Jij had zoiets van doorvragen is nu geen goed idee.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig lees ik niet veel van die berichten, zelfs ik wil dan gaan corrigeren.![]()
En ja was echt fantastisch. Vooral omdat ik eerst niet snapte waarom ze woest werd en tegen die vrouw te keer ging en daarna een korte uitleg kreeg en meer niet.
Op dat moment niet, ik was vooral in shock denk ik en daarna wel geprobeerd maar nooit veel antwoorden gekregen. Mijn moeder was van de generatie, over het verleden praten we niet.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij had zoiets van doorvragen is nu geen goed idee.
Idioot.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
De dames dan he, de mannen droegen zover ik het weet altijd al een lange broek.
Dit dus.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
Of dat ze eindelijk een broek aan mogen?
Nee toch? Dat is niet de bedoeling.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
Of dat ze eindelijk een broek aan mogen?
quote:Op zondag 15 februari 2026 20:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee toch? Dat is niet de bedoeling.
quote:
Is wel een slecht plaatje wat je net postte. Stomme AIquote:Op zondag 15 februari 2026 21:14 schreef fietsie het volgende:
Nee ik zit me te verbazen welke ontiegelijke bagger mijn gratis AI image generator van een simpele prompt maakt.
3 benen..
heel beroerd jaquote:Op zondag 15 februari 2026 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is wel een slecht plaatje wat je net postte. Stomme AI
Heb je wild gegeten ?quote:Op zondag 15 februari 2026 21:30 schreef pullup het volgende:
Wtf is al het sporten al afgelopen?
je kan ook nooit eens rustig uit eten
Sjoukje Dijkstra of Joan Haanappel >quote:Op zondag 15 februari 2026 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
Lol, kunstschaatsers krijgen vragen over het verleden van kunstrijden, ze weten niet veel antwoorden.
Wat voor restaurant?quote:Op zondag 15 februari 2026 21:30 schreef pullup het volgende:
Wtf is al het sporten al afgelopen?
je kan ook nooit eens rustig uit eten
Geen idee.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Sjoukje Dijkstra of Joan Haanappel >
Pullup in een restaurant.quote:
Op TV mario. FF neemt je een beetje in de malingquote:
quote:Op zondag 15 februari 2026 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Op TV mario. FF neemt je een beetje in de maling
Sssttt.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2026 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
https://sagardi.nl/quote:Op zondag 15 februari 2026 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel lekker? Dat hoop ik dan toch voor jou.
Ook een keer gedaan jaquote:
Ziet er goed uit dat menu en hoe opletten? Dat het goed verdeeld wordt over de groep of dat je opgelicht wordt of alleen het gedeelte van jezelf betaalt? Allemaal vragen gelijk.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
https://sagardi.nl/
Was fijn ja. Met wat opletten ook nog goed te betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |