Of een standaarddrinker? Gezien al de heisa rondom de ploegenachtervolging is dat wel nodig.quote:
Lijkt meer op iemand voor het Tata Steel schaaktoernooiquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die was ik al helemaal weer vergeten.
Waar ging dat over? Oude opstellingen?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:22 schreef DeLuna het volgende:
Wat een stel idioten zijn we ook als je die opstellingen ziet
Erben gaat los zo.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:23 schreef DeLuna het volgende:
Dat besef ook dat Bosker gewoon niet rijdt. Mijn hemel.
Ja dat we nu aan opstelling 13 beginnenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar ging dat over? Oude opstellingen?
Ja, hoe vaak iemand in de ploegenachtervolging heeft gereden, en de verschillende opstellingen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar ging dat over? Oude opstellingen?
Nou allezquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen de vrouwen zijn vaak toch wel redelijk stabiel geweest qua opstelling
Lijkt mij wel een man voor een biertje én een borreltje ernaast ja. Misschien maar beter ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of een standaarddrinker? Gezien al de heisa rondom de ploegenachtervolging is dat wel nodig.
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Broekje blijft aan vrees ik, dus doe die Ritsma dicht.
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:25 schreef franklop het volgende:
Hoop dat de mannen brons pakken en de vrouwen in de finale komen.
Kun je nagaan hoeveel TOPPERS we hebben!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat we nu aan opstelling 13 beginnen
franklop-effect geldt mogelijk nog steedsquote:
Omgekeerde psychologie van onze Filosoofquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:27 schreef DeLuna het volgende:
Ghiotto gelooft meer in ons dan wij zelf
Stukje Schopenhauer.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Omgekeerde psychologie van onze Filosoof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |