Twee uur verder...quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:44 schreef Zorro het volgende:
Aanpassing:
Er is pas een winnaar als de ander wordt ingehaald.
Ze moeten nog rijden tegen China.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
daar is het een beetje laat voor...
Gaat zometeen wel rijden lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:44 schreef Remco het volgende:
[..]
En de aanwijsplek zit op het middenterein.
Dan moeten we Isner - Mahut kunnen verslaan qua totaaltijd.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:44 schreef Zorro het volgende:
Aanpassing:
Er is pas een winnaar als de ander wordt ingehaald.
Ze willen liever bij elkaar in de kont rijdenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:44 schreef S_E het volgende:
Estafette rijden. Na elk rondje wisselen van rijder.
ik vind dat ze zich allang dienen te schamen :pquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze moeten nog rijden tegen China.
Op de Brienenoord?quote:
Ik denk dat ie ergens aan het trainen is voor de NK Sprint. Ik ga er vanuit dat hij nu niet zit te kijken namelijk.quote:
En dan de finale met 3 teams rijden?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:46 schreef Piperidine het volgende:
Kan toch heel simpel dit?
De winnaars van de halve finale + de snelste verliezer gaan door. Opgelost.
Mannenteam en vrouwenteam.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom de FUCK hebben ze 4 analisten?
Detailsquote:
Geen B-finale maar de derde tijd in de halve finales direct brons zou het probleem ook oplossenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:46 schreef Piperidine het volgende:
Bezuinigingen! Oorspronkelijk was het plan om het met 8 analisten te doen!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon werken voor je .. geldquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet doelen hebben hequote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moeten we Isner - Mahut kunnen verslaan qua totaaltijd.
Op zich kan je het gewoon doen zoals in de kwalificatie. De snelste wint gaat enzovoorts. En die halve en finale afschaffen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:46 schreef Piperidine het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |