Prachtige beestenquote:
Doe hem dat maar eens naquote:
Ik had laats geluk toen er een net voor me een hoeveelheid op de grond vielquote:
ja dat gebeurt best vaakquote:Op zondag 15 februari 2026 15:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik had laats geluk toen er een net voor me een hoeveelheid op de grond viel
Wel smerigquote:Op zondag 15 februari 2026 15:14 schreef pullup het volgende:
[..]
ja dat gebeurt best vaak![]()
Ook wel eens niet net mis
Tijd terug nog inquote:Op zondag 15 februari 2026 15:14 schreef pullup het volgende:
[..]
ja dat gebeurt best vaak![]()
Ook wel eens niet net mis
Wijze woorden.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:55 schreef RedShoe het volgende:
Één letter kan een wereld van verschil maken.
Ik kan mij serieus voorstellen dat ze in de carnaval gebieden nu niet goed worden van de randstedelingen die ff denken te carnavallen terwijl ze de hele traditie niet snappen en het alleen maar als een zuipfeest zien in een of ander kittig pakje terwijl ze in die gebieden er al maanden mee bezig zijnquote:Op zondag 15 februari 2026 15:44 schreef pullup het volgende:
Oh jee zelfs dat hoopje inteeltelingen denkt stoer te moeten doen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb even gecheckt waar het is. Vas teen mooi bod maar er heet al een deel zelfs hondenbosquote:Op zondag 15 februari 2026 16:27 schreef Goitske het volgende:
Ik was vandaag even naar het winkeltje van Staatsbosbeheerbij het Leesten is een bosgebied wat zeer populair is als wandelgebied, goed restaurant erbij etc.
Nou nu weet ik weer waarom ik nooit in dat gebied kom in het weekend met mooi weer. Wat was het druk! Gelukkig gingen er net een paar autos weg anders was er gewoon geen parkeerplek... Dus zal het in het bos vooral het voorste stuk wel hartstikke druk zijn met kleine kinderen en honden
Heel mooi groot gebied, als je niet het hondenbos in wil kun je dat heel makkelijk omzeilen. Ik kom er vrij veel je kunt er uren wandelen vooral als de heide paars is is het prachtig.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb even gecheckt waar het is. Vas teen mooi bod maar er heet al een deel zelfs hondenbosZal jewat langer moeten doorstappen ja voor je rust
Neequote:Op zondag 15 februari 2026 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Klein foutje, move along
[ afbeelding ]
Geen SM stad ?quote:
Om te winnen zo min mogelijkquote:Op zondag 15 februari 2026 17:12 schreef mario390 het volgende:
benotigt jutta vor de 500 meter meer tijd??
Ja Femke Kok is de snelste en heeft al twee jaar alles gewonnen op de 500 en heeft ook het wereldrecordquote:Op zondag 15 februari 2026 17:12 schreef mario390 het volgende:
benotigt jutta vor de 500 meter meer tijd??
Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 15 februari 2026 17:25 schreef mario390 het volgende:
ja maar duurt dat langer als 1000 meter?
Ja, ze doen ongeveer 2 keer zo lang over de 500 meterquote:Op zondag 15 februari 2026 17:25 schreef mario390 het volgende:
ja maar duurt dat langer als 1000 meter?
Hoe zei Herman Finkers het ook alweer? Eén verkeerde komma of letter maakt zelfs van Jezus nog een ketter.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:55 schreef RedShoe het volgende:
Één letter kan een wereld van verschil maken.
dat is toch niet fijn of ?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wel, maar ze zitten in een ander team en Jutta is een geval apart omdat Jake en zo
gelukkig is niet tijdgelijk dann moet jutta nog en keer springenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:46 schreef mario390 het volgende:
gelukkig is niet tijdgelijk dann moet jutta nog en keer springen
Je gaat lekker he?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ze hebben allebei goud op hun afstand en zilver op de ander..quote:Op zondag 15 februari 2026 17:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat grautuliereen van jutta zu femke niet gezien ,omarmt??quote:Op zondag 15 februari 2026 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben allebei goud op hun afstand en zilver op de ander..
Ja en hand in hand samen juichen .. mooiquote:Op zondag 15 februari 2026 17:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat grautuliereen van jutta zu femke niet gezien ,omarmt??
Prachtig gedaan weer allebeiquote:Op zondag 15 februari 2026 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en hand in hand samen juichen .. mooi
beeld? dat heft ard niet gezeigtquote:Op zondag 15 februari 2026 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en hand in hand samen juichen .. mooi
Lolobrigida is de Koningin op de lange afstand op het ijsquote:Op zondag 15 februari 2026 17:59 schreef mario390 het volgende:
de konigin is in cortina maar Federica ,om dat comeback nach schwer verletzt 2te keer gold bij deze spele
Wat zijn we goedquote:
Teleurstelling voor Marioquote:Op zondag 15 februari 2026 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor Mario, geen bitchfight, gewoon zusterliefde![]()
[ afbeelding ]
Blijft hier niet liggen.. alleen op de auto's een beetje.quote:
Die is die zuigert van een Bert inmiddels wel zat dus hoopt ze zo snel mogelijk van m af te zijnquote:Op zondag 15 februari 2026 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
Leerdam vind schaatsen blijkbaar niet leuk .......
Lekkerquote:
Hier ookquote:
He, je leeft nogquote:
Ja, Domni heeft heerlijk gekooktquote:
Dus de fugu was goed klaargemaaktquote:
Die post hier toch gewoon af en toe vanuit Oostenrijkquote:Op zondag 15 februari 2026 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
Rare zinnen in die Italiaanse cursus![]()
Dov'č il mio amico Mario?
Het wordt wat wit.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Blijft hier niet liggen.. alleen op de auto's een beetje.
Hij maakt het er niet leuker mee idd.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is die zuigert van een Bert inmiddels wel zat dus hoopt ze zo snel mogelijk van m af te zijn
Fugu?quote:Op zondag 15 februari 2026 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus de fugu was goed klaargemaakt
Tijd voor vervroegd pensioenquote:Op zondag 15 februari 2026 18:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij maakt het er niet leuker mee idd.
Waarom staan er steeds van die kakelkippen tussen het bier en de burgers ?quote:Op zondag 15 februari 2026 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de dames ............ sunday morning coffee
Voor de heren ............. The triple B
Parkieten weten niet wat fugu is, omdat fugu een soort Japanse vissen is die vaak gegeten wordt, maar ook zeer giftig kan zijn als het niet goed bereid is. Het is een delicatessen, maar alleen getrainde chef-koks moeten het klaarmaken vanwege de gevaarlijke gifstoffen in sommige delen van de vis. Parkieten hebben echter geen kennis van deze menselijke ingrediënten of gerechten, omdat hun dieet voornamelijk uit zaden, fruit en groenten bestaat.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
Misschien weet de parkiet wat fugu is.
Ah, daar heb ik wel eens van gehoord ja.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Parkieten weten niet wat fugu is, omdat fugu een soort Japanse vissen is die vaak gegeten wordt, maar ook zeer giftig kan zijn als het niet goed bereid is. Het is een delicatessen, maar alleen getrainde chef-koks moeten het klaarmaken vanwege de gevaarlijke gifstoffen in sommige delen van de vis. Parkieten hebben echter geen kennis van deze menselijke ingrediënten of gerechten, omdat hun dieet voornamelijk uit zaden, fruit en groenten bestaat.
Ja dat dus ... begin er ook niet aanquote:Op zondag 15 februari 2026 19:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik wel eens van gehoord ja.
Daar waag ik me niet aan.
Ah dankjequote:Op zondag 15 februari 2026 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Parkieten weten niet wat fugu is, omdat fugu een soort Japanse vissen is die vaak gegeten wordt, maar ook zeer giftig kan zijn als het niet goed bereid is. Het is een delicatessen, maar alleen getrainde chef-koks moeten het klaarmaken vanwege de gevaarlijke gifstoffen in sommige delen van de vis. Parkieten hebben echter geen kennis van deze menselijke ingrediënten of gerechten, omdat hun dieet voornamelijk uit zaden, fruit en groenten bestaat.
Zwemmen die in de Utrechtse grachten?quote:Op zondag 15 februari 2026 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dankjeDomni îs wel een getrainde chefkok, dus ik geef hem de volgende keer wel fugu
Je moet in Japan een speciale opleiding volgen om fugu te mogen klaarmaken.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dankjeDomni îs wel een getrainde chefkok, dus ik geef hem de volgende keer wel fugu
Wie weetquote:Op zondag 15 februari 2026 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zwemmen die in de Utrechtse grachten?
Das lief van je ,... en leuk voor Jobi Notquote:Op zondag 15 februari 2026 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet in Japan een speciale opleiding volgen om fugu te mogen klaarmaken.
Er vallen nu nog steeds jaarlijks wel doden door het eten van niet goed schoongemaakte fugu.
Dus ah toe, geef domni die fugu
Wauwquote:Op zondag 15 februari 2026 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet in Japan een speciale opleiding volgen om fugu te mogen klaarmaken.
Er vallen nu nog steeds jaarlijks wel doden door het eten van niet goed schoongemaakte fugu.
Dus ah toe, geef domni die fugu
We hadden vorig jaar ook al een zeehond in de gracht.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie weetEr spoelen ook al dolfijnen aan in Nederland, dan is een fugu in de gracht ook niet meer zo gek
Oh ja dat is waar ook! En eerder ook al een keer volgens mijquote:Op zondag 15 februari 2026 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hadden vorig jaar ook al een zeehond in de gracht.
Zat die daarna in je verrassingspakket?quote:Op zondag 15 februari 2026 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hadden vorig jaar ook al een zeehond in de gracht.
Ja. Een paar jaar geleden.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook! En eerder ook al een keer volgens mij
Nee. Die zijn vegetarischquote:Op zondag 15 februari 2026 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat die daarna in je verrassingspakket?
Ah, daarom kon ik er al geen gerechten mee verzinnenquote:
quote:
Mijn parkiet weet dat wel, ze zei gelijk kogelvis toen ik het haar vroeg.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Is toch gewoon algemene kennis dit ?quote:Op zondag 15 februari 2026 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet weet dat wel, ze zei gelijk kogelvis toen ik het haar vroeg.
Dan verkoop je toch gewoon de boot?quote:
dat fugu de kogelvis is ? Dat wist ik nietquote:Op zondag 15 februari 2026 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is toch gewoon algemene kennis dit ?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 15 februari 2026 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan verkoop je toch gewoon de boot?
Zo leer je hier nog eens wat.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
dat fugu de kogelvis is ? Dat wist ik niet
Ik wel.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
dat fugu de kogelvis is ? Dat wist ik niet
quote:Op zondag 15 februari 2026 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
Wie heeft die sneeuw besteld en stuur het eens terug.
Zo kwam ik er op 12 jarige leeftijd achter dat ik een andere vader had, er werd een naam omgeroepen en mijn moeder vloog woest op die dame af en had toen wat uit te leggen aan mij.quote:
Dat is vrij normaal in dit soort berichten. Maar wat een goed verhaal over je vader.quote:
Gelukkig lees ik niet veel van die berichten, zelfs ik wil dan gaan corrigeren.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal in dit soort berichten. Maar wat een goed verhaal over je vader.
Jij had zoiets van doorvragen is nu geen goed idee.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig lees ik niet veel van die berichten, zelfs ik wil dan gaan corrigeren.![]()
En ja was echt fantastisch. Vooral omdat ik eerst niet snapte waarom ze woest werd en tegen die vrouw te keer ging en daarna een korte uitleg kreeg en meer niet.
Op dat moment niet, ik was vooral in shock denk ik en daarna wel geprobeerd maar nooit veel antwoorden gekregen. Mijn moeder was van de generatie, over het verleden praten we niet.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij had zoiets van doorvragen is nu geen goed idee.
Idioot.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
De dames dan he, de mannen droegen zover ik het weet altijd al een lange broek.
Dit dus.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
Of dat ze eindelijk een broek aan mogen?
Nee toch? Dat is niet de bedoeling.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
Of dat ze eindelijk een broek aan mogen?
quote:Op zondag 15 februari 2026 20:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee toch? Dat is niet de bedoeling.
quote:
Is wel een slecht plaatje wat je net postte. Stomme AIquote:Op zondag 15 februari 2026 21:14 schreef fietsie het volgende:
Nee ik zit me te verbazen welke ontiegelijke bagger mijn gratis AI image generator van een simpele prompt maakt.
3 benen..
heel beroerd jaquote:Op zondag 15 februari 2026 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is wel een slecht plaatje wat je net postte. Stomme AI
Heb je wild gegeten ?quote:Op zondag 15 februari 2026 21:30 schreef pullup het volgende:
Wtf is al het sporten al afgelopen?
je kan ook nooit eens rustig uit eten
Sjoukje Dijkstra of Joan Haanappel >quote:Op zondag 15 februari 2026 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
Lol, kunstschaatsers krijgen vragen over het verleden van kunstrijden, ze weten niet veel antwoorden.
Wat voor restaurant?quote:Op zondag 15 februari 2026 21:30 schreef pullup het volgende:
Wtf is al het sporten al afgelopen?
je kan ook nooit eens rustig uit eten
Geen idee.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Sjoukje Dijkstra of Joan Haanappel >
Pullup in een restaurant.quote:
Op TV mario. FF neemt je een beetje in de malingquote:
quote:Op zondag 15 februari 2026 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Op TV mario. FF neemt je een beetje in de maling
Sssttt.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2026 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
https://sagardi.nl/quote:Op zondag 15 februari 2026 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel lekker? Dat hoop ik dan toch voor jou.
Ook een keer gedaan jaquote:
Ziet er goed uit dat menu en hoe opletten? Dat het goed verdeeld wordt over de groep of dat je opgelicht wordt of alleen het gedeelte van jezelf betaalt? Allemaal vragen gelijk.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
https://sagardi.nl/
Was fijn ja. Met wat opletten ook nog goed te betalen
Ik heb me laten vertellen dat als je zo'n stuk echt goed Baskisch vlees besteld het echt per ons afgerekend wordt en dat dat ineens gigantisch kan oplopenquote:Op zondag 15 februari 2026 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ziet er goed uit dat menu en hoe opletten? Dat het goed verdeeld wordt over de groep of dat je opgelicht wordt of alleen het gedeelte van jezelf betaalt? Allemaal vragen gelijk.
Beter duur dan niet te krijgen.quote:
Oh dan moet je inderdaad goed opletten. Is dat gelukt?quote:Op zondag 15 februari 2026 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat als je zo'n stuk echt goed Baskisch vlees besteld het echt per ons afgerekend wordt en dat dat ineens gigantisch kan oplopen
Ja ik zag het menu .. stond prijs per ons Maar vragen ze hoeveel ons je wilt of doen ze gewoon een hele lap en je mag dokken voor 300 gram /.// 60Euriquote:Op zondag 15 februari 2026 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat als je zo'n stuk echt goed Baskisch vlees besteld het echt per ons afgerekend wordt en dat dat ineens gigantisch kan oplopen
Ik heb eend met appeltjes als hoofdgerecht gehad en lekker Baskische drankjesquote:Op zondag 15 februari 2026 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dan moet je inderdaad goed opletten. Is dat gelukt?
Ik zie het nu ook op de Google recensiesquote:Op zondag 15 februari 2026 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zag het menu .. stond prijs per ons Maar vragen ze hoeveel ons je wilt of doen ze gewoon een hele lap en je mag dokken voor 300 gram /.// 60Euri
Klinkt erg lekker allemaal. Als je maar genoten hebt en niet te veel hoefde te betalen.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb eend met appeltjes als hoofdgerecht gehad en lekker Baskische drankjes
Als troost kan ik melden dat hij goed smaaktequote:Op zondag 15 februari 2026 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
Ik voorspel wel een boze eend die over zijn familie gaat beginnen.
Dat moet wel goed zijn dan, is het nog ergens goed voor geweest.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Als troost kan ik melden dat hij goed smaakte
Ik weet nog dat het "eerste tapas" restaurant in Amsterdam kwam ... in de Spuistraat dus ook ... 1 keer iets wezen kanen maar die prijzen waren echt over de top ...quote:Op zondag 15 februari 2026 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook op de Google recensies![]()
Is het niet, letting the days go by?quote:
Spending My Timequote:Op zondag 15 februari 2026 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is het niet, letting the days go by?
Ik herken Brian Eno en Nico. Wellicht John Cale ook?quote:
3 out of 4quote:Op zondag 15 februari 2026 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik herken Brian Eno en Nico. Wellicht John Cale ook?
Kevin Ayers?quote:
Ja maar ik heb vals gespeeld dus mijn antwoord telt niet.quote:
Ach wie maakt zich daar tegenwoordig nog druk om ? Maar vertel wel ff hoe je het hebt gedaan ?quote:Op zondag 15 februari 2026 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb vals gespeeld dus mijn antwoord telt niet.
wtfquote:Op zondag 15 februari 2026 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
Dus, en dan, en en,
kijk vooral het filmpje even![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)supermarkt~a8f8dd70/
Die Nico had ik best een keer willen zien.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2026 01:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Nico had ik best een keer willen zien.
Moet je naar de 27 club
Of Studio 54quote:
Het is mooi geweestquote:Op maandag 16 februari 2026 08:22 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit doet de kooien weer dicht.
Straks Shorttrack. Ben benieuwd.quote:
Hoe laat?quote:Op maandag 16 februari 2026 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Straks Shorttrack. Ben benieuwd.
Credits voor @Fritsiequote:
Ik denk dat huisartsen hier ook mee te maken hebben.quote:Op maandag 16 februari 2026 08:56 schreef pullup het volgende:
Lekker dan
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ky&utm_term=20260216
Dat is helemaal dramatisch jaquote:Op maandag 16 februari 2026 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat huisartsen hier ook mee te maken hebben.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 februari 2026 09:00 schreef pullup het volgende:
Spiritueel anthem op de maandag
Bekijk deze YouTube-video
Het begint pas.quote:
Ik ben geen kenner op dit gebied maar denk dat ze na een worstenbroodje zo weer los gaan.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:40 schreef pullup het volgende:
Zijn die zuiderlingen allemaal wat aan het ontkateren vanochtend?
Als Speedy Gonzales met ADHDquote:Op maandag 16 februari 2026 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner op dit gebied maar denk dat ze na een worstenbroodje zo weer los gaan.
Weken en weken vasten daarna jaquote:Op maandag 16 februari 2026 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
Woensdag askruisje halen. Dan is het feest voorbij.
quote:Op maandag 16 februari 2026 10:48 schreef fietsie het volgende:
En dan 46 dagen vasten met z'n allen ?
Ik ga het niet posten maar weet welke.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:50 schreef fietsie het volgende:
Is heb enorme associaties met een hekwerk boven een spoorlijn van dit plaatje.
Nou dat. De ontwerpers van die feestverlichting hebben niet echt een ehm beelddenker ingeschakeld denk ikquote:Op maandag 16 februari 2026 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga het niet posten maar weet welke.
En bobslee.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:58 schreef chufi het volgende:
En weer kort door de bocht schaatsen zo
Stel nou dat er iemand nee zegt,quote:Op maandag 16 februari 2026 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
Mag ik zeggen dat ik haar een vrolijke dame vind
#happymuppetquote:Op maandag 16 februari 2026 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
Mag ik zeggen dat ik haar een vrolijke dame vind ?
[ afbeelding ]
* FreshFruit zet marcb1974 op blokkeren bij dezequote:Op maandag 16 februari 2026 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel nou dat er iemand nee zegt,
wat dan?
Je kan ook gewoon antwoord geven op de vraagquote:Op maandag 16 februari 2026 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit zet marcb1974 op blokkeren bij deze
160 denk ik, zoietsquote:Op maandag 16 februari 2026 11:38 schreef chufi het volgende:
Xandra is wel heel klein zag ik bij het huldigen
Kilo ?quote:
Dat doet weer niets af aan de eventuele vrolijkheid die FF meent te zienquote:Op maandag 16 februari 2026 11:38 schreef chufi het volgende:
Xandra is wel heel klein zag ik bij het huldigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |