Klopt. Eigenlijk zou je met 1 persoon meer moeten kunnen gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met 20 mogelijke plaatsen vind ik 9 in totaal ook echt te weinig. En bedenk dat als je dus geen TP hebt je er zelfs maar 7 mag hebben.
14:30 is het toch pas? Al dat uitmelkgelul geloof ik welquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:03 schreef AgnesGru het volgende:
Oh god, alle vier analisten aanwezig..
ja en waarom er niet een 3 en een 5 mans bob is.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:06 schreef kilon het volgende:
Hoe het precies een teamonderdeel is zonder wisselen ontgaat me even. Een beetje duwen, nou poeh hee. Dat is dan vergelijkbaar met de bobslee waar de stuurman ook alleen genoemd wordt en de rest wel mee rent bij de start.
ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
14:30 is het toch pas? Al dat uitmelkgelul geloof ik wel
Standaard een half uur van te voren toch al de hele spelen?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
14:30 is het toch pas? Al dat uitmelkgelul geloof ik wel
10 mannen en 10 vrouwen is toch ook een veel beter aantal. Daar krijg je max 20 atleten meer mee gok ik? Lijkt mij niet problematisch maar misschien wel nog hoger niveau aan wedstrijden.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk zou je met 1 persoon meer moeten kunnen gaan.
Zouden ze ook nog een reserve hebben die in kan springen bij de finale?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:15 schreef S_E het volgende:
Mijn hemel, 4 analisten voor dit onderdeel. De NOS neemt het serieuzer dan de schaatsers zelf
Ria Visser staat ingevroren klaar in de coulissen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze ook nog een reserve hebben die in kan springen bij de finale?
Ireen trainde wel gewoon met Zaanlander meequote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:16 schreef DeLuna het volgende:
Genieten. Conclusie: we doen al jaren geen fuck
En dat zal richting de komende Spelen ook niet veranderen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:16 schreef DeLuna het volgende:
Genieten. Conclusie: we doen al jaren geen fuck
En per analist!quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:20 schreef AgnesGru het volgende:
De obsessie van de NOS over Stolz en de TP![]()
Alleen de vrouwen zijn vaak toch wel redelijk stabiel geweest qua opstellingquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die andere landen werken er keihard voor en in Nederland is het alleen maar harentrekken ogen uitkrabben schoolpleinruzies. Iedere medaille die "we" hier pakken is onterecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |