abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220120823
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 03:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En weet je ook hoe dat komt?
Je zal vast wel een MSNOW artikel klaar hebben staan dat het op een of andere manier de schuld is van de republikeinen.
pi_220120853
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_220120860
Tegenwoordig kiest Trump blijkbaar de Congresleden.

Audio

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_220120865
MAGA-logica blijft verbijsterend simpel.

Video

Video

pi_220120880

Dat is nog helemaal niet onderzocht :?
pi_220120903
Het stilletjes aankopen van magazijnen met de bedoeling daar een ICE-detentiecentrum van te maken wordt steeds moeilijker nu de burgerbevolking daarvan van te voren over ingelicht wordt.

Zelfs in Texas.

pi_220121147
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 00:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat stel je voor dan? In Californië heeft Newsom miljarden verspild aan het huisvesten van daklozen zonder noemenswaardige resultaten.
In elk geval geen lijfstraffen en dwangarbeid.

Maar je gaat nog steeds voorbij aan de oorzaken. Zorgverzekering is zelfs onder ACA voor veel mensen 500$/maand, en dan heb je nog een gigantisch eigen risico. 30% rente op leningen voor studeren, 20% op een hypotheek. Met een klein inkomen zit je zo in de problemen.
pi_220121350
Vaccine Makers Curtail Research and Cut Jobs

Vanwege het fantastische beleid weer minder wetenschappers en werk voor Amerikanen. Echt bizar hoeveel Trump en zijn circus kunnen slopen.
pi_220121380
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 07:05 schreef Chivaz het volgende:
Is dat een BlueSky dingetje? Het topic binnenstormen met een vraag of ik er wel iets van begrijp waarmee je natuurlijk suggereert dat jij wel de wijsheid in pacht hebt, en dan vervolgens die wijsheid niet willen delen omdat (en hier komt dan die aanname) ik correct had geraden dat het een MSNOW artikel betreft waar de republikeinen de schuld krijgen?
Is dat een MAGA dingetje? Verdraaien, liegen, persoonlijke aanvallen en alles wat je niet uitkomt negeren? En dan de volgende dag rinse and repeat.
pi_220121390
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 07:05 schreef beefkeek het volgende:

[..]
In elk geval geen lijfstraffen en dwangarbeid.

Maar je gaat nog steeds voorbij aan de oorzaken. Zorgverzekering is zelfs onder ACA voor veel mensen 500$/maand, en dan heb je nog een gigantisch eigen risico. 30% rente op leningen voor studeren, 20% op een hypotheek. Met een klein inkomen zit je zo in de problemen.
Ik kan mij goed voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet en uiteindelijk naar de drugs grijpt omdat je het gevoel hebt dat het leven geen zin meer heeft. Maar dit soort problemen zijn niet makkelijk om op te lossen. Als je een lening aangaat met 30% rente dan vraag je natuurlijk wel een beetje om problemen en laten we eerlijk wezen is het voor een ieder noodzakelijk om te studeren? Je kan ook een vak leren zoals loodgieter of timmerman, dat is een stuk goedkoper en als ik zo her en der kijk kun je er grof geld mee verdienen in de VS als je een beetje je vak verstaat.
  Moderator dinsdag 17 februari 2026 @ 08:11:16 #161
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220121402
Ffkes vegen
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220121405
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 08:04 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Is dat een MAGA dingetje? Verdraaien, liegen, persoonlijke aanvallen en alles wat je niet uitkomt negeren? En dan de volgende dag rinse and repeat.
Waar is de leugen en de persoonlijke aanval?

https://youtube.com/shorts/tk5QGX8nhwU?si=AL3ujN8D_0eTurdN
pi_220121415
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 08:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik kan mij goed voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet en uiteindelijk naar de drugs grijpt omdat je het gevoel hebt dat het leven geen zin meer heeft. Maar dit soort problemen zijn niet makkelijk om op te lossen. Als je een lening aangaat met 30% rente dan vraag je natuurlijk wel een beetje om problemen en laten we eerlijk wezen is het voor een ieder noodzakelijk om te studeren? Je kan ook een vak leren zoals loodgieter of timmerman, dat is een stuk goedkoper en als ik zo her en der kijk kun je er grof geld mee verdienen in de VS als je een beetje je vak verstaat.
Je krijgt een keer een week te laat betaald, kan je hypotheek niet op tijd betalen, credit rating omlaag, rente omhoog. Of je wordt aangereden en komt in het ziekenhuis, ambulancerit a 2000$ en je bent al in de problemen.

Het is niet makkelijk op te lossen, maar het is een stuk humaner dan de oorzaak laten voor wat hij is, zeker als je ze erna oppakt en in detentiekampen aan het werk zet.
pi_220121456
Start een eigen topic over jullie fittie maar heb het hier over reele politiek en niet over de bizarre sadistische fantasieën en zijn foute assumpties van een persoon op deze site. :')
pi_220121474
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 08:24 schreef Basp1 het volgende:
Start een eigen topic over jullie fittie maar heb het hier over reele politiek en niet over de bizarre sadistische fantasieën en zijn foute assumpties van een persoon op deze site. :')
Deze discussie is gestart vanwege een voorstel dat echt op tafel ligt he? Dan niet over daklozen, maar illegale immigranten die ze gedwongen willen laten werken zolang ze niet uitgezet zijn.
pi_220121493
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 08:28 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Deze discussie is gestart vanwege een voorstel dat echt op tafel ligt he? Dan niet over daklozen, maar illegale immigranten die ze gedwongen willen laten werken zolang ze niet uitgezet zijn.
En overgenomen door een mafketel die het over junks martelen wilt hebben en jij trapt er weer met ogen op in. :')
  dinsdag 17 februari 2026 @ 10:17:54 #167
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220122114
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 05:15 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is nog helemaal niet onderzocht :?
Nope! kladderadatsch in POL / [AMV] VS #1289 Olympik Vancetaztik en weet je nog wie toen op de plek van Pam Bondi zat?
Bill Barr. Misschien daar ook maar eens een onderzoekje naar instellen, want met alle rare dingen die ik de laatste tijd voorbij zie komen, ga je mij echt niet zomaar wijsmaken dat het toeval is dat Epstein z'n carričre min of meer is begonnen als wiskunde leraar op een prestigieuze Dalton school, waar de vader van Barr (Donald) toen directeur was. Des te opmerkelijker omdat Epstein daar helemaal de papieren niet voor had.
pi_220124404
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 08:13 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Je krijgt een keer een week te laat betaald, kan je hypotheek niet op tijd betalen, credit rating omlaag, rente omhoog. Of je wordt aangereden en komt in het ziekenhuis, ambulancerit a 2000$ en je bent al in de problemen.

Het is niet makkelijk op te lossen, maar het is een stuk humaner dan de oorzaak laten voor wat hij is, zeker als je ze erna oppakt en in detentiekampen aan het werk zet.
In het geval van z'n moeder moet er dus ook totaal niks gedaan worden aan waardoor er precies meer junks in de buurt verschijnen want dat is blijkbaar te moeilijk, maar moeten die maar op worden geborgen in een loods of zo. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 17 februari 2026 @ 15:29:38 #169
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220125601
https://bsky.app/profile/kackbro.bsky.social/post/3mf2frnt5oc2k

Schaamteloos...maar volgens sommigen is dit extreem-links :)
pi_220126662
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 07:52 schreef Basp1 het volgende:
Vaccine Makers Curtail Research and Cut Jobs

Vanwege het fantastische beleid weer minder wetenschappers en werk voor Amerikanen. Echt bizar hoeveel Trump en zijn circus kunnen slopen.
Ja, dit gaat decennialang doorwerken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 17 februari 2026 @ 17:30:28 #171
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220127145
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 17 februari 2026 @ 17:31:56 #172
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220127154

Wie gaat het hem vertellen?

[ Bericht 41% gewijzigd door Lord_Vetinari op 17-02-2026 17:32:50 (Foute link) ]
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_220127284
Gelukkig gaan in Florida de banen nu naar de Amerikaanse burgers ipv 'illegalen'.

Video

dinsdag 17 februari 2026 @ 17:55:50 #174
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220127348
quote:
83s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 17:48 schreef Kijkertje het volgende:
Gelukkig gaan in Florida de banen nu naar de Amerikaanse burgers ipv 'illegalen'.

Video

[ afbeelding ]
Veel plezier daarmee.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220127356
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 18:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het werkt dus wel, ik heb toch al uitgelegd wat verscherpte controles in Rotterdam en Antwerpen hebben gedaan met de cocaīneprijs.
Dat heeft direct gevolgen voor de markt zelf met als gevolg dat er minder handelaren overbleven.
Denken dat je de drugsproblematiek kan oplossen met voorlichting zonder keiharde handhaving is een sprookje.
Het resultaat zie je overal op de wereld, wat dat betreft laat Singapore goed zien dat handhaven, zero tolerance beleid en gevangenisstraffen voor junks prima werken.
Wat die hebben gedaan? Kun je niet lezen of wil je het niet? Cocaine is alleen maar zuiverder en goedkoper geworden zei ik hiervoor nog |:(
In Singapore worden nog altijd, als in anno nu sinds het stichten van Singapore, mensen gestraft om drugs, en dat is dan geen symptoombestrijding volgens jou? Moet ik nog uitleggen waarom je nu echt absurd achterlijk overkomt of kun je het zelf invullen? |:( Ongekend dit ik heb echt zelden iemand zichzelf zo belachelijk zien maken zonder het kennelijk zelf door te hebben. Ik had ooit medelijden met je maar als je zo volhardend bent kan je de tering krijgen. Je weet hopelijk toch dat als dit het echte leven was iedereen je keihard in je gezicht uit zou lachen als je dit soort dingen zou proberen? Man man man wat een niveau :N
What Would Goku Do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')