Ik heb me laten vertellen dat als je zo'n stuk echt goed Baskisch vlees besteld het echt per ons afgerekend wordt en dat dat ineens gigantisch kan oplopenquote:Op zondag 15 februari 2026 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ziet er goed uit dat menu en hoe opletten? Dat het goed verdeeld wordt over de groep of dat je opgelicht wordt of alleen het gedeelte van jezelf betaalt? Allemaal vragen gelijk.
Beter duur dan niet te krijgen.quote:
Oh dan moet je inderdaad goed opletten. Is dat gelukt?quote:Op zondag 15 februari 2026 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat als je zo'n stuk echt goed Baskisch vlees besteld het echt per ons afgerekend wordt en dat dat ineens gigantisch kan oplopen
Ja ik zag het menu .. stond prijs per ons Maar vragen ze hoeveel ons je wilt of doen ze gewoon een hele lap en je mag dokken voor 300 gram /.// 60Euriquote:Op zondag 15 februari 2026 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat als je zo'n stuk echt goed Baskisch vlees besteld het echt per ons afgerekend wordt en dat dat ineens gigantisch kan oplopen
Ik heb eend met appeltjes als hoofdgerecht gehad en lekker Baskische drankjesquote:Op zondag 15 februari 2026 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dan moet je inderdaad goed opletten. Is dat gelukt?
Ik zie het nu ook op de Google recensiesquote:Op zondag 15 februari 2026 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zag het menu .. stond prijs per ons Maar vragen ze hoeveel ons je wilt of doen ze gewoon een hele lap en je mag dokken voor 300 gram /.// 60Euri
Klinkt erg lekker allemaal. Als je maar genoten hebt en niet te veel hoefde te betalen.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb eend met appeltjes als hoofdgerecht gehad en lekker Baskische drankjes
Als troost kan ik melden dat hij goed smaaktequote:Op zondag 15 februari 2026 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
Ik voorspel wel een boze eend die over zijn familie gaat beginnen.
Dat moet wel goed zijn dan, is het nog ergens goed voor geweest.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Als troost kan ik melden dat hij goed smaakte
Ik weet nog dat het "eerste tapas" restaurant in Amsterdam kwam ... in de Spuistraat dus ook ... 1 keer iets wezen kanen maar die prijzen waren echt over de top ...quote:Op zondag 15 februari 2026 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook op de Google recensies![]()
Is het niet, letting the days go by?quote:
Spending My Timequote:Op zondag 15 februari 2026 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is het niet, letting the days go by?
Ik herken Brian Eno en Nico. Wellicht John Cale ook?quote:
3 out of 4quote:Op zondag 15 februari 2026 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik herken Brian Eno en Nico. Wellicht John Cale ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |