Zouden we makkelijk moeten winnen.quote:
Nee.quote:
Oh ik dacht dat een medalje hier lastig ging worden maar dat zou wel goed moeten komen dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden we makkelijk moeten winnen.
Dat was in Rio alweer volgens mijquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Hier mag je wel een DQ voor uit delen wat mij betreft.
Net als die badmintonners die in Tokyo(?) express probeerden te verliezen.
Niet op deze manier iig.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:42 schreef kilon het volgende:
En toch moet dit onderdeel leuk gemaakt kunnen worden.
China ging zaterdag volle bak en NL is nu seconde sneller dan die tijd.quote:
Nou ja, de kans is nog wel aanwezig dat ze dit gaan verliezen, maar dan moeten ze zich schamen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat een medalje hier lastig ging worden maar dat zou wel goed moeten komen dus.
Allemaal naast elkaar net als met shorttrack.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:42 schreef Meridiaan het volgende:
Voortaan vier ploegen tegelijkertijd in de baan
daar is het een beetje laat voor...quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou ja, de kans is nog wel aanwezig dat ze dit gaan verliezen, maar dan moeten ze zich schamen.
In Londen zelfsquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was in Rio alweer volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |