Ja, Domni heeft heerlijk gekooktquote:
Dus de fugu was goed klaargemaaktquote:
Die post hier toch gewoon af en toe vanuit Oostenrijkquote:Op zondag 15 februari 2026 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
Rare zinnen in die Italiaanse cursus![]()
Dov'č il mio amico Mario?
Het wordt wat wit.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Blijft hier niet liggen.. alleen op de auto's een beetje.
Hij maakt het er niet leuker mee idd.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is die zuigert van een Bert inmiddels wel zat dus hoopt ze zo snel mogelijk van m af te zijn
Fugu?quote:Op zondag 15 februari 2026 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus de fugu was goed klaargemaakt
Tijd voor vervroegd pensioenquote:Op zondag 15 februari 2026 18:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij maakt het er niet leuker mee idd.
Waarom staan er steeds van die kakelkippen tussen het bier en de burgers ?quote:Op zondag 15 februari 2026 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de dames ............ sunday morning coffee
Voor de heren ............. The triple B
Parkieten weten niet wat fugu is, omdat fugu een soort Japanse vissen is die vaak gegeten wordt, maar ook zeer giftig kan zijn als het niet goed bereid is. Het is een delicatessen, maar alleen getrainde chef-koks moeten het klaarmaken vanwege de gevaarlijke gifstoffen in sommige delen van de vis. Parkieten hebben echter geen kennis van deze menselijke ingrediënten of gerechten, omdat hun dieet voornamelijk uit zaden, fruit en groenten bestaat.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
Misschien weet de parkiet wat fugu is.
Ah, daar heb ik wel eens van gehoord ja.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Parkieten weten niet wat fugu is, omdat fugu een soort Japanse vissen is die vaak gegeten wordt, maar ook zeer giftig kan zijn als het niet goed bereid is. Het is een delicatessen, maar alleen getrainde chef-koks moeten het klaarmaken vanwege de gevaarlijke gifstoffen in sommige delen van de vis. Parkieten hebben echter geen kennis van deze menselijke ingrediënten of gerechten, omdat hun dieet voornamelijk uit zaden, fruit en groenten bestaat.
Ja dat dus ... begin er ook niet aanquote:Op zondag 15 februari 2026 19:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik wel eens van gehoord ja.
Daar waag ik me niet aan.
Ah dankjequote:Op zondag 15 februari 2026 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Parkieten weten niet wat fugu is, omdat fugu een soort Japanse vissen is die vaak gegeten wordt, maar ook zeer giftig kan zijn als het niet goed bereid is. Het is een delicatessen, maar alleen getrainde chef-koks moeten het klaarmaken vanwege de gevaarlijke gifstoffen in sommige delen van de vis. Parkieten hebben echter geen kennis van deze menselijke ingrediënten of gerechten, omdat hun dieet voornamelijk uit zaden, fruit en groenten bestaat.
Zwemmen die in de Utrechtse grachten?quote:Op zondag 15 februari 2026 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dankjeDomni îs wel een getrainde chefkok, dus ik geef hem de volgende keer wel fugu
Je moet in Japan een speciale opleiding volgen om fugu te mogen klaarmaken.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dankjeDomni îs wel een getrainde chefkok, dus ik geef hem de volgende keer wel fugu
Wie weetquote:Op zondag 15 februari 2026 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zwemmen die in de Utrechtse grachten?
Das lief van je ,... en leuk voor Jobi Notquote:Op zondag 15 februari 2026 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet in Japan een speciale opleiding volgen om fugu te mogen klaarmaken.
Er vallen nu nog steeds jaarlijks wel doden door het eten van niet goed schoongemaakte fugu.
Dus ah toe, geef domni die fugu
Wauwquote:Op zondag 15 februari 2026 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet in Japan een speciale opleiding volgen om fugu te mogen klaarmaken.
Er vallen nu nog steeds jaarlijks wel doden door het eten van niet goed schoongemaakte fugu.
Dus ah toe, geef domni die fugu
We hadden vorig jaar ook al een zeehond in de gracht.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie weetEr spoelen ook al dolfijnen aan in Nederland, dan is een fugu in de gracht ook niet meer zo gek
Oh ja dat is waar ook! En eerder ook al een keer volgens mijquote:Op zondag 15 februari 2026 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hadden vorig jaar ook al een zeehond in de gracht.
Zat die daarna in je verrassingspakket?quote:Op zondag 15 februari 2026 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hadden vorig jaar ook al een zeehond in de gracht.
Ja. Een paar jaar geleden.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook! En eerder ook al een keer volgens mij
Nee. Die zijn vegetarischquote:Op zondag 15 februari 2026 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat die daarna in je verrassingspakket?
Ah, daarom kon ik er al geen gerechten mee verzinnenquote:
quote:
Mijn parkiet weet dat wel, ze zei gelijk kogelvis toen ik het haar vroeg.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Is toch gewoon algemene kennis dit ?quote:Op zondag 15 februari 2026 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet weet dat wel, ze zei gelijk kogelvis toen ik het haar vroeg.
Dan verkoop je toch gewoon de boot?quote:
dat fugu de kogelvis is ? Dat wist ik nietquote:Op zondag 15 februari 2026 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is toch gewoon algemene kennis dit ?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 15 februari 2026 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan verkoop je toch gewoon de boot?
Zo leer je hier nog eens wat.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
dat fugu de kogelvis is ? Dat wist ik niet
Ik wel.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
dat fugu de kogelvis is ? Dat wist ik niet
quote:Op zondag 15 februari 2026 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
Wie heeft die sneeuw besteld en stuur het eens terug.
Zo kwam ik er op 12 jarige leeftijd achter dat ik een andere vader had, er werd een naam omgeroepen en mijn moeder vloog woest op die dame af en had toen wat uit te leggen aan mij.quote:
Dat is vrij normaal in dit soort berichten. Maar wat een goed verhaal over je vader.quote:
Gelukkig lees ik niet veel van die berichten, zelfs ik wil dan gaan corrigeren.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal in dit soort berichten. Maar wat een goed verhaal over je vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |