abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2026 @ 09:42:00 #121
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220113412
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 08:25 schreef Seven. het volgende:

[..]
Omdat holebi's vanwege de gemene deler 'niet-hetero normatief' de transagenda nooit zou moeten blokkeren. Verder zouden ze zich totaal afzijdig moet houden van een onderwerp dat ze inhoudelijk totaal niet aangaat.

Zou wat zijn als transgenders in hun agenda opnemen dat holebi's geen kinderen mogen adopteren.
Het gaat om de gezondheid van kinderen. Terecht dat zij daar niet mee willen worden geassocieerd en daar mogen zij gewoon wat van vinden. Apart dat je over "vijanden" praat. En nee, ze hebben niet altijd dezelfde "vijand". Lesbische vrouwen willen niet altijd kerels in hun kleedkamer bijvoorbeeld.

Adopteren <> ingrijpende kindverbouwingen.
  maandag 16 februari 2026 @ 09:42:16 #122
3542 Gia
User under construction
pi_220113414
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat ouders man en/of vrouw zijn kan gewoon worden gezegd. Dat is namelijk de menselijke biologie. Het is alleen een beetje raar om homo's weg te zetten als 'mietjes'.
Of te verbieden ouders te worden. Want met IVF, draagmoeder, kan een homo ook gewoon echt vader worden.
Bij Lesbiennes is dat makkelijker, middels een bezoekje aan de spermabank.
Helemaal niks mis mee!
pi_220113416
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat ouders man en/of vrouw zijn kan gewoon worden gezegd. Dat is namelijk de menselijke biologie. Het is alleen een beetje raar om homo's weg te zetten als 'mietjes'.
Precies, simpele biologie.
En hoe moet je dat verwijfde anders omschrijven?

Kom op zeg, laten we nou niet doen alsof je de meeste homoseksuelen er niet zo uit kan pikken.
Als wij thuis TV kijken hebben we dat geregeld, dat we zeggen ah die is homo.
En dan later blijkt dat inderdaad.

quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:37 schreef Gia het volgende:

[..]
Wat een onzin. Een kind is gelukkig als het één of meerdere ouders heeft die van hem/haar houden. Geslacht doet er niet toe. Als ze er maar goed voor zorgen. Er zijn ook kinderen die een vader, moeder en een bonus vader en moeder hebben. Vaak ook nog bonus broertjes en zusjes, opa's en oma's. Maar ook 2 moeders of 2 vaders.

Maar een man met meerdere vrouwen vind je ook nog wel kunnen, vind je?
Man en vrouw samen zorgen voor een veel stabieler en betere opvoeding. Simpele biologie.
Eigen ouders.

En nee een man moet trouw blijven aan 1 vrouw. Obviously.
pi_220113425
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:37 schreef probeer het volgende:

De hoop uitdrukken dat ouderschap voor homoseksuelen nooit normaal gaat worden, lijkt me wel degelijk discriminerend tov homoseksuelen. En op zijn minst schofferend (het woord gebruikt in de policy). 'Normaal' is ook normatief. En in de context van zijn posts overduidelijk een waardeoordeel. Uit niets blijkt dat hij het over een puur wetenschappelijke, statistische hoeveelheid/kans heeft.

quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:42 schreef Gia het volgende:

[..]
Of te verbieden ouders te worden. Want met IVF, draagmoeder, kan een homo ook gewoon echt vader worden.
Helemaal niks mis mee!
En we moeten het maar normaal vinden dat koppels die al niet bij een natuurlijke aangetrokken sekse horen (man met een vrouw) ook nog eens kinderen zouden krijgen wat ze niet natuurlijk kunnen?

Dat is biologisch gezien niet kloppende.
Dat is ook voor het kind gewoon niet goed.
Op zo veel vlakken gewoon fout.

Dat je al direct aangevallen wordt omdat je de LHHTAABTOQITI+ propaganda niet steunt zegt al genoeg.
pi_220113443
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Zo heet dat niet en het is ook in niets een cult.
Jehova's getuigen, zo heet die 'religie' toch? Achterlijke religie. Sekte. Cult. Potato-potato.

quote:
Maar wanneer zou je dat zijn?
Ik ben niet onverdraagzaam tegen anderen en andersdenkenden.

Ik sta alleen niet achter al die onzin er rondom heen.
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 08:23 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Bang?
Voor dat soort mietjes en (grotendeels) verwijfde mannen?
Nee, dat vinden we simpelweg ranzig.
Heeft niets met bang zijn te maken.
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 08:24 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En laten we hopen dat dat nooit normaal gaat worden.
Wellicht toch nog even de definitie van onverdraagzaamheid opzoeken.

quote:
Kun jij ook doen.
Dat jij alles maar goed vindt is jouw zaakje.
Volgens mij was ik toch vrij duidelijk dat ik jouw mening allerminst goed vindt. En je religie.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 16 februari 2026 @ 09:49:55 #126
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220113475
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:42 schreef Gia het volgende:

[..]
Helemaal niks mis mee!
Spoiler want deze discussie gaat volledig offtopic maar ik wil je toch even wijzen op de complicaties voor niet-hetero's met een kinderwens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
pi_220113482
Wanneer een mod/FA/Danny zo meteen wellicht voornemens is om bianceroni's posts te deleten want overduidelijk homofobisch. Ik zou er voor willen pleiten om ze te laten staan. Ze krijgen geen bijval van wie dan ook (jeej FoK!) en zo kunnen lezers zien hoe homofobie er uit ziet en hoe het plaatsvindt. Wellicht is een andere vorm van ingrijpen, middels een gerichte modbreak een optie?
pi_220113488
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ah, want jij kent vast geen enkele homoseksueel?
Zelfs niet al die BN-er homo´s?
Ik ben er zelf een. Je omschrijving is op zijn zachtst gezegd nogal opmerkelijk. Wat mij betreft kun je best vinden dat homo's 'mietjes' zijn, maar kom dan met een onderbouwing. Dit blijft achterwege waardoor het ongefundeerd bashen is.

En ik zou je wereldbeeld mbt homo's niet baseren op bekende Nederlanders. Dat vormt alles behalve een representatieve groep. Veel homo's ergeren zich daar ook aan en herkennen zich daar ook helemaal niet in.
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:42 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Kom op zeg, laten we nou niet doen alsof je de meeste homoseksuelen er niet zo uit kan pikken.
[..]
Man en vrouw samen zorgen voor een veel stabieler en betere opvoeding. Simpele biologie.
Eigen ouders.

Nee, veel homo's en lesbiennes kun je absoluut niet aan zien omdat het stereotype daar niet op van toepassing is.

Dat man en vrouw een betere en stabielere opvoeding zouden kunnen geven, daar blijkt in de praktijk ook regelmatig niets van te kloppen gezien de vele scheidingen of relatiebreuken waar de kinderen het slachtoffer van zijn. Als we nu nog in de jaren 1950 hadden geleefd had je misschien nog wel een punt gehad, maar dat gaat inmiddels niet meer op.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220113492
quote:
16s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:30 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik herhaal de FoK! policy mbt hatelijke uitingen richting groepen gebaseerd op bv hun seksuele geaardheid. Alleen breng ik het een stukje botter.

Verder kent mijn verdraagzaamheid ook gewoon grenzen hoor.
presenteer je dan maar niet als iemand die moreel verheven is
  maandag 16 februari 2026 @ 09:52:42 #130
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220113501
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:42 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het gaat om de gezondheid van kinderen. Terecht dat zij daar niet mee willen worden geassocieerd en daar mogen zij gewoon wat van vinden. Apart dat je over "vijanden" praat. En nee, ze hebben niet altijd dezelfde "vijand". Lesbische vrouwen willen niet altijd kerels in hun kleedkamer bijvoorbeeld.

Adopteren <> ingrijpende kindverbouwingen.
Open anders lekker een topic over niet-hetero ouderschap. Het gaat over de politieke agenda hier en het woord vijand is dan wel gechargeerd, maar het geeft toch wel goed weer waarom holebi's moeten samenwerken met TQIA+. Zelfs in dit topic wordt dat pijnlijk duidelijk.
Resistance is futile.
pi_220113508
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:52 schreef Seven. het volgende:

[..]
Open anders lekker een topic over niet-hetero ouderschap. Het gaat over de politieke agenda hier en het woord vijand is dan wel gechargeerd, maar het geeft toch wel goed weer waarom holebi's moeten samenwerken met TQIA+. Zelfs in dit topic wordt dat pijnlijk duidelijk.
Dat hoeft helemaal niet. LHB heeft niets te maken met de TQ+. En wordt niet ineens anders als er sprake is van homofobie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220113521
quote:

[..]
Sterke post.
  maandag 16 februari 2026 @ 09:56:03 #133
3542 Gia
User under construction
pi_220113527
quote:
7s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:41 schreef Seven. het volgende:

[..]
Omdat holebi's en transgenders een gemeenschappelijke vijand hebben, en het laatste wat je wil is tegen elkaar uitgespeeld worden door die vijand.

Ik accepteer liever de transagenda dan dat beide groepen zonder slagkracht eindigen. Maar bij voorkeur streven ze in samenwerking op gezamenlijke doel, verder hun eigen doelen na.
Er zijn ook zeker overlappingen. Kijk naar een Gay-pride. Het woord zegt het eigenlijk al, bedoeld voor mensen die gay zijn. Maar dat is tegenwoordig verworden tot een genderparty waar homo's zich niet meer thuis bij voelen.

Als je ook kijkt naar het fenomeen Dragqueen. Een kunstuiting die vooral wordt uitgevoerd door homo's, maar niet omdat ze zich transgender voelen, althans niet per se of meestal niet. Er zijn echter wel mannen die liever als vrouw door het leven gaan en daarom vrouwenkleding dragen. Moeten ze lekker zelf weten, maar niet iedere drag is een trans, maar dat wordt wel vaak zo gezien.

Ik heb geen probleem met holebi's, totaal niet. Je moet zelf weten met wie je een relatie wilt. Ik heb ook geen probleem met mensen die van geslacht willen veranderen. Je bent dan nog steeds een man of een vrouw en dat verandert na de operaties. Waar ik wel moeite mee heb zijn al die andere verzonnen genders, en mensen die per uur wisselen van gender, omdat ze dat zo voelen. Belachelijk. Of mannen die beweren dat ze zich vrouw voelen en op basis daarvan in een dameskleedkamer willen.

En ik heb er moeite mee dat kinderen op school al te horen krijgen dat je van geslacht kunt veranderen als je je als meisje meer een jongetje voelt. Nog belachelijker. Heel veel meisjes spelen graag jongensspelletjes, zoals voetballen, boompje klimmen, hutten bouwen, enz.... Door erop te wijzen dat je in het verkeerde lichaam geboren kunt zijn, worden dit soort kinderen heel onzeker. "Ben ik misschien eigenlijk een jongen? Want ik vind poppen niet leuk."
pi_220113532
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:40 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik beledig en schoffeer echter helemaal niemand.
:')

Zet je posts hierboven eens op een rijtje zou ik zeggen. Te beginnen met uitspraken als 'we vinden dat gewoon walgelijk' over een homosexuele relatie. Pardon, wie is we in deze kwestie?

Vooropgesteld: ik ben tegen het hele gekleurde alfabet; maar dat is niet omdat ik anti-homo of lesbi/whatever ben (integendeel); maar meer omdat ze zichzelf op die manier compleet buiten de maatschappij plaatsen. Maar de manier waarop jij die mensen neerzet als ze een stel beesten zijn :') Doe even normaal hoor.
pi_220113536
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:51 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
presenteer je dan maar niet als iemand die moreel verheven is
Dat maak jij er van.

Ik zou het zelf eerder 'op iig dit vlak een heel stuk meer moreel verhevend (verhevender?) dan iemand die afkeur voor LHBTQIA+ uit', noemen.
pi_220113540
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:56 schreef Gia het volgende:

[..]
Er zijn ook zeker overlappingen. Kijk naar een Gay-pride. Het woord zegt het eigenlijk al, bedoeld voor mensen die gay zijn. Maar dat is tegenwoordig verworden tot een genderparty waar homo's zich niet meer thuis bij voelen.

Als je ook kijkt naar het fenomeen Dragqueen. Een kunstuiting die vooral wordt uitgevoerd door homo's, maar niet omdat ze zich transgender voelen, althans niet per se of meestal niet. Er zijn echter wel mannen die liever als vrouw door het leven gaan en daarom vrouwenkleding dragen. Moeten ze lekker zelf weten, maar niet iedere drag is een trans, maar dat wordt wel vaak zo gezien.

Ik heb geen probleem met holebi's, totaal niet. Je moet zelf weten met wie je een relatie wilt. Ik heb ook geen probleem met mensen die van geslacht willen veranderen. Je bent dan nog steeds een man of een vrouw en dat verandert na de operaties. Waar ik wel moeite mee heb zijn al die andere verzonnen genders, en mensen die per uur wisselen van gender, omdat ze dat zo voelen. Belachelijk. Of mannen die beweren dat ze zich vrouw voelen en op basis daarvan in een dameskleedkamer willen.

En ik heb er moeite mee dat kinderen op school al te horen krijgen dat je van geslacht kunt veranderen als je je als meisje meer een jongetje voelt. Nog belachelijker. Heel veel meisjes spelen graag jongensspelletjes, zoals voetballen, boompje klimmen, hutten bouwen, enz.... Door erop te wijzen dat je in het verkeerde lichaam geboren kunt zijn, worden dit soort kinderen heel onzeker. "Ben ik misschien eigenlijk een jongen? Want ik vind poppen niet leuk."
Het is sowieso een soort extravagant feest voor narcisten geworden voor types zoals Gordon. Ik kan me voorstellen dat je als introvert/rustig lid van die gemeenschap alle binding kwijt bent geraakt in dit freakfestijn.
  maandag 16 februari 2026 @ 09:59:16 #137
396550 Richestorags
pi_220113543
quote:

[..]
Waarom verschuif je de doelpalen ineens? Ouderschap is niet gelijk aan kindverbouwingen.
pi_220113546
Wat een opwinding zo ineens in alfabet land.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 16 februari 2026 @ 10:00:45 #139
396550 Richestorags
pi_220113549
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:55 schreef probeer het volgende:

[..]
Sterke post.
Nou nee. Hij stelt dat protesteren tegen homo-ouderschap hetzelfde zou zijn als protesteren tegen kindverbouwingen.
  maandag 16 februari 2026 @ 10:02:16 #140
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220113565
Je gigantisch opwinden over hoe andere mensen hun leven lijden :')
Huilen dan.
  maandag 16 februari 2026 @ 10:03:09 #141
396550 Richestorags
pi_220113576
quote:
10s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:02 schreef Isdatzo het volgende:
En wat doe jij over die mensen? Precies.

Je bent niet beter omdat je de morele hoeder bent hoor :)
  maandag 16 februari 2026 @ 10:04:07 #142
3542 Gia
User under construction
pi_220113582
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:42 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ook bij homo's heb je 'mannetjes' en 'vrouwtjes' binnen de relatie. Je hebt ook heel mannelijke homo's. Vaak ook verrekkes knap en een groot gemis voor de genenpoel. Kijk bijvoorbeeld naar een Hugo Kennis. Heel aantrekkelijke man om te zien, maar hartstikke homo.
quote:
Klinkklare onzin. Er zijn ouders, man/vrouw, die hun kinderen heel slecht opvoeden. Ik denk dat juist holebi's er veel beter over nadenken, voordat ze de stap zetten. Nee, dit heeft niks met goed ouderschap te maken.
quote:
Eigen ouders.
Dus je bent ook tegen adoptie?
quote:
Man en vrouw mogen samen bepalen of ze het ook met een ander stel willen doen. Homostellen overigens ook. Zolang ze hier maar verstandig mee om blijven gaan.

Ik ben wel tegen veelwijverij, zoals in de islam.
  maandag 16 februari 2026 @ 10:05:05 #143
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220113594
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:03 schreef Richestorags het volgende:

[..]
En wat doe jij over die mensen? Precies.

Je bent niet beter omdat je de morele hoeder bent hoor :)
Ik lach erom en ga verder met mijn dag, maar maak jezelf vooral wijs dat ik me erover opwind :')
Huilen dan.
  maandag 16 februari 2026 @ 10:06:17 #144
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220113611
quote:
10s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:02 schreef Isdatzo het volgende:
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 16 februari 2026 @ 10:07:29 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220113625
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:06 schreef Puzzie het volgende:

[..]
:D
Maandagochtend.
Huilen dan.
  maandag 16 februari 2026 @ 10:07:52 #146
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220113632
quote:
9s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maandagochtend.
:* Ik dacht dat bewust was :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220113633
quote:
9s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maandagochtend.
sterkte
  maandag 16 februari 2026 @ 10:08:11 #148
396550 Richestorags
pi_220113639
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik lach erom en ga verder met mijn dag, maar maak jezelf vooral wijs dat ik me erover opwind :')
Ja dat je high wordt van je morele superieure opvattingen wisten we wel.
  Moderator maandag 16 februari 2026 @ 10:09:01 #149
441859 crew  Lenny77
pi_220113650
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 00:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Op een of andere manier worden lesbische vrouwen redelijk goed geaccepteerd in de maatschappij, in ieder geval een stuk beter dan homosexuele mannen. Het zal er wel mee te maken hebben dat er onder lesbische vrouwen geen ranzige subcultuur is die zich kenmerkt door hoge promiscuïteit en overmatig drugsgebruik, zoals dat onder homosexuele mannen wel bestaat.
Nee hoor, mannen vinden het gewoon geil als ze 2 vrouwen samen bezig zien.
Meerr is het niet.
En wat jij zegt over de homo's klopt ook niet. Ze zullen er vast zijn maar de grote groep is gewoon netjes en wil hetzelfde als jij en ik.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 16 februari 2026 @ 10:10:52 #150
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220113665
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ja dat je high wordt van je morele superieure opvattingen wisten we wel.
Heb je nog meer van dit soort waardevolle inzichten over mijn psyche?
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')