten we Isner - Mahut kunnen verslaan qua totaaltijd.
Op zich kan je het gewoon doen zoals in de kwalificatie. De snelste wint gaat enzovoorts. En die halve en finale afschaffen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:46 schreef Piperidine het volgende:
Met dingen aan het gooien in ieder geval.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |